Skocz do zawartości

Dyskusje o NS


Qbuś

Polecane posty

Gość Marinh0

Witam chcialbym zagrac:

moja karta

Imię: Marinho

Rasa: Człowiek

Wiek: 45

Płeć: M

Sprzymierzeńcy: brak

Cechy cielesne:

Siła 5

Zręczność 4

Wytrzymałość 7

Umysłowe:

Spryt 7

Percepcja 5

Technika 6

Duchowe:

Introwersja 1 - 5 Ekstrawersja

Porywczość 1 - 4 Opanowanie

Wiara 1 - 4 Ego

Umiejętności wrodzone:

Broń biała 12

Skradanie się 2

Spostrzegawczość 3

Strzelanie 6

Uniki 6

Urok osobisty 1

Walka wręcz 9

Wigor 8

Wywieranie wrażenia 2

Umiejętności wyuczone:

Dociekliwość 6

Szelmostwo 4

Umiejętności bojowe (szermierka) 6

Cwaniactwo 3

Żelazna wola 6

W posiadaniu: 100F, kilka kompletów ubrań na różne okazje, , katana, ciężki pistolet + 2 magazynki, sztylet, miecz obureczny ,

Manewry walki wręcz: Boks, Przytrzymanie, Cios głową

Manewry szermiercze: Pchnięcie, Parownie, Cięcie, Finta, , Błyskawiczny atak

Marinho nie miał latwego życia w dziecinstwie, jednak szybko nauczył sobie radzic. Jako mlodzieniec czesto polowal wraz z dziadkiem (od ktorego dostal katane zdobyta na dalekiej wyprawie)na niedzwiedzie, jednego powalił nawet samym sztyletem. W 25 urodziny został skazany (słusznie) na 20 lat ciezkich robót w wiezieniu bral udzial w nielegalnych walkach, i dzieki temu zdobyl tam prestiz. Wlasnie wyszedl z wiezienia i chce sie ustawic.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Dobra, jestem. :)

Co do ekwipunku, to jeśli jest zbyt przesadzony, to rezygnuję z derringera a zbroja łusskowa jest metalowa, nie plastikowa.

Historia:

Choć Xadar nie rozmawia o swojej przeszłości, to instnieje kilka osób znających jej strzępki. Wiadomo jego ojciec był najemnikiem, i przygotowywał Xadara do zostania najemnikiem. Zamiast ojczystego języka, uczył go Urtyjskiego, uczył go również strzelectwa oraz szermierki, nie zabrakło nawet nauki prowadzenia wszelkiego rodzaju pojazdów latających (w tym i statków kosmicznych). Podobno odziedziczył po ojcu zbroję łuskową i miecz. Wiadomo też, że niedługo po skończeniu nauki wyruszył na poszukiwanie zadań, a podczas tej podróży posiadł trochę wiedzy technicznej (w tym umiejętność korzystania z dziwnych maszyn zwanych "Komputerami") oraz nabył laser ręczny.

Cardi, dzisiaj wyślę ci kartę (jeśli transfer znowu mi nie padnie).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przperaszam, jakim czarnym tle??^^

Chodzi o plany "Stardusta", do których linki zamieściłem w poprzednim poscie - są na czarnym tle i z żółtymi konturami (negatyw z niebieskie na białym).

Niziołka - wbrew pozorom, tak jest czytelniej niż w 'oryginale' skanu - tamten był... no, po prostu gorszy ^^". A teraz wygląda jak wyświetlony na jakimś ekranie, no i nie widać kratek, zagięć itp. :).

Cardi - ponieważ rysunki zostały upublicznione, nie widzę sensu, by wysyłać Ci je mailem... Chyba, że bardzo Ci zależy - wtedy nie ma problemu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radyan
Witam chcialbym zagrac:

moja karta

Mam niejsane wrażenie, że trochę za późno. Nie sądzę, by Cardinal chciał jeszcze kogos przyjmować. Ale zawsze można mieć nadzieje...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chcialbym zagrac:

moja karta

Bardzo mi przykro, ale lista została zamknięta już wcześniej, poza tym i tak jest już lekkie przeludnienie...
Cardi - ponieważ rysunki zostały upublicznione, nie widzę sensu, by wysyłać Ci je mailem... Chyba, że bardzo Ci zależy - wtedy nie ma problemu.
Nie, wystarczyło tylko, żebym miał niejakie wyobrażenie o tym statku. :)

Dobra, a teraz kilka warunków, które muszą być spełnione, by rozpocząć sesję:

1. Rad musi mi wreszcie napisać coś o tych przeklętych lotach międzygwiezdnych.

2. patrz pkt. 1

3. patrz pkt. 2

4. Muszę znaleźć trochę czasu, by napisać do każdego mail z wprowadzeniem.

Na NS sesja będzie w kolorze niebieskim. Aby lepiej rozpoznawać kto kiedy pisał, teksty będą miały kolor jasnoniebieski, gdy was proszę o pisanie w kolorze ciemnoniebieskim.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radyan
Na NS sesja będzie w kolorze niebieskim. Aby lepiej rozpoznawać kto kiedy pisał, teksty będą miały kolor jasnoniebieski, gdy was proszę o pisanie w kolorze ciemnoniebieskim.

Oj, toś namotał. Ja niczego z tego nie rozumiem. Jak właściwie mam pisać? Jasno czy ciemnoniebieskim? ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na NS sesja będzie w kolorze niebieskim. Aby lepiej rozpoznawać kto kiedy pisał, teksty będą miały kolor jasnoniebieski, gdy was proszę o pisanie w kolorze ciemnoniebieskim.

Oj, toś namotał. Ja niczego z tego nie rozumiem. Jak właściwie mam pisać? Jasno czy ciemnoniebieskim? ;)

To efekt późnej godziny... Miało tak naprawdę to wyglądać tak:

Tobie, Rad, wolno czytać dopiero jak mi powiesz o tych skokach międzygwiednych!^^

Na NS sesja GS będzie w kolorze niebieskim. Aby lepiej rozpoznawać kto kiedy pisał, MOJE teksty będą miały kolor jasnoniebieski, gdy was proszę o pisanie w kolorze ciemnoniebieskim.

Dwa słowa a jaka zmiana treści, ke? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radyan

Dobra, dobra, widzę, że to przez mnie rozpoczęcie sesji się opóźnia (ale wybaczcie - dzis i jutro mam próbne matury - uczę się po prostu ;))

Gwiezdne Wrota:

Gwiezdne Wrota to olbrzymie (większość z nich osiąga rozmiary sporych księżyców) pierścienie sztucznego pochodzenia, zawieszone w przestrzeni międzyplanetarnej, dzięki którym mozliwe sa podróże międzygwiezdne. Statek, który chce przeleciec przez Gwiezdne Wrota musi być wyposażony w silnik skokowy, którego tajniki należą do najpilniej strzeżonych sekretów gildii.

W każdym układzie gwiezdnym w Znanych Światach znajdują się jedne GW, przez które odbywa się cały ruch do gwiazd i z powrotem. Statek, szykując się do skoku przesyła do GW współrzędne układu, do którego zmierza. Wrota otwierają się, statek wpada w nie - i wylatuje w żądanym układzie. Do wykonania skoku niezbędny jest gwiezdny klucz - mały metalowy cylinder, wynaleziony w Drugiej Republice, w którym zapisuje się złożone, wstępnie wyliczone koordynaty statku. Przeciętny klucz zawiera współrzędne tylko jednego układu, chociaż zdarzają się klucze z zapisem przebiegu wielu gwiezdnych szlaków. Bez podania odpowiednich współrzędnych GW się nie otworzą - statek przeleci przez środek pierścienia i już; nie znajdzie się bynajmniej w innym układzie.

Znane Światy sa połączone siecią gwiezdną, czyli układem znanych tras międzygwiezdnych, prowadzących od wrót do wrót. Gdyby któreś wrota zostały zamknięte lub połączenie z innego powodu znikło, układ zostałby praktycznie odcięty od reszty wszechświata. Z większości układów planetarnych można polecieć w różne miejsca (z Byzantium Secundus aż do 9 innych układów), ale są i takie, z których (i na które) prowadzi tylko jedna droga. Te ostatnie są duzo bardziej narażone na utratę kontaktu z resztą kosmosu.

Kiedy statek zbliża się do GW, klucz gwiezdny zawierający odpowiednie współrzędne wtyka się w panel komputerowy, który serią błysków świetlnych przekazuje tę informację wrotom. Jeżeli w koordynatach nie ma błędu - brama zostaje otwarta. Niepowtarzalna natura kluczy sprawia, że są one bardzo wysoko cenione - miara pozycji Przewoźnika często jest właśnie liczba posiadanych kluczy. Stanowią one take ulubiony łup piratów kosmicznych, którzy stale poszukują nowych terytoriów do splądrowania.

Jedynie Przewoźnicy znają sekret produkcji gwiezdnych kluczy - znają i pilnie go strzegą. "Spacer Chaukich" w próżni (czyli po prost wyrzucenie przez śluzę) jest zwyczajową karą dla tych wszystkich, którzy próbują podrabiac klucze grożąc Przewoźnikom złamaniem monopolu.

Ceny gwiezdnych kluczy bywają różne, przede wszystkim dlatego, że klucze nie są na sprzedaż: dostają je Przewoźnicy, którzy awansują w hierarchii gildii. Mimo tych obostrzeń handel kluczami na czarnym rynku kwitnie - trafiaja tam zarówno egzemplarze podrobione jak i kradzione. Nabywca może mówic o szczęściu jeśli uda mu się kupić pojedynczy klucz (ze współrzędnymi jednego układu) za marne 3000F. Handlarze na kilometr wyczują desperacje kupca i będą windować cenę. Oczywiście nie ma gwarancji, że taki klucz zaprowadzi kupującego tam, gdzie sobie życzy. Ba, nie ma pewności czy w ogóle zadziała!

Skok przez gwizdne wrota poza układ nazywany jest skokiem aktywnym, natomiast wyjście z wrót i pojawienie się w nowym układzie to skok pasywny. Po skoku aktywnym wrota potrzebują nieco czasu na regenerację swoich właściwości - dopóki proces ten się nie zakończy nie można wykonać kolejnego aktywnego skoku (pasywne wrota są aktywne cały czas). Dlatego też duże floty gwiezdne starają się synchronizować czas skoku i równocześnie dokonywac wejścia w bramę, zamiast rozciągać się w szyk liniowy i czekać na regenerację. Inzynierowie z Drugiej Republiki poradzili sobie wprawdzie z tym ograniczeniem, opracowując tzw. klucz regeneracyjny (który trzeba posiadać oprócz zwykłaego klucza gwiezdnego). Klucze regeneracyjne są jednak rzadkim luksusem i mało kto może sobie na nie pozwolić. Inżynierowie i Przewoźnicy sprzedają je wprawdzie, lecz każą sobie słono płacić. Okręty z floty cesarza Alexiusa mają własne klucze regeneracyjne podbnie jak okręty Inkwizytorów. Czas regeneracji jest różny - od minuty aż do tygodnia. Nieznane są zależności pomiędzy przejściami a długością czasu regeneracji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście podejrzewam, że mniej-więcej wielkości karty kredytowej, a to z przynajmniej jednej przyczyny - wsuwa się toto do komputera - więc rozmiar większy niż płytka CD jest niewygodny, zwłaszcza, iż informacje na nim zapisane nie są zbyt rozbudowane (przynajmniej pozornie). Mały układ scalony lub nawet pasek magnetyczny powinien wystarczyć do zapisania odpowiednich danych.

Z drugiej strony, technologia kluczy należy przecież do obcych, a ta może znacznie różnić się od 'naszej', dzisiejszej. Tak czy siak, Radyan będzie wiedział :D.

Rad - i ja mam do ciebie pytanie - czy moga istnieć osobne "moduły" silinków skokowych, pozwalające statkom niewyposażonym w takowe podróżować pomiędzy układami? Myślę o czymś w stylu pierścienia napędu hiperprzestrzennego, do którego dokował myśliwiec Obi-Wana w "Ataku klonów".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radyan

Gwiezdny klucz jest dość spory jak na moduł komputerowy. Jest to cylinder (walec) o promieniu podstawy około 2 cm i wysokości 10cm. Klucze mogą się między sobą nieznacznie różnić.

k0nrad - nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale jeżeli chodzi ci o to, czy istnieją inne sposoby przekraczania wrót jak te z silnikiem skokowym to nie, nie ma. A silniki skokowe są dość łatwe do produkcji - każda gildia czy dom szlachcki może wytwarzać swoje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy ja również gram, czy jedank nie? Bo na początku wymieniono forumowiczów, którzy grają, a potem napisano:

Rany bosze... i tak się wykruszy ekipa, więc na razie mogą się zgłaszać wszyscy chętni, poprowadzę dla całej ekipy. Tylko żeby potem nie było narzekań, że mało szczegółowo prowadzę

Mam już kartę i wysłałam do Cardiego; więc jak to będzie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, mam całe potrzebne info (w razie czego dam znać Radowi) więc z wolna rozpoczynamy sesję :twisted: Na razie do każdego wystosuję mail z rozpoczęciem. I nie popędzać mnie - ja pamiętam o wszystkich :D

Grają: Niziołka, Rad, k0nrad, Stranger (który nie przysłał mi drugiej karty na mail, ale niech mu będzie), Xan, Yager, Darek, Manieq, Coobeck.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k0nrad - nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale jeżeli chodzi ci o to, czy istnieją inne sposoby przekraczania wrót jak te z silnikiem skokowym to nie, nie ma. A silniki skokowe są dość łatwe do produkcji - każda gildia czy dom szlachcki może wytwarzać swoje.

Chodziło mi o silniki skokowe, ale nie zainstalowane na statku, tylko jakby osobno, w module, do którego dokuje statek (lub odwrotnie)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Mniej więcej zrozumialeś, nie jest tak źle :). Zresztą, już ustaliłem z Cardim, że Stardust ma silnik skokowy, więc to nie ma znaczenia.

Mógłbyś jeszcze podać króciutkie opisy jakichś światów/planet? Czytałem coś takiego w starej MiM (thnx, Niziołka :)), aleniestety, ciężko cokolwiek zapamiętać :). A przydałoby się, przydało...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgred: jesli to karta postaci o imieniu Mefisto, to wprowadze cie... jak napiszesz wszytsko od nowa. Nie obraz sie ale to co wykombinowales po prostu sie nie nadaje (i zeby nie bylo watpliwosci dodam ze chlopak zrobil z siebie super wymiatacza czarodzieja, majacego 7200 lat...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgred: jesli to karta postaci o imieniu Mefisto, to wprowadze cie... jak napiszesz wszytsko od nowa. Nie obraz sie ale to co wykombinowales po prostu sie nie nadaje (i zeby nie bylo watpliwosci dodam ze chlopak zrobil z siebie super wymiatacza czarodzieja, majacego 7200 lat...)

Cóż ja na to poradze że brubuje siebie wkrecić(inteligencja, charyzma itd.) :D:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrczę, oczywiście musiały pomylić mi się kolorki :? . Jeśli zmiana niezbyt Ci przeszkadza, Kardynale, to zostawmy jak jest, Ty po prostu pisz na granatowo. Albo - co przecież też nietrudne - wyedytuj mojego posta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Feanorowe NS ma to do siebie że moze być hibernowane i odhibernowywane kiedy tylko się da :D tym bardziej ze team się nam troszkę wykruszył :D (to wszsytko prezz tych ludzi w białych kitlach którzy chcą spowrotem wepchnąć mnie od macicy).

A Feo NS równiedobrze może toczyć się bez graczy ^^ do tego też jestem zdolny ^_^....

Dobra to kto do sesji Fala ?

Feanor ma racje. Ostatnimi czasy na Feo NS udzielam się tylko ja z Feo i ewentualnie Qbuś jak jest w Bydgoszczy. A reszta graczy tylko coś pisze jak jakaś walka jest, a tak ich nie ma :(

aha i do sesji Fala się pisze :D Spodziewaj się dziś screena ode mnie tylko będzie on z Tacticsa bo fallout 2 mi się gdzies zawieruszył :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...