Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mysk8er

Battlefield 3 - problem z battlelogiem

Polecane posty

U mnie problem rozwiązał się sam:) na drugi dzień.

Widocznie serwery były przeciążone;p i dlatego nie mogłem wpisać ponownie klucza.

Ale na drugi dzień po premierze już nawet nie wymagało ode mnie klucza i grałem normalnie!:)

Pozdrawiam Wszystkich graczy BF3 i mam nadzieję że spotkamy się niebawem w grze:)

mamy nawet z przyjaciółmi własny serwer na który zapraszam: AiS Clan Server PL. HC

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Support zbytnio mi nie pomógł, pisałem z "Davidem" na chacie, po czym jak uznał, że nie może zweryfikować mojego konta, Bóg wie czemu, napisał, żebym zgłosił się do miejsca, z którego kupiłem grę po nowy kod. Po wyjaśnieniu sytuacji, że Origin zaakceptował mój kod, przypisał go już do mojego maila, i że mogę grać offline, więc to definitywnie problem z Battlelogiem, a nie z moim kodem, facet zamknął się w sobie, uznał, że rozmowa nie ma sensu i bez słowa opuścił chat. Eh... Amerykanie jak zwykle pomocni!

Aktualnie od półgodziny próbuję się dodzwonić do polskiego z supportu, z nadzieję, że nie zrobią mi tylu problemów i szybko, tak jak napisaliście rozwiążą tę sprawę...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega kupił BF3 w sklepie, aktywował w Origin i ma problem taki, że nie może zalogować się do Battlelogu, nie wiadomo czemu. Napisaliśmy wspólnie (tj. ja mu napisałem co ma napisać, bo średnio z angielskim) ticket do supportu EA, ciekawi mnie co odpowiedzą.

Problem kolegi polega na tym, że gdy próbuje się zalogować do battlelogu (danymi konta Origin, na którym ma BF3) pojawiają mu się błędy typu "Something went wrong with your login process. Please try again." / "Your email or password isn't correct."; choć na Origin nie ma żadnego problemu z zalogowaniem się.

W ogóle z tego co czytałem na forach ich konsultanci z supportu czasami obiawiają się chamskim i nieprofesjonalnym zachowaniem i prawdopodobnie popadam już w paranoję, ale mam wrażenie że BF3 to przykrywka dla szpiegowania naszych komputerów :O.

Dam znać jak z kumplem poszło.

##Aha, no i co do "live chatu" z supportem - dwa dni pod rząd próbowaliśmy, co 2h próba - zawsze kolejka wahała się między 39 minutami a 50 - więc daliśmy spokój i wysłaliśmy "ticketa"##

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam pytanie do ludzi, którzy rozwiązali swój problem drogą telefoniczną: Kiedy w końcu udało mi się dobić do supportu, usłyszałem automat informujący mnie, że: "jeżeli Twój problem dotyczy gry na platformę komputerową, prosimy użyć formularza na pomoc.ea.pl... blablabla... zaś w przypadku gry na konsolę, prosimy czekać na połączenie z konsultantem". Żaden formularz, żaden mail, ani live chat nie przyniósł mi pożądanego efektu. Myślicie, że jeżeli powiem im wyraźnie, że problem dotyczy PC będą w stanie mi go rozwiązać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Darthian

Ja w Twoim przypadku z całych sił starałbym się skontaktować przez tickety (formularze), a jeśli naprawdę oleją sprawę to dzwonić i pytać się dlaczego i co i jak. Ewentualnie poprosić kierownika, bo chcesz złożyć zażalenie na zaniedbanie praw konsumenta. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiem tak w punktach aby kazdy to zrozumial :

-siedzimy przy kompie

-wybieramy numer (22 397 44 33) i czekamy tak dlugo jak to mozliwe (beda wam gadac co jak masz zrobic jakies formularze ale nic nie robimy tylko czekamy

-wkoncu nam ktos odbierze

-spyta sie o e-maila, jaki blad nam sie pokazuje, czego dotyczy, po tym jak z nim pogadamy (ok 3min) kaze nam wbic na Battleloga iiiii................... wszystko gotowe

-dziekujemy mu z calych sil ze wszystko dziala i delektujemy sie naparzanka w trybie multi lub co-op :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak, że wszystko piękni działa, dopóki nie włączę Battle loga. Email jest dobry, hasło też, ale piszę, że muszę kupić, Bf 3, aby uzyskać dostęp ...

Czy wam na info linii pomogli?

Naprawdę fachowa pomoc jest na EA Games info linia ;D

Już mogę się zalogować na battle logu ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj zakupiłem BF3 i problem z zalogowaniem się na battlelogu, nie mogę zalogować sie do origin przez email bo wyskakuje jakieś foldery tymczasowe lub info, że nie można sie zalogować ale na ID loguje sie normalnie. Jednak nie mogę zalogować się na multiplayer, napisałem na http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/360...7.page#18306490. Jeżeli do jutra nic nie zrobią to spróbuje dodzwonić się do EAi zobaczyć co i jak.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROSZE O POMOC !!! CO MAM ZROBIC JEŻELI :

Przypadkowo podałem email innej osoby i nie moge sie zalogowac na battlelogu bo nie pamietam jaki email podałem... I CO MAM ZROBIC ZEBY GO ZMIENIC ??? DA SIE WGL bo coś czuje że mam duuży problem i nie wiem czy dzwonic czy co :/ prosze o pomoc :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z włączeniem Battlefielda 3. Gdy chcę włączyć grę, wysyła mnie na battleloga. Próbuję się zalogować, podaję swoje autentyczne hasło i e-maila i nic Ciągle wyświetla mi się,że jest niepoprawne hasło lub e-mail, próbowałem już przywracania systemu, instalowania gry ponownie i niestety żadna z tych rzeczy nie zadziałała. Dodam, że gra jest oryginalna. Bardzo proszę o szybką odpowiedź, z góry dzięki ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja także mam problem z grą BF3. Zaznaczam że mam oryginalną grę i wszystko działa dobrze oprócz trybu multiplayer. Nie mam problemów z zalogowaniem na battlelog ale z wejściem na serwery. Mianowicie gdy wybieram serwer naciskam dołącz do serwera i mi takie coś wyskakuje:

Wymaga Battlefield 3

Aby grać na tym serwerze musisz posiadać Battlefield 3.

Nie wiem dlaczego tak mi się pokazuje niby wszystko w porządku : jestem zalogowany na battlelogu i originie, gra oryginalna i nie działa!! A ja się już z kumplami umówiłem że będziemy razem grać.

Jeśli ktoś wie co z tym fantem zrobić to BŁAGAM O POMOC.

Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

FranticPius ;P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem BF3 wczoraj wszystko ładnie zarejestrowałem kod . No gdy ja włączam przerzuca mnie do strony to wpisuje te same dane jak na orgin i tu się zaczyna problem piszę że podaję błędne hasło lub e-mail wysłałem 2 formularze zgłoszeniowe nic żadnego odzewu dzwoniłem wiele razy i nic czy jest jeszcze jakaś możliwość z kontaktowania się z nimi?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...