Koleus123 Napisano Styczeń 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2012 Tak, trzeba. Najpierw musisz odnaleźć szpiega, który ma informacje o tym magu. No, ale dalem rade ukonczyc Arcanie to ukoncze i to. Arcania nie jest tak zabugowana jak ZB. ZB bez patcha ciężko jest grać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Styczeń 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2012 A trzeba? nie dostalem na razie zadnego zadania polegajacego na zabiciu czarnego maga Jedynie 5 listow polecajacych zdobylem, oraz wszystkie zadania w geldern wykonalem jakie dostalem. A przyprowadziłeś szpiega - Clovisa??? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2012 Przyprowadzilem. Teraz musze z nim pogadac czy Inog ma mnie o tym poinformowac? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoxtraduS Napisano Styczeń 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2012 Dobra. Kiedyś wymieniłem powody, dla których G2 +NK jest dla mnie grą słabą. Teraz po 7h gry w G3 + ZB wymienię problemy z tą częścią. - To już nie ten Bezimienny - Kolejne wybudzenie ze snu - niewidzialne ściany - 3,4 GB pachy, a i tak gra tnie ( mam 3 rdzeniowy procesor...) - Po 10 minutach gry miałem około 20k. Jakim cudem? Wyniosłem z domu kowala jego eq. Nawet w G2 tego nie było... - myszka mi skacze - to już chyba nie jest Gothic... Ale są i plusy! + Grafika zadowala + System walki w końcu jest grywalny - Są tarcze + Lepszy crafting + Nadal bywa ciężko na normalnym Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Styczeń 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2012 Przyprowadzilem. Teraz musze z nim pogadac czy Inog ma mnie o tym poinformowac? Tak i wtedy dostaniesz zlecenie na zabicie czarnego maga A jak dla mnie ten G3:ZB z pathem z CDA jest grą grywalną, i daje radę żadnych większych bugów nie miałem, że aż skusiłem się przejść ją drugi raz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTS Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 Pierwsze piętnaście minut z polskiej wersji rozszerzenia do nowej odsłony sagi: http://www.gram.pl/news_8AjhGOu4_Tylko_u_n...k_Setarrif.html A może tak coś od siebie? Następne takie posty będą kasowane - Rankin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 Wiecie, ja też narzekałem na G3, na optymalizaję, całkowicie zniszczony system walki, nie współmierność statyk, to znaczy mam sto siły, a byle miecz zardzewiały wymaga 150 ?!! Mogli już znowu zagrać numer z amnezją, bo to co zobaczyłem napradę obrzydziło mi grę. Ale jej najgorszą wadą so postacie, Diego, zwinny złodziej, wygląda ja pudzian na diecie drożdżowo - sterydowej, nie wspomnę już o tym że MIECZE JEDNORĘCZNIE NOSZĄ NA PLECACH. Ja jeszcze zrozumiem katanę, albo jakiś tam lepszy miecz, ale SZPADĘ? Z drugiej strony, jak zobaczyłem Arkadię... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lisu125 Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 Z mieczami na plecach postacie biegają nawet w Risenie. Co do statystyk i modeli postaci, statystyki są tak trochę odpowiednikiem tych z poprzednik części, gdzie w Gothicu III 100 to tak jakby 10 w poprzednich częściach (tyczy to się tylko zręczności, siły, many i wytrzymałości). Co do modeli postaci, tutaj mogli zrobić je lepiej nie będę wymieniał które mi się podobały a które nie, a o optymalizacji... nie będę się wypowiadał, każdy wie jak jest. Pierwsze piętnaście minut z polskiej wersji rozszerzenia do nowej odsłony sagi: http://www.gram.pl/news_8AjhGOu4_Tylko_u_n...k_Setarrif.html Dla mnie ta seria skończyła się na Zmierzchu Bogów (zastanawiam się czy znowu w niego nie zagrać), przynajmniej dopóki Gothici robi Spellbound. Co do tego dodatku, filmiku i samej podstawki (czyli Arcania: Gothic 4) powiem tak: już na początku (znowu) wybieramy klasy postaci, no ludzi bez jaj, KLASY W GOTHICU!? Następną sprawą jest to że czwórka (dodatek pewnie też taki będzie) była bardzo mocno ograniczona, np: kiedy grałem u kumpla nie mogłem skoczyć do wody, powód niewidzialna ściana. Takich wad, kontrowersji i absurdów mógłbym wymieniać jeszcze wiele, pozostaje przy tym co napisałem na początku postu, dla mnie ta seria skończyła się na Zmierzchu Bogów. A tak przy okazji na gram.pl znalazłem coś takiego http://www.gram.pl/gra_9wrkGO7_ArcaniA_Upadek_Setarrif.html i nie powiem że nie jestem poirytowany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 Wiecie, ja też narzekałem na G3, na optymalizaję, całkowicie zniszczony system walki, nie współmierność statyk, to znaczy mam sto siły, a byle miecz zardzewiały wymaga 150 ?!! Mogli już znowu zagrać numer z amnezją, bo to co zobaczyłem napradę obrzydziło mi grę. Ale jej najgorszą wadą so postacie, Diego, zwinny złodziej, wygląda ja pudzian na diecie drożdżowo - sterydowej Jeżeli Diego chociaż w jednej części był złodziejem to Wrzód był wojownikiem. Diego potrafił zarobić pieniądze ale, "uczcziwie" i nie kradnąc. A co do postaci to wystarczy jakiś lepszy path i jest cud, miód, malina. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 A moze mi ktos powiedziec czy jest gdziekolwiek wyjasnione za co Milten, Gorn, Diego, Lester, Lares sa zsyłani do Gorniczej Doliny? Milten jako Mag Ognia ok Diego został wrobiony w coś w Khorinis ( dobrze mowie?) Natomiast Gorn, Lares i Lester? Moze mi ktos powiedziec? I według mnie już bardziej Lares pasuje to obrazu złodzieja niz Diego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 @up Milten nie trafił tam podczas robienia bariery, tylko trafił tam jako więzień i dopiero został Magiem Ognia. A co do reszty to nie pamiętam, czy mówili, czy nie. Na pewno Diego mówił. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoxtraduS Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 G3 + ZB wydaje mi się dziwnie prosty. Na poziomie normalnym, mając podstawowy miecz, bez zbroi, tarczy, na 10 lvl'u wygrałem 3 bitwy na arenie. Dopiero w ostatniej zostałem draśnięty. Możecie mi powiedzieć jakie nowości, względem G3 niesie dodatek ZB? I czemu ta gra nawet z patchami tnie chwilami niemiłosiernie...I czemu ubicie 3 orków na 11 poziomie to żaden problem? I czemu możemy brać dowolne przedmioty? Dawniej by to była kradzież...I czemu Bezimienny to nadęty bufon, drący się do każdego napotkanego wieśniaka, że już niedługo go wyzwoli... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerbilos Napisano Styczeń 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2012 Gothic 3 jest faktycznie banalnie prosty. Zmienia to pewien mod, niestety nie pomnę jego nazwy. Oprócz walki uproszczono jeszcze wspomniane przez Ciebie relacje, z których słynęły pierwsze części. Co do Bezimiennego - w samym G3 nie było to aż tak dotkliwe, aczkolwiek ZB spotęgował jego buractwo, co IMO strasznie osłabia utożsamianie się z bohaterem (co było raczej celem poprzednich części - nie kierowaliśmy postacią przygotowaną przez twórców. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Styczeń 17, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 17, 2012 G3 to łatwa gierka nawet na hardzi-e, ale przy niektórych walkach z orkami jak jest dużo szamanów np. w Nordmarze może być dość trudno, chyba że ktoś ma umiejętność posługiwania się kosturem magicznym to można odbijać wszystkie ataki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 Hah myslalem, ze jak juz mi pomogliscie to ukoncze ZB. Jednak Czarny Mag opanował do perfekcji sztuke niewidzialności . ani nie ma go w Trelis, ani w tej jaskini do ktorej powinien pojsc noca. Cudowna gierka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spriggs Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 (edytowany) To jest moja spekulacja odnośnie Gorna i Lestera, nie musi się z prawdą pokrywać. Jeśli się tyczy Gorna, to możliwe są dwie wersje. 1: Brał udział w bijatyce jakiejś za co został zesłany do GD. 2: Był jednym z podwładnych Lee, a w tamtym czasie był spisek przeciwko niemu, to i Gorna trzeba było się pozbyć. Odnośnie Lestera. Lester mógł trafić do GD przez handel bagiennym zielem, co by się kupy trzymało bo w G1 lubił sobie popalić, a w zakończeniu G3 miał swoją plantację ziela. Co do Diega. Diego robił dla Gerbrandta, którego w G2 spotykamy. Gerbrandt wrobił Diega w ciemne interesy, przez co został zesłany do GD. W G2 Diego przejmuje majątek Gerbrandta, a ten ucieka. A żeby było zabawniej, to oboje obok siebie przechodzą jakby nigdy nic po zadaniu. xD Co do Miltena. Nie jest wyjaśnione, czemu on został zesłany do GD, tylko tyle że po stworzeniu bariery został magiem ognia. Mnie bardziej ciekawi, czemu Angar tam trafił ? Edytowano Styczeń 18, 2012 przez Spriggs Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalma Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 Myślę, że roztrząsanie, dlaczego trafiła tam każda postać jest bezcelowe. To była kolonia karna - wysyłano tam ludzi, by wydobywali rudę, a że tej potrzebowano mnóstwo - wysyłano tam ludzi za różne drobiazgi. Z tego, co pamiętam Wrzoda zesłano do kopalni, za to że "za bardzo lubił zwierzęta", więc każdy mniejszy czy większy przestępca i dewiant mógł tam wylądować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 (edytowany) @Spriggs- Milten gdzieś mówi, że trafił tam za dezercję. Zresztą w "Wiki" jest to dokładniej opisane (złapano go przy kradzieży jabłek i rozpoznano po wojskowym tatuażu). Co do Angara, to w MT ktoś wspomina, że za walkę i pozbawienie przeciwnika życia na arenie (tyle, że Angar nikogo nie zabił, a tamten gość zginął przypadkiem). Edytowano Styczeń 18, 2012 przez antros22 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalma Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 Akurat MT jako zwykły mod nie może służyć jako wyjaśnienie zagadek fabularnych oryginału. To po prostu fan fiction. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 @up- To jest "oczywista oczywistość". Tylko w nielicznych przypadkach możemy stwierdzić kto za co trafił do Kolonii Karnej, ale cóż nam szkodzi pospekulować (zwłaszcza, jak możemy podeprzeć się modem). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 Wrzód zostal skazany za to, że lubi zwierzęta. Ciekawe, co z nimi robił Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spriggs Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 Akurat w kwestii Wrzoda, wniosek nasuwa się sam, i lepiej bym tego głośno nie mówił. Faktycznie, mój błąd z Miltenem. Co do MT. Może i jest to fan fiction, ale po części też wprowadził to czego zabrakło w G1. Ale kwestia Angara pewnie zostanie rozwiązana w Dziejach Khorinis. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Styczeń 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2012 Hah myslalem, ze jak juz mi pomogliscie to ukoncze ZB. Jednak Czarny Mag opanował do perfekcji sztuke niewidzialności . ani nie ma go w Trelis, ani w tej jaskini do ktorej powinien pojsc noca. Cudowna gierka. Idziesz do jaskini na lewo od Trelis(od tego wyjścia co się na Geldern idzie) tam jest łóżko(w tej jaskini) i przesypiasz do północy, i jeszcze chwile czekasz aż przyjdzie do jaskini. czarny Mag jest łatwy, to zabicie go nie sprawi ci większego problemu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanGothic Napisano Styczeń 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2012 (edytowany) Przed chwilą ukończyłem dodatek do Arcanii i jestem w szoku. Ta gra to jeden wielki korytarz. Przez całą rozgrykwę przedieramy sie przez grupki banalnych do pokonania przeciwników. Podczas pierwszych zapowiedzi zapewniano ,że rozszerzenie zaoferuje aż 10 godzin ,a ja oglądałem napisy końcowe po zaledwie 2,5h. Twórcy nie naprawili również jednej z bolączki podstawki a mianowicie różnorodności twarzy napotykanych NPC-ów. Znów mamy 3 modele na krzyż. Gra ewidentnie została wycięta. Dobrze przynajmniej ,że dubbing stoi na niezłym poziomie. Szkoda ,że tak kończy Gothic. Wątpie by Piranhie chciały wracać do czegoś takiego. Edytowano Styczeń 20, 2012 przez PanGothic Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Styczeń 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2012 Mówisz poważnie? Ja kupiłem ten dodatek za grosze na steamie i po instalacji pojawił się dokument *.txt z wielkim napisem 'WE TOLD YOU WE CAN DO THIS BETTER'. Co za cynizm ze strony twórców... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...