mysk8er Napisano Październik 28, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 UWAGA! Jeżeli ktoś chce grać w kampanię to musi zrobić tak: Origin -> Ikona zębatki -> Tryb Offline i teraz można grać kampanie Działa, odpalam grę. Dziękuje/my za tę informację, teraz czekamy na możliwość gry online. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bfk Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Próbowałem rożnych rzeczy i w końcu udało mi się odpalić BF3 przez Battleloga! Aktualizacja poprzez "Szukaj aktualizacji" nie jest znajdywana. W originie kliknij na Battlefielda 3 PPM i wybierz "Napraw instalację", po tym sprawdzeniu pobierze Ci aktualizację i będzie działać w trybie online. Enjoy! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthian Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Próbowałem rożnych rzeczy i w końcu udało mi się odpalić BF3 przez Battleloga! Aktualizacja poprzez "Szukaj aktualizacji" nie jest znajdywana. W originie kliknij na Battlefielda 3 PPM i wybierz "Napraw instalację", po tym sprawdzeniu pobierze Ci aktualizację i będzie działać w trybie online. Enjoy! Niestety mi to nie pomogło... Innym dało radę, czy tylko ja jestem jakiś taki pechowy? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kashern Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z takim błędem: ,,aplikacja orgin nie jest zainstalowany na tym komputerze. Program jest niezbędny do uruchomienia gry. Zainstaluj program Orgin ponownie". Mam wszystko zainstalowane i jeszcze wczoraj normalnie grałem a dziś od rana wyświetla mi że nie mam Orgin. Próbowałem już wszystkiego łącznie z przeinstalowaniem, naprawą i reinstalacją. Może ktoś coś wie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Darthian... mi też to nie pomaga Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otton Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Mi ten sposób z naprawą pomógł, ale serwery nie chcą się wczytywać. Ciągle tylko się wczytuje i nic. Pomoże ktoś? Ten je*any Battlelog to jedna wielka porażka i źródło miliardów problemów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom615 Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Ja uważam osobiście, że dobrze blokujecie serwery gry. Wszyscy się dorwali z Polaków do gry BF3, no i serwery nie wyrabiają w Origin'ie. Ja trochę poczekam, potem kupię i zagram. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 O 3 dam znać co daje pobieranie. Swoją drogą trochę to dziwne... miałem 75% i czas 2h do końca. Teraz spadło do 30%, ale czas nie uległ zmianie Gdy tylko gra siępobierze, spróbuję waszego sposobu w trybie offline i będę czekał na multi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matidop Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Przeczytałem nie dawno że trzeba napisać do Supportu EA albo zadzwonić.Podobno pomaga.Spróbujcie i Wy może pomoże.Jutro powiem jak poszło. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Pisałem sposobem jak podał jeden z kolegów wyżej. Dodzwonić się nie mogę, albo nie odbierają, albo zajęte... sporo ludzi ma ten problem Czekamy na Twoje wyniki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sCothMe Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Ale smęcicie, podczas premiery BFBC2 też było dużo problemów z jej odpaleniem, poczekajcie trochę, wyjdzie patch i będziecie grać. Ja mam tylko jeden problem, wszystkie serwery są pełne. Normalnie grać nie można więc w sumie to i tak nie mielibyście tam nic do roboty bo tylko głupiec wychodzi z pełnego serwera albo pechowiec który zaliczył krasza. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Ja rozumiem błędy, bugi... ale gdyby mieli je wszyscy Sam piszesz, że serwy pełne, czyli znaczna część nie ma tych problemów i to jest irytujące. Mogę nie wchodzić na serwery, ale gdybym chociaż mógł normalnie odpalić kampanię. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom615 Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 @Guusstaw Jeżeli do mnie piszesz-to odpowiadam tak. Serwer się robi zapchany i wtedy nic nie poradzisz. Poczekać z dzień, a może 1h i będzie o'k. Musisz przeczekać natłok ludzi, którzy też grają w BF3. Właśnie wróciłem od znajomych i tam pograłem sobie w TF2 (z domieszką C2H5OH). Pozdro 0. Wybacz jestem zmęczony. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teken Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Akurat to, że serwery są zapchane powinno nas najmniej obchodzić. Wydają grę, wiedzą, że kupią ją miliony, robią wielki marketing, a nie potrafią zrobić dobrej przepustowości serwera. To jest EA, pieniądze przede wszystkim, ale coś dla ludzi to już nie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysk8er Napisano Październik 29, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Mnie nadal multi nie działa. Kampanię przeszedłem całą (w tybie offline) zawsze to jakaś cząstka gry. Czekamy, czekamy na poprawki i widzimy się na multi. Powodzenia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XanTyp Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Wydaje mi się, że jednak jakieś drobiazgi wam umykają, i stąd macie jakieś dziwne problemy. Wczoraj na Battlelogu widniała informacja, że w godzinach 8-9 (UTC) będą problemy z Originem i logowaniem się. Wtedy też wyskoczyło mi w Originie pytanie o hasło, chociaż dotąd nie było problemów. Ale podałem i przyjęło. Później już cały dzień tłukłem w multi aż huczało w domu W BL ustawiłem sobie region na Europę a wolne miejsca oznaczyłem tylko 05-Jan (Bóg jeden wie, co to znaczy), ale przez to wyświetlają mi się tylko te serwery, które nie są jeszcze pełne i nie muszę już wertować listy i liczyć na fuks, że się wbiję. Po wczorajszym przejściach z PunkBusterem, zastosowałem się do wskazówki z info, jakie zamieścił ktoś z EA, pobrałem go, zrobiłem co miałem zrobić i wszystko pięknie śmiga. Nie rozumiem narzekań na przepustowość serwerów, bo nie ma z nimi żadnych problemów. @teken - gra jest dla ludzi, zapomniałeś? @tom615 - ustaw sobie szukanie serwerów tak, jak napisałem wyżej. Skończą Ci się problemy z pełnymi i tylko pełnymi. Wszyscy się dorwali z Polaków do gry BF3, no i serwery nie wyrabiają w Origin'ie.Masz dość mierne pojęcie o ilości wszystkich graczy na świecie, skoro wydaje ci się, że jak Polacy dopadli się do hasania, to już wszystkie serwery są zapchane. Ludzie, opcje są do wyboru a nie, że wszystko musi być włączone na raz. Gdyby było inaczej, nie było by panelu z opcjami. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysk8er Napisano Październik 29, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Trzeci raz napisałem do supportu. Problem został rozwiązany. Teraz można zacząć grać. Bodajże na pierwszej stronie podałem jak zgłosić się do nich. Podajecie problem, następnie osoba spytała mi się o mój adres email. Podałem, poczekałem z 5min i wszedłem na battleloga. Do zobaczenia na polach bitewnych. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otton Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Po wczorajszym przejściach z PunkBusterem, zastosowałem się do wskazówki z info, jakie zamieścił ktoś z EA, pobrałem go, zrobiłem co miałem zrobić i wszystko pięknie śmiga. A skąd to ściągnąć? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Trzeci raz napisałem do supportu. Problem został rozwiązany. Teraz można zacząć grać. Bodajże na pierwszej stronie podałem jak zgłosić się do nich. Podajecie problem, następnie osoba spytała mi się o mój adres email. Podałem, poczekałem z 5min i wszedłem na battleloga. Do zobaczenia na polach bitewnych. Mówisz o tym kontakcie przez pytanie... podaj jak wszystko tam powpisywałeś. Być może źle wybrałem jakąś opcję. Nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StasiekZapalka Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 A mi odpisali tak: Dear Krystian, Thank you for submitting your inquiry. Case number 00504603 has been created and tied to your question, and a game expert will contact you shortly. We sincerely appreciate your patronage and patience, and look forward to getting in touch with you soon. Sincerely, EA Customer Experience I co dalej ???? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 To jest tylko potwierdzenie zgłoszenia problemu. Na odpowiedź musisz poczekac. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matidop Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 To samo ja dostałem ( jak w końcu się doszukałem gdzie do nich napisać ) i teraz trzeba czekać.Dodzwonić się nie mogę "Wisiałem im na kablu" 15 minut i nic.Kiedyś Pomoc Techniczna EA była spoko...a teraz tak namieszali że nic nie można znaleźć, a dodzwonić to w ogóle. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Sporo się nas uzbierało. Kiedy tylko dorwę się do gry, zrobię taką furrorę na serwerach, że nikt nie będzie mógł w spokoju ze mną grac Mam nadzieję, że tym razem odpowiedzą. I jeszcze pytanie: W jakim języku do nich pisałeś ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matidop Napisano Październik 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2011 Dobra..to ja już mogę siedzieć na Battlelogu i grać multi!! Wystarczyło zadzwonić do nich! ( 22 397 44 33 ). Problem rozwiązany. Idę grać.Powodzenia Wam życzę i do zobaczenia w grze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 30, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 30, 2011 UDAŁO SIĘ ! Gdybyście mieli dalej te problemy, zadzwońcie do nich. Ja miałem sygnał 10min i w końcu odebrali. Chwila rozmowy i załatwione. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...