Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pedigri

Pilnie proszę o radę w wyborze skanera

Polecane posty

Witam,

bardzo proszę o radę. Pilnie potrzebuję skanera i zależy mi na jakości skanowania i możliwie przystępnej cenie. Ale jeśli nie ma skanera o bardzo dobrej jakości skanowania w przystępnej cenie to na wszelki wypadek podajcie też nazwy tych droższych.

Nie znam się za bardzo na parametrach. Nie musi być szczególnie szybki, bo skanuję tylko jeden-dwa rysunki na jakiś czas. Nie musi być szczególnie cichy - tą minutę buczenia raz na jakiś czas się wytrzyma;) Dobrze, by był dobrej jakości, niezawodny. O ile pamiętam, mój stary Plustek zaczął skanować jakieś paski po roku, czy dwóch użytkowania, myślałem, że to wynik nieumiejętnego czyszczenia szyby, ale na innym forum też ktoś pisał, że miał taki problem z Plustekiem. Hmm, jeśli to możliwe, to dobrze byłoby również, gdyby był prosty w obsłudze. Mój Plustek tak szwankował, że po odłączeniu go od zasilania i podłączeniu wykazywał jakieś błędy, system nie mógł skanera znaleźć i dopóki to działało, to reinstalowałem sterowniki, ale w końcu i to przestało działać. Mam nadzieję, że inne nie robią takich problemów.

Co do ceny... idealnie byłoby, gdyby oscylował w granicach 300 - 350 zł, ewentualnie 400 zł. Nad droższymi musiałbym się zastanowić dopiero po powrocie do pracy. Jednak wolę wydać więcej i mieć skaner na dłużej niż pójść na taniochę i mieć zepsuty skaner po roku czy dwóch...

Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ceneo.pl/1174818

http://www.ceneo.pl/2142719

Oba modele z przetwornikiem CCD, co pozwala skanować obiekty nie całkiem płaskie (CCD mają niezerową głębię ostrości, w przeciwieństwie do CIS).

PS