Jump to content
ernie1979

Gwarancja, sklep Morele.net

Recommended Posts

Witam!

Dnia 10.12.2013 minie 30 dni roboczych odkąd oddałem kartę graficzną do serwisu.

W gwarancji mam zapis, że jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 30 dni roboczych-sklep odda mi pieniądze za kartę.

Karta to GF GTX460.

Ma 3 lata.

Przegieli moim zdaniem z czasem tej naprawy.

Co robić????

Chcę dostać zwrot i kupić GF 660.

Doradzcie coś!

Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Z tego co mi się wydaje to gwarancja nie jest od sklepu morele, lecz sprzęt wysyłany jest do serwisu (wstaw tu nazwę firmy karty). Jak nie w Polsce to za granicą. Raz wysyłałem i trzymali mi kartę półtora miesiąca(jak wróciła to stwierdzili, że przegrzewanie się karty do 114*C nie jest czymś złym, bo maks ma 120 -_-). Oczywiście musisz odliczyć czas dostawy i wysyłki z powrotem. Zatem karta może niedługo wrócić, a oni zwalą to na pocztę, bo u siebie mają zaksięgowane, że trzymali nie dłużej niż 30 dni.

Według mnie nic ci nie zwrócą, bo to nie oni są serwisem, ale jak chcesz to próbuj.

Edited by Shaker
Link to comment
Share on other sites

Jeśli w gwarancji masz napisane, że po upływie 30 dni karta z serwisu nie wróci do sklepu Morele, to interweniuj w sklepie o zwrot gotówki. Tak jest w przypadku Saturna/ Media Marktu. Od razu oddają pieniądze lub wymieniają na inny egzemplarz produkty.

Edited by goldeneye456
Link to comment
Share on other sites

Chciałem wzrotu pieniędzy za kartę graficzną

Oto odp

"Decyzję o wymianie podjął serwis producenta. Firma Morele.net jest jedynie pośrednikiem przy reklamacjach. Jeżeli nie zgadza się Pan z wymiana proszę zareklamować sprzęt a my wyślemy go z odwołaniem, że nie zgadza się Pan z taka decyzją."

Mam szansę???

Co powiecie?

Link to comment
Share on other sites

Nie rozumie, że sklep chcę ci wcisnąć sprzęt gorszy od wcześniej posiadanego. Wiem, że kontakt telefoniczny z nimi jest bolesny (o czym sam się kilka miesięcy temu przekonałem, ale wygrałem), więc napisz im, że przysługuję Ci prawo do wymiany sprzętu na taki o podobnym parametrach, albo zareklamuj kartę z tytułu niezgodności towaru z umową. Jeśli to nic nie da, to pozostaje sprawę zgłosić do rzecznika praw konsumenta (można o tym ich poinformować). Sprzęt na gwarancji w morele musi być:

1. Naprawiony

2. Wymieniony na inny model, ale o podobnej konfiguracji (nigdy gorszej)

3. Ewentualny zwrot pieniędzy

Zdziwiło mnie to, że nie chcą ci zwrócić pieniędzy. Karty tego pokroju nie otrzymasz jako kolejnego nowego GTX460, bo już nie ma go w sprzedaży. Jeśli nie naprawią takiej, to muszą Ci dać inną o podobnych parametrach.

Link to comment
Share on other sites

Dostałem mail "Witam,

okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął po 24 miesiącach. Decyzje o wymianie podjął serwis producenta, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za reklamowany produkt."

Karta 560 SE to złom!!!!!

http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=1720&gid2=860&compare=geforce-gtx-460-msi-cyclone-oc-edition-vs-geforce-gtx-560-se

Co radzicie??????????

Link to comment
Share on other sites

Zamiast wyżalać się na forum, idź do rzecznika praw konsumenta i wytłumacz sytuację - doradzi ci co zrobić, jak postępować, od tego jest taka osoba. Nie mają prawa ci wymienić karty na gorszą na dobrą sprawę. Jednakże nie możesz też zażądać zwrotu pieniędzy bo to Gwarant, czyli firma/osoba która wystawiła gwarancje wybiera sposób jej rozwiązania.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie. Po takiej wypowiedzi od nich wniosek jest jedyny - Na kasę niestety nie masz co liczyć, pozostaje tylko wymiana karty graficznej na inną o podobnej wydajności (nie mają prawa dawać Ci gorszego sprzętu od tego co kupowałeś! To jakbym kupił i dał do naprawy Mercedesa, a po naprawie dostaje Fiata Punto).

Jak wyżej - Musisz udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. Tylko takie jest rozwiązanie tej sprawy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...