Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

League of Legends

Polecane posty

Takie z góry zakładanie, że wszyscy biorą "bezpiecznych" bohaterów wciąż według mnie nietrafione. Zawsze jest szansa, że wrogi jungler weźmie kogoś, kto w inwazjach się nie specjalizuje. Zawsze jest szansa, że nawet jak już ten wrogi jungler weźmie kogoś dobrego w inwazjach, skupi się raczej na afk-farmie lub szybkim pierwszym clearze i gankach. Meta nie jest zbiorem twardych i rygorystycznych reguł, nie jest tak, że każdy za nią ślepo podąża. Jest mnóstwo ludzi decydujących się na picki inne niż Lee Sin, bo zwyczajnie nie lubią nim grać i wolą takiego przykładowego Trundle'a lub Aatroxa. Zdarzą się wariaci, którzy dobre wyniki osiągają nawet leśną Poppy lub dzikim Karthusem nawet na rankedach, bo wiedzą, kiedy mogą te postacie brać lub wiedzą, jak sobie radzić w raczej niekorzystnych sytuacjach.

Dodać do tego, że "tylko" podstawowa idea counterjunglowania nie wystarczy, bo poprawnie counterjunglować. Bardzo łatwo jest załatwić wrogiego junglera we własnej dżungli, wystarczy do tego "tylko" podstawowa idea komunikacji z drużyną.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Koyuki

Ale po co go brać do jungli? Jego clear jest marny, jest średni tylko jak się bawimy w używanie reset tricka. Chcesz dobry clear to popatrz na yi, eve, shyvane.

Jego ganki bedą dość średnie, z ulti może lepsiejsze ale to samo ma gangplank (oceniony na S+ z ulti), który poza tym lepiej i szybciej czyści. Po prostu on na linii będzie lepszy.

Nie pomaga również fakt, że jedynie 2 skilli może użyć zawsze, 2 pozostałe wymagają posiadanie żołnierzyków.

I nie wyciągaj Karthusa proszę - to jeden z najszybszych junglerów w grze i nawet on ma ówniany first clear JAK KAŻDY AP JUNGLER. Sęk w tym, że Karthus snowballuje i tak szybko wymyka się spod kontroli, że przeciwnik musi się budować aby go skontrować.

Gankowanie linii z nexusa za pomocą ulti również jest bardzo miłe :) KAŻDEJ linii. Azir może mu różdżkę polerować, a Karthus nawet nie jest w topce ap junglerów :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem azir nie będzie za dobrym junglerem a już na pewno nie w niższych ligach gdzie ludzie do ganku będą potrafili poprawnie użyć pewnie tylko ulta. W wyższych można się nieco spierać ale to i tak nie zmienia tego że będzie z niego większy pożytek na jakiejkolwiek linji. Zastanawiam się jak toperzy będą go kontrować zwłaszcza ci mele 1200 zasięgu z żołmierzami to całkiem sporo ale nawet 800 wystarcza = niekończący się poke.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Nope, jego zasięg jest ustalony. Poza tym pozostaje zawsze all in wtedy ON sam nie może atakować jak ma żołnierzyki. Riven będzie z nim robiła co chciała np.

Chociaż jak będzie miał dobre obrażenia to może być całkiem skuteczny na bohaterów bez Dasha.

No i oczywiście jako support :D myślę, że tam jest jego miejsce...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

When Azir attacks an enemy in a soldier's range, the soldier attacks instead of Azir

Dokładnie. To tak naprawdę 'ulepszony' autoatak, tylko wizualnie w postaci "minionów". Technicznie to wygląda tak, że jego autoatak: a) ma większy zasięg (bo jego soldiersi mogą autoatakować nawet, gdy sam Azir jest poza zasięgiem swojego własnego autoataku), b) ma większy damage 'z bazy' oraz dlatego że c) jest szybszy, bo dwaj soldiersi atakują 2x częściej, trzy 3x częściej.

To nie jest tak, że on nie może autoatakować. To jest mega boost dla jest jego autoataku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam mieszane odczucia, ta ultima, która jest mocna, wydaje się została dodana, bo w playtestach ludzie kręcili kółka wokół Azira i go niszczyli w ten sposób. Kolejne to jego build, AP/AS jest tragiczny od zawsze, gdzie jedyne postacie, które mogły iść w ten rodzaj buildu to Kayle, Teemo, Diana, gdzie Kayle była najlepsza z powodu dziwnej interakcji itemów z jej E, Diana była lepsza pod AP, a Teemo wydaje się lepszy pod on-hity. I teraz będzie Azir, który będzie miał dosyć dziwny build, bo nie może iść w on-hit bo jego miniony nie korzystają z tego. Zakładam, ze to będzie Nashor + Ioniany => 130%AS i reszta AP build. Ogólnie mój drugi problem z nim, to czemu po prostu nie wziąć Teemo, który jest bardziej wszchstronny i nie jest tak zależny od grzybów jak Azir od jego minionów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego on będzie słaby.

Mój błąd z tym aa. Niemniej dalej nie ma jak powstrzymać all in. Tylko ultimate ale on jednocześnie powoduje, że Azir nie może atakować (bo odepchnął wroga, który zwyczajnie odejdzie i mamy reset walki).

Na supporta się by najlepiej nadawał. Kolejny supp po Braumie a junglera ani widu ani słychu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Azira nie kupię odrazu już to postanowiłem. Imo będzie typową postacią w stylu "sam zagraj dobrze i módl się by cię przeciwnik nie zautplayował". Wydaje się że jak się już do niego dostanie to po porostu pada. Za to ult i pasywka jest przeganialne. Jakie ta erka daje możliwości taktyczne to głowa mała. Stąd popieram tezę że będzie grany jako supp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeżeli będzie słaby, to parę tweaków z cyferkami naprawi problem. Nie widzę nic słabego w samej mechanice jego skilli, jeżeli damage będzie miał odpowiednio wysoki, to będzie ok. Spójrzcie na championów, którzy oferują TYLKO damage - Fiora, Ezreal, Katarina. Każdy z nich jest dobrym i często pickowanym championem. Azir ma slowa, knockupa, świetne gamechanging ulti, no i towery z pasywa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucian też zaraz po wyjściu był uważany za słabego

On nie był słaby po wyjściu, to był totalny trollpick. Potem dostał giga buffy, i wskoczył do god tieru. Co tylko potwierdza to, co napisał Wardi, dadzą mu jakieś super przeliczniki, i będzie grywalny. Nie zmienia to faktu, że jego mechanika jest prostacko łatwa to skontrowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V3.12:

- General

Updated Lucian's recommended items.

- Stats

Base mana regeneration increased to 7 from 6.

Mana regeneration gained per level increased to 0.7 from 0.65.

- Lightslinger

When Lightslinger's target dies before the second shot hits, the second shot will now always attempt to find another target.

- Piercing Light

Laser hit box width reduced to 100 units from 120.

Piercing Light now leads its target by 80 units when cast on an enemy champion.

V4.5:

- Stats

Base armor increased to 19 from 15.

V3.15:

- Piercing Light

Base damage reduced to 80 / 110 / 140 / 170 / 200 from 80 / 120 / 160 / 200 / 240.

Range reduced to 550 from 570.

Ta, fajne gigabuffy. Postać została po prostu tylko doszlifowana + naprawiono bugi, których po wyjściu miał całkiem sporo. Jedyne buffy jakie dostał to poprawione base statsy.

Siła tej postaci tkwi nie tylko w samym pasywie (aka 'po co brać adc, który atakuje raz, skoro można wziąć gościa atakującego 2 razy?'), ale w całym uzupełniającym się skillsecie. Wystarczy porównać combo Luciana E/aa/Q/aa/W/aa/E etc. i tą płynność z combem Gravesa W/E/Q/R...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ludzie myślą, że Lucian był słaby bo nie grano nim. A on nigdy nie był słaby. Do tego ludzie zobaczyli ulti i zaczął się bek na forach, że jak to tak, adc bez ulti?! Co to ma być?!

Pamiętam, nawet na tym forum płakano. Biedactwa :P

Fiora/Ezreal/Katarina - pomijając, że te postacie oferują wielką mobilność to nie zapominajmy, że one mogą odpalić swoje skille od razu. Azir MUSI postawić żołnierzyka. Bez niego możę JEDYNIE ulti odpalić. i AA.

Poza tym nikt nie mówi, że nie będzie pickowany, po prostu, że się nie nadaje na junglera i na topie/midzie może byc wielce sytuacyjny. Z uwagi na zbyt dużą zależność od tego cholernego W. Taka osłabiona orianna z o wiele większym CD na przesunięcie piłki. Chociaż piłka może sama atakować...

On będzie pickowany chociażby ze względu na ulti do chociażby poke team, do split push teamów. Generalnie świetne te ulti jest i to spowoduje jego banowanie. Nie to, że postać jest mocna. Ulti jest op. Postać wydaje się być UP.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucian

To jedyna postać którą kupiłem za 7800 ip. Przez niecałe 2 dni próbowałem różnych buildów i pod koniec wyszło na BT+ TriForce. Spora ilość ludzi jęczała w champ select, że trollpick, że słaby i nawet mój duo partner nie był zbyt zadowolony. Mimo to każda linia była wygrywana, a jeśli team nie utrudniał to gra była carrowana. Potem dostał buffa/bugfixa i dopiero wtedy ludzie zaczęli dostrzegać jego siłę. Jak doszła wiadomość, że jego range zostanie obniżony znów był lament, że stanie się taki jak przed pierwszymi buffami, trollpick itp. Community znów się myliło.

Podobnie teraz myślę w przypadku Gnara. Kupiłem, bo strasznie podobał mi się jego głos. Zagrałem kilka gier i stwierdziłem, że jest bardzo mocny. Wystarczy budować full tank itemy. Botrk jest dość bezużytecznym itemem. TriForce jedynie sytuacyjnym. Wielu zaskakiwało jak duży potrafi robić dmg. Do tej pory linię przegrałem tylko raz przez zły dobór pierwszego itema (dorans blade na fiorę to zły pomysł). Teraz dostał buffy i jest jeszcze mocniejszy. Na LCS na pewno się nie pojawi, bo nie można go kontrolować, ale imo na soloq będzie co najmniej dobrym pickiem.

@EUW a EUNE

Na początku wakacji zacząłem grać rankedy na EUW. Po 10 grach wrzuciło mnie do golda V. Od momentu rozpoczęcia zagrałem 105 gier. W/L 70/35. Teraz mam diament IV. Aż do teraz nie czułem żadnych różnic. Feederów tyle samo co na EUNE. Pokuszę się na stwierdzenie, że trochę więcej afków. Różnice w skillu zaczęły się uwydatniać, gdy miałem pierwsze promocje do D4. Myślę, że Challenger z EUNE może z lekkim wysiłkiem dostać się do Chall na EUW. Znajomy miał D1 ok. 70pkt na EUNE, a po przeniesieniu na EUW zdołał wbić 30pkt również na D1.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

When Azir attacks an enemy in a soldier's range, the soldier attacks instead of Azir

to czemu po prostu nie wziąć Teemo, który jest bardziej wszchstronny i nie jest tak zależny od grzybów jak Azir od jego minionów.

Może i Teemo nie jest od niczego zależny, ale to nadal najbardziej bezużyteczna postać w grze. On robi coś tylko w early na melee AD topów. Przeczeka się do tego 7-8 levela i już większość championów go pociśnie bez trudu. W late Teemo nie zrobi kompletnie nic użytecznego dla drużyny (no chyba, że teamfight będzie w grzybach, ale to raczej będzie przypadek niż zaplanowane działanie).

Ja Azira nie kupię odrazu już to postanowiłem.

Nie mam pojęcia co z niego będzie, ale i tak go odblokuję jak tylko będzie to możliwe, jako, że będzie on jedyną nieposiadaną przeze mnie postacią.

Lucian też zaraz po wyjściu był uważany za słabego, to samo Syndra. Myślę że to samo będzie z azirem.

Taka sama sytuacja była z Riven i Fizzem.

Wystarczy porównać combo Luciana E/aa/Q/aa/W/aa/E etc.

Prawie jak Riven :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i Teemo nie jest od niczego zależny, ale to nadal najbardziej bezużyteczna postać w grze. On robi coś tylko w early na melee AD topów. Przeczeka się do tego 7-8 levela i już większość championów go pociśnie bez trudu. W late Teemo nie zrobi kompletnie nic użytecznego dla drużyny (no chyba, że teamfight będzie w grzybach, ale to raczej będzie przypadek niż zaplanowane działanie).

Po tym jak zobaczyłem, jak gra nim ktoś kto ogarnia mam trochę inne zdanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myśliscie o butach pod atk spd ? Mi się wydają zbyt drogie do tego co oferują, przez co mało opłacalne. Na ADC bym składał Ninja Tabi. Koszt ten sam, a dostawać 10% mniej obrażeń z autoataków to naprawdę dużo.

Po tym jak zobaczyłem, jak gra nim ktoś kto ogarnia mam trochę inne zdanie.

W ten sposób można mówić o dosłownie każdym championie.

@KWASNY

No tak bo pola minowe na mapie, 3s blind dla ad carry, disengage albo i engage, dominacja na topie to przeciez kompletnie nic. Bezużyteczny pick i w ogóle.

Pola minowe są wkurzające, zadają mało dmg, a ustawić team fight w takim miejscu raczej zbyt łatwo nie jest.

3s blind ok, ale nawet te 680 zasięgu to jednak za mało aby dosięgnąć ADC.

Dominacja na topie przez pierwsze 10 minut gry ? I to TYLKO vs melee AD. Pójdzie tam jakiś Jayce, Kennen czy Ryze i Teemo nie będzie miał kompletnie nic.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...