Roberto171 Napisano Wrzesień 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2011 A można te mapy jakoś łączyć ze sobą? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2011 (edytowany) @Roberto171 można, programem. Za dokładnie ci nie powiem bo nigdy tego nie robiłem ale zapewne nie jest to jakoś specjanie trudne bo taki zabieg stosował mój kumpel na naszym serwie. Tym programem "wycinasz" kawałek mapy i "wklejasz" do drugiej. EDIT @down O właśnie o ten program mi chodziło, tylko sobie nazwy przypomnieć nie mogłem. Edytowano Wrzesień 25, 2011 przez fergiX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piecia997 Napisano Wrzesień 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2011 (edytowany) Najlepiej używać MCEdita. Na początku średnio go ogarniałem, ale szybko da się połapać we wszystkim. Robienie adventure map bez niego graniczy z niemożliwością ;p Link: MCEdit Edytowano Wrzesień 25, 2011 przez piecia997 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jinos Napisano Wrzesień 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2011 Grałem sobie w mc szukając wioski jedną już znalazłem ale była mała idę idę nagle przed oczami widzę sporą wioskę podchodzę do jednego domku i nagle widzę to http://imageshack.us/photo/my-images/51/61122729.jpg/ i czy wy tez mieliście takie sytuacje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Wrzesień 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2011 Oj tam w polskiej kamienicy/akademiku takie rzeczy są na co dzień.A tak na serio daj więcej screnow wiosek bo chciał bym je zobaczyć bo sam latam po mapie przez godzinę i nic. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jinos Napisano Wrzesień 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2011 Jeśli chcesz zobaczyć wioskę wpisz takie seed podczas robienia mapy tam masz odrazu wioske. Seed gimmeabreak. Spróbuj poszukać na pustyni wiosek bo ja tam najwięcej znalazłem Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Wrzesień 27, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 27, 2011 Skoro nie robić tutaj PD, to nie robić, fergiX. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolownikus Napisano Wrzesień 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 27, 2011 Update 1.9 zapowiada się coraz ciekawiej. Naprawianie narzędzi, buffy. Już nie mogę się doczekać . http://www.youtube.com/user/ISiTW - Kanał mojego znajomego. Ma już sporo filmów z ciekawymi mechanizmami. Jeśli wam się spodobają możecie subnąc ;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirdaw Napisano Październik 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2011 W wersji 1.9 lub 1.10 Notch chce dodać... magię. Powiem szczerze, pomysł dość ciekawy, ale kociołki, mikstury i zaklinanie przedmiotów nie pasuje mi do oldschoolowego survivala A wam? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Październik 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2011 Magia? Kurcze z MC to się coraz bardziej rasowy RPG robi. Ok, jak dla mnie to niech sobie wprowadzają tyle nowości ile chcą tylko żeby przykładowo tą magię dało się jakoś hmm wyłączyć. Bo nie wszystkim to się może podobać. Pomysł ciekawy, zobaczymy co z tego wyniknie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Październik 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2011 Ja bym najpierw chciał zobaczyć w pełni funkcjonalne 1.9 jako oficjalny apdejt z prawidłowo działającym serwerem (bez przesady, lagi pod localhostem? Kiedy nawet niemałe eksplozje nie zachwiały servem?), zanim zaczniemy mówić o 1.10. Albo od razu wypuścić 1.10, oczywiście działające. A co do samej magii... Wiem, że będzie coś ze wzmacnianiem itanzów, choć może przed tym powinna pojawić się naprawa (ale z drugiej strony, ryzyko uszkodzenia miecza +13 do niszczenia szkła na creeperach się dobrze wpisuje w survival). Sam pomysł niczego sobie, jeśli tylko zdobycie składników nie będzie łatwiejsze od zbudowania sticky pistona. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CrixDoomsday Napisano Październik 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2011 OD kiedy zainstalowałem sobie 1.9 nie grałem w minecrafta. Teraz włączyłem na chwilkę i co odkryłem... Notch stworzył warstwy przemakalne Kamień czy dirt przemaka jeśli nad nim jest woda. Fajnie to wygląda gdy woda kapie, łatwiej też w ten sposób odkryć gdzie się znajdują cienkie warstwy oddzielające nas od wody Jestem ciekaw na jaką grubość przemakają. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirdaw Napisano Październik 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2011 Moim skromnym zdaniem Notch powinien podzielić ten survival na dwa tryby: to, co jest teraz, czyli taki "tryb RPG" oraz oldschoolowy survival a'la 1.7.3 - bez PD, magii, skill pointów. Albo chociaż możliwość wyłączenia niektórych opcji w menu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Październik 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2011 @up O, masz rację. Według mnie właśnie tak powinno być, magia itp jako oddzielny tryb. To woda przecieka teraz przez klocki? Whoa, nie wiedziałem. Coraz bardziej podoba mi się ten Minecraft. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirdaw Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 Ja tymi wersjami pre-realese wolę nie męczyć kompa. Miałem pre-realese 1.8 - nie dało się grać. Na żadnej mgle. Teraz mam 1.8.1 i nie ma kłopotu. A tak nawiązując do poprzednich wypowiedzi - woda przecieka przez klocki?! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CrixDoomsday Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 @UP Tak. Jeśli użyjesz dirta lub kamienia (chyba nie może to być jednolity np. wypalany kamień) to woda kapie z niego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakobeks Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 (edytowany) Niestety woda przecieka przez wszystko (o grubości 1 klocka). Posiadacze podwodnych kopuł mają przekichane. Edytowano Październik 5, 2011 przez Jakobeks Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 @up Mam podwodną kopułę wykonaną ze szkła o grubości jednego klocka i mi nic nie przecieka... Na pewno przez każdy rodzaj klocka przecieka woda...? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 Ale chyba ta kapiąca woda nie zbiera się i nie zalewa przykładowo tej podwodnej kopuły? Hę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 To pewnie wygląda jak "deszcz w domu" tylko w mniejszym natężeniu, co do podwodnych kopuł, to jak mówię, mi przez szkło o grubości jednego klocka nic nie kapie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 Aha to dobrze. Tak też myślałem. Przynajmiej mój podwodny tunel jest bezpieczny Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CrixDoomsday Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 Ja zakładam że t chodzi o zwartość klocka. Szkło, cegła, itp. są zwartymi blokami. Kamień, ziemia, piasek itp. są luźnymi więc przez nie powinno przemakać. Trzeba by było sprawdzić dokładnie co przemaka a co nie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakobeks Napisano Październik 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2011 @up Mam podwodną kopułę wykonaną ze szkła o grubości jednego klocka i mi nic nie przecieka... Na pewno przez każdy rodzaj klocka przecieka woda...? A masz pre-release 1.9? Tam to zostało dodane. Jak na razie każdy blok przecieka, mam nadzieję, że Notch ograniczy to do bloków niepostawionych przez gracza. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeterCD44 Napisano Październik 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2011 Gram sobie gram w te bete 1.8.1, znalazłem wioskę, zrobiłem kopalnie, widziałem wąwozy, biomy. Tylko jest jeden problem, bardzo ciężko jest mi znaleść diamenty, porobiłem tunele od dł z 160 bloków na 14, 3 boczne na 12 i raptem 4 diamenty, a złota z 40, żelaza z 4 staki, węgla i redstona z 8, co robię nie tak? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirdaw Napisano Październik 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2011 @up Nie wiem, może po prostu z diamentami miałeś pecha, bo generator terenu w wersji 1.8 wzwyż jest bardzo hojny w porównaniu do poprzednich. Oczywiście moim skromnym zdaniem. Chociaż przyznaję, diamenty trafiały mi się rzadziej, niż wcześniej. Notch, we've got a problem! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.