Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ernie1979

Gwarancja, sklep Morele.net

Polecane posty

Witam!

Dnia 10.12.2013 minie 30 dni roboczych odkąd oddałem kartę graficzną do serwisu.

W gwarancji mam zapis, że jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 30 dni roboczych-sklep odda mi pieniądze za kartę.

Karta to GF GTX460.

Ma 3 lata.

Przegieli moim zdaniem z czasem tej naprawy.

Co robić????

Chcę dostać zwrot i kupić GF 660.

Doradzcie coś!

Dzięki

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi się wydaje to gwarancja nie jest od sklepu morele, lecz sprzęt wysyłany jest do serwisu (wstaw tu nazwę firmy karty). Jak nie w Polsce to za granicą. Raz wysyłałem i trzymali mi kartę półtora miesiąca(jak wróciła to stwierdzili, że przegrzewanie się karty do 114*C nie jest czymś złym, bo maks ma 120 -_-). Oczywiście musisz odliczyć czas dostawy i wysyłki z powrotem. Zatem karta może niedługo wrócić, a oni zwalą to na pocztę, bo u siebie mają zaksięgowane, że trzymali nie dłużej niż 30 dni.

Według mnie nic ci nie zwrócą, bo to nie oni są serwisem, ale jak chcesz to próbuj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robić????

Chcę dostać zwrot i kupić GF 660.

Ja bym interweniował w sklepie. GTX 460 dawno wyszła ze sprzedaży, a to oznacza, że karty takiej samej raczej nie otrzymasz. A skoro tak, to powinni oddać pieniądze. Oczywiście jeśli roszczenie gwarancyjne zostało uznane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem wzrotu pieniędzy za kartę graficzną

Oto odp

"Decyzję o wymianie podjął serwis producenta. Firma Morele.net jest jedynie pośrednikiem przy reklamacjach. Jeżeli nie zgadza się Pan z wymiana proszę zareklamować sprzęt a my wyślemy go z odwołaniem, że nie zgadza się Pan z taka decyzją."

Mam szansę???

Co powiecie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumie, że sklep chcę ci wcisnąć sprzęt gorszy od wcześniej posiadanego. Wiem, że kontakt telefoniczny z nimi jest bolesny (o czym sam się kilka miesięcy temu przekonałem, ale wygrałem), więc napisz im, że przysługuję Ci prawo do wymiany sprzętu na taki o podobnym parametrach, albo zareklamuj kartę z tytułu niezgodności towaru z umową. Jeśli to nic nie da, to pozostaje sprawę zgłosić do rzecznika praw konsumenta (można o tym ich poinformować). Sprzęt na gwarancji w morele musi być:

1. Naprawiony

2. Wymieniony na inny model, ale o podobnej konfiguracji (nigdy gorszej)

3. Ewentualny zwrot pieniędzy

Zdziwiło mnie to, że nie chcą ci zwrócić pieniędzy. Karty tego pokroju nie otrzymasz jako kolejnego nowego GTX460, bo już nie ma go w sprzedaży. Jeśli nie naprawią takiej, to muszą Ci dać inną o podobnych parametrach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem mail "Witam,

okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął po 24 miesiącach. Decyzje o wymianie podjął serwis producenta, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za reklamowany produkt."

Karta 560 SE to złom!!!!!

http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=1720&gid2=860&compare=geforce-gtx-460-msi-cyclone-oc-edition-vs-geforce-gtx-560-se

Co radzicie??????????

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast wyżalać się na forum, idź do rzecznika praw konsumenta i wytłumacz sytuację - doradzi ci co zrobić, jak postępować, od tego jest taka osoba. Nie mają prawa ci wymienić karty na gorszą na dobrą sprawę. Jednakże nie możesz też zażądać zwrotu pieniędzy bo to Gwarant, czyli firma/osoba która wystawiła gwarancje wybiera sposób jej rozwiązania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Po takiej wypowiedzi od nich wniosek jest jedyny - Na kasę niestety nie masz co liczyć, pozostaje tylko wymiana karty graficznej na inną o podobnej wydajności (nie mają prawa dawać Ci gorszego sprzętu od tego co kupowałeś! To jakbym kupił i dał do naprawy Mercedesa, a po naprawie dostaje Fiata Punto).

Jak wyżej - Musisz udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. Tylko takie jest rozwiązanie tej sprawy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...