DoomMarine95 Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 Dziękuję, kapituluję. Poddaje się - nie kupuję RAGE'a, odczekam "tylko" 3 lata i kupię go spatchowanego za 29,00 zł, będę wtedy też miał silniejszy sprzęt pewnie, więc odpalę go sobie na full detalach. Id software I salute you - ci co skończyli Quake 1 zrozumieją o co mi chodzi w tym ostatnim zdaniu. GRRR. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdu2 Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 A ja troche zaspałem z tą premierą i niestety zamówiłem dopiero dziś. Więc Granie dopiero w poniedziałek. Najgorsze jest to że nie wiem jakie to ma wymagania a czytając powyższe kometarze może być żle bo kupowałem w ciemno. Najwyżej przejde się do Vico.pl i kupie procka nowego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaNcZo Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 Gra kuleje tylko na tym, że tekstury się nie doczytują, nudne troche te wyścigi, powinno być więcej strzelania a gra chodzi bardzo płynnie i grafika świetna, czekać na patcha tylko ;D Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shakal84 Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 P.S. Nie wiem czy cos przeoczyłem w zapowiedziach ale oprócz pakietu Anarchisty dostałem bonus w postaci DLC "Misja w kanałach Pustkowi". DLC zajmuje około 300MB. też dostałem taki bonus hmm ciekawe o tym nie było mowy w preorderze co do sterowników gierka smiga mi na sterownikach przeznaczonych do Battlefilda 3 BETA (285.38) ... bezproblemowo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoomMarine95 Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 Pamiętam, że z jednych wywiadów z Timem Willitsem wspominał on o jakichś misjach, niestety wywiad był po angielsku i nie zrozumiałem właśnie kto czy też jak będzie można dostać te dodatkowe misje. Pamiętam, że chodziło albo o DLC, albo właśnie preorder. Tak to już moja 15 godzina śledzenia co w "trawie piszczy" i po tym jak wielu ludzi zaczęło wieszać psy na tej grze pojawia się coraz więcej głosów o tym, że wszystko działa ok, lub prawie ok. Niezły "misz-masz";p Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NielichaZosia Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 A wiecie czy jest może już jakas informacja na temat terminu wydania pierwszego patcha? Bo szukam ale takowej informacji nie mogę znaleźć. A propo tego niezłego "misz-masz" to lepiej jeszcze trochę poczekać. Wiecie, tak dla pewności. Żeby później nie żałować niepotrzebnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 Pograłem 3 godziny i uważam, że gra warta jest tej stówki. Grafika stoi na wysokim poziomie, doczytywania prawie nie mam. Myślę, że mam te stałe 60 klatek przy czym na pewno nie są to najniższe detale bo gra wygląda świetnie. Ogólnie fajnie się strzela, animacje wyglądają bardzo dobrze, przyjemnie się eksterminuje kolejnych wrogów. Na plus są też wyścigi i ogólne poruszanie się pojazdami, jazda czysto arcadowa ale sprawia mi przyjemność. Na razie zauważyłem tylko trzy małe minusy - sporadyczne doczytywanie się tekstur po obrocie (raz będzie dobrze, a raz wygląda to tak jak na filmikach z YT), na najtrudniejszym poziomie gra i tak jest w miarę łatwa (chociaż jestem dopiero na początku więc mam nadzieję, że potem naprawdę będzie ostro...) oraz fabuła której hmm... no nie ma? Są zadania, dość ciekawe ale jaki jest główny wątek? Ogólnie gra na plus i polecam jeśli ktoś jest nie zdecydowany i nie przeszkadzają mu te tekstury... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoomMarine95 Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 @Skreedi - na takie budujące opinie właśnie czekałem, nerwy mi dzisiaj puściły, ale kasę na Rage mam cały czas odłożoną i gdybym go zobaczył dziś na półce w sklepie (w którym powinien być) to bym pewnie nie wytrzymał i zaryzykował te sto kilka złotych. Wracam do gry! Koniec kapitulacji!. GRRR. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NielichaZosia Napisano Październik 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2011 Dobrze słyszeć taką opinię. Najbardziej obawiałam się właśnie tych niedoczytywać tekstur. Ale wiadomo, patch wyjdzie, coś poprawi. A propo tej fabuły.. Niema jej? Znaczy się głównego wątku? Do czegoś główny bohater musi zmierzać.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoomMarine95 Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 Taak... Rage zamówiony, zobaczymy co się będzie działo - czy w ogóle coś się będzie działo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 @Agatix001 No właśnie na razie nie widać głównego wątku... Może to się jakoś rozwinie bo trafiłem właśnie do dużego miasta, a wcześniej, na początku gry pomagamy dwóm osadom. @top Na plus jeszcze dodam dubbing, ogólnie nawet o nim nie wiedziałem, myślałem, że spolszczenie będzie tylko kinowe ale zostałem miło zaskoczony Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CormaC Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 fabuła której hmm... no nie ma? Są zadania, dość ciekawe ale jaki jest główny wątek? Fabuły w tej grze trzeba szukać przez mikroskop elektronowy (*), a postacie są całkowicie płaskie i służą tylko do tego, że coś ci sprzedać/zlecić. O dialogach nawet nie wspominam, bo główny bohater jest niemy. Szkoda, że zmarnowano w ten sposób fajny świat. (*) Witaj w świecie po katastrofie. Nikomu tu nie ufamy, nic o tobie nie wiemy, ale tu masz pistolet i quada, a tam jest jaskinia bandytów. Jak ich wybijesz, to będziesz naszym najlepszym kumplem i damy ci coś fajnego. A propo tej fabuły.. Niema jej? Znaczy się głównego wątku? Do czegoś główny bohater musi zmierzać.. Główny bohater jest bezwolną kukiełką, która robi to, co mu każą inni. On sam do niczego nie zmierza. PS Wysokie średnie Rage'a na Metacriticu sa dla mnie zaskakujące. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoomMarine95 Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 (edytowany) @CormaC - hej, poradziłeś sobie z problemami z doczytywaniem tekstur. I pytanie osobiste - w soboty też pracujecie, czy tylko musisz pełnić dyżury na stronie lub napisałeś bo po prostu miałeś ochotę? ;P P.S. Trzymajcie za mnie kciuki (żeby gra mi ruszyła ) EDIT: P.S.2 Ja będę trzymał za Was EDIT 2: Co do fabuły: kopanie piłki na podwórku, granie z koleżanką w "paletki", czy granie z kumplem w karty też nie ma fabuły, ani scenariusza, ale daje radość i oto chodzi Edytowano Październik 8, 2011 przez DoomMarine95 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NielichaZosia Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 No ale gra musi do czegoś zmierzać. Jak napisał CormaC nie możemy być taką kukiełką, która przez całą grę nie robi nic dla siebie. Chociaż faktycznie może coś jeszcze się rozwinąć. Podam przykłąd Fallouta 3, gdy uciekliśmy z krypty i praktycznie też nie było jako tako głównego zadania. To przybyło z biegiem czasu. Może będzie tak samo z Rage? Zobaczymy.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CormaC Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 @CormaC - hej, poradziłeś sobie z problemami z doczytywaniem tekstur. Nie zamierzam z tym walczyć. Zainstalowałem tylko polecane sterowniki do grafy, które chyba nic nie zmieniły. Nie mam ani chęci, ani ochoty, żeby szarpać się z opóźnieniem w nakładaniu tekstur, grzebiąc w jakichś plikach konfiguracyjnych. Oceniam grę taką, jaką dostałem, czyli niedorobioną. I pytanie osobiste - w soboty też pracujecie, czy tylko musisz pełnić dyżury na stronie lub napisałeś bo po prostu miałeś ochotę? ;P Nie pracujemy w soboty, a ja nie mam żadnego obowiązku udzielania się na forum. Robię to, bo lubię kontakty z czytelnikami. Co do fabuły: kopanie piłki na podwórku, granie z koleżanką w "paletki", czy granie z kumplem w karty też nie ma fabuły, ani scenariusza, ale daje radość i oto chodzi Jasne. Doom też nie miał fabuły, ale to było prawie 20 lat temu. Mam w ogóle wrażenie, że id Software zatrzymało się w czasie i po prostu nie zauważa pewnych rzeczy. Np. takich, że całkowicie pozbawiony osobowości główny bohater, który nawet się nie odzywa, nie jest fajny. No ale gra musi do czegoś zmierzać. Jak napisał CormaC nie możemy być taką kukiełką, która przez całą grę nie robi nic dla siebie. Chociaż faktycznie może coś jeszcze się rozwinąć. Podam przykłąd Fallouta 3, gdy uciekliśmy z krypty i praktycznie też nie było jako tako głównego zadania. To przybyło z biegiem czasu. Może będzie tak samo z Rage? Zobaczymy.. No fabuła się w Rage'u trochę rozwija, ale jest banalna, przewidywalna i tragicznie słabo zarysowana. No i jeśli już zapamiętuje się jakieś postacie, to za to, jak wyglądają (a od strony artystycznej gra jest bardzo fajna), ale nie ze względu na osobowość - bo tej wszystkie są pozbawione. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NielichaZosia Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 Fabuła, jakąś tam fabułą, to przeżyć można. Jak pisaliście, Doom też fabuły jako tako nie miał a jaki popyt był i ciągle jest. No ale żeby gra miała jakiś charakter, to muszą ją tworzyć postacie z charakterem. Muszą mieć osobowość i "coś własnego". Bez tego jest to takie całkiem puste i powtarzalne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaper Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 W takich grach jak 'RAGE' akurat fabuła jest mi najmniej potrzebna do szczęścia (ale mimo wszystko boli brak wyraźnie nakreślonego wątku i charyzmatycznych postaci). Liczę na rychły patch eliminujący problemy graficzne, a wtedy ochoczo ruszę do sklepu po swój egzemplarz. Najważniejsze, żeby gra zapewniała wiele godzin rozgrywki (o soczystość strzelania jestem spokojny) - niestety nie wiem, jak się w tej kwestii sprawy mają. Jeśli będzie równie długa jak podstawka 'Borderlands' (ok. 25 godzin młócenia) to będę kontent, bo nie wyobrażam sobie jedynie plus/minus 10-ciu godzin grania w tego typu grę, gdzie pierwszych skrzypiec nie gra fabuła i oskryptowane wydarzenia i jest szerokie pole do wstawiania misji pobocznych, często bliźniaczo podobnych, ale z mocną skondensowanym strzelaniem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 (edytowany) Hmm... użyłem tego configu: seta com_skipIntroVideo "1" seta m_smooth "0" seta ik_enablesmoothing "0" seta g_showplayershadow "1" seta com_videoRam "1536" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB seta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire seta image_anisotropy "16" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8 seta image_usecompression "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible seta image_lodbias "-1" //LoD settings seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping seta image_cacheMegs "125" //Cache size in Megabytes seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes seta r_aspectRatio "2" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom seta r_fullscreen "1" seta r_customAspectRatioV "10" seta r_customAspectRatioH "16" seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame seta r_renderer "best" //highest rendering options seta r_multiSamples "8" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion seta r_useRenderThread "0" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance. seta r_visDistMult "1" seta r_useMotionBlur "0" //use blur seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_shadows "1" seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta vt_lodBias "-1" //LoD settings //below is cache settings seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192" seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192" seta vt_pageimagesizeunique "8192" seta vt_pageimagesizevmtr "8192" vt_usecudatranscode 2 vt_restart vt_maxaniso "4" image_anisotropy "4" seta vt_qualityhdplossless "1" seta vt_qualityhdppower "0" seta vt_qualityhdpspecular "0" seta vt_qualityhdpnormal "0" seta vt_qualityhdpdiffuse "0" seta vt_qualitydctpower "100" seta vt_qualitydctspecular "100" seta vt_qualitydctnormal "100" seta vt_qualitydctchroma "100" seta vt_qualitydctluma "100" seta vt_maxlockedpages "256" seta vt_maxPPF "32" seta vt_uncompressedvmtr "1" seta vt_vmtrcompression "none" Zmieniłem w nim tylko ilość RAMu karty graficznej i gra chodzi... w stałych 60 klatkach? Wszędzie piszą, że zalecają minimum 1.5GB RAMu na karcie aby grać w teksturach 8192x8192, a mi to chodzi na podstarzałym C2Q Q6600 2.4Ghz, GTX460 1GB i 4GB RAM DDR2? Na pewno ten config "działa"? Nie trzeba ustawiać, żadnych opcji typu "allow rageconfig"? Bo coś mi się wierzyć nie chce, że wszyscy testują ten config na potworach (i7, 3x GTX580...) a mi to rusza w 60 klatkach na podstarzałej maszynie... //EDIT: "Po włączeniu gry należy wpisać w konsoli exec rageconfig.cfg" Ok, z tym, że nawet po tej komendzie nadal mam 60 klatek... ;p Edytowano Październik 8, 2011 przez Skreedi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NielichaZosia Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 (edytowany) @Up to ty sie lepiej ciesz a nie narzekaj Ale tak na serio, to troche dziwna sprawa.. Edytowano Październik 8, 2011 przez Agatix001 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ravvcio Napisano Październik 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2011 Miał być hit, wyszedł szit Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buggeer Napisano Październik 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2011 (edytowany) Na steam zaktualizowano Rage. Polecam lekturę changeloga łącznie ze wstępem. Jak przeczytałem, że nie dali opcji graficznych dlatego, że użytkownicy są za głupi i mogli by ustalić zbyt wysokie detale w stosunku do posiadanego sprzętu to się załamałem. Co więcej nadal nie mają zamiaru udostępnić pełnej konfiguracji, bo przecież ich klienci to idioci. Edytowano Październik 9, 2011 przez buggeer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anonim666 Napisano Październik 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2011 (edytowany) dobra moje odczucia co do gry drobny jakieś 6 gameplaya za sobą gry nie ukończyłem jeszcze ksywa moja na gram.pl to Nu-men_pl +otwarty świat( podzielony na rozdziały co prawda ale mi się podoba) +postacie i głosy (gram wersję ENG DUBB nie PL) oraz ogólny klimacik gry +minigierki +wyścigi i walka w pojazdach +walka ogólna +bronie (są ulepszenia co do niektórych z nich oraz 3-4 typy amunicji do nich które także zmieniają charakter broni - czyli sporo narzędzi mordu) +system ulepszeń pojazdów(fajna sprawa bierzesz udział w wyścigach i polepszasz sprzęt) +system craftowania(może skromny ale za to przejrzysty i całkiem przydatny) +wątek ekonomiczny (znajdujesz , zdobywasz, kupujesz,sprzedajesz itp.) +grafika i muzyka(a zwłaszcza to drugie bo czasami mam wrażenie że gram w Q2 jak słucham co niektórych utworów podczas walki XD ) +wersja PC czyli tradycyjny system wyboru broni a jak chcesz zmienić amunicję to po prostu klikasz 1 broń 2-4 razy w zależności od tego jakie rodzaje posiadasz +przeciwnicy w miarę ogarnięci jeśli chodzi o AI oraz design naprawdę fajnie zrobieni. co mi się nie podoba -optymalizacja bo z tym to na początku ciężko(teraz 30-60 fps na hd 4830 512MB GDDR3 1080p) było a niektórzy nadal mają problemy -czasami nadal problemy z dźwiękiem są -brak zaawansowanych opcji w grze. -brak dedyków w multi zwłaszcza w tych 4 trybach z pojazdami w multi to denerwuje wszystkie wrażenia przed updateme Edytowano Październik 9, 2011 przez Anonim666 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hellspawn Napisano Październik 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2011 Czy was też przy próbie zmiany jakichkolwiek ustawień graficznych wywala do Windy i każe bawić się w raporty o błędach? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FeX Napisano Październik 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2011 (edytowany) Kolega Skreedi wstawił ten oto config, który rzeczywiście poprawia doczytywanie tekstur. Teraz są one takie jakie powinny być. Niemniej płynność gry nieco zmalała, szczególnie przy niezłej rozpierdółce ale nadal jest bardzo grywalna i nie przeszkadzają spadki do 30fps. Gram na GTX 260 i E8400, także nie specjalnie mnie to zdziwiło Config pozwala ustawić praktycznie wszystko. seta com_skipIntroVideo "1" seta m_smooth "0" seta ik_enablesmoothing "0" seta g_showplayershadow "1" seta com_videoRam "1536" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB seta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire seta image_anisotropy "16" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8 seta image_usecompression "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible seta image_lodbias "-1" //LoD settings seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping seta image_cacheMegs "125" //Cache size in Megabytes seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes seta r_aspectRatio "2" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom seta r_fullscreen "1" seta r_customAspectRatioV "10" seta r_customAspectRatioH "16" seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame seta r_renderer "best" //highest rendering options seta r_multiSamples "8" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion seta r_useRenderThread "0" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance. seta r_visDistMult "1" seta r_useMotionBlur "0" //use blur seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_shadows "1" seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta vt_lodBias "-1" //LoD settings //below is cache settings seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192" seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192" seta vt_pageimagesizeunique "8192" seta vt_pageimagesizevmtr "8192" vt_usecudatranscode 2 vt_restart vt_maxaniso "4" image_anisotropy "4" seta vt_qualityhdplossless "1" seta vt_qualityhdppower "0" seta vt_qualityhdpspecular "0" seta vt_qualityhdpnormal "0" seta vt_qualityhdpdiffuse "0" seta vt_qualitydctpower "100" seta vt_qualitydctspecular "100" seta vt_qualitydctnormal "100" seta vt_qualitydctchroma "100" seta vt_qualitydctluma "100" seta vt_maxlockedpages "256" seta vt_maxPPF "32" seta vt_uncompressedvmtr "1" seta vt_vmtrcompression "none" Jest to jedna z niewielu gier, które ostatnimi czasy wciągnęła mnie na dłużej niż 2-3 godziny. Nie jest to może tytuł, który zrewolucjonizuje gatunek FPS, ale jest przyjemny dla oka i ucha. Nie ma jakiś rażących błędów w rozgrywce, problemem są tekstury powierzchni (te na dalszym planie), które podczas jazdy w otwartym terenie są czarne lub całkowicie niebieskie Gra lekko niedopracowana, ale do tego się już trzeba przyzwyczaić. Dzisiejsze studia developerskie nie potrafią na czas wydać dopracowanych tytułów, dlatego przesuwają premierę w czasie lub wydają niedokończone dzieło. Edytowano Październik 9, 2011 przez FeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CormaC Napisano Październik 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2011 problemem są tekstury powierzchni (te na dalszym planie), które podczas jazdy w otwartym terenie są czarne lub całkowicie niebieskie To przez Twoje zabawy configiem - brakuje pamięci na tekstury. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...