Skocz do zawartości

Polecane posty

  • Odpowiedzi 3,1k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Tak, mojej gry a właściwie jej bety, którą mam zamiar wypościć do końca lipca. silnik twin unicorn wzoruje na innym silniku dy był dla mnie on tak samo prosty a nawet prostszy. Tworze go od 2005 roku, jednak z roku na rok coraz intensywniej wiec rok 2005 można uznać za prolog dla tego nie umieszczam z niego zadnych obrazów, gra na początku nazywała się Nowagra.pl potem online tournament, a teraz ostatecznie nazywa się Haxon i jest to typowy FPS dobry zarówno w sieci jak i przez internet. Beta będzie zawierać to co powinien zawierać pełny produkt, jedynym minusem będzie to że będzie posiadać tylko mape z obrazów, kodowo "irak_v2". Haxon ma być krwisty jak quake i szybki jak unreal. Z pewnością moim mały marzeniem jest w końcu dogonić Farcry'a, jednak do tego jeszcze trochę, między innymi fizyka..., niedługo opracuje jeszcze może jakąś zapowiedz i po zapowiedz a po zapowiedzi wypuszczę bete. Gra do pobrania tutaj gdzieś z forum będzie albo z mojej strony lub bezpośrednio ode mnie przez pw

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam od 3 lat sam, chętnie przyda się jakaś pomoc przy tworzeniu ale boje się rozdmuchania... komuś nie odpowiedniemu się da i hop do netu zaraz... ale oczywiście otwarty jestem każdemu zainteresowanemu mogę podać parametry co do modeli postaci broni lub obiektów, rekrutacja na gadu, koniec bo offtopic się robi, nie długo jeśli będzie wystarczające zainteresowanie stworze gdzieś temat

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykorzystuje wszystkie wersje pixel shader świetnie współpracuje z dwurdzeniowymi procesorami, ale... próg działalność to openGL 700Mhz, 128ram, 32mb karta graficzna, choć przy takich parametrach silnik informuje że większe mapy mogą działać wolniej oraz przy mapowaniu informuje o tym by nie przesadzać z modelami. Obecnie pracuje także nad technologią dzięki której wyświetlany będzie obraz łudząco podobny do tego z użyciem pix i dual core bez ich użycia

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja najnowsza praca - http://holy-death.deviantart.com/art/Inqui...alleus-90512218

Przenoszę się na deviantarta. Ma to związek z tym, że nie słyszałem na nim o żadnym limicie (co wiąże się bezpośrednio z koniecznością ucinania lub pogarszania jakości pracy), a także jest to społeczność nie ograniczona tylko do Polaków - ja zaś chcę stworzyć coś międzynarodowego.

Długo tłukłem się w sobie czy kontynuować przygodę w swoim świecie, czy zabrać się za rysowanie w klimatach Warhammera 40,000. Postanowiłem te rzeczy połączyć. Sama praca wyszła, jak mi się wydaje, najlepiej z dotychczasowych, choć to wcale nie oznacza, że czegoś bym w niej nie poprawił. Chyba nie ma tak, że ktoś może stwierdzić, że jego własna praca jest doskonała.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że poczucie dobrze zrobionej pracy, to naturalne ograniczenie twórcy i jego zdolności. Jedni powiedzą, że praca jest dobra, nie mając większego wyczucia, inni mogą je mieć, wtedy ich ocena jest bardziej trafna (biorąc pod uwagę stałość piękna, jego obiektywność). Jeśli ktoś chce sprawdzić swoje osądy, DA jest dobrym miejscem. wtedy jednak trzeba liczyć się, że być może trafia się w marne gusta. Nie zawsze to co podoba się najbardziej twórcą i jest najlepsze, podoba się innym. Czasami najgorsze prace, zyskują większe poparcie. Trzeba wtedy umieć sobie zaufać i mieć po prostu talent, bliżej nieokreślone zdolności. Chyba, że staniemy się specem od techniki sztuk, ale to nie to samo, co dobre oko, a raczej serce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy planuje rozpocząć żmudną ale jakże owocną podróż z Zbrushem i 3D MAX Studio ale domyślam się że z moim poziomem zaawansowania programisty, efekty będą iście komiczne. Są te chwile w życiu gracza gdy zwykły install gier już mu nie wystarcza :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...