Skocz do zawartości

Temat growy


Rankin

Polecane posty

Heh, ja pamiętam kiedyś, sto lat temu, dawno i nieprawda, kumpel namówił mnie, żeby w MU zagrać czy jak toto się nazywało. No więc zacząłem grać, początkujący gracz, nie wiem co gdzie i jak. Idę sobie przez jakiś las, spotykam gościa, ten do mnie, że ma trochę złota i chce mi oddać. No i oddał. LOL. OK. Idę dalej. Patrzę, dwóch kolesi siedzi na jakichś pieńkach, trzeci naparza się z jakimiś potworami. Myślę, pomogę, może jakiegoś ekspa dostane. Ubiliśmy potwora, koleś do mnie pisze, że mnie zaprosił do drużyny, zgodziłem się, każe mi usiąść na pieńku i siedzieć. No i on tak walczy z tymi potworami co ciągle się pojawiają, a nam siedzącym na pieńkach xp leci. Po 10 minutach nic nie robienia wstałem i zacząłem mu pomagać, to ten znowu - siadaj i siedź.

Ogólnie nie wiedziałem o co w tej grze chodziło. Po wyłączeniu od razu ją wywaliłem z HDD. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23,3k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

W sumie...właśnie o to, żeby nabijać nieskończoną ilość leveli. To znaczy, jakiś level cap tam był, ale jak się go wbiło to można było robić reset levelu - dzięki temu szło się na mocniejsze potwory i tak dalej (z tego co pamiętam), ogólnie nie liczył się level, tylko ilość resetów. Bez sensu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valve wycofuje się z płatnych modów. na razie?

We're going to remove the payment feature from the Skyrim workshop. For anyone who spent money on a mod, we'll be refunding you the complete amount. We talked to the team at Bethesda and they agree.

We've done this because it's clear we didn't understand exactly what we were doing. We've been shipping many features over the years aimed at allowing community creators to receive a share of the rewards, and in the past, they've been received well. It's obvious now that this case is different.

To help you understand why we thought this was a good idea, our main goals were to allow mod makers the opportunity to work on their mods full time if they wanted to, and to encourage developers to provide better support to their mod communities. We thought this would result in better mods for everyone, both free & paid. We wanted more great mods becoming great products, like Dota, Counter-strike, DayZ, and Killing Floor, and we wanted that to happen organically for any mod maker who wanted to take a shot at it.

But we underestimated the differences between our previously successful revenue sharing models, and the addition of paid mods to Skyrim's workshop. We understand our own game's communities pretty well, but stepping into an established, years old modding community in Skyrim was probably not the right place to start iterating. We think this made us miss the mark pretty badly, even though we believe there's a useful feature somewhere here.

Now that you've backed a dump truck of feedback onto our inboxes, we'll be chewing through that, but if you have any further thoughts let us know.

http://steamcommunity.com/games/SteamWorkshop/announcements/detail/208632365253244218

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny po plakacie powód, by kupić nadchodzący numer.

Plakat wyłączanie z Wieśkiem jest trochę meh. Przecież już dali, a ile można mieć wiedźminów na ścianie? ._.

Miałem na myśli drugą stronę plakatu. Ten piękny szkic z Triss i Yenn.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...