Jump to content

jasio

Forumowicze
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About jasio

  • Rank
    Ork

Sposób kontaktu

  • ICQ
    Array
  1. @TimeX jak Valve zrobi itemy, to wtedy będą i skrzynki. Rok temu na immortala czekało się kilka tygodni z tego co pamiętam (w sumie było kilka immortali, każdy dostawał losowego, można się było wymieniać). Ale spokojnie, każdy kto powinien dostać (tj. posiadacze kompedium), na pewno dostanie
  2. @TimeX rok temu też były bugi na początku, ale były łatane na bieżąco. Co do levelowania kompedium to maksymalny poziom to 50. Za każde 100 punktów masz level, a za każdy level dostajesz skrzynkę do otwarcia, customowe efekty gry, ekrany ładowania oraz zwiększasz poziom boostera punktów bojowych. W dodatku następny cel, który raczej na pewno zostanie osiągnięty powoduje to, że co 10 leveli kompedium dostaniesz skrzynkę z immortalami specjalnie zrobionymi do kompedium.
  3. @cwanylis za te 7 euro dostajesz takie bonusy, że ci się zwraca parokrotnie (sam miałem kompedium rok temu, kupię i w tym). Pewnie będzie można wymienić itemy na klucze, a klucze na gry (dota2louge.com). Polecam
  4. Drużyny na TI3 zostały zapowiedziane: http://www.dota2.com...l/announcement/ Ostatnio nie mam czasu za bardzo zagłębiać się w turnieje, więc nie wypowiem się o teamach za dużo. Więc tak, nie dziwią mnie zespoły VG, DK, C9 oraz Na'Vi. Nie wiem jak z formą wteraz u Empire, ale fajnie, że są. Widać natomiast, że ciężko z e-sportem Dotowym w USA, bo EG się znalazło w gronie zaproszonych. Może się poprawili i czegoś nie wiem, ale ja pamiętam, że ciężko z nimi było. Jestem ciekawy waszych opinii na temat zaproszeń i kwalifikacji. Piszcie Zapomniałem dodać, grafika na tej stronie jest przepiękna
  5. @TimeX wiadomo, każdy escape można skontrować w jakiś sposób i to, który item jest lepszy zależy od danej sytuacji. Ale, jak wiadomo, na wyższych poziomach grają raczej ludzie bardziej ogarnięci, toteż kupują sentry/dusty przeciwko Shadow Blade'owi, atak z zaskoczenia nie zawsze może się udać czy być możliwy do przeprowadzenia Jeśli chodzi o Death Prophet ja natomiast uważam, że dzięki silence'owi w early game'ie bardzo łatwo jest przeprowadzać ganki. Leci stun powiedzmy od Svena lub Vengeful Spirit, gdy stun się ma kończyć leci Silence od DP (3 sekundy na pierwszym poziomie tego skilla to nie jest wcale tak mało). Tym sposobem blokujemy escape mechanism gankowanej postaci bardzo skutecznie (np. taki Void już sobie Time Walka nie użyje nawet po zakończonym stunie, a jest to postać dość papierowa we wczesnej fazie).
  6. @up co do Furiona masz rację, dlatego moim zdaniem lepszym itemem od Shadow Blade'a dla tego bohatera jest Blink Dagger. Jak tylko pojawi się tp ze strony przeciwnika blink+teleport. Do postaci na mida typu INT dorzuciłbym Death Prophet, o której stosunkowo niedawno myślałem, że zabłyśnie w competitive gaming'u ale widocznie jej 5 minut już minęło Ganki typu Crypt Swarm + Silence. Do tego szybki lvl 6. EDIT: Na oficjalnym blogu zamieszczono wpis dotyczący TI4! Tak jak powiedział Gaben podczas swojej ostatniej sesji AMA, event przenosi się do Key Arena w Seattle i będzie trwał 18-21 lipca. W tym roku będzie 11 (zamiast 13tu jak w roku ubiegłym) bezpośrednio zaproszonych zespołów + 4 drużyny z kwalifikacji + 1 drużyna z meczu o dziką kartę. No i ciekawostka - w tym roku TI ma kolor purpurowy Jeśli o mnie chodzi, to nie mogę się doczekać kolejnych zarwanych nocek z turniejem No i co ważne - gospodarzyć będzie pani Kaci Aitchison! http://blog.dota2.co...ternational-10/ czekam na info ma głównej
  7. @cwanylis wybacz, że spytam, ale co to jest AD?
  8. Popieram Hakkena. Usunąłbym wpisy, o których pisał. Teamy zawsze są na jakimś TSie/Skype i jak kogoś wywali to idzie info, a któryś z reszty zawodników wciska F9 i po kłopocie. Zamiast rebootów dałbym np. łączne ograniczenie pauz do 10 min (chyba, że przeciwnik zgodzi się na przedłużenie po upłynięciu limitu) Co do standin'ów to również jest dobra opcja. Był jakiś turniej, w którym Loda z [A] nie mógł się połączyć do drugiej gry w finale i musieli wziąć standina. Nie było problemów, a team pewnie coś gościowi odpalił za pomoc, zwłaszcza, że turniej wygrało właśnie [A] A jeśli turniej wypali, to może uda się kiedyś zorganizować turniej Captains Draft? Aktualnie trwa turniej XMG INVITATIONAL (właśnie na modzie Captains Draft) i na teraz pula nagród wynosi $20 000 + $17 202 od społeczności. Bardzo fajnie się to ogląda. Spróbujcie też załatwić oficjalny ticket w kliencie. Zawsze jakiś hajs dla organizatorów, a część można przeznaczyć na pulę nagród lub na następną edycję PS. namówcie Eye of Roshan, żeby to transmitowali!
  9. Dzisiaj było AMA z Gabem na Reddicie. Potwierdził on, że TI przeniesie się w tym roku najprawdopodobniej do Key Arena w Seattle (tutaj info i fotki http://www.ongamers.com/articles/the-international-2014-to-be-held-in-july-dota-2-at-mlg-anaheim-in-jeopardy/1100-963/). Chociaż dla mnie newsem dnia jest to, że Kaci Aitchison powróci jako gospodarz TI 4 (http://www.ongamers.com/articles/the-international-2014-to-be-held-in-july-dota-2-at-mlg-anaheim-in-jeopardy/1100-963/)! Ta babka jest świetna
  10. W sprzedaży są już bilety na turniej ESL One we Frankfurcie. http://www.esl-one.com/dota2/frankfurt-2014/ Trzeba przyznać, że fotka, którą tam wrzucili, robi wrażenie (choć to pewnie Photoshop ). Ciekawy jestem ile osób zakupi bilety i czy doczekamy się kiedyś turnieju w Docie w Spodku (w ramach ESL).
  11. @b3rt Nie chce mi się już pisać. Zresztą sam widzisz, że dział "Kontakt" jest raczej po to, żeby tylko był. Co miałem napisać, to napisałem (w komentach i tutaj) i jeśli Bethezer poczuł się w jakiś sposób urażony to przepraszam. Wiem, że on nie ma nic do gadania w sprawie newsów, ale na pewno jest bliżej "zarządu" ode mnie Wiem też, że musi się kierować regulaminem jaki by nie był. Ale już dobra koniec tego OT. Co do Riki'ego - sam najczęściej gram supportem i staram się zawsze kupować wardy/dusty kiedy to możliwe. I w sumie to daje efekt tylko wtedy, kiedy drużyna jest zgrana. Dlatego m.in. uważam, że grać w Dotę można albo solo i jakoś się dostosować do reszty, albo minimum w czwórkę ze znajomymi. Komunikacja to podstawa w tej grze. Choć z drugiej strony zdarzały się mecze gdzie w przeciwnym teamie było 3 invisów (Riki, Gondar, Clinkz lub Nyx) i to znowu zmniejsza przewagę grania takim Rikim. Wiadomo, że jak 3/5 teamu opiera się na niewidzialności, to łatwiej będzie wykryć wrogów a tym samym psuje się cały efekt zaskoczenia przeciwnikowi.
  12. Ja doskonale wiem, że redakcja zlewa na Dotę (i to z rana, kiedy mocz jest najcieplejszy), ale mi chodzi o to, że Admin pisze tutaj, żeby nie robić newsroomu na forum i że będzie wywalał taki posty, a tymczasem takiego newsroomu nie ma tam, gdzie powinien być. Normalnie bym tego nie wyciągał, ale pisanie, żeby chłopina silił się na zdania typu "Co sądzicie o tym turnieju? Waszym zdaniem sprawdzi się i będzie co roku? ble ble ble" robi większy śmietnik niż rzeczony news skopiowany i wrzucony na forum. Ok, może dyskusji nie ma żadnej w temacie turnieju, może się rozkręci, może nie. Ale to nie o to chodzi.
  13. @Bethezer zamiast olewać sprawę, newsmani mogliby takie newsy wrzucać na główną. Wtedy ani kopiowanie, ani podawanie linków byłoby niepotrzebne w tym temacie, tylko by była po prostu dyskusja. Miał być stream CDA Doty, 0 infa; news o jakimś patchu w LoLu jest, że dodali tryb 6vs6, o Ability Draft czy dwóch nowych herosach w Docie nie ma, itd. Nie mam "bulu dópy" o to, że na głównej info o Docie to jakaś kpina, bo to można znaleźć na pierdyliardzie innych stron i gdyby nie to, że dziadziusio wrzucił tu info, to pewnie bym się o tym dowiedział na innym portalu. Ale to nie o to chodzi. W końcu to Wasza renoma. --- A już pomijając kwestię samej Doty. Jutro będzie miesiąc jak wysłałem do Was info o uwagach/problemach dotyczących Waszej stroniy - rezultat? 0 odpowiedzi, 0 jakiejś naprawy problemu. To w takim razie ja się pytam - po co umieszczacie adres e-mail do webmastera?
  14. Tylko, że wtedy z tej gry zrobiłby się drugi LoL. Mi odpowiada to, że oryginalna DotA ma swoje ograniczenia, bo wymaga to od twórcy rozwiązań nietypowych, a to z kolei wprowadza jakiś urok do tej gry. Jasne, że można wywalić OP postacie, zbalansować wszystko pod jakąś jedną statystykę i hejo. Ale wtedy wiele osób na bank przestałoby grać, a zaczęłaby grać dzieciarnia, która płacze, bo coś jest be
  15. @up ale ja nie mówię o ulti (Shadow Dance), tylko o pierwszym skillu - Dark Pact, który po krótkim czasie od użycia m.in. zdejmuje debuffy ze Slarka Musiałoby to wyglądać tak: Alchem wypuszcza w Ciebie stuna -> Ty używasz Dark Pact'a oraz Pounce'a -> dostajesz stuna, lecz krótko po tym Dark Pact ściąga z Ciebie stuna. Mojego ulta, gdy grałem Banem, też sobie pewien Slark zdjął właśnie w ten sposób. Tylko, że on nie użył Pounce'a, ale to nie ma żadnego znaczenia
×
×
  • Create New...