Marchalt Napisano Luty 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2009 Właśnie zacząłem się w Two Worlds bawić w domorosłego alchemika... Może mi ktoś wytłumaczyć zasady, rządzące tworzeniem mikstur?... Dla przykładu: łącze dwa składniki o efektach: zwiększenie ochrony przed zimnem o 10 i zwiększenie obrony przed ogniem o 10 (oba efekty stałe) i wychodzi... kamyk, który do broni dodaje 10% obrażeń o zimna o.O Gdzie tutaj logika? Czy nie powinna wyjść mikstura, która dodałaby mi obronę przed zimnem i ogniem o 10? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Luty 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2009 Za łatwo by było. Masz coś za coś. Nie łącz składników o różnych właściwościach( chodzi o zwiększanie obrony) bo nic dobrego ci nie wyjdzie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek28 Napisano Luty 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2009 A ja mam pytanie odnośnie alchemii, otóż nie mam pojęcia jak się warzy mikstury, albo inne rzeczy... ;( Mógł by mi ktoś powiedzieć jak to się robi ?? ;( Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aresz Napisano Luty 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2009 1.Wchodzisz w ekwipunek 2.Wybierasz składniki z okna po lewej stronie 3.Przenosisz wybrane składniki do oznaczonych miejsc w górnej części prawego okna 4.Klikasz na kociołek 5.Jeśli efekt Cię zadowala zapisujesz przepis Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marchalt Napisano Luty 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2009 Ja już rozpracowałem wszystko 1. Waży się mikstury przesuwając w oknie ekwipunku składniki do okienka z alchemią, które jest po prawej. Jak już wszystko będzie gotowe, to klikasz na kocioł, i patrzysz, co Ci wyszło. Jak już naklikniesz na kocioł, to będziesz mógł zapisać dany przedmiot, bądź nie. Z tym sobie mam nadzieję poradzisz. Żeby użyć mikstury/wzmacniacza, który Ci wyszedł, musisz najpierw przesunąć go do okna ekwupunku. PS: Zauważyłem, że warto dodać np. Duży Eliksir Zdrowia, bo można uzyskać ciekawe efekty (mam umiejętność Alchemia wymaksowaną). Np. Dałem 7 mózgów Ghuli (powinna wyjść mikstura dodająca +7 do magii), i dodałem jeszcze 3 Duże Eliksiry Zdrowia. Wyszła mi mikstura, która dodaje +12 do magii. #Aresz: Ajć, sekundy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek28 Napisano Luty 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2009 Ok, dzięki wszystkim za wskazówki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_t Napisano Luty 20, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 20, 2009 Cragir wybacz ale piszesz bzdury. Można mieszać ze sobą kamyki dające na stałe różne odporności. Ogólne wskazówki dotyczące produkcji mikstur: - bawić się w to można od samego początku owszem, ale najlepsze rezultaty uzyska się mając alchemię na poziomie 10 - najlepsze wyniki uzyskuje się używając dziesięciu składników - czym mniejsza ilość składników i poziom umiejętności alchemia tym niższy przelicznik procentowy dla powstającej mikstury - można stworzyć miksturę z jednego rodzaju składników musi być ich jednak min 2 (np 2x mózg ghula)* - łącząc składniki trwale zwiększające odporność należy dodać min. jedną miksturę many lub życia - można łączyć mikstury many/życia zwiększając ich moc max o 150%** - łącząc składniki trwale zwiększające współczynniki otrzyma się miksturę o mocy 180% sumy składników wyjściowych (np.: 10x mózg ghula = mikstura +18 do siły woli, 10x kręgosłup wilkołaka(+50 mana) = mikstura +900 do many)** - łącząc składniki trwale zwiększające odporność otrzyma się miksturę o mocy 90% sumy składników wyjściowych (np.: 9x diament (+10 do wszystkich odporności) + 1x mikstura many/życia = +81 do wszystkich odporności + regeneracja many/leczenie o mocy 150% większej od zastosowanej mikstury)** - konkretne kamienie wzmacniające broń można uzyskać poprzez połączenie jednego minerału zwiększającego czasowo odporność na interesujący nas żywioł o 100 i dwóch minerałów trwale zwiększających trwale odporność na ten sam żywioł o 10 (np.: 1x ametyst (+100 do odporności na ogień przez trzy min.) + 2x siarka (+10 do odporności na ogień) = kamyk +50% obrażeń od ognia)** - wraz ze wzrostem liczby składników mikstury o określonym czasie działania stają się potężniejsze ale skraca się czas ich działania (przy 10 składnikach czas działania mikstury spada do 30 sek.) * dotyczy jedynie składników trwale zwiększających współczynniki ** dane w spoilerze dotyczą mikstur tworzonych przy poziomie umiejętności alchemia = 10; W spoilerze znajdują się przykłady konkretnych receptur Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Luty 20, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 20, 2009 Ale ja nie mówie, że nie można, tylko mieszając kamyki o różnych odpornościach traci sie ich część aniżeli jabyś połączył takie same składniki. PS. Nie czuje sie urażony. :woot: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_t Napisano Luty 20, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 20, 2009 Aha... jak tak to sorry. Tyle że jak do ośmiu kamyków dających jakąś_tam_odporność trwałą dodasz jeden kamyk dający dajmy na to 10 do innej odporności + miksturka to otrzymasz 72 do jakiejś_tam_odporności i 9 do drugiej odporności więc zostaje zachowany schemat procentowy który podałem wyżej i nic nie tracisz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiBiS Napisano Luty 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2009 Da się jakoś ocalić mieszkańców wioski Ashos Bo miałem kilka questów do zrobienia, a oni wszyscy nie żyją.. A jest w ogóle, w tej grze zaklęcie wskrzeszenia, to może uratował bym ich Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RappaR Napisano Luty 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2009 Gdzie znajdę dowódcę bastionu do questu zemsta za smocze jaja? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aresz Napisano Luty 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2009 W oberży Pod Zardzewiałym Ogrem @albercikk Nie da się Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RappaR Napisano Luty 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2009 Nie potrafię go znaleźc tam, gdzie dokładnie jest? I co trzeba zrobić w tym queście ze Scruptali, po tym kiedy już ta wdowa zrobiła to co zrobiła? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Luty 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2009 Jak idziesz do Bastionu to po drodze mijasz zajazd. Dowódca stoi przy jednej z bram. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aresz Napisano Luty 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2009 Jeśli dobrze pamiętam zabić wszystkie te stworzenia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiBiS Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 A jak wejść do Gor Gammar, no bo brama jest zamknięta. A i czy może ma to związek z zabójstwem Płomienia ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortarion Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 Jak pochodzisz wzdłuż murów, to chyba po lewej stronie będzie jaskinia z bocznym wejściem. Ale można tam wejść ciekawszym sposobem. Na początku spalonego lasu, tego gdzie na końcu był relikt chyba powietrza, jest obóz nekromanty który za 2-3 banalne questy da bombę na orki. Starczy podejść z bombą do głównej bramy, wszystkie orki zdechną i brama się otworzy. Można zabrać relikt bez przeszkód. Ale najlepsze że gdy po zastosowaniu bomby wrócisz do nekromanty i potem znowu do miasta orków, będzie tam masa ghulów, przy wysokiej alchemii można miksturami z ich mózgów sporo zwiększyć siłę woli. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aresz Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 Dobrym sposobem jest też użycie zbroi, która zamienia Cię w Orka. Można ją zdobyć w Cathalonie (konkretnie w północnej części Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 A czy tą zbroję można kupić kilka razy? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reksio Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 Tak, ale zniżki nie będzie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 A płacisz tylko temu rzemieślnikowi, czy szefowi magazynu zbrojenia też będziesz musiał znowu płacić? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reksio Napisano Luty 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2009 To pierwsze. Poza tym, jak ubierzesz te zbroję koło człowieka to on cię zaatakuje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiBiS Napisano Luty 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 24, 2009 A ja już nie mogę kupić tej zbroi, gdy tylko podchodzę sprzedawca coś tam gada i ... nic. Nie wiem o co chodzi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reksio Napisano Luty 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 24, 2009 Chcesz powiedzieć, że się mylę? Jeżeli tak to przepraszam. Dawno w to grałem. Może nie masz złota? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiBiS Napisano Luty 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 24, 2009 Złota to mi nie brakuje ... . I właśnie nie wiem, czy to ja mam takiego buga, czy taka jest gra ... A poza tym zauważyłem, że smoka znacznie łatwiej jest zabić niż duże insekty w okolicach Ashos (nie pamiętam nazwy). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...