Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Dota 2

Polecane posty

Na'Vi zniszczyło [A], gdybym nie wiedział, że [A] to zwycięzcy TI3 i czołówka drużyn, to po dzisziejszym meczu uznałbym, że to po prostu chłopcy do bicia :P. Trzeba jednak pamiętać, że nie grali w pełnym składzie.

@Dirian

Fajne połączenia wychodzą również z Tuskiem. Tusk z centaurem czy axem tworzą fajne combo ;).

PS. dodaj mnie na steam :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co Na'Vi zrobiło z [A]lliance (zwycięscami TI3!) nie można ubrać w słowa. To wyglądało jak pubstomp. Magnus zebrał cięgi on OD w wykonaniu Dendiego, Druid miał problemy na bocie. Istna rzeź. Jedyny plus tego meczu to fakt, że szybko mogłem wrócić do ME2 :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo jak zwykle się popisało (jak ten Steambox będzie takiej samej jakości...). Chcieliśmy dziś zagrać mecz w piątkę, ale jeszcze zanim zdążyliśmy wybrać postacie, trzech dostało disconnecta. Potem była druga fala disconectów, a po trzeciej w ciągu DWÓCH MINUT daliśmy sobie spokój. Czekamy na patcha.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że teraz można sprzedać na rynku Steam większość przedmiotów kosmetycznych z gry, a nie tylko skrzynie i klucze jak wcześniej. Mogli by też dać opcję sprzedaży kart pro graczy, bo mam ich dużo, ale nie mam co z nimi zrobić. Mi po nowym patchu grafika w menu głównym i obraz podczas wyboru bohaterów się trochę dłużej wczytuje, tzn. na początku mam trochę rozmazany obraz a potem normalny

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby kogoś ominęła ta informacja:

MLG zapowiedziało ligę (5 turniejów) w USA w pierwszej połowie 2014 roku z prize poolem $210 000, z czego $150 000 będzie w finale.

http://www.gamespot.com/news/dota-2-and-call-of-duty-ghosts-to-be-featured-at-mlg-anaheim-2014-6415165

Świetna wiadomość dla Doty w Ameryce która jest tam jeszcze mała :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio troszkę grywam Meepo i muszę stwierdzić - ten bohater jest świetny. Nie jest tak trudny jak niektórzy straszą, ale fakt, wymaga potężnego zaangażowania od gracza. Sam nie wykorzystuje jego zdolności w maksymalnym stopniu lecz z każdą grą osiągam tym bohaterem lepsze wyniki - staram się nim farmić w tylu miejscach w jednym czasie na ile to możliwe. Wrogowie mnie nie doceniają, uważając Meepo za słabego bohatera przez co często pozwalają mi na przejęcie inicjatywy w walce i poprowadzeniu mojej drużyny do zwycięstwa. Widzę tylko 2 bohaterów, którzy potrafią mi popsuć dobrą passę - Faceless z swoim ulti oraz Venga ze swoim ulti, ta druga jest o tyle nieciekawa, że potrafi przeteleportować mojego 1 Meepo w środek swojej drużyny chytry_prosty.gif

Tak przy okazji, jakby ktoś chciał zagrać ze mną i moim znajomym, bo często gramy razem, to dodajcie mnie do znajomych. Obaj mamy po ok. 400 h.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Necrolyte może być perfekcyjnym przyjacielem meepo, jak i jego najgorszym koszmarem. Ludzi z pipe of insight mogą napsuć trochę krwi, a tak to ciężko skontrować meepo jakimikolwiek itemami, bo szybko robi się bardzo silny, jeśli nie zostanie przystopowany.

Ogólnie, to ciekawie się nim gra, zdobycie przewagi poziomów jest tu kluczowe, dlatego trzeba przestawić się na globalne farmienie. Dobrze radzą sobie z nim gracze, którzy mają doświadczenie w grach RTS. Tak samo jest z Chenem i jego wesołą leśną gromadką. Wiem z autopsji. Już od dobrych paru lat nie gustuję w strategiach, ale podzielność uwagi mi pozostała wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć coś konkretnego o tych zmianach - niektóre są dobre, niektóre są złe (Luna?), niektóre wreszcie są najzwyczajniej dziwne (ocb, Tango?). Trzeba będzie w praniu sprawdzić.

O co chodzi z Jakiro? Teraz trzeba będzie aktywować Liquid fire, aby zadziałało?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre zmiany są superaśne (SB nerf, hell yeah) a niektóre mnie przerażają (pudge z blinkiem?? To co dostaje buffa z linkena blink i ult na kolesiu, nie trzeba umieć hookować nawet), brak efektywnego pullowania na początku jest chyba dziełem szatana.

Jest teraz uniki się stakuja to PA z motylkiem biega, to mi się nawet podoba. Zmiana tango mi się nie podoba jak i linken jest zbyt OP teraz. I NAJGORSZE jak to po hooku czy swapie masz nieograniczone poruszanie?!?!? Jakie to głupie pokazuje ten wypaśny filmik

No cóż, zobaczymy jak to w praniu wyjdzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z Jakiro? Teraz trzeba będzie aktywować Liquid fire, aby zadziałało?

Będzie aktywna z cooldownem (tak jak np. frost arrows u Drowa), ale bez kosztu w mana. To zmiana na plus, bo automatyczne rzucanie tego strasznie pchało creepy.

Ogólnie więkość bohaterów i tak wychodzi na '0'. Mnie martwi najbardziej zrównanie ilości otrzymywanych XP za deny przez bohaterów zasięgowych i wręcz. Przecież to eliminuje wielu midderów i off-lanerów sad_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie te zmiany w większości na plus. Szybszy gold to ukłon w stronę supportów. Co mi się podoba jeszcze to nerf kilku postaci (Naix, Batrider). Jednak nowy MS Bloodseekera uważam za dość przesadzony. Co do zamiany campów, to teraz trzeba będzie pullować na 3 stackach minimum. Nie rozumiem dlaczego tak wiele osób przyczepia się do tanga. Fakt kosztuje więcej, ale biorąc pod uwagę to, że mamy teraz 4 stacki, więcej golda na start i szybszy przyrost golda nie sądzę, żeby większa cena jakoś specjalnie tutaj grała rolę. Natomiast jeśli chodzi o to, że nie można ich używać nie będąc właścicielem, to teraz można ich używać na teammate'ach (fakt z CD), więc jest to w jakiś sposób zrekompensowane.

Nie wypada mi nie wspomnieć, że mój ulubiony hero, Disruptor, dostał świetnego Sceptera :)

Wg mnie wszystkie zmiany wyjdą w praniu, zawsze i tak wychodzi wersja b i c, w której są jakieś korekty. Zobaczymy, czy te wszystkie hejty na devdocie będą uzasadnione.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem parę dni odcięty od świata. Wracam, patrzę - jakiś update? Ultimate Meepo przeskalowany na 4/11/18 eyes.gif ? Mój zachwyt musiałbym określić bardzo niecenzuralnymi słowami, więc ograniczę się do - jestem MEGA zadowolony. Ogólnie nie przepadam za takimi apdejtami, bo często zmieniają grę. W tym wypadku nie jest inaczej, bo pomimo niektórych zmian, które mi się podobają (Luna, Meepo), są też takie, przez które aż złapałem się za głowę (Bloodseeker).

Ktoś wie kiedy gra zostanie uaktualniona? Przed chwilą uruchamiałem i zmian jeszcze nie ma.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany wyszły wczoraj około godziny 19 do test klienta - około 530 - 550 MB jak dobrze pamiętam. Jednak trzeba wziąć pod uwagę to, że test klient nie był aktualizowany ponad miesiąc. Można się spodziewać, że do głównego klienta zmiany wejdą dzisiaj wieczorem lub w nocy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że nastąpił koniec wprowadzania nowych zmian w DotA (1), bo wiele z nich nie da się tak po prostu zakodować z powodu ograniczenia silnika. A nawet jeśli, to komu by się chciało przy tym grzebać, jeśli ma się taką (i wciąż darmową) konkurencję. Trochę szkoda, bo mam duży sentyment do map AI do Warcrafta 3. Co prawda ?oficjalna? mapa AI ma wciąż wersję 6.77c, więc jeszcze jest na co czekać.

6.79 to exclusive dla Valve sad_prosty.gif

Hura! Wreszcie można używać polskich cudzysłowów na forum; żegnajcie pytajnikismile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie cieszy teraz mała zmiana przy Invokerze - 1/2/2/2 na 2. To dobre rozwiązanie, bo męczenie się przy jednej zdolności na pasku było trochę uciążliwe ;). A co do reszty to zdecydowana większość zmian to zmiany na lepsze. Chociaż niektóre mogą przerażać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...