ernie1979 Napisano Grudzień 7, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 7, 2013 Witam!Dnia 10.12.2013 minie 30 dni roboczych odkąd oddałem kartę graficzną do serwisu.W gwarancji mam zapis, że jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 30 dni roboczych-sklep odda mi pieniądze za kartę.Karta to GF GTX460.Ma 3 lata.Przegieli moim zdaniem z czasem tej naprawy.Co robić????Chcę dostać zwrot i kupić GF 660.Doradzcie coś!Dzięki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Grudzień 7, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 7, 2013 Z tego co mi się wydaje to gwarancja nie jest od sklepu morele, lecz sprzęt wysyłany jest do serwisu (wstaw tu nazwę firmy karty). Jak nie w Polsce to za granicą. Raz wysyłałem i trzymali mi kartę półtora miesiąca(jak wróciła to stwierdzili, że przegrzewanie się karty do 114*C nie jest czymś złym, bo maks ma 120 -_-). Oczywiście musisz odliczyć czas dostawy i wysyłki z powrotem. Zatem karta może niedługo wrócić, a oni zwalą to na pocztę, bo u siebie mają zaksięgowane, że trzymali nie dłużej niż 30 dni.Według mnie nic ci nie zwrócą, bo to nie oni są serwisem, ale jak chcesz to próbuj. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Grudzień 8, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2013 help Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Grudzień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2013 Co robić????Chcę dostać zwrot i kupić GF 660.Ja bym interweniował w sklepie. GTX 460 dawno wyszła ze sprzedaży, a to oznacza, że karty takiej samej raczej nie otrzymasz. A skoro tak, to powinni oddać pieniądze. Oczywiście jeśli roszczenie gwarancyjne zostało uznane. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Grudzień 8, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2013 na stronie morele.net jest info, że karta z serwisu jest wysłana do sklepuCo robić????? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldeneye456 Napisano Grudzień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2013 Jeśli w gwarancji masz napisane, że po upływie 30 dni karta z serwisu nie wróci do sklepu Morele, to interweniuj w sklepie o zwrot gotówki. Tak jest w przypadku Saturna/ Media Marktu. Od razu oddają pieniądze lub wymieniają na inny egzemplarz produkty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Grudzień 10, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 10, 2013 Towar został wymieniony na nowy inny model: N560GTX-SE-M2D1GD5/OCCzy jest to wydajniejsza karta graficzna od 460GTX Cyclone 1GD5/OC Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Grudzień 10, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 10, 2013 Martwi mnie to "SE" w nazwieO ile % ta karta będzie wydajniejsza od GTX 460 1 Gb OC? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Grudzień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 10, 2013 Wydajniejsza? Zwykły 560 to podkręcony 460, 560 SE to kastrat. Ta karta ma gorsze parametry od poprzedniczki (mniej SU, węższa szyna pamięci). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedEvil Napisano Grudzień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 10, 2013 @ernie1979Według wyszukiwania w internecie, to ten gtx 560 SE jest/ma być konkurencją dla Radeona 7770. Nawet tabelka wykazuje że osiąga podobne wyniki.http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Nvidia_GeForce_GTX_560_SE_cena_i_wydajnosc_karty-38901.htmlProszę bardzo. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Grudzień 11, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 11, 2013 Chciałem wzrotu pieniędzy za kartę graficznąOto odp"Decyzję o wymianie podjął serwis producenta. Firma Morele.net jest jedynie pośrednikiem przy reklamacjach. Jeżeli nie zgadza się Pan z wymiana proszę zareklamować sprzęt a my wyślemy go z odwołaniem, że nie zgadza się Pan z taka decyzją."Mam szansę???Co powiecie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Styczeń 10, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2014 ReklamowałemUparcie chcą mi dać tego kastrata!!!!!!Postraszyć ich sądem??????Chcę zwrotu kasy!!!!Czy wziąć to g...o????????HELP!!!!! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Styczeń 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2014 Nie rozumie, że sklep chcę ci wcisnąć sprzęt gorszy od wcześniej posiadanego. Wiem, że kontakt telefoniczny z nimi jest bolesny (o czym sam się kilka miesięcy temu przekonałem, ale wygrałem), więc napisz im, że przysługuję Ci prawo do wymiany sprzętu na taki o podobnym parametrach, albo zareklamuj kartę z tytułu niezgodności towaru z umową. Jeśli to nic nie da, to pozostaje sprawę zgłosić do rzecznika praw konsumenta (można o tym ich poinformować). Sprzęt na gwarancji w morele musi być:1. Naprawiony2. Wymieniony na inny model, ale o podobnej konfiguracji (nigdy gorszej)3. Ewentualny zwrot pieniędzyZdziwiło mnie to, że nie chcą ci zwrócić pieniędzy. Karty tego pokroju nie otrzymasz jako kolejnego nowego GTX460, bo już nie ma go w sprzedaży. Jeśli nie naprawią takiej, to muszą Ci dać inną o podobnych parametrach. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernie1979 Napisano Styczeń 13, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2014 Dostałem mail "Witam,okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął po 24 miesiącach. Decyzje o wymianie podjął serwis producenta, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za reklamowany produkt."Karta 560 SE to złom!!!!!http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=1720&gid2=860&compare=geforce-gtx-460-msi-cyclone-oc-edition-vs-geforce-gtx-560-seCo radzicie?????????? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoNamePL Napisano Styczeń 13, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2014 Zamiast wyżalać się na forum, idź do rzecznika praw konsumenta i wytłumacz sytuację - doradzi ci co zrobić, jak postępować, od tego jest taka osoba. Nie mają prawa ci wymienić karty na gorszą na dobrą sprawę. Jednakże nie możesz też zażądać zwrotu pieniędzy bo to Gwarant, czyli firma/osoba która wystawiła gwarancje wybiera sposób jej rozwiązania. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Styczeń 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 14, 2014 Dokładnie. Po takiej wypowiedzi od nich wniosek jest jedyny - Na kasę niestety nie masz co liczyć, pozostaje tylko wymiana karty graficznej na inną o podobnej wydajności (nie mają prawa dawać Ci gorszego sprzętu od tego co kupowałeś! To jakbym kupił i dał do naprawy Mercedesa, a po naprawie dostaje Fiata Punto).Jak wyżej - Musisz udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. Tylko takie jest rozwiązanie tej sprawy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...