Skocz do zawartości
RoZy

Mass Effect (seria)

Polecane posty

Właśnie ja się nie boję o wartość estetyczną soundtracka, bo ta niemal na pewno będzie większa niż w poprzednich częściach. Boję się, że soundtrack będzie nie dość "epicki" - a Mass Effect jest "all about being epic". Posłuchaj sobie utworów Mansella - podniosłych potańcówkowych numerów w stylu poprzednich części Efektu Masy za dużo nie znajdziesz. I nie jestem pewien, czy to dobrze, bo te potańcówki do ME pasowały jak diabli.

Z drugiej strony, Mansell może ze swoimi cięższymi kompozycjami lepiej uchwycić ponury klimat wojny i beznadziejnej walki. Jeśli taki właśnie planują dla ME3. Nie obraziłbym się.

No nic, w zasadzie wszystko to są spekulacje. Zobaczymy na święta, jak to będzie z tym całym Mass Effect 3 - w tym z muzyką.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja najbardziej się obawiam o to, że... A może od początku.

Każdy kompozytor jak wiemy ma różny styl, prawda? I mam obawy przed tym, że będziemy mogli odróżnić styl Jacka Walla i Clinta Mansella. Jeśli tak będzie, to będzie kiepsko, bo nagła zmiana od tego, do czego się przyzwyczailiśmy. Tylko walić głową w mur wtedy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kompozytor jak wiemy ma różny styl, prawda? I mam obawy przed tym, że będziemy mogli odróżnić styl Jacka Walla i Clinta Mansella. Jeśli tak będzie, to będzie kiepsko, bo nagła zmiana od tego, do czego się przyzwyczailiśmy. Tylko walić głową w mur wtedy.

No właśnie mamy podobne obawy ;) Zresztą ostatnio od nowa rozpocząłem ME1 i przy pierwszym zobaczeniu Cytadeli spróbowałem obejrzeć filmik bez muzyki, gdy gra automatycznie cały ten "wlot" w Cytadelę jest epicki i nawet ciekawy, bez niej to po prostu zwykły filmik nie robiący zbytnio dużego wrażenia.

Jednak jeśli chodzi o zmartwienia związane z ME mam ważniejsze rzeczy na głowie :P Jednak szkoda by było gdyby gra była świetna, epicka i kultowa a muzyka by psuła ogólny efekt. Jak dla mnie soundtrack jest ważniejszy od grafiki :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie fabuła. Ile razy grało się w łóżku pod poduszką w gry RPG nieme, aby rodzice nie słyszeli? :P Ale to już podchodzi pod offtop.

Tak więc czas na odpowiedź na pytanie Stampera, otóż... Nie mam pojęcia. Nie grałem w ME1 na angielskim dubie, bo polski mi się podobał, a dwójka była skopana po polsku tak więc grałem po angielsku. Więc wybacz, niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć ci na to pytanie.

Ale na pocieszenie powiem ci, że będzie jeszcze pełno spin off'ów ME :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa tu to się zgodzę. Pamiętam jak pocinałem w M&M I - IX jak mój sprzęt nie mógł udźwignąć nic innego.

A, właśnie, ciekawe czy pokażą jakby wyglądał Mass Effect wydany 10 lat temu. To mogłoby być ciekawe :trollface:

Edytowano przez Kelin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dam pare nowych szczegółów o ME3:

KTO NIE GRAŁ W DWÓJKĘ NIECH NIE CZYTA PIERWSZYCH SZCZEGÓŁÓW

Powód, przez który Cerberus chce zabić Sheparda zostanie ujawniony na początku gry. Najpewniej chodzi o to, że przymierze mogło położyć swoje ręce na techologii Cerberusa (czyli systemach Normandii oraz EDI).

Oddziały Cerberusa, które będą nas ścigać będą się składać z żołnierzy, mechów oraz bliżej niesprecyzowanych ninja.

Żniwiarze będą posiadać różne rozmiary. Od 500 metrów (najmniejsze) do dwóch kilometrów (największe).

Shepard zyska kilka nowych umiejętności, które zdynamizują nieco potyczki (na przykład turlanie).

Klasa inżyniera dostanie możliwość stawiania automatycznych wieżyczek.

W pełni modyfikowalne bronie, każdą będzie można ulepszyć na pięciu płaszczyznach.

Więcej rzeczy do zbierania.

Możliwe są walki w kosmosie, ale nie zostało to ostatecznie potwierdzone.

Bardziej rozległe scenerie. Zobaczymy przechadzających się ludzi, walki statków i większe detale budynków.

W przypadku przeciwników ponownie będziemy mogli na przykład odstrzelić mechom nogi, by je trochę spowolnić.

Bardziej dynamiczne walki. Prędkość potyczek ma zostać podniesiona o 5% w stosunku do dwójki.

Nie będziemy korzystać z żadnych pojazdów naziemnych do przemieszczania się. Poziomy zostały tak zaprojektowane, by eksplorować je wyłącznie pieszo.

I żeby nie było LINK

Edytowano przez Renegald
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Renegald - W sumie to już wiemy tylko.. walki statków? Dziwne, PS3Site powołuje się na GamersMint, a ten z kolei na - i tu zaskoczenie wszystkich forum Neogaf. I to nie na post jakiegoś redaktora/admina/Kogoś_Ważnego, nie - tylko na zwykłego użytkownika (który i tak cytuje post z Sociala :D ). Nie wiem czy należy traktować np. tę informację poważnie, poczekajmy na potwierdzenie.

Co do Clinta Mansella - jeden z jego najlepszych kawałków:

Pozostaje mieć nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze w szybszych i mocniejszych kawałkach.

PS. Słyszeliście o raportach agenta Marroh na SB? Nie? Warto to nadrobić: raport pierwszy i raport drugi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że inżynier dostanie możliwość stawiania wieżyczek, bo moim zdaniem ta klasa od początku się o tą umiejętność prosiła, poza tym zasługuje na zadośćuczynienie po tym, jak w dwójce została olana (jedyna klasa, której zdolność klasowa jest posiadana przez członka drużyny (nawet dwóch), więc jest dostępna dla każdego gracza... kto to wymyślił???). I tak będę grać szturmowcem, jak zwykle, ale fajnie, że balans klas zostanie poprawiony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe są walki w kosmosie, ale nie zostało to ostatecznie potwierdzone.

Nie będziemy korzystać z żadnych pojazdów naziemnych do przemieszczania się. Poziomy zostały tak zaprojektowane, by eksplorować je wyłącznie pieszo.

Klasa inżyniera dostanie możliwość stawiania automatycznych wieżyczek.

W pełni modyfikowalne bronie, każdą będzie można ulepszyć na pięciu płaszczyznach.

Shut-up-and-take-my-money.jpg

Shepard zyska kilka nowych umiejętności, które zdynamizują nieco potyczki (na przykład turlanie).

Ciężko mi to sobie wyobrazić, Shepard w końcu nosi to i owo na sobie. Wyobrażacie sobie fikołki z Cainem na plecach?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe wiec się zaczyna, informacje o ME3 były za dobre więc trzeba teraz trzeba to ostudzić. Brak MAKO to minus dla gry, liczyłem, że sobie pojeżdżę. Normandia SR 2 zostaje poddana tylko lekkim modyfikacjom czyli znów będziemy najprawdopodobniej latać tą paskudną.

Za to dodanie nowej klasy hmmm może i fajnie, mały plusik.

w trakcie rozgrywki natkniemy się na więcej przedmiotów, które trafią do naszego ekwipunku;

Czyli ekwipunek powróci? To by było fajne, brak plusa i minusa, na razie.

Ogólnie na minus jest na razie mało i to raczej rzeczy mniej ważne w grze ale jak by to powiedzieć...dopiero się zaczyna.

orzech- ja nie pamiętam aby główną moc inżyniera (chyba jakiś specjalny rodzaj tarczy to był, nie pamiętam dokładnie) miał ktoś z teamu, za to mieli wrogowie.

Edytowano przez Darkmen
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kelinie drogi, to ty nie wiesz iż JuTub pęka w szwach od trailerów i innych filmów Alpha od ME jedynki? Np. Mapa galaktyczna mi się starsza podobała ale stara twarz była do bani. Musicie przyznać jak zobaczycie że nowa jest dużo lepsza.

Tutaj np.

Chociaż widać że działa ta Galaxy map trochę wolniej.

A tutaj widzicie w pewnym momencie walkę z gethami?! AUTOCELOWANIE dobrze że to zmienili. Ale pewnie gra miała być trudniejsza bo na konsole. Takie ułatwienie.

I ta twarz !!! Bueee I te kółko dialogowe FUuuuu I ten Interfejs Agrrrrr! I te logo Ahhhhh......

Ale to sterowanie Garrusem wyglądało nader ciekawie.

A no i po tym stawianiu wieżyczek możemy się spodziewać części misji typu: "Odpieraj ataki ze strony przeciwnik do czasu przybycia pomocy/zgrania pliku/otwarcia drzwi/ itp. itd." Nom.... zawsze takie były... hm różne. Raz ciekawsze ran nudniejsze. Oby - o ile będą- były dobre.

Em jaki Rozwalator? Bo nie rozumiem.

Edytowano przez SadystycznyOrzech
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SadystycznyOrzech- auto celowanie chyba w ME jest dostępne ale trzeba ustawić w opcjach (wspomaganie celowania... chyba nigdy się z tym nie bawiłem automatu nie cierpię).

Ryj dobrze, że zmienili bo wyglądał paskudnie, mapa galaktyczna i się bardziej ta nowa podoba acz muzyczka fajna w tej starej (w tej nowej też ;)).

Granie członkami załogi? Odpada, lekko klimat psuje wolę grać tylko Shepem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też prawda no bo kto tu gra pierwsze skrzypce? Ale jednak twierdzę że to interesujące doświadczenie by było. Chętnie bym zagrał w Alpha lub Beta wersję. Chociaż najwięcej różnic jest w Alphie. No cóż. Poszukam dalej do ME 2 chociaż teraz tak twórcy już się nie chwalą zmianami a szkoda :/

Patrzcie! Dwójka trochę podobna do ME1. Nawet bardzo! :o będę editował jak coś znajdę. Choć później są zmiany.

Jak jej nie ma? Nie rozumiem. Będzie jak zawsze ot jest pewne. Ja tam lubię domyślnego Sheparda. Jest taki charyzmatyczny z głosem Mike czy jak mu tam :D

Edytowano przez SadystycznyOrzech
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba to co twórcy zrobili w grze Kroniki Riddicka, w menu dodatków możemy pooglądać jak wyglądały wcześniejsze wersje gry i jak bardzo ją zmienili.

I liczę, że w ME3 dadzą możliwość edytowania twarzy domyślnego Shepa bo nie rozumiem czego jej nie ma.

Wojownicy Ninja w Cerberusie- fajnie jak by były jakieś walki wręcz z nimi (w końcu chyba po to wprowadzają system walki wręcz), Shepard walący z karateka czy z półobrotu w ciężkiej zbroi wyglądał by śmiesznie :D

Edytowano przez Darkmen
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma być dynamiczniej, ma być bardziej nieliniowo, mają być bardziej kompleksowe lokacje, rozbudowana walka wręcz, dalej idące zróżnicowanie klas postaci niż w ME2, sensowny, uporządkowany jak w ME2 ale nieliniowy jak w ME1 system modyfikowania pukawek, lepsze AI, wrażliwe punkty tarcz...

Kurde, BioWare, spełnisz choć połowę obietnic, dorzucisz perfekcyjne wykonanie w stylu ME2 i masz GOTY w kieszeni. I to pomimo cholernie mocnej konkurencji.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to pomimo cholernie mocnej konkurencji.

Eeee, a jaka to konkurencja? Może pogram w inne gry (wyłączając najnowszego Deus Exa) o których nie słyszałem.

Ja czekam na zapowiedzi te najważniejsze dla mnie, czyli team oraz na gamepley. Oby na E3 coś pokazali sensownego, i ciekawe co tak skrywa X-Box magazine (oby coś czego nie wiemy).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po tym liknu co Venydar podał się trochę pozytywniej do twórczości Manswella nastawiam. Bardzo fajny kawałek, aczkolwiek znowu melancholijny trochę. Co dziwne to co mi się z tym kojarzy to zatracenie człowieczeństwa, tak samo jak z Requiem for a dream xD

Edytowano przez stamper2495
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, a jaka to konkurencja? Może pogram w inne gry (wyłączając najnowszego Deus Exa) o których nie słyszałem.

W samym RPG:

- Deus Ex: Human Revolution

- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

- The Elder Scrolls V: Skyrim

- Dungeon Siege III

- Dragon Age II

- Dark Souls

- Final Fantasy XIII-2 (w Japonii)

Również jako strzelanina TPP Mass Effect 3 będzie miał poważną konkurencję - najbardziej oczywistym przeciwnikiem jest naturalnie Gears of War 3. Jest też Dead Space 2, który już wyszedł i zgarnął średnią ocen 90%, znaczy się, naprawdę dobry jest. Wydaje mi się, że również trzecia odsłona Maksa Payne'a wyjdzie jeszcze w tym roku, a nowe informacje mocno zaostrzają apetyt. Do tego można chyba doliczyć Uncharted 3, chociaż w sumie nie wiem, czy to liczyć jako strzelaninę, bo to chyba raczej action-adventure.

Do tego kilka luźnych typów na gry roku z innych gatunków - LA Noire, Portal 2 (ten już też zebrał oceny - w tej chwili średnia prezentuje się po 94% na konsolach i 95% dla wersji pecetowej), Batman: Arkham City, Battlefield 3.

Co do drużyny, to liczę, że jej nie zdradzą przed premierą. Będzie więcej funu przy grze, a obawiam się, że nie umiem sobie narzucić embarga na informacje i będę łykał wszystkie materiały promocyjne, co zapewne będzie oznaczać zaspoilerowanie pierwszych kilku godzin gry.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...