Skocz do zawartości

PS4, X-One, Wii-U


Polecane posty

MS jednak będzie musiał mieć jakieś zestawy na koniec roku i w obliczu braku Halo 5 i Quantum Break zostaje Horizon, Sunset Overdrive i Halo 2. Albo będą tylko bundle z Fifą 15 i CoDem 11

QB w 2015 to już pewniak?

Microsoft ma jeszcze SPARKa. Do tego będą też na bank bundle z kinectowymi pierdołami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z 430 na 400 funtów w UK. To właśnie ten zestaw, o którym pisał Orchi. Ale nie nastawiałbym się na kolejne obniżki, wg. muve konsole z polskiej dystrybucji będą kosztowały 2100 złotych. Chociaż kto wie, może razem z premierą ceny zostaną obcięte?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QB w 2015 to już pewniak?

Słyszałem w paru podcastach osób w miarę ogarniętych (Dodd, Bombcast, Player One), że gra wpadła w "Remedy cycle" i nie ma szans na 2014, ani nawet początek 2015. Doświadczenie nauczyło mnie ufać tym źródłom.

Spark jest darmowe. Ciężko to zbundlować z konsolą. ;p

Tak, z 430 na 400 funtów w UK.

Niektóre sklepy same wyprzedają zalegające pudła. Linkowałem na poprzedniej stronie oficjalną sklepową ofertę za 300 funtów.

wg. muve konsole z polskiej dystrybucji będą kosztowały 2100 złotych

Damn. Myślałem, że przynajmniej spróbują o coś powalczyć na tych nowych rynkach.

Also. Wall Street Journal pisze, że MS pracuje nad swoim VR. Cool. Tak się jednak zastanawiam czy to nie jest związane z Fortaleza i Illumiroom. Jeśli tak to między VR, a AR jest zasadnicza różnica. Jeśli to rzeczywiście zupełnie oddzielny VR to embrace nextgen.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bundle z Halo to moja wybujała wyobraźnia.

Łeee, szkoda, już myślałem, że coś przeoczyłem.

Jeżeli Microsoft wystartuje u nas z ceną 2100 zł za Xboxa One, to niestety ale chyba nie da rady na "naszym" rynku. Obstawiam, że do września konkurencyjne PS4 w tej cenie będzie można dostać już w jakimś sensownym bundlu , na przykład z Infamous Second Son, lub Driveclub (płonne marzenia).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Also. Wall Street Journal pisze, że MS pracuje nad swoim VR. Cool. Tak się jednak zastanawiam czy to nie jest związane z Fortaleza i Illumiroom. Jeśli tak to między VR, a AR jest zasadnicza różnica. Jeśli to rzeczywiście zupełnie oddzielny VR to embrace nextgen.

Taa, też to czytałem. VR z 720p i 30 FPS. It hurts.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemożliwe do poprawnego działania.

Działać to będzie, ale będzie niegrywalne. Sam dostawałem zawrotów głowy przy demach w 30FPS i opinie innych były podobne.

Mimo wszystko nie rozpędzałbym się z tezami typu "za mało mocy". W przypadku VR mniej oznacza często więcej. Goście z Valve mówili, że zaawansowane shadery wyglądają w wirtualnej przestrzeni źle, a tekstury niezależnie od rozdzielczości straszą. Lepsze rezultaty daje płaskie cieniowanie i nadrabianie oświetleniem. Sporo osób też nie za bardzo zdaje sobie sprawę z tego, że VR wymaga super dokładnego designu i szczelnego kodu. Potrzebna jest mocno kontrolowana symulacja, więc gry które w zależności od klatki wymagają różnych zasobów mogą nie zadziałać (teraz świeżym przykład jest zupełnie niezoptymalizowany Titanfall). Techniczny wrak nie zadziała na VR nawet na PC. Potrzebne jest maksymalnie efektywne wykorzystywanie zasobów, a tutaj jednolita architektura jest w stanie pomóc.

Jasne, że najlepiej mieć 3xTitan, ale na serio polecam poczekać na pierwsze rezultaty VR na mid-endowych urządzeniach. Te będą lepsze niż się wielu wydaje. Nawet na X1, jeśli swój VR dostanie.

@yosp is trolling so hard on twitter right now lol

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest, Projekt Morfeusz. Rozdziałka 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 na oko). Bez kamery PlayStation nie zadziała - ta wykrywa ruchy głowy, by odpowiednio wyświetlać obraz... I tu już zagwozdka - czy ta kamerka nie spowoduje opóźnień? Plus: współpraca z PS Move, więc w końcu coś z tym kontrolerem zrobią przy PS4.

Aha, no i EVE: Valkyrie będzie na PS4 właśnie na ten hełmik brawa.gif

Edytowano przez Zdenio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu się plącze. Hełm ma wbudowany żyroskop* i akcelerometr, więc czemu to kamera ma śledzić ruchy głowy?

Współpraca z PS Move ani mnie grzeje ani ziębi, odnoszę w ogóle wrażenie że kontrolery ruchowe to moda, która minęła.

A przede wszystkim to im mniej klamotów będę musiał dokupić razem z tym VR, tym lepiej tongue_prosty.gif

Do tego LCD... może chociaż będzie tani.

* Tak, wiem, to nie jest naprawdę żyroskop, ale wiadomo o co chodzi

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hełm ma wbudowany żyroskop* i akcelerometr, więc czemu to kamera ma śledzić ruchy głowy?

Well. Kamery są dalej potrzebne do dokładnego headtrackingu. OR będzie je miał wbudowane w hełm (choć to ponoć dalej otwarta kwestia), a Sony decyduje się skorzystać z gotowych już urządzeń, które w dodatku mają niezłe wzięcie (kamery w US są w zasadzie wyprzedane). Zdziwię się jeśli VR od Sony (nie będę używał nazwy kodowej, bo wywracam oczami na samą myśl o niej) nie będzie kamery wymagał do działania. Co do ewentualnego laga to Sony ma bezstratny headtracking gotowy od 2010. PS Eye na PS3 poprawnie śledził gołą głowę w GT5 bez żadnych opóźnień, więc teraz z lepszą kamerą i punktami odniesienia będzie jeszcze lepiej.

@My Infamous

Thank you based Amazon. Moja paczka jest teraz w Portugalii i będzie najwcześniej w piątek. ;_;

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli OR też dostaje kamerę, no ciekawe. A skoro devkit kosztuje $350 to jest szansa, że finalna wersja będzie pod tysiaka (zł).

Ciekawe, czy będzie możliwość zaimplementowania wychylania się zza winkla biggrin_prosty.gif

Also - Fortnite jest chyba w lodówce. Od pół roku cicho, tylko o community managera się dobijają.

EDIT DOWN:

Thank God, myślałem że się zanudzę w tej robocie :trollface:

Edytowano przez Sergi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:eats crow:

Przynajmniej "putting "all the effort" into finishing the game." nie zostanie źle zinterpretowane jako "grę zaczęto od nowa".

Weekend games overload starts today. Od 15 będę streamował Ground Zeroes, Steamworld Dig i Towerfalla. Jutro Second Son. Join and chat with me.

Also recenzje SS za 4h. inb4 żółte na meta

- last gen mechanics

- no online

- douchy protagonist

- not enough filler side-missions

- it's not GTA

- you can't swim

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie w weekend zacznę grać, jaram się jak łańcuch Delsina.

Recenzje recenzjami. Infamous zawsze był nieco specyficzny, jeżeli ktoś oczekuje stuprocentowego sandboxa, to będzie rozczarowany. Trudno.

http://i.minus.com/iqB69t0zK7Djo.gif

Edytowano przez Zdenio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- it's not GTA

W głowie mi się kręci lol. Najlepiej problem z obecnymi recenzjami podsumował Eurogamer.

As pretty and playable as it is, in no sense is inFamous: Second Son a post-Grand Theft Auto 5 open-world game. It's just a tidier, shorter and shinier one. It's easy to enjoy and has a winning personality, but it's reluctant to deviate from a stale streetmap of game city. It's no rebel, then. In fact, it's a conformist.

notGTA/10

Tak czy inaczej zaskakująco dobre cyferki jak na exa od Sony. Do tego potwierdza się to, że to po prostu nextgen Infamous. Szkoda, że tak wiele osób oczekiwało GTA i się rozczarowało. Oh well. Nie każda gra jest dla każdego.

+5 godzin dodatkowej zawartości w day1 patchu :lol:

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GZ się pobiera. Nie mogłem znaleźć żadnego pudełka wracając z pracy, więc wziąłem cyfrowo i pobiera się to niezwykle wolno. Zacząłem Towerfalla, ale miałem jeszcze jedną rzecz do załatwienia, więc przestałem. Wracam za 5-10 minut. ; )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, najlepiej oceniany ex AAA PS4 w sumie. Co nie zmienia faktu, że średnia słabiutka - dziennikarze naprawdę się na te exy uwzięli, chyba tylko Titanfall (który jest niby-eksem) nie ma numerku poniżej oczekiwań.

Anyways, I'm still waiting for my system-seller. Poprzednie inFamousy to były koszmarnie nudne gry i jeśli Second Son nie wprowadza nowej jakości, to ja tu nie mam czego szukać. Nie zagram nawet jak będę miał PS4. No, może obczaję jak będzie w Plusie.

What's next, The Order?

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnia słabiutka

Oh god. Ten fragment jest jednym z prawdopodobnie najsmutniejszych tekstów oddających realia growej branży.

80 - it's sh1t.

Zresztą wystarczy poczytać te recenzje. Rzucanie sloganami "gameplay is not next-gen enough" i porównywanie do GTAV jest lekko absurdalne.

Also przyznam się, że trochę mnie boli siedzenie w tym momencie. Titanfallowi wybaczono masę rzeczy (paskudny performance, beznadziejna multiplayerowa kampania, brak prywatnych meczy w sieciowym shooterze, mierny arsenał, itp.), ale rzucano "dziewiątkami" i maksymalnymi notami na boki. I guess it's fun.

EDIT: Dosłownie pierwsza gra na Kinecta, którą jestem zainteresowany. Cholernie sprytne.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czym jest next-genowy gameplay. Przy KZSF nie czytałem takich zarzutów, przy FM5 i RYSE też nie. Czyli one są next genowe, ale za Chiny Ludowe nie wiem, w jaki sposób.

Also - Jeśli 80 oznacza słabą grę AAA, to idąc tym tokiem niedługo będą tylko dwa rodzaje gier - Arcydzieła z wynikiem 100 i crapy z wynikiem 99 albo niższym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że średnia ocen gier siadła na maxa na obu platformach, i nie zdziwię się jeśli remake Halo będzie miał najwyższą średnią w tym roku.

Obejrzałem lets playa lubro z MGS GZ i dla mnie max 7/10.

Anyway Sony coś kombinuje z lampką, a MS ogłasza zwiększenie mocy CPU o 50 % dzięki DX. Robi się coraz ciekawiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DX12 to to samo co Mantle AMD, tylko DX będzie można - chyba - jakoś wykorzystać na konsoli. Chociaż nie znam się, nie ogarniam. DirectX instaluję sobie na PC i mam, na konsolach się tego nie instaluje i chyba tylko twórcy mogą z tego korzystać podczas prac nad grą, a to nie to samo.

Niech ktoś mądry mi wytłumaczy :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...