Orthomyxovirus Napisano Lipiec 1, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 1, 2008 I stało się Twin Unicorn Engine wychodzi z cienia. Historia Będąc jeszcze młodym dzieciakiem jak wszyscy gracze marzyłem by stworzyć własną grę, poczuć jak to jest gdy gra ktoś w wasz projekt , ile waży pierwszy Unreal Tournament? 700mb? mój pierwszy projekt nazywał się Unreal Tournament for kafejka (zawierał tylko i wyłącznie mapy z netu obronie i postacie tak aby mógł być freeware) i ważył...200-300mb. Następnym krokiem było wchłonięcie Unreal Engine i stworzenie pierwszej mapy... przewróconych kilku klocków . Pewnego dnia nie wiem jak się to stało ale udało mi się znaleźć engine cube poszukując w sieci darmowych silników do gier, efektem tej pracy była nowagra.pl którą znali tylko ja i parę znajomych. Urywek Demosceny Potem zmęczony przeniosłem się trochę na Demoscene. btw. thanks cdaction za powrót DS choć na razie w postaci zina na DVD, mam nadzieje ze kiedyś to się zmieni . Wracając, demoscena pochłonęła trochę mego czasu (oraz nerwów, ale o tym później), i ciekawości się włączyła "dlaczego to tyle waży?" "a co na to winrar?" i po chwili bez zająknięcia winrar otwierał ładnie każdy pliczek BA! pakowało z powrotem i było ok. Więc zaczęły się początki modowania demek aż do czasu kiedy moja biologiczka stara podczas pokazu... "-I co to jest? - to przedstawia to co mamy w głowie. -Jeden neuron?" I tak kończy się moja podróż z demosceną... co nie znaczy że zapominam o niej ciągle wiem co i jak ) (co do nerwów to demoscena idzie bardzo szybko z wymogami, znacznie szybciej niż gry i często wyglądało tak że tam gdzie śmigło np UT2004 wszystko na High demko cięło się posiadająca 10,15(a czasem 5)FPS). Powrót Następnie nastała przerwa było błogie rozluźnienie jako jedyny najlepszy pozostały z dużej ekipy fragowiczów, w co mógł bym grać? chyba nie trzeba mówić... w q3 naturalnie. I jak to zwykle bywa w najlepszym miejscu w małym zaciszu z gazetą w ręce nastał pomysł by powołać własny team, i tak się stało, CO2 z logiem komina z unoszącym się dymem (oczywiście wszystko w paintcie xD), odkurzyłem trochę projekt nowagra.pl i dodałem parę mapek i cheja... daleko nie zajechałem znów projekt umarł w rodzinnym zaciszu i w tedy powiedziałem NIE! to się musi zmienić i w 2005roku powstała nowa grupa Blue Wolf Studio, a potem stronka w sieci zaczął rodzić się Twin Unicorn, w pierw o nazwie kodowej "UnnamedEngine". Poczeło się rodzić maleństwo o nazwie Online Tournament (filmik na video google jeszcze gdzieś jest) Nauczyłem się robić modele broni, Model rakietnicy przedstawiony na filmiku to bardzo wczesny projekt w końcu udoskonaliłem ją tak że odpowiadała wręcz oryginałowi, tylko że w formacie .MD2!. Dla rozrywki ze zanomym mieliśmy głupi zespół o nazwie DJ Palant i robiliśmy czasem filmy . Wracając do Silnika. Online Tournament był skazany na śmierć... dlaczego?... dążył do plagiatu w pewnym momencie wyszło na to że gramy w parodie UT2007... którego w tedy było bardzo rzadko widać w necie, projekt zdechł sam... zająłem się czymś innym... (Lenistwem xD) i tworzeniem Nierealnegoświata jednak po utracie prawie całej pracy znów straciłem ochotę na tworzenie tym bardziej iż jestem sam nikt jak do tond nie zechciał ze mną pracować i tak nastała... dłuższa CISZA... powiązana także z brakiem internetu i komputera Przebudzenie W raz z powrotem do komputera bardzo intensywnie zacząłem pracować nad silnikiem, długo szukana nazwa (hex,hexl,hax,HaxoN) sama wskoczyła chciałem by nazwa była "ostra" i obecna bardzo mi leży. Istotnym problemem stał się edytor map i loader Okazało się że nie musiałem go długo szukać Loader podebrałem z engine cube2 a maper przepisałem i usprawniłem... i tak Blue Wolf Studio urodził Black Moon, UnnamedEngine Twin Unicorn a Online Tournament HaxoN'a. Obecne Twin Unicorn Engine to: -Proste dynamiczne cienie -W miare szybki loader i intuicyjny edytor map -Prosta konsoleta typu "WYWTYG" - What You Want Then You Get - czyli" co chcesz to dostajesz" np. chcesz wódę wpisujesz water chcesz szybę wpisujesz glass -zwolnienie czasu od 10 - 1000 (100 - normalnie) -obsługa modeli .md2(quake 2)/.md3(quake 3)/.md4(Doom3)/.obj (nie długo własny format .md5 oraz modele z Tech5!) -Obsługa wielkich tekstur -rozgrywka w sieci jak i w internecie (korzystanie z serwerów engine cube2, dopóki nie powstaną własne) -minimalne wymagania nawet 700mhz 128ram 32mb karta grafiki -ruchome sprity trawy (w przyszłości liści na drzewach) -efekty świetlne -szybki przeskok do czarno bieli, odcieni fioletu, negatywu DOŁĄCZ DO BLACK MOON! - Pokaż co drzemie po ciemnej stronie księżyca! już dziś możesz dołączyć do studia black moon! - wystarczy napisać do mnie na gadu które znajduje się u mnie w profilu Szczególnie mile widziane osoby: mapy - jeśli budowałeś z klocków Edytor nie powinien sprawić ci kłopotów modele - .md2/.md3/.md4/.obj (nie długo własny format .md5 oraz modele z Tech5!) Tekstury - od 128x128 do nie skończoności (czym większe tym bardziej szczegółowe lub po prostu pokrywające całą mapę) internet - stworzenie profesjonalnej strony Black Moon oraz strony Haxon inne - każda ręka się przyda do pracy (np. logo BM nowe Haxon oraz Twin Unicorn) co do narzędzi to: modele - parametry modeli oraz ich animacje podaje na gg pisemnie lub zrzutami obrazu. Program dowolny, mile widziane formaty z rodziny .md_ mapy - dostajesz link do edytora - gry tworzysz mapę, co jakiś czas pokazując mi obrazy, a po skończeniu przesyłasz mi plik w formacie .ogz oraz wszystkie pliki .BAK internet - inwencja własna jedyne co daje to logo haxon i logo Twin Unicorn Temat: W tym temacie możesz drogi forumowiczu znaleźć informacje o postępach w projekcie, pokazywać swoje propozycje, zastrzeżenia itp. myślę że niektórzy z działu "mam pomysł na grę" będą zainteresowani tym tematem oraz! - wystawiać swoje własne pliki w formacie .cfg w języku c++. Naturalnie po ukończeniu silnika będzie możliwości pobrania go za darmo z jednym ale, a mianowicie HASŁO, każda osoba będzie musiała podać przyczynę ściągnięcia, osoby typu " bo przydadzą mi się modele" lub "potrzebuje tekstur" - od razu odpadają. HASŁO będzie się zmieniać co jakiś czas na koniec trochę z mapy irak_v2 - stare... ...nowe... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...loga... Black Moon Haxon Twin Unicorn Engine ...filmy Online Tournament - tak naprawdę w roku 2007 nic nie było robione więc wpis z roku 2007 jest nie ważny Demoparty - moje pierwsza z organizowana impreza DemoParty 2006 obraz był wielkości (prawie) piętrowego domu Zorro_vs_Don_Fernando zobacz jak można wydłużyć 30sek filmik UFO przychodzi o północy Pede(Rasta) Kapturek FPS horor zabawa z dźwiękami xD the best! xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nick Wazalski Napisano Lipiec 1, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 1, 2008 hehe, a wiec tak przebiegla cala historia . Ciekawie, nie powiem, przyznam sie, ze zaciekawilo mnie to Przyznam sie takze, ze nawet ja ( nie nie, modyfikacje systemu to nie moje jedyne hobby ) napisalem to Ortho z pytaniem czy nie potrzebna pomoc. Jak narazie musze stworzyc plansze, w ktora by sie fajne gralo, wiec tworze, mam nadzieje, ze przyjmie mnie do wspolpracy Sam takze zachecam wszystkich. Naprawde swietna zabawa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 2, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2008 Możliwości wyświetlania obrazu oraz efekty oświetlenia Co do news: - możliwa już jest obsługa animacji .md5 dzięki której obiekty są szczególniejsze i płynniejsze w ruchu Wciąż zapraszam do współpracy, przyda się każda ręka do pracy, pamiętajcie! jeśli dziś zaczniesz od zera jutro możesz być milionerem więc do dzieła! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accoun Napisano Lipiec 2, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2008 Tak z ciekawości: max. polycount broni? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 2, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2008 poligonów? tyle ile zrobisz tyle będzie to od ciebie zależy naturalnie najlepiej jeśli coś jet nie widoczne to po co ma to być np. spód broni? ah i co do jej animacji to .md2 active - od 7 klatek - wyciągnięcie boni pow - od 10 - strzał i załadowanie idle - od 32 - ruch Pierwszy i ostatni może zostać ten sam bez ruchu gdyż nie do konca czasem to działa .md3/.md4 AnimFrames - od 15 - strzał i załadowanie reszta generowana sama .md5animate tak jak z .md2 jednak każda animacja w osobnym pliku tekstury do modeli w nie ograniczonej wielkości (im większa tym lepsza szczegółowość) w formacie .jpg o nazwie skin oraz mask (tekstura wgnieceń itp.) przykłady. maska__________________________skin Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 3, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2008 By ułatwić wam życie powstaje manual w którym będzie opisane jak korzystać z programów preferowanych przeze mnie do produkcji map oraz modeli mapy http://sourceforge.net/project/downloading...use_mirror=osdn modele http://www.misfitcode.com/misfitmodel3d/main.html Proponuje pobrać obydwie wersje czyli tą stabilną i nowszą gdyż starsza wersja nie oferuje odważania modeli md3(quake3) i ich animowania dlatego też warto w starszej wersji zrobić cały model zapisać w .md2(quake2) potem otworzyć w nowszej wersji wy animować nałożyć tekstury i wy animować, zapisać w .md3. nie bój się pisać jestem takim samym człowiekiem jak ty z bardzo wysokim progiem tolerancji, zapytanie propozycja to nie z obwiązanie po prostu pytasz mówisz "spróbuje" i gdy ci się nie uda możesz powiedzieć "przepraszam nie wyszło" i tyle nie dostaniesz w odwecie wyzwisk śmiechów krzyku po prostu się nie udało Kropki i przecinki? Poza tym pozwolę sobie wyciąć czerwony - zbyt dużo i zbyt krzykliwie. [wies.niak] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Lipiec 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2008 Ciekawe... Czyli to będzie FPS? Szkoda że takie małe screeny map i w kiepskiej jakości... Aha...jednego nie jestem w stanie przyjąć do wiadomości... to od dziś pisanie postów jeden pod drugim zamiast [edit] jest dozwolone? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Lipiec 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2008 Mógłbyś również dać alfa gameplay. Gdy prace przejdą już do obsługi skryptów, oczywiście. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 3, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2008 nie nie jest ale czytaj że mają być nowości dotyczące więc jakoś nie widzi mi się dodawanie nowości do posta który ma np. trzy miesiące FPS ale w przyszłosci może się uda zrobić i ttp i rpg już teraz nożna wybrać prosty widok z za pleców postaci Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aerox Napisano Lipiec 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2008 Wiem jak to jest porzucać wspaniałe pomysły z głupich przyczyn Dlatego jak coś to możesz na mnie liczyć Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 7, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2008 Jedna z postaci która jest w planach do poganiania oczywiście na modelowanie poświeciłem 3h przerwę pomiędzy pisaniem manuala do użytkowania programu i edytora map. A co do edytora, to staram się by wraz z ukończeniem manuala oddać także edytor TW po polsku ConceptArt http://www.blackmoonn.prv.pl/3.jpg I to co teraz wyszło, wiem nie mam reki do twarzy na razie xD http://www.blackmoonn.prv.pl/model.jpg Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Lipiec 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2008 Z biegiem czasu się wyćwikasz, wprawa przychodzi przecież wraz z ćwiczeniami. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accoun Napisano Lipiec 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2008 Jedna z postaci która jest w planach do poganiania oczywiście na modelowanie poświeciłem 3h przerwę pomiędzy pisaniem manuala do użytkowania programu i edytora map. A co do edytora, to staram się by wraz z ukończeniem manuala oddać także edytor TW po polsku ConceptArt http://www.blackmoonn.prv.pl/3.jpg I to co teraz wyszło, wiem nie mam reki do twarzy na razie xD http://www.blackmoonn.prv.pl/model.jpg Linki nie działają Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wies.niak Napisano Lipiec 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2008 Linki działają, tylko tak trochę do kitu. Po kliknięciu, jak dostaniesz komunikat o błędzie, musisz kliknąć na adres po czym wdusić enter, wtedy pójdzie. Zwykłe odświeżanie nie działa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 10, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2008 tak w ramach chwilowego rozluźnienia GTA by Orthomyxovirus zajmuje 9mb i proszę... bez wielkich oczekiwań proste 3D z samochodami modelami zniszczeń i ganianiem po mieście. Można dawać opinie ale krótko! by offtopic się nie zrobił ps: Linki działają, tylko tak trochę do kitu. Po kliknięciu, jak dostaniesz komunikat o błędzie, musisz kliknąć na adres po czym wdusić enter, wtedy pójdzie. Zwykłe odświeżanie nie działa. Dokładnie, już gdzieś o tym pisałem, nie pamiętam gdzie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
infango Napisano Lipiec 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 13, 2008 tak w ramach chwilowego rozluźnienia GTA by Orthomyxovirus zajmuje 9mb i proszę... bez wielkich oczekiwań proste 3D z samochodami modelami zniszczeń i ganianiem po mieście. Można dawać opinie ale krótko! by offtopic się nie zrobił: fajne opad szczęki bo robiłem co nieco w opengl na studiach i moim osiągnięciem były tekstury na ścianach B) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accoun Napisano Lipiec 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2008 Fajne. Oczywiście wiem, że to tylko pokaz silnika, ale kilka rzeczy można byłoby poprawić (mówię o grze, a nie o silniku)... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 14, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2008 GTA nie jest na silniku TUE. To inny projekt szczątki sięgają Online Tournament, ta wersja GTA nie miała wyjść w ogóle na PC, jest PC'towy port do testów, ten projekt był przeznaczony na telefony z SymbianOS np. N-gage był w pełni przystosowany do działania na fonie oprócz tego że... nie umiem pisać portów na fony i tworzyć instalatorów .sis i .sisx więc wszystko ustało i się skończyło na tym, skrypty są wciąż otwarte i można podpinać nowe tak samo jest z mapami są to pliki .map bodaj z Q3. więc jeśli ktoś ma ochotę to proszę bardzo może dalej rozwijać ten projekt na własna rękę lub dołączyć do Black Moonn lub jak kto woli Black Moon i stworzyć dział odpowiedzialny za tą wersje i tworzyć ją dalej, drzwi otwarte dla każdego w każdej dziedzinie, strona powstaje Black Moon się rozrasta coraz bardziej więc czemu nie?. Wracając do TUE. Ostatnio myślałem wiele na jego temat podczas tworzenie i przemyślałem wiele spraw na temat przebudowy jego architektury obecnie wygląda tak: - Twin Unicorn Engine\ _^Bin\ __^TwinUnicorn.exe, SDL.dll, oraz biblioteki .ogg i image _^system__\ __^modele __^dźwięki __^refleksy __^mapy _^sys+\ __^wszystkie elementy dotyczące Loadera, menu i detali _^tekstury _^Data\ __^Fonty wiele rzeczy powinno zostać usprawnionych po to by ładowanie odbywało się jeszcze szybciej, myślę że jeszcze edytor z manualem oraz program fizyczny będzie jeszcze w podobnej architekturze, natomiast później nastąpi (jeśli mi się uda) przebudowa z przyspieszonym loaderem i bardziej uporządkowaną architekturą. Ogłoszenia Parafialne w sprawie rekrutacji oraz zespole na dzień dzisiejszy: - z powodu iż chcę się zająć maksymalnie ulepszeniami, manualem, edytorem, programem fizycznym, rekrutacją zajmę się jeszcze jak jednak myślę o tym iż przekażę tą broszkę innej osobie z naszej grupy, osobie kumatej w tej sprawie. Rekrutacja wygląda następująco: Czas rekrutacji: nie ograniczony Kontakt: rekrutacje przeprowadzam na razie ja poprzez gadu-gadu: 8790122 orz e-mail: quake6662@gmail.com poszukiwane osoby: 0.CV (bez przesady, na luzie, nie obowiązkowe) 1.skrypty 2.mapy 3.tekstury 4.animacja 5.modele 6.Muzyka i dźwięki 7.strona 8.(ewentualnie) reklama w sieci 9.Grafika 10.Fabuła Ad1.Skrypty Znajomości C++. Może być przykładowy program. Możliwość zaznajomienia się w środowisku programistycznym Code:Blocks Ad2.Mapy: W poprzednich moich postach dałem link do zagranicznego open source game&engine Saurbraten engine zajmujący ok. 300mb w którym znajduje się edytor (w języku angielskim)z którym każdy może się oswoić i próbować swoich sił. TUE:Edytor map ma być w pełni po polsku o podobnym interfejsie z zarówno zagranicznymi jak i polskimi odpowiednikami komend np. ang quit pol. (bardziej swojskie) WON! itp. Każda myślę że każda osoba pragnąca robić mapy przejdzie przez rekrutacje ale! co za dużo to nie zdrowo, może wyjść tak iż dwie osoby mogą razem w spół pracować przy jednej mapie (bez kłótni), w ten sposób myślę że każdy się załapie. Po dołączeniu do zespołu i szkoleniu się w tworzeniu map uzyskasz wymagania które oczekuje po mapach tworzonych do Haxona lub w przyszłości innych tutułów Ad3.tekstury: Mile widziane osoby które potrafią tworzyć profesjonalne grafiki od 128x128^. Tekstury muszą być w formacie .jpg lub .png, do każdej tekstury należy wykonać maski 1.maska cieni 2. maska światła 3. maska wypukłość wszystkie zapisane w tym samym formacie, fajnie by było gdyby osoba/y zabierająca się za tworzenie tekstur nie skończyła na jednej. nie jest możliwe stworzenie świata z jednej tekstury powielonej setki razy. Preferowane tekstury post apokaliptyczne przeplatane w stylu Stalker, Half-life 2, quake2, jednak nic nie stoi na przeszkodzi byś tworzył również z innej dziedziny, wszystkie inne tekstury mogą być wykorzystane w przyszłych tytułach , zaleca się by przy rekrutacji pokazać co najmniej 5 tekstur skończonych (czyli tekstura i 3 maski lub jeśli potrafisz możesz zademonstrować ich działanie w praktyce w czym może ci pomóc nawet wspomniany w Ad2. program) Ad3,5.tekstury modeli: Po prostu dostajesz wykonany model lub obraz wszystkich jego elementów, twoim zadaniem jest stworzenie jego maski cieni oraz tekstury w formacie .jpg, czym większa tekstura tym jest wyraźniejsza, bardziej szczegółowa. Ad4.Animacja: Animacje postaci, modeli broni itp., w poprzednich postach podałem stronę programu do modelowania w którym można również animować, mile widziane osoby potrafiące animować w Blender Ad5.Modele: Modele w formacie .md/2/3/4/5 .obj(to rzadziej) naturalnie na początek preferuje modele w formacie .md2(quake2) odraz .md3(quake3) możliwość tworzenia na własną rękę tekstur do modeli jednak te muszą być w formacie .jpg oraz posiadać maskę cieni. Program do tworzenia modeli jest dowolny w poprzednich postach dałem link do programu który dla mnie jest najprostszy jednak od ciebie zależy w jakim zrobisz programie model, możesz to uzgodnić z osobami pracującymi przy animacji oraz teksturowaniu modeli by wszystkim było prościej. Ad6.Muzyka i dźwięki Bardziej ostrzejsze kawałki, oraz mogą podchodzić pod Elektro lub być przeplatane, długość utworu od 2min w formacie .wav .ogg najbardziej liczy się to by utwór dało się zapętlić tzn. koniec zlewał się z początkiem by nie poczuć przeskoku, dźwięki skoków bólu wybuchu itp. itd. Ad7.Strona Zaprojektowanie strony html, php, flash, swich max. Budową strony zajmują już się dwie osoby ale nic nie stoi na przeszkodzie by pomóc im w tworzeniu. Ad8.Reklama: Reklama w sieci, banery, sygi itp itd. Ad9.Grafika: Loga Black Moonn/Black Moon Twin Unicorn Engine, Haxon i inne możliwości tworzenia ikon. Ad10.Fabuła: Jak wyżaj dla wszystkich którzy mają jakieś pomysły do tytułów. A nuż widelec się spodoba Skład zespołu na dzień dzisiejszy (skład zespołu na dzień 19 lipca 2008) Orthomyxovirus Nick Wazalski Andy Aerox Adam_R Poza tym zawsze po prostu możesz napisać nie ugryzę cie i nie wyśmieje jestem takim samym człowiekiem jak ty Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aerox Napisano Lipiec 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 16, 2008 Na chwilę obecną jestem odpowiedzialny za rekrutacje do projektów studia Black Moon. Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt w godz. 10 - 15 w dni robocze lub 10 - 24 w weekendy, na gg (13649096) lub e-mailem na aeroxgp@gmail.com. Będę się starał odpowiadać jak najszybciej, gdybym jednak był niedostępny proszę sie kierować do Orthomyxovirus-a. Nowym członkiem zespołu został Adam__R odpowiedzialny za grafikę 2D. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Lipiec 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 tak w ramach chwilowego rozluźnienia GTA by Orthomyxovirus Mile zaskoczenie Tym bardziej wybor opcji graficznych takze zaskakuje przy tak prostej i malej "produkcji" ^^ Nawet GTA SA moglby sie powstydzic braku efektow chociazby okien budynkow. [edit] Mozesz powiedziec, z czego korzystales tworzac instalator ? Bo ja kiedys sciagnalem triala Install Shield Wizard 2008 i wogole nie moglem sie w nim polapac.. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Lipiec 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 Miałem kiedyś bardzo prosty program freeware do tworzenia instalatorów, jeśli znajdę ten program w swoich przepastnych zasobach to może podam wam jego nazwę, przyda się zapewne i orthomyxovirus'owi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 17, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 http://www.instalki.pl/programy/download/p...tal_%20Free.php to czego ja teraz używam, ale ok, byle by program był darmowy, no chyba że chcecie nas jakoś wspomóc finansowo , właśnie przy okazji myślę o remake z poprawionymi teksturami tego GTA Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Lipiec 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 Ja bym pomyslal o jakims rozwinieciu, zeby to nie byla sama bieganina - a zeby byl jakis cel w grze, chociazby najprostrzy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Lipiec 19, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2008 Pomyślimy zobaczymy, zawsze jakoś da się wszystko załatwić. Swoją drogą powinienem dopisać w rekrutacji (I zaraz tak zrobię) punkt jeszcze jeden związany właśnie z wymyślaniem fabuły w tedy może jakaś osoba z "proza" lub z "mam pomysł na grę..." się zainteresowała. Poszukuje programu który zgram mi płynnie obraz wideo z komputera. będę wdzięczny jeśli ktoś o takowym gdzieś słyszał. Wiem że lepiej napisać moduł nagrywający jak jest w wielu grach (np.spore) ale jeszcze nie doszedłem do tego. W programowaniu wyznaje zasadę że umiem to co mi jest teraz potrzebne więc nie są to jakieś całe książki o językach tylko pojedyncze linijki. Inspiracją ostatnio jest dla mnie trackmania i efekt 3D, wiecie już o czym myślę? fajnie by było Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tressela Napisano Lipiec 19, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2008 To wasze GTA faktycznie wciąga! Nie tego się spodziewałem, więc gratuluję. Oby więcej sukcesów na polu programowania [ja wiem, czytałem że projekt owego GTA sukcesem nie był, ale dał mi parę minut relaksacji więc IMO...]. Pomógł bym, ale jestem dyskalkulikiem i wszystko co wymaga myślenia cyframi jest ponad moje siły. Będę na bieżąco monitorował postępy, zasysał dema... macie pierwszego fana, chłopaki xD Ostatnio Havok wypuścił najnowszą wersję swojego silnika fizycznego do sieci, za darmo. Warto by go chyba zaimplementować? PS- mógłbym zająć się teksturami, jakby czas pozwolił... Z nakierowaniem waćpanów, rzecz jasna. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.