(TriPax) Napisano Październik 5, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2005 Gdybym za każdą zmianą fury musiał męczyć się z zamkami czy innymi takimi, to IMO spowolniłoby to strasznie rozgrywkę.No może dodać zamknięte zamki w samochodach na parkingach ale w sensie dłuższego otwierania bo włamy jak w SplinterCell to by była przesada Co do cytatu to może nie każdy bo auto w ruchu z zamknietym zamkiem to by byla już przesada (fobia przed włamaniem czy co ? ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitMODS Napisano Październik 5, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2005 Tjaaa, wytrych wsród broni... Otwierasz nim samochód albo wbijasz komuś w szyje :lol: :lol: :lol: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
(TriPax) Napisano Październik 5, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2005 taa i robisz nim "open your mind" :lol: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raziel29a Napisano Październik 6, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2005 Gdybym za każdą zmianą fury musiał męczyć się z zamkami czy innymi takimi, to IMO spowolniłoby to strasznie rozgrywkę.No może dodać zamknięte zamki w samochodach na parkingach ale w sensie dłuższego otwierania bo włamy jak w SplinterCell to by była przesada Co do cytatu to może nie każdy bo auto w ruchu z zamkniętym zamkiem to by była już przesada (fobia przed włamaniem czy co ? )Przecież zamknięte wózki na parkingach się zdarzają, rzadko, ale się zdarzają. Zaś zamknięte auto w ruchu to nie taki głupi pomysł. Nawet pomijając fakt, że całkiem sporo modeli samochodów automatycznie zamyka drzwi przy osiągnięciu pewnej prędkości to muszę powiedzieć, że gdybym zauważył czarnucha (lub białego, czerwonego i co tam jeszcze może być) z pałą lub piłą łańcuchową albo nawet m16 etc. etc. pierwszą rzeczą, jaką bym zrobił, gdyby już mój AI script zmusił mnie do zatrzymania się, byłoby dokładne zamknięcie drzwi (może dość mało przydatne przy m16, ale z pałą mogłoby wystarczyć). I gdyby taki napastnik zaczął dobijać się do mojej bryki przeszedłbym ze stanu "Idle" do stanu "RunAwayFull!" I już nie musiałbym przestrzegać przepisów ruchu drogowego, ani zwracać uwagi na różne ruchomości stojące na mojej drodze (nieruchomości z reguły trzeba omijać) (ktokolwiek, kto zwrócił, choć drobną uwagę na zachowanie się innych kierowców w grze wie, o czym mowa) i tak w szaleńczym pośpiechu dotarłbym do granicy załadowanego sektora i mógłbym się już w spokoju respawnować gdzieś w pobliżu gracza. A tak to, co, podejdzie pomoże mi wysiąść, sam wsiądzie i jak już mi się włączy "AgressiveMode" to mu będę mógł jedynie kijem golfowym na do widzenia pomachać. Wierzcie mi statyści w San Andreas nie mają łatwo, zwłaszcza jak cię zespawnują w traktorze, albo jeszcze nie daj Boże jako poszkodowanego w paramedicu. Wyobrażacie sobie jak to jest być dwunastą zebraną osobą? Cały czas krwawisz, nie możesz się ruszyć i czekasz gdzieś sam wisząc w niebycie jako kropka na radarze i czekając aż gracz się zjawi i w końcu doładuje się sektor, w którym tkwisz i zespawnują się wszyscy w około. A o "Firefighter mission" to już nawet nie wspominam. Naprawdę często się zastanawiam czy warto. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk Napisano Październik 6, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2005 Auta zamknięte się zdarzają, ale gdyby zależało komuś (bardzo) na samochodzie, to nie rozwalił zamka? Choćby kijem albo łopatą... A tak? w SA nawet piłą łańcuchową ich nie upier***isz... :? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
(TriPax) Napisano Październik 7, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2005 Przecież zamknięte wózki na parkingach się zdarzają, rzadko, ale się zdarzają.Tak ale mi chodzi by się dało otwierać taki wózek (np otwarcie miało by zająć troche dłużej niż normalnego auta), a tak to można sobie tylko pooglądać te co są zamknięte Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber43 Napisano Październik 9, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2005 W sumie SA nie może być aż tak podobne do rzeczywistości, bo to tylko gra Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raziel29a Napisano Październik 10, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 10, 2005 Przecież zamknięte wózki na parkingach się zdarzają, rzadko, ale się zdarzają.Tak ale mi chodzi by się dało otwierać taki wózek (np otwarcie miało by zająć trochę dłużej niż normalnego auta), a tak to można sobie tylko pooglądać te co są zamknięte A nieprawda, bo da się otworzyć. Sprawdzałem. Nawet gołymi rękami jak się ktoś postara. Jednak najlepiej sprawdza się wyrzutnia rakiet, ewentualnie granat. Drzwi odchodzą bezwarunkowo w momencie eksplozji (samochodu, nie granatu lub rakiety). Wszystko się komplikuje gdy zamierzasz jeszcze danym samochodem pojeździć, ale dla chcącego nic trudnego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
(TriPax) Napisano Październik 10, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 10, 2005 Drzwi odchodzą bezwarunkowo w momencie eksplozji (samochodu, nie granatu lub rakiety). Wszystko się komplikuje gdy zamierzasz jeszcze danym samochodem pojeździć, ale dla chcącego nic trudnego.ale ja mówie o otwarciu bez naruszenia auta, tak to zawsze otworzysz, sęk w tym by otworzyć bez żadnego naruszenia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raziel29a Napisano Październik 10, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 10, 2005 Też masz wymagania. Przecież to nie Splinter Cell. Jednak wydaje mi się, że jakby pogrzebał to dało by się wyszperać jakiegoś modzika. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Darekader Napisano Październik 15, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2005 Nie uwieżycie, kupiłem SA ,niestety na PS2 ale to mnie chyba nie wyklucza :?: Jak stracić mięśnie? Chciałbym się umówić z Barbarą lecz jestem zbyt silny :cry: . Właściwie wszystko mnie zadowala lecz... jakie lecz? Przypomniałem sobie, grafa! Mimo to jestem w stanie wiele wybaczyć (oprócz tego że nie mogę mieć hot coffe na konsoli). Póki co jestem w San fierro (dobrze napisałem?) i się zmagam . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber43 Napisano Październik 15, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2005 Miejmy tylko nadzieję że następne GTA będzie lepsze Koleś, a ostrzeżonka za statsowanie to byś nie chciał? Nie pisz jednozdaniowych, nic nie wnoszących postów - CRD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Eagle Napisano Październik 15, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2005 Miejmy tylko nadzieję że następne GTA będzie lepszeTaa, inteligentny pościk...:| Jak stracić mięśnie? Chciałbym się umówić z Barbarą lecz jestem zbyt silnyDużo chodzć, pływać i biegać, dodatkowo Fat na minimum i powinieneś szybko tracić. oprócz tego że nie mogę mieć hot coffe na konsoli). Heh, założe się, że niektórzy użytkownicy PC-tów pierwsze co zrobili po zainstalowaniu to ściągnięcie tego moda...ale to normalne zjawisko w tym świecie. Konsolowcy nie mogli :twisted:. Ja w każdym razie nie ściągałem, bo nie bawi mnie to zbytnio, wolę w realu. :twisted: Ostatnio sobie zacząłem grać nuuuuudny koniec gry (zdobywanie terytoriów, fascynująceeeee...) i tak odpaliłem misję Grove 4 Life. Łaziło się ze Sweetem i zdobywało terytoria. Zanim ją przeszedłem dostałem białej gorączki, nie mogłem przejść jej, nie dlatego, że sam nie umiałem, ale przez szalone AI, Sweet co chwila wpadał pod koła i umierał, a poza tym co chwilę zostawał z tyłu. Szaleństwo po prostu. Do tej pory tak to aż widoczne nie było...odechciało mi się kompanów na wojny gangów... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Październik 15, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2005 Sweet co chwila wpadał pod koła i umierał, a poza tym co chwilę zostawał z tyłu. Szaleństwo po prostu. Do tej pory tak to aż widoczne nie było...odechciało mi się kompanów na wojny gangów...Prościzna, wystarczy umiejętnie się poruszać - czyli chodzić wyłącznie po chodnikach W ten sam sposób działają wojny gangów, które bardzo mi się podobały i chętnie wykonywałem te zadania, głównie dlatego, że przy odpowiednim ustawieniu się na terenie dzielnicy wszystko załatwiało się szybko i bezboleśnie Yo! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Eagle Napisano Październik 15, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2005 Prościzna, wystarczy umiejętnie się poruszać - czyli chodzić wyłącznie po chodnikach Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować. ten sam sposób działają wojny gangów, które bardzo mi się podobały i chętnie wykonywałem te zadania, głównie dlatego, że przy odpowiednim ustawieniu się na terenie dzielnicy wszystko załatwiało się szybko i bezboleśnie Yo!Wojny gangów samemu są łatwe - mi wystarczył AK i dobre ustawianie się. Zadania zadaniami, ale jak ktoś chce zdobyć 100% terytoriów to ma przy połowie serdecznie dosyć, bo są zwyczajnie nudne, schematyczne i za długie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Październik 15, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2005 Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować. Zawsze i wszystko można by było zrobić lepiej I tak na czas wojen gangów ruch samochodowy ustaje. Problem pojawia się przy przechodzeniu z terenu do terenu i dotyczy to w większości sytuacji, gdy tracimy zioma z oczu. Jasne, potrafi to wkurzyć - ale można to przy odrobinie wysiłku ominąć Wojny gangów samemu są łatwe - mi wystarczył AK i dobre ustawianie się. Zadania zadaniami, ale jak ktoś chce zdobyć 100% terytoriów to ma przy połowie serdecznie dosyć, bo są zwyczajnie nudne, schematyczne i za długie...To rzecz jasna zależy od wytrzymałości danego gracza Zresztą co szkodzi brać parę dzielnic co misję, po prostu urozmaicić sobie zabawę Jeśli ktoś chce zrobić akcję "miasto jest nasze" w jeden dzień to rzeczywiście - może się znudzić Ale GTA:SA oferuje taką moc zabaw różnorakich, że po prostu trzeba nimi gospodarować Coś jak Morrowind: "dzisiaj robię questy w tym mieście..." Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K0nr4d3k Napisano Październik 17, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2005 Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować. I tak najlepsze są momenty, w których jedziesz po ulicy, a człowiek, "żeby się chronić", wskakuje Ci prosto pod auto...To rzecz jasna zależy od wytrzymałości danego gracza Zresztą co szkodzi brać parę dzielnic co misję, po prostu urozmaicić sobie zabawę Jeśli ktoś chce zrobić akcję "miasto jest nasze" w jeden dzień to rzeczywiście - może się znudzić To mi się kompletnie znudziło już przy drugiej wojnie gangów po powrocie do LS... Powód? Przed tym, jak wywalili mnie z miasta, miałem 100% terenów =/ Tyle się nad tym męczyłem (czyt. długie to), że mi się całkowicie przejadło...Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Eagle Napisano Październik 17, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2005 tak najlepsze są momenty, w których jedziesz po ulicy, a człowiek, "żeby się chronić", wskakuje Ci prosto pod auto... Owszem to zdarza się i to dość często. Ale to mi akurat nie przeszkadza, bo zabicie takiego przechodnia nie kończy misji, inaczej jest ze Sweetem...Zawsze i wszystko można by było zrobić lepiejJakby AI było powiedzmy - choć średnie, to już nie miałbym tyle pretensji, bo SA jest genialny w wielu innych aspektach. Najgorsze jest to jednak, że AI jest KATASTROFALNE...i wyjątkowo przeszkadza w grze niestety.:| Powód? Przed tym, jak wywalili mnie z miasta, miałem 100% terenów =/ Noo to jest najbardziej bolesne...namęczył się tyle, a twórcy to posiali...mi się na szczęście na początku w ogólne nie chciało niczego zdobywać i miałem fuksa, bo nie straciłem kupę czasu. Ale wiele zdobyło na początku 100% i mogę się domyślić reakcji po ostatniej misji w LS...Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS? Wiesz czasami pewnych spraw nic nie zmieni i ma być zawsze tak samo, nawet boska ręka tego nie ruszy...po prostu tak ma być i amen... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuubaa Napisano Październik 17, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2005 Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS?zawsze mozna sobie tlumaczyc ze ballasi stworzyli podziemna komorke i zrobili ostatni dramatyczny zryw... a BTW to wcale ich tak duzo nie bylo... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek696 Napisano Październik 18, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2005 Źle nie jest. Tylko to sterowanie zwalone. Ale poziom trzyma. Ba jest świetne! Do tego te przestrzenie... w CDA dostało zasłużoną ocenę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shinian Napisano Październik 18, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2005 Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować. I tak najlepsze są momenty, w których jedziesz po ulicy, a człowiek, "żeby się chronić", wskakuje Ci prosto pod auto...To rzecz jasna zależy od wytrzymałości danego gracza Zresztą co szkodzi brać parę dzielnic co misję, po prostu urozmaicić sobie zabawę Jeśli ktoś chce zrobić akcję "miasto jest nasze" w jeden dzień to rzeczywiście - może się znudzić To mi się kompletnie znudziło już przy drugiej wojnie gangów po powrocie do LS... Powód? Przed tym, jak wywalili mnie z miasta, miałem 100% terenów =/ Tyle się nad tym męczyłem (czyt. długie to), że mi się całkowicie przejadło...Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS?o ile dobrze kojarze to jeżeli w starym los santos miales 100% terytoriów, to w nowym los santos wystarczy zdobyc te terytoria w misji dla sweeta (taka liczba terytoriów wystarczy aby miec 100% przejścia gry). Wykonujesz wszystkie pozostale wyzwania fabularne, wyscigi itp w celu uzyskania 100%, kiedy to sie staje pod mostem kolo domu CJ pojawia sie czolg i od tego momentu zdobywanie dzielnic zajmuje bardzo malo czasu i jest bajecznie proste:) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Osioł Napisano Październik 27, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2005 Witam, dawno już nie pisałem w tym temacie, chciałbym go trochę odświeżyc bo o grafice chce coś powiedzieć jeszcze. Otóż...parę dni temu brat zakupił sobie PS2 (ja i tak jestem na PC i nie zamierzam przestać wydawać kasy własnie na niego ) no i brat szybko pożyczył parę gierek w tym San Andreas. Odpalił PS2 i szybko mnie zawołał. Ja stanąłem i pomyślałem...po co mu GTA na Ps2 skoro mamy już ją na PC? Ale dobra włącza a ja co widze? Już pierwsza okłada, która pokazuje napis Grand Theft Auto jest naprawdę brzydka, pewnie przez roździelczość 640 na 480. Dobra włącza grę a co ja widzę? Przecież na PC wszystko o wiele ładniej wygląda a ktoś chyba kiedyś pisał, że grafa jest taka sama . Tekstury na ulicach są brzydkie, zasięg widzenia jest mniejszy niż na PC, mniej aut jeździ i ogółem wszystko jest inne niż na PC. No cóż brat oczywiście samo wolnie pozwolił mi się przejechać i powiem Wam, że jednak nic mi nie zastąpi klawiatury i myszki :].Patrząc tak na grę naszła mnie chęc zagrania GTA na PC. Jak już sobie grałem na klawiaturze to olśniło mnie, że na PS2 jest opcja dla dwóch graczy! Dobra szybko włączyłem najbliższą stronę z mapą i zlokalizowałęm gdzie jest ta opcja. Powiedziałem bratu gdzie ma jechać i dojechał. No i się zaczęła nawet miła zabawa . Ja wybrałem sobie postać i zaczęliśmy grać razem :]. Naturalnie za kierownicą siedział wpierw brat, ale potem się zbuntowałem i ja zacząłem prowadzić ^^. Szybko sobie przypomniałem gdzie i jaka dana broń leży i zaczęliśmy robić napady na wsie :]. Powiem Wam, że to chyba jest jedyny fajny plus z wersji konsolowej niż PeCetowej . Zresztą jak dla mnie R* już przestało być spoko firmą, nie wydali jeszcze zwykłej wersji SA w naszym kraju (no to gdybym nie kupił kolekcjonerskiej nieźle bym sobie czekał ) i chyba myślą, że PC nienadaje się do gry dla wielu graczy . Zrobili opcje dla dwóch a na PC mogli zrobić grę przez sieć! Mieli od groma czasu! A tu co? Nie ma...ale nowe GTA Liberty City Stories, która będzie tylko na PSP ma opcje sieciową ...no weźcie jak tu się nie denerwować! W GTA1 mogliśmy grać przez sieć, GTA 2 też, a w GTA3? Nie...czemu? Bo R* myśli, że PC to najgorsza maszyna do grania przez sieć...Jeszcze propo grafiki...jednak na wersji PC się bardziej postarali ale mogli zrobić jeszcze lepiej...choć wtedy gra mogła by mi nie ruszyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demilisz Napisano Październik 27, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2005 Nie...czemu? Bo R* myśli, że PC to najgorsza maszyna do grania przez sieć...Też mniue to dziwi. Zwłąszcza, że WoW i GW pokazały, że jest mnóstwo ludzi napalonych na sieciowe granie i pod tym względem PC obecnie rządzi i konsolom do takiej popularnosci w grach sieciwych dlaeko. Ale cóż - to sprawa R* - to oni tracą kasę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meth Napisano Październik 28, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2005 Co do przemyśleń Osła:Masz rację. Ja z kumplem gram na PS2 i pierwsze co zwala, to grafika. Nerwicy dostawałem, kiedy musiałem się zatrzymać, żeby drogowskaz odczytać A podobno na PC jest tylko konwersja... Tymczasem grafika była robiona z myślą o PC nie PS2. Dziwne. Ja też uważam, że mysz i klawa 4ever. A nawet 4live, homies! Opcja dla 2 graczy jest świetna, ale niedopracowana. Bowiem nie można się rozdzielić :? Obydwaj gracze muszą być widoczni... Najfajniej się bawiłem w samolocie. Lecieliśmy, a ja kierowałem samolot i leciałem na sam dół i wyskakiwałem w ostatniej chwili A kumpel już nie mógł wyskoczyć... Fajna też była akcja, jak przez przypadek spadliśmy. Samolot leżał w jakimś ogródku, my się zastanawiamy "wybuchnie czy nie wybuchnie?". A że jakiś czas już minął, to mówię"eee, nie wybuchnie", podchodzę do samolotu, a tu -BUUUUM- Kurde, jednak wybuchło a ja poleciałem jak samolot A multiplayer powstaje chyba... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demilisz Napisano Październik 28, 2005 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2005 Tzn. chyba powstaje, albo juzjest, ten amatroski mod wprowadzajacy multi. Czy powstaje jakaś oficjalna łatka dajaca multi do SA to nie wiem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.