Ram.net - nie, dziękuję!
Muszę powiedzieć, że jestem oburzony moimi ostatnimi zakupami w sklepie Ram.net. Jednak zacznę od początku:
Przyszło mi kupić zasilacz dla koleżanki, na który dostałem 150zł, reszta dla mnie. Po konsultacji z forumowymi ekspertami zostałem przy moim pierwszym pomyśle: http://www.esc.pl/product_info.php?manufac...roducts_id=7368
Cena niestety trochę zaporowa, więc musiałem znaleźć jakąś alternatywę. Z pomocą przyszedł mi Org, który podsunął sklep Ram.net, w którym ten sam zasilacz kosztuje 123,88zł, a raczej kosztował, bo po moich zakupach cena poszła w górę: http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=45127
Znam stawki pocztowe, więc ucieszyłem się z paru złotych w kieszeni. Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że za przesyłkę sklep liczy sobie 20zł, a za pobranie kolejne 10! Jakoś to przebolałem, ponieważ zależy mi na czasie, a na koncie nie miałem odpowiednich środków. Wszystko zamówione, kolejnego dnia przyszło potwierdzenie. Klik, zamówienie poszło do realizacji.
Produkty------------------------------------------------------
1 x Zasilacz do obudowy Fortron FSP400-60GHN 80+ OEM (FSP400-60GHN 80+) = 123,88zł
------------------------------------------------------
Podsuma: 123,88zł
w tym VAT 22%: 22,34zł
Przesyłka Priorytetowa (Poczta Polska): 20,00zł
Pobranie: 10,00zł
Suma: 153,88zł
Fajnie, a te 3,88zł mogę bez większego żalu dołożyć od siebie, w końcu to dla znajomej. Wyobraźcie sobie zdziwienie na mej twarzy, gdy otrzymałem od sklepu e-list o następującej treści:
Dziękujemy za dokonanie zakupów w sklepie www.RAM.net.pl!Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Twoje zamówienie nr [nieistotne dla sprawy] zostało w dniu dzisiejszym zrealizowane!
Przesyłka to UPS, zaś jej numer to: [nieistotne dla sprawy](naciśnij na numer listu, aby dowiedzieć się co się dzieje z Twoją przesyłką w firmie UPS).
W przypadku przesyłki kurierskiej powinna ona zostać doręczona następnego dnia roboczego po nadaniu, zaś przesyłki pocztowe dochodzą zazwyczaj po 2 dniach roboczych od nadania (niestety zdarzają się opóźnienia).
Po otrzymaniu przesyłki sprawdź jej zawartość i w razie jakichkolwiek nieprawidłowości (co zdarza się BARDZO rzadko) prosimy o kontakt z naszą firmą.
Jeśli jesteś zadowolony z zakupów w naszym sklepie - prosimy podziel się tym z innymi użytkownikami Internetu, oceniając nas na stronie Opineo.pl lub Ceneo.pl
Pozdrawiamy!
Zespół www.RAM.net.pl
www.RAM.net.pl
sklep@ram.net.pl
Co to jest? W pierwszej wiadomości wyraźnie widać, że w zamówieniu figuruje nazwa 'Poczta Polska'. Dlaczego paczkę wiezie kurier? Wiem, wiem. Może dla was to nieistotne, ale ja jestem naprawdę oburzony tym, że przesyłka kosztuje mnie 30zł i w dodatku realizuję ją UPS, a nie PP. Takie podejście do klienta jest nieprofesjonalne i, nie oszukujmy się, śmieszne. Chciałem otrzymać zasilacz przez PP, ponieważ w lokalnej poczcie znam już kilka osób - bardzo mili ludzie. Ostatnie cztery paczki przyjechały w jednym dniu od zamówienia, a w dodatku jeśli akurat nie ma mnie w domu, pracownik wpadał jeszcze przy zakończeniu pracy, poza tym mogę iść na pocztę i paczkę odebrać. A za kurierem muszę ganiać... Nie wspomnę o tym, że jestem patriotą, więc chcę wspomagać PP, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła.
Gdyby nie to, że cena zasilacza poszła w górę (swoją drogą, to tak to jest przy handlowaniu wirtualnym towarem, kiedy na bieżąco nie monitoruje się cen. Może to stąd te zapasowe 15zł na pokrycie ewentualnych strat?), a zasilacz nie jest dla mnie, to pewnie odmówiłbym przyjęcia paczki i zadzwonił do pracowników Ram.net z pretensjami. A teraz niestety muszę pokornie zamówienie odebrać, chociaż bardzo mi się to nie podoba.
Co myślicie o tej sprawie? Odpuścić? Dzwonić do sklepu z pretensjami?
24 komentarzy
Rekomendowane komentarze