Skocz do zawartości

Polecane posty

A ja mam pytanie jak wygląda na dzień dzisiejszy sklep www.arest.pl ??? Akurat mi tu pasuje kupić sprzęt za nie długo, bo jest dużo taniej niż w mojej okolicy, do 200zł mam taniej w arescie. Mieszkam w opolskim i do wrocka mam ok 2 godziny jazdy autobusem. Więc wybrałem właśnie ten sklep, bo np taki ecs, ram.net z gdańska może być ciężko bo to cała Polska.

Czytałem na necie opinie to najbardziej złe są w ramach gwarancji, że się długo czeka i czasem też problem z kontaktem. A jak coś nie tak to sobie podjadę. Jak się nie mylę byłem kiedyś w tym sklepie osobiście- bo kolega kupował nagrywarkę jakieś parę lat temu i kolejki były jak na poczcie :D

Pozdrawiam

Edytowano przez RedEvil
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety także zostałem oszukany w sklepie RAM.NET. ZDECYDOWANIE ODRADZAM ten sklep. Wpłaciłem pieniądze 31 sierpnia, do dziś ZERO ODZEWU. To mnie nauczyło jednego - NIGDY nie wpłacać na konto sklepom internetowym, nieważne jakim. Nie wiem, co mnie podkusiło, pewnie to, że wyszło 10 zł taniej. Jak tak dalej pójdzie zgłaszam sprawę na policję, a jak trzeba będzie to i sprawę sądową wytoczę, aż swoje pieniądze odzyskam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę swój problem jaki miałem ze sklepem esc.pl , zdecydowanie odradzam ten sklep!! Ceny faktycznie są dość atrakcyjne ale to marna pociecha jeśli będziecie mieć problem ze swoim zakupionym sprzętem, ale do rzeczy.

Przed wakacjami zakupiłem tam zestaw komputerowy z kartą graficzną Power Color Radeon HD5850. Sama karta warta była ok 1000 zł. Po jakimś miesiącu zaczęły pojawiać się problemy. Karta wyświetlała artefakty czasem nie włączał się monitor, czasem cały ekran w kolorowych paskach, w każdym razie nie dało się normalnie używać komputera. Wysyłam kartę do serwisu, po jakimś czasie dostaję ją z powrotem z odpowiedzią że wszystko jest w porządku i mam się cieszyć że nie muszę płacić za koszty wysyłki. Problem powtarza się dalej, a więc wysyłam im kartę po raz drugi. Tym razem okazało się że coś faktycznie jest źle, po jakimś czasie dostaję kartę z notatką że usterkę naprawiono (podkreślam, dlaczego o tym dalaj). Niestety karta nie działa i jest z nią jeszcze gorzej bo teraz już w ogóle nie jestem w stanie uruchomić komputera. Odsyłam kartę do serwisu po raz trzeci, ale najpierw sprawdzam numery seryjne i okazuje się że są inne! Za drugim razem odesłano mi inną kartę po rzekomej naprawie, która była jeszcze większym chłamem. Wszystko to opisuję w opisie usterki prosząc o wyjaśnienie sprawy i odsyłam kartę. Po niedługim czasie dostaję odpowiedź "Odrzucenie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego ". Do maila dołączone dwa zdjęcia z usterką mechaniczną. Pomyślałem że odesłanie mi innej karty w dodatku zepsutej to już jest szczyt bezczelności, ale nie. Dzwonię do serwisu, tłumacząc jak krowie na miedzy że odesłano mi inną kartę która była w dodatku uszkodzona. Ich to nic nie obchodzi. Najpierw tłumaczenia że producent mógł zmienić numery seryjne. Później, że karta została wymieniona przez producenta i ma on to prawo zrobić. W takim razie pytam się dlaczego dostałem wówczas notatkę że sprzęt naprawiono. Tu nie jestem w stanie przytoczyć dokładnej odpowiedzi w każdym razie jej sens sprowadzał się do tego że to co napisali nie ma znaczenia. Podsumowując zdanie serwisu jest takie że odesłali mi za drugim razem kartę nówkę a ja ją zepsułem(chyba dłubałem przy niej śrubokrętem?) i odesłałem. Sprawa jednak wygląda tak że od samego początku karta nie działa w międzyczasie odesłano mi całkiem inną zepsutą(mimo że tylko ją naprawiono) a teraz dowiaduję się w końcu że sam ją zepsułem. Zostałem okradziony na 1000 zł i na prawdę radzę omijać ten sklep. 100 czy 200 zł oszczędności przy zakupie zostało okupione beznadziejną obsługą serwisową i stratą 1000 złotych.

Edytowano przez farell
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety także zostałem oszukany w sklepie RAM.NET. ZDECYDOWANIE ODRADZAM ten sklep. Wpłaciłem pieniądze 31 sierpnia, do dziś ZERO ODZEWU.

Gromadzi się coraz więcej takich przypadków... A próbowałeś się z nimi kontaktować? Tak, wiem, że ciężko się dobić, ale ponoć pomaga. Bombarduj ich telefonami/mailami, teraz już z groźbą podania do sądu, powinno pomóc. Powodzenia.

Opiszę swój problem jaki miałem ze sklepem esc.pl , zdecydowanie odradzam ten sklep!! [...] Zostałem okradziony na 1000 zł i na prawdę radzę omijać ten sklep. 100 czy 200 zł oszczędności przy zakupie zostało okupione beznadziejną obsługą serwisową i stratą 1000 złotych.

Współczuję, jednak chciałbym coś wyjaśnić, bo pracowałem kiedyś w sklepie (wakacyjnie) i wiem, jak to wygląda z serwisem. Zepsute podzespoły wysyła się albo bezpośrednio do producenta, albo do hurtowni, która wysyła podzespół do serwisu producenta (najczęstszy przypadek). Zazwyczaj rola sklepu sprowadza się do tego, że są tylko pośrednikiem, więc oszustwo z kartą niekoniecznie musi być winą ESC, obstawiałbym albo serwis producenta, albo hurtownię. Inna sprawa, że ESC powinno być bardziej wyrozumiałe i powalczyć o klienta w hurtowni/serwisie.

W każdym razie współczuję, takie sytuacje nie są częste, a jednak Tobie się taka zdarzyła... Ostatnio wysyłałem zepsutego GB HD5850, prawdopodobnie z mojej winy (przy zmianie chłodzenia ruszyłem radiatorem i karta już nie wstała), a jednak gwarancję uznano, a teraz mam GTXa 470.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję, jednak chciałbym coś wyjaśnić, bo pracowałem kiedyś w sklepie (wakacyjnie) i wiem, jak to wygląda z serwisem. Zepsute podzespoły wysyła się albo bezpośrednio do producenta, albo do hurtowni, która wysyła podzespół do serwisu producenta (najczęstszy przypadek). Zazwyczaj rola sklepu sprowadza się do tego, że są tylko pośrednikiem, więc oszustwo z kartą niekoniecznie musi być winą ESC, obstawiałbym albo serwis producenta, albo hurtownię. Inna sprawa, że ESC powinno być bardziej wyrozumiałe i powalczyć o klienta w hurtowni/serwisie.

W każdym razie współczuję, takie sytuacje nie są częste, a jednak Tobie się taka zdarzyła... Ostatnio wysyłałem zepsutego GB HD5850, prawdopodobnie z mojej winy (przy zmianie chłodzenia ruszyłem radiatorem i karta już nie wstała), a jednak gwarancję uznano, a teraz mam GTXa 470.

Być może to nie jest do końca ich wina, nie wnikam. Fakty są takie że powiedzieli że jest naprawione a wysłali inną i w dodatku zepsutą. Nie wiem czy przez pomyłkę czy to wina tak jak piszesz producenta/hurtowni, ale oni uważają sprawę za zamkniętą i nie ma zadnej woli udzielenia mi tam pomocy a szkoda bo kupiłem u nich dwa komputery oba za ponad 3 tyś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz notkę, że kartę naprawiono i numery seryjne się nie zgadzają, to najprawdopodobniej nie jest to ta sama karta. Serwis w pewnych sytuacjach rzeczywiście może przekleić nalepkę, ale robi się to po cichu i raczej w drugą stronę, tzn. na nową kartę nalepia się numery ze starej. Skoro numery się nie zgadzają i nie masz nigdzie zaznaczone, że sprzęt został wymieniony, to znaczy, że ktoś gdzieś po drodze się pomylił.

Proponuję skontaktować się z Federacją Konsumentów i poprosić o pomoc w tej sprawie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gromadzi się coraz więcej takich przypadków... A próbowałeś się z nimi kontaktować? Tak, wiem, że ciężko się dobić, ale ponoć pomaga. Bombarduj ich telefonami/mailami, teraz już z groźbą podania do sądu, powinno pomóc. Powodzenia.

Żałuję, że nie przeczytałem opinii o sklepie zaraz przed zakupem*. Kupowałem ostatnio w czerwcu u nich i wszystko było ekspresowo i bez problemu. Wniosek? Albo mają (poważne) problemy (pewnie finansowe) albo po prostu właściciel się dorobił i pakuje interes, co mało prawdopodobne. Wiem jedno - nie odpuszczę. Są różne drogi walki w takich przypadkach i obiecałem sobie walczyć do końca, choćby mnie to kosztowało wiele wysiłku. Wiem że na świecie nie ma sprawiedliwości i ludźmi rządzi pieniądz - ale kto się poddaje, jest tchórzem.

Poczekamy do terminu, jak paczki nie będzie to podejmę odpowiednie kroki. Cieszy mnie, że od niedawna jest możliwość składania pozwów zbiorowych, zaoszczędzi się tym samym pieniądze i można liczyć na rozwiązanie sprawy (pomyślcie o ileż trudniej jest wygrać rozprawę jednej osobie - można ją omamić argumentami - a ileż prościej grupie powiedzmy kilkudziesięciu osób). Na razie jeszcze jestem spokojny, paczka powinna dojść za 2 dni, ale po pierwsze: NIGDY realizacja zamówienia tyle nie trwała, po drugie zero kontaktu, po trzecie zamówienie nie ma zmienionego statusu. Pożyjemy, zobaczymy...

*A dopiero jakoś koło 17 sierpnia, może ciut wcześniej zaczęły się pojawiać opinie zw. z brakiem kontaktu i problemami z wysyłką.

Edytowano przez Vantage
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czyli jeszcze nie minął termin dostawy? Rozumiem jakby minął z miesiąc od złożenia zamówienia... Trochę się pospieszyłeś moim zdaniem z tym gadaniem o sądzie, itd. ;) Zobacz na poprzednią stronę, u mnie ramnet też zwlekał z wysyłką ale w końcu wysłał. Bądź cierpliwy, na pewno wyślą.

Edytowano przez yojo2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paczka powinna dojść za 2 dni,

kurierem może ale nie znam dokładnie ich regulaminu ale pocztą polską priorytetem mają coś koło rok czasu ;p( tak dziwnie jest to napisane, przynajmniej kiedyś było ;ppp) niby pisze, że do 4 dni ale ...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ michi93

Zamówiłem kurierem.

@ yojo2

Są osoby które czekają po 2 tygodnie i jeszcze nie dostały sprzętu. Poza tym nagle tyle negatywnych opinii się pojawiło, totalnie olewanie klienta (dzwoniłem dziś chyba z 30 razy i NIC - czekam w "kolejce" i zawsze kiedy jestem pierwszy to mnie rozłącza - zresztą nie tylko mnie). Wniosek nasuwa się sam. Tak naprawdę termin dostarczenia, nawet, jeśli nie mieli wszystkiego na magazynie jest o wiele za długi, bo zawsze czytam ile czasu dociera do nich dany towar. Na razie cierpliwie poczekam... Jak mi starczy cierpliwości.

Edytowano przez Vantage
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vantage - Miałeś się uczyć, a nie :P

Jak mówiłem już Ci mówiłem. W wakacje dużo ludzi zaczęło kupować i teraz takie efekty. Mała firma i nie nadążają w wysyłką. Trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quote:Serwis w pewnych sytuacjach rzeczywiście może przekleić nalepkę, ale robi się to po cichu i raczej w drugą stronę, tzn. na nową kartę nalepia się numery ze starej. Skoro numery się nie zgadzają i nie masz nigdzie zaznaczone, że sprzęt został wymieniony, to znaczy, że ktoś gdzieś po drodze się pomylił.

A jakim prawem serwis sklep czy ktokolwiek inny morze przekleić numer seryjny na urządzeniu?? Taka praktyka z góry jest nieopłacalna nie dość że sklep nie odzyska od producenta pieniędzy za uszkodzoną kartę to jeszcze w dodatku musi wydać 2 na swój koszt, czyli jest stratny o 2 a nie 1 produkt. Druga sprawa to gwarancja producenta, nie możemy wysłać karty w kartonie z innym numerem seryjnym, gdyż producent w ogóle nie będzie chciał takowego sprzętu sprawdzać. Przez co rozumiesz ktoś to robi "po cichu"?? Serwisy są jakie są zarówno w małych jak i dużych sklepach internetowych. Najważniejsze to im nie odpuszczać i sprawę od razu kierować przez rzecznika praw konsumenta.

Edytowano przez AGRESIV
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, w zeszły poniedziałek, 30 sierpnia złożyłem w RAM.NET.PL zamówienie na ponad 3 tyś zł. Wcześniej sprawdziłem ceneo i opineo, sklep miał wysokie średnie i zdecydowaną większość pozytywów.

Wczoraj upłynął deklarowany przez nich, i tak koszmarnie długi i nie mający nic wspólnego z tym co napisane na oficjalnej stronie, termin dostawy. Wcześniej odpisywali chociaż na maile i odbierali telefon zarzekając się, że "przesyłka skompletowana i już wysyłają". Dzisiaj już ani odpowiedzi na mail (grzeczny), ani odebrania mego telefonu nie uświadczyłem.

Generalnie to nawet jeśli przesyłka w końcu dojdzie w dobrym stanie, to sklepu i tak nikomu nie polecę. Podejście do klienta po prostu żenujące, a ja jestem na to szczególnie uczulony, bo bucostwo usługodawców wobec klientów uważam za najwięszką plagę naszego nadwiślańskiego kraju.

EDIT: Jak do tej pory to na ceneo za wrzesień sklep ma średnią ocen 2,5...

Edytowano przez mandarynek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem zamówienie w ram.net 1 września sprzęt dostałem zgodnie z terminem, wszystko ładnie zapakowane, ślicznie cacy, tylko kontakt ze sklepem niemożliwy, ale w sierpniu dzwoniłem parę razy i było ok. Zamówienie za 17tys., ale pojawiają się problemy z radeonem hd5850 i jak myślę że mogę być zmuszony oddać kartę na gwarancji to mi skóra cierpnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się wycofuję ze swoich oskarżeń. Wprawdzie RAM.NET rzeczywiście ma skaszaniony kontakt, ale wczoraj dostałem maila, że wysłali paczkę. Obawiałem się najgorszego, a na szczęście potwierdziła się teza luq'a - na pewno mają multum zamówień i stąd brak kontaktu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jeszcze napiszę jak skończyła się moja przygoda z ram.net.pl. Przesyłka dotarła po 11 dniach (termin deklarowany na stronie - 2-3 dni, termin deklarowany przy przyjęciu zamówienia - 8 dni). Do wcześniejszych przeżyć z brakiem jakichkolwiek informacji doszedł fakt, że sklep nie raczył przekazać kurierowi godzin dostawy, o które wyraźnie prosiłem jak i szczegółów dojazdu (dosyć ciężko się do mnie dostać). Skutkiem czego musiałem odbierać nadgodziny w robocie i pędzić do domu, żeby odebrać paczkę tego samego dnia.

Teraz happy end - przyszło wszystko, solidnie zapakowane, nieużywane, działające. Tutaj duży plus.

Reasumując, sklep moge polecić, jeśli spełniacie dwa warunki:

1) kompletnie nie zależy wam na czasie

2) płacicie za pobraniem

Wtedy to można se zamówić, i żyć spokojnie, a nuż przyjdzie. W innym wypadku nie jestem przekonany, czy zaoszczędzone pieniądze warte są nerwów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C do RAM.NET: To info dla innych

Szanowni Państwo, Klienci i osoby zainteresowane,

przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale niestety nie miałem na to czasu - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia.

Z poważaniem

Rafał Modzelewski

Text pochodzi z http://www.benchmark.pl/phpBB3/viewtopic.p...2eb9d9d69f8d36a

Trochę z opóźnieniem, ale dla tych co mieli problem z nimi, może im uświadomi że widocznie to wypadek przy pracy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arest.pl

Dziś załatwiłem problem z kompem w ok 2godziny na miejscu, rzetelna obsługa, nie ma problemu z serwisem-sam szef nawet się tym zajmuje.

Sprzedawcy znają się na swojej robocie, ceny przyzwoite, komp w końcu wygląda na to że działa ocena 10/10 Warto u nich kupować.

Pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C do RAM.NET: To info dla innych

(...) przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale niestety nie miałem na to czasu (...) Niestety ilość zamówień (...), sezon urlopowy (...) i chorobowy (...) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień.(...)

Z poważaniem

Rafał Modzelewski

Text pochodzi z http://www.benchmark.pl/phpBB3/viewtopic.p...2eb9d9d69f8d36a

Trochę z opóźnieniem, ale dla tych co mieli problem z nimi, może im uświadomi że widocznie to wypadek przy pracy.

No nie wiem czy już jest tak różowo. Sam miałem plan złożyć zamówienie w tym sklepie - ze względu na niezwykle atrakcyjne ceny - ale po tym jak jestem traktowany jako potencjalny konsument zdecydowałem o zmianie sklepu... Wolę zamówić choćby w Arest.pl, gdzie na dodatek złożą mi komputer i dopłacić te 100zł (różnica w cenach pomiędzy ram.net.pl, a arest.pl), ale mieć spokój. Po prostu od kilku dni próbuję się z nimi skontaktować, a nie mam czasu siedzieć na linii pół dnia. Na maile nie ma żadnego odzewu, gadu gadu olewają - próbowałem kilkukrotnie, pod kilka podanych u nich na stronie. Oczywiście o telefonach nawet nie wspominam, bo dłużej niż 20 minut nie będę wisiał na słuchawce...Skoro oni olewają mnie w ten sposób i prezentują takie podejście do klienta (aż się boję o ewentualną gwarancję), a na dodatek jak wspominał ktoś kilka stron wcześniej, grożą sprawą w sądzie o zniesławienie (sic!) to ja ich olewam w podobny sposób... Wolę wydać te 100 zł więcej i przeprowadzić transakcję z poważnym kontrahentem. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne. Z tego co wiem, już nie ma problemów z wysyłką towarów. Być może jeszcze jest powakacyjny szał wysyłek i ktoś nie nadąża. Zaraz po wakacjach było tak samo. Nikt nie mógł się dodzwonić, a skończyło się dobrze. Truj im zadek aż się odezwą. W końcu klient nasz pan :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...