Skocz do zawartości
Cardinal

Wiedźmin/Witcher (seria)

Polecane posty

Tu masz rację, że w wielu przypadkach zmiany jakich dokonują twórcy gier okazują się totalną plamą. Ja jednak uważam, że stać ich na coś porządnego :wink:

BTW ciekawy jestem jak się sprawdzi system dialogów bo miał być on zrobiony tak, że bierze się w nich czynny udział. Postacie miały się dowolnie do niego podłączać a na którymś portalu przeczytałem, że podobno wcale to tak różowo nie wygląda. Ale może to jeszcze dopracują :icon_surprised:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oficjalnej stronie Wiedźmina 2 możecie zobaczyć opublikowane do tej pory trailery. Między innymi wspomniany system dialogów można obejrzeć i ocenić.

Informuję również, że już ponad 5566 egzemplarzy EK zostało zamówionych, co oznacza, że po pierwszych dniach znakomitej sprzedaży, aktualnie dziennie mniej więcej 100 osób zamawia EK.

Jak dla mnie - zaskakująco pozytywnie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak kogoś może niepokoić brak informacji o fabule w grze, której fabuła jest najważniejszym elementem.

Zarys historii jest przedstawiony, mnie bardziej interesuje system walki czy dialogi.

System walki mnie na razie nie przekonuje. Za mało wiedziałem, czekam na konkretny filmik, ukazujacy konkretną sieczkę :tongue: . No i żeby QTE mało było, bo mnie nudzi. A dialogi? Twórcy do piewszej cześci zaczerpneli dużo dobrego(aż z gry tym kipiało :wink: ), aby w dwójce sie to powtórzyło, bo się nie raz ucieszyłem słysząc znane kawałki z książki.

Ja tak na prawdę nie ocenię do końca systemu walki dopóki sam nie zagram w grę i nie wypróbuje różnych aspektów. Jedyne co chciałbym w gameplayach zobaczyć to element taktyczny walki, który był trochę widoczny podczas starcia z Żagnicą (Żyrytwą, whatever). Zaś QTE było jak na razie tylko podczas walki na pięści oraz jednej z dróg do pokonania żagnicy, więc raczej nie zobaczymy ich dużo (choć oczywiście mogę się mylić). Co do szczegółów fabularnych, to mimo iż ciekawość mnie zżera wolę nie wiedzieć o historii w grze dopóki w nią nie zagram.

Przy okazji, trochę więcej o silniku:

http://hyper.pl/wideo-on-the-road-technolo...y-krolow_1400,1

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że jeśli o fabułę idzie - wiemy tyle, ile trzeba, to jest RED-zi dali nam do zrozumienia, o co mniej więcej chodzi, ale nie zdradzili tyle informacji, by zepsuć frajdę z gry.

Poza tym, jest pół roku do premiery i kilka tajemnic jeszcze zostanie odkrytych (np. w zakładce ''postacie'' na oficjalnej stronie gry).

Zresztą popieram poprzedników, wiedzieć za wiele jeszcze przed uruchomieniem gry szkodzi wrażeniom.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem... Ja szczerze mówiąc, jestem wkurzony, że RED-zi już jednego questa mi zespoilowali.

Wiem, że to miało służyć pokazaniu, że zawsze jest w grze kilka opcji wyboru, ale to zadanie mam po prostu z głowy :)

Co zaś się tyczy walki, to nawet 2 godziny materiału nie zastąpią 10 minut z padem (myszą) w ręku.

Ot co.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłbym taki pewien, czy to tylko fragment . Na początku prezentacji pokazuje się napis - nowe zadanie ''ucieczka z zamku'' (...).

No swoją drogą, ciekawe jest to skradanie, tego wcześniej nie było. Właściwości eliksirów uległy zmianie (dzięki elixirowi Kot Geralt widzi przez ściany).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fabule już co nieco wiadomo, tylko trzeba umieć się do tych informacji dobrać.

Wiemy nawet kto jest głównym Zuoczyńcą w grze. Wystarczy dobrze poszukać :)

A może podzieliłbyś się swoimi tajnymi informacjami wygrzebanymi z najgłębszych czeluści internetu(?)? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo, porcja informacji dla leniwych (trochę tego jest):

FABUŁA:

Po stłumieniu rebelii Zakonu Płonącej Róży oraz ocaleniu życia króla Foltesta, Geralt trafia w sam środek politycznej zawieruchy w królestwie Temerii. Wiedźmin wspiera monarchę w przywracaniu porządku na prowincji. Ostatni bastion Zakonu w końcu ulega królewskiej armii. Na drodze do pokoju stoi już tylko odseparowany od królestwa zamek Baronowej La Valette. Miesiąc po próbie zabójstwa Foltesta, jego armie stają u wrót zamku, przygotowując sie do ostatecznej bitwy. Tymczasem, ochraniający króla Geralt nie może zająć się rozwiązaniem najbardziej intrygującej go sprawy tajemniczego wiedźmina - zabójcy. Sprawy, która może odpowiedzieć na wiele pytań...

Krótki opis fabuły: Geralt zaczyna swoja przygodę od próby wyjaśnienia tożsamości grupy zabójców odpowiedzialnych za zamachy na władców Północnych Królestw. Chce poznać ich motywy oraz powiązania z wiedźminami. Trop prowadzi w górę rzeki Pontar, do niespokojnych granic między Temerią, Kaedwen i Aedrin ? prowadząc bohatera w sam środek konfliktu najpotężniejszych sił świata.

WALKA I ROZWÓJ POSTACI:

? Na chwilę obecną w grze są 4 poziomy trudności ? łatwy, średni, trudny, szalony

? Poziom szalony prawdopodobnie będzie poziomem zawodowym, gdzie śmierć oznacza powtarzanie gry / aktu od zera

? Jeśli kogoś nie interesuje walka, może grać na poziomie łatwym i zupełnie nie przejmować się eliksirami, mieczami itd.

? Nie będzie level scalingu. Wchodzenie słabą postacią do niebezpiecznych lokacji to samobójstwo

? Obrażenia będą zależeć bardziej od statystyk postaci niż umiejętności gracza ? W2 to cRPG, nie zręcznościówka

? W walce mieczem będzie podział na ciosy szybkie oraz silne ? ale tym razem będzie można płynnie przełączać się między nimi w jednej kombinacji (np. szybki, szybki, silny, szybki). Bez przerywania combo będzie można także używać bloków, uników, znaków, petard itp.

? W grze będą istniały trzy archetypy postaci ? wojownik, mag, alchemik. Od wyboru archetypu zależeć będą bonusy i specjalne umiejętności

? Wykupywanie nowych umiejętności (spośród ok. 50 dostępnych) będzie od razu przekładało się na efekty w grze ? nie będzie umiejętności pasywnych typu ?+10 do inteligencji?

? Nowy system mutagenów pozwala modyfikować efekty działania poszczególnych cech, np. czarów - zwiększyć ich moc / liczbę celów

? Alchemia dostępna będzie tylko przed walką, w jej trakcie - nie

? Medytacja będzie możliwa w każdym miejscu, ale będzie mogła zostać zakłócona przez otoczenie

? Geralt zna wszystkie znaki z W1 na początku W2

? +1 znak (łącznie 6)

? W2 będzie miał nowy zestaw finisherów

? W grze będą stare (znane z W1) jak i nowe potwory. Obecność się tych największych (jak smok czy żagnica) będzie w pełni uzasadniona fabularnie

? Istotne będzie używanie wiedźmińskiej wiedzy o potworach [.LINK ? wyjaśnienie ?jak to działa?]

? Zwiększy się ilość elementów zbroi ? dodano m.in. rękawice, nagolenniki, pasy ? zbroję będzie można ulepszać

? Miecze będzie można ulepszać lub tworzyć od postaw z dostępnych elementów

? Statystyki podobnych przedmiotów będą losowe

? W grze będą pochwy na miecze. Ostrza będą ułożone równolegle do siebie, wystając znad prawego ramienia Geralta

? Geralt nie może strzelać z łuku / kuszy

To tylko niektóre z podanych informacji.

Zródło: www.thewitcher.com

Mam nadzieję, że ktoś się czegoś ciekwaego dowiedział :)

Edytowano przez Bethezer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten nowy trailer tego Wiedźmina. Z jednej strony - fajnie, jest nadzieja na dobrą grę, a z drugiej strony ten styl poruszania się jest dziwnie zbliżony do tego z pierwszej części gry... Zaczynam mięc pewne obawy co do tej gry.

Co by nie było - jeśli wyjdzie gniot, to ludzie i tak to kupią ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

? Wykupywanie nowych umiejętności (spośród ok. 50 dostępnych) będzie od razu przekładało się na efekty w grze ? nie będzie umiejętności pasywnych typu ?+10 do inteligencji?

To mi się podoba. Rozwój postaci w Wiedźminie to było tylko kręcenie statystyk, w związku z czym było to jedno z najmniej interesujących rozwiązań w tej kwestii, jakie widziałem w RPG. Jeśli w grze będzie 50 skilli faktycznie używanych w walce, to może być naprawdę nieźle. Chociaż jestem realistą i obstawiam, że będzie tak z 10, a reszta to ulepszone formy poprzednich. Niemniej, w połączeniu ze Znakami da to całkiem ładną paletę ruchów.

Trailer mocno taki sobie.

News o tym, że 16 zakończeń to permutacje mnie nie zdziwił. Nie spodziewam się po Wieśku nieliniowości na miarę Heavy Rain czy Alpha Protocol. Anyway, ktoś się orientuje, czy "plansze" są potwierdzone? Bo w sumie mogłoby być fajnie, jakby REDzi wzorowali się na Alpha Protocol i każda permutacja wpływałaby na przebieg misji finałowej, a nie tylko na kawałek lore.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten nowy trailer tego Wiedźmina. Z jednej strony - fajnie, jest nadzieja na dobrą grę, a z drugiej strony ten styl poruszania się jest dziwnie zbliżony do tego z pierwszej części gry... Zaczynam mięc pewne obawy co do tej gry.

Co by nie było - jeśli wyjdzie gniot, to ludzie i tak to kupią ;)

Mnie się zaś ów filmik podoba. Nie nazywałbym tego trailerem, bo to w zasadzie taka jakby reklama (na końcu jest napisane buy :laugh:) Co innego, że zwiastun ten zawierał wybrane fragmenty pokazanej już rozrywki, tyle, że w ciut wolniejszym tempie się działo wszystko, dzięki czemu dostrzegłem kilka szczegółów i spodobały mi się pewne rzeczy bardziej niż poprzednim razem :)

BTW: 1:0 Dla Lecha! KOLEJORZ! :)

Edytowano przez pankamilek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram. Ten trailer jest bardziej reklamą, niż "prezentacją" gry. Ma wzbudzić ciekawość, a nie pokazać konkrety, i jeśli o mnie chodzi to się autorom udało:D.

Wśród informacji które wypisał pankamilek, najmocniej ucieszył mnie brak level scalingu:D. Moim zdaniem jest to mechanizm absurdalny i psujący grę...w szczególności rpg. Co by to był za "roleplay", w którym nie dało by się poczuć nabieranego przez postać doświadczenia?. CD Projekt ma u mnie wielkiego plusa:).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...