mysk8er Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Witam, mam problem z battlelogiem. Oczywiście chciałem na wstępie zakomunikować, że posiadam oryginalną wersję gry (dokładnie limitowaną). Grę zainstalowałem wczoraj, ale czekałem aby dzisiaj zagrać (data oficjalnej polskiej premiery). Od rana się męczę, żeby zagrać. Konto na ea,origin posiadam. Gra jest zarejestrowana i zainstalowana. Gdy próbuję zagrać odsyła mnie do http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/ Następnie gdy wpisuję maila to mam napis: Buy BF3 to get access to Battlelog. Nie wiem w czym tkwi problem. Od rana wertuję internet i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Przeinstalowałem grę, origin i nadal to samo. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebawilk Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Wpisz maila i hasło te samo z na orygin. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysk8er Napisano Październik 27, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Wpisz maila i hasło te samo z na orygin. Wpisuję, lecz ono jest błędne. Nie wiem w czym problem, patrzyłem na każdej przeglądarce i nadal to samo. Jakby klucz był zły choć w originie gra jest. Próbuję do skutku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matidop Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 U mnie to samo.Wpisz się tutaj: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/90/...7.page#17809705 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysk8er Napisano Październik 27, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 U mnie to samo.Wpisz się tutaj: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/90/...7.page#17809705 Ok, dzięki wielkie. Rozmawiałem z supportem i dostałem wiadomość, że to wina serwerów i naprawią to najszybciej jak to możliwe. Nic nam nie zostaje tylko czekać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matidop Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Teraz pytanie ode mnie.Jak się skontaktowałeś z supportem?Bo ja od godz. 13 próbuje poszukać jakiegoś e-maila albo się dodzwonić i nic z tego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Witam kolegów w potrzebie. Mam ten sam problem: Przy logowaniu na Battleloga dostaję taki komunikat: "Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ." Wcześniej brzmiał on inaczej - nie miałem uprawnień do logowania, czy coś podobnego. Zapisałem się na stronie, którą podaliście... nie wiem w czym to ma pomóc, ale jeżeli coś da, to będę Wam wdzięczny. Tak jak Wy, próbowałem skontaktować się z pomocą techniczną - bez skutku. Telefonu nie odbierają, a maila nigdzie nie mogę znaleźć. Jeden z Was powiedział, że skontaktował się z supportem i dostał wiadomość, że to wina serwerów... trochę mnie to dziwi, ponieważ mój brat może grać bez przeszkód. Poczekam z wami, może coś z tym zrobią. Jeśli nie... nawet o tym nie myślmy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysk8er Napisano Październik 27, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Jeżeli ktoś jeszcze chce "pisać" z supportem: https://help.ea.com/en/ Po prawej stronie jest talk to a game advisor, następnie wybieracie grę platformę i opcję komunikacji. Wybierając czat kontakt będzie najszybszy, więcej ludzi równa się większa kolejka. Ja używałem języka angielskiego, nie wiem jak z innymi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Pewnie nic to nie da, ale napisałem do nich. Mam nadzieję, że jeszcze dziś mogę spodziewać się odpowiedzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzoDzo Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Ja mam trochę inny problem. Bez przeszkód loguje się do battleloga ale gdy chce włączyć grę czy przez origin czy przez battleloga to wyskakuje mi że gra nie może zostać aktywowana i żeby znaleźć klucz i jeszcze raz aktywować. Gdy klikam aktywuj teraz pojawia się okno które się w nieskończoność ładuje:/ Przed instalacją pisało że gra została pomyślni aktywowana a teraz że nie działa. Jeśli ktoś ma ten sam problem i zna jego rozwiązanie to proszę o pomoc. Z góry dzięki;) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sermaciej Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 @mysk8er Można pisać po polsku. Ja pisałem, gdy miałem problem z BC2. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziki166 Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Witam ! Ja mam dokładnie ten sam problem co kolega DzoDzo. Nawet komputer specjalnie formatowałem dosłownie niedawno dla tej gry, jednak po zainstalowaniu i próbie włączenia pokazuje się takie właśnie okno. Czy jest to wina sieci EA czy może naszych pc-etów bo szczerze mówiąc tracę po prostu nadzieję. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzoDzo Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Mnie po ok. 15min ładowania tej aktywacji wyskoczyło że nie mam połączenia z internetem:/ Nie wiem czy to może wina routera czy coś bo internet działa a dowodem jet ten post... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Nie możliwe, żeby była to wina blaszaków. Specjalnie dla BF'a zaopatrzyłem się w nową kartę graficzną i Windows 7 Jeśli chodzi o internet, to też tu raczej nie ma problemu. Zapewne zawiodło EA, bądź... robimy coś źle - mało prawdopodobne. Pytanie do osób, którym udało się wejść na battleloga. Po wsadzeniu płyty do nośnika odpala się origin i ja miałem 2 możliwości: Pobrać grę, bądź ją instalować. Po to kupiłem wersję pudełkową, żeby grać z płyty. Instalacja dochodzi do 55% prosi o 2 płytę. Następnie leci do 100% i wszystko ładnie. Pobierać nie próbowałem, ponieważ z moim netem leci jakieś... 14h, nie wiem jak u was. I pytanie: Jak wy robiliście ? Pobieranie, czy instalacja z płyty ? @EDIT: Czy Wy też macie taki komunikat przy logowaniu do Battleloga: "Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience." ? W Origin jest podobny tekst - po polsku. Miejmy nadzieję, że działają w naszej sprawie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzoDzo Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Ja zainstalowałem z płyty i jest jak jest:( Zamawiałem razem z kolegą on też z płyty instalował i mu normalnie działa:/ mam nadzieje że to wina EA i szybko to rozwiążą bo nie chce nowego blaszaka składać chociaż beta śmigala bez najmniejszych problemów... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziki166 Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Ja nawet nie miałem opcji instaluj Od razu po zainstalowaniu Origina włączyłem przez setup bf-a i wyskoczyło mi okno pobierz i co dziwniejsze "pobierało" się to chyba z płyty. Zresztą sam nie wiem dla mnie już sam pomysł z Originem i battlelogiem jest żałosny i został spartaczony zanim w ogóle na dobre się zaczął.... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sermaciej Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 @Up Tak ma być. Pobiera się z płyty. Mylący jest tylko napis: "pobieranie". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Miałem to samo, ale potraktowałem to jaki instalację Edytowałem poprzedni post, ale napiszę jeszcze raz. Macie taki komunikat na battlelogu: "Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience." ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzoDzo Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Mam taki napis:D Czyli to powinna być wina EA i mam nadzieję że szybko to naprawią. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2011 Dziś znów czekam do 1 w nocy. Wczoraj oczekiwałem premiery, dziś (a właściwie jutro) chętnie bym sobie już pograł Ciekawi mnie ile osób, spośród wszystkich, którzy zakupili BF'a ma z nim problemy. EA ma u mnie wielki minus za tego Battleloga, co nie oznacza, że odwrócę się od nich. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal11118 Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 A ja odrazu jestem zalogowany jak mnie przerzuca z origin ale jak chce włączyć gre to mi się pokazuje menedżer gry gdzie jest link do sklepu origin z battlefieldem3. Co mam zrobić bo jest kicha. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guusstaw Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 "If you have been "kicked by admin" from a server, please go here to update Punkbuster. Thank you for your patience." Niech ich coś kopnie. Już myślałem, że się z tym uporają. Nie mogę dostać się do gry, więc na co mi PB Wam udało się jakoś przemknąć przez te problemy ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal11118 Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 Ja też nad toba napisałem, że mam taki problem, pisałem na czacie i g**no. Dałem 130 zł żeby czekać na 2 dni po premierze? Oto fota problemu: I nic się nie dzieje jak nacisnę update tylko przerzuca mnie do Origina gdzie jest strona kupna gry. A w tym menadżerze pisze żeby czekać na skończenie aktualizacji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matidop Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 UWAGA! Jeżeli ktoś chce grać w kampanię to musi zrobić tak: Origin -> Ikona zębatki -> Tryb Offline i teraz można grać kampanie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otton Napisano Październik 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2011 A mi na originie jak chcę grę włączyć to pojawia battlelog i napis u dołu ekranu: game instaling waitig for you to finish installation. Pliki z płyty przekopiowane na dysk już dawno. Co mam robić: czekać czy coś trzeba zrobić? Mógłby ktoś z grających już szczęśliwie opisać wszystko punkt po punkcie, bo ta instrukcja (krótsza niż niektóre ulotki) nic nie wyjaśnia? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...