Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mysk8er

Battlefield 3 - problem z battlelogiem

Polecane posty

Próbowałem rożnych rzeczy i w końcu udało mi się odpalić BF3 przez Battleloga! Aktualizacja poprzez "Szukaj aktualizacji" nie jest znajdywana. W originie kliknij na Battlefielda 3 PPM i wybierz "Napraw instalację", po tym sprawdzeniu pobierze Ci aktualizację i będzie działać w trybie online. Enjoy!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem rożnych rzeczy i w końcu udało mi się odpalić BF3 przez Battleloga! Aktualizacja poprzez "Szukaj aktualizacji" nie jest znajdywana. W originie kliknij na Battlefielda 3 PPM i wybierz "Napraw instalację", po tym sprawdzeniu pobierze Ci aktualizację i będzie działać w trybie online. Enjoy!

Niestety mi to nie pomogło... Innym dało radę, czy tylko ja jestem jakiś taki pechowy?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z takim błędem: ,,aplikacja orgin nie jest zainstalowany na tym komputerze. Program jest niezbędny do uruchomienia gry. Zainstaluj program Orgin ponownie". Mam wszystko zainstalowane i jeszcze wczoraj normalnie grałem a dziś od rana wyświetla mi że nie mam Orgin. Próbowałem już wszystkiego łącznie z przeinstalowaniem, naprawą i reinstalacją. Może ktoś coś wie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale smęcicie, podczas premiery BFBC2 też było dużo problemów z jej odpaleniem, poczekajcie trochę, wyjdzie patch i będziecie grać.

Ja mam tylko jeden problem, wszystkie serwery są pełne. Normalnie grać nie można :> więc w sumie to i tak nie mielibyście tam nic do roboty bo tylko głupiec wychodzi z pełnego serwera albo pechowiec który zaliczył krasza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Guusstaw

Jeżeli do mnie piszesz-to odpowiadam tak.

Serwer się robi zapchany i wtedy nic nie poradzisz. Poczekać z dzień, a może 1h i będzie o'k. Musisz przeczekać natłok ludzi, którzy też grają w BF3.

Właśnie wróciłem od znajomych i tam pograłem sobie w TF2 (z domieszką C2H5OH). Pozdro :smile:

0. Wybacz jestem zmęczony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat to, że serwery są zapchane powinno nas najmniej obchodzić. Wydają grę, wiedzą, że kupią ją miliony, robią wielki marketing, a nie potrafią zrobić dobrej przepustowości serwera. To jest EA, pieniądze przede wszystkim, ale coś dla ludzi to już nie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jednak jakieś drobiazgi wam umykają, i stąd macie jakieś dziwne problemy.

Wczoraj na Battlelogu widniała informacja, że w godzinach 8-9 (UTC) będą problemy z Originem i logowaniem się.

Wtedy też wyskoczyło mi w Originie pytanie o hasło, chociaż dotąd nie było problemów. Ale podałem i przyjęło. Później już cały dzień tłukłem w multi aż huczało w domu :D

W BL ustawiłem sobie region na Europę a wolne miejsca oznaczyłem tylko 05-Jan (Bóg jeden wie, co to znaczy), ale przez to wyświetlają mi się tylko te serwery, które nie są jeszcze pełne i nie muszę już wertować listy i liczyć na fuks, że się wbiję.

Po wczorajszym przejściach z PunkBusterem, zastosowałem się do wskazówki z info, jakie zamieścił ktoś z EA, pobrałem go, zrobiłem co miałem zrobić i wszystko pięknie śmiga.

Nie rozumiem narzekań na przepustowość serwerów, bo nie ma z nimi żadnych problemów.

@teken - gra jest dla ludzi, zapomniałeś?

@tom615 - ustaw sobie szukanie serwerów tak, jak napisałem wyżej. Skończą Ci się problemy z pełnymi i tylko pełnymi.

Wszyscy się dorwali z Polaków do gry BF3, no i serwery nie wyrabiają w Origin'ie.
Masz dość mierne pojęcie o ilości wszystkich graczy na świecie, skoro wydaje ci się, że jak Polacy dopadli się do hasania, to już wszystkie serwery są zapchane.

Ludzie, opcje są do wyboru a nie, że wszystko musi być włączone na raz. Gdyby było inaczej, nie było by panelu z opcjami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeci raz napisałem do supportu. Problem został rozwiązany.

Teraz można zacząć grać. Bodajże na pierwszej stronie podałem jak zgłosić się do nich.

Podajecie problem, następnie osoba spytała mi się o mój adres email. Podałem, poczekałem z 5min i wszedłem na battleloga.

Do zobaczenia na polach bitewnych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeci raz napisałem do supportu. Problem został rozwiązany.

Teraz można zacząć grać. Bodajże na pierwszej stronie podałem jak zgłosić się do nich.

Podajecie problem, następnie osoba spytała mi się o mój adres email. Podałem, poczekałem z 5min i wszedłem na battleloga.

Do zobaczenia na polach bitewnych.

Mówisz o tym kontakcie przez pytanie... podaj jak wszystko tam powpisywałeś. Być może źle wybrałem jakąś opcję. Nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi odpisali tak: Dear Krystian,

Thank you for submitting your inquiry. Case number 00504603 has been created and tied to your question, and a game expert will contact you shortly.

We sincerely appreciate your patronage and patience, and look forward to getting in touch with you soon.

Sincerely,

EA Customer Experience

I co dalej ????

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo ja dostałem ( jak w końcu się doszukałem gdzie do nich napisać ) i teraz trzeba czekać.Dodzwonić się nie mogę :D "Wisiałem im na kablu" 15 minut i nic.Kiedyś Pomoc Techniczna EA była spoko...a teraz tak namieszali że nic nie można znaleźć, a dodzwonić to w ogóle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...