Skocz do zawarto艣ci

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie mo偶na dodawa膰 nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Po wkurzaniu si臋 doszed艂em do wniosku, 偶e karabiny powtarzalne w Battlefield 3 s膮 epicko spieprzone. Na choler臋 u偶ywa膰 bolt贸w, skoro SWD/MK11 Mod 0/M39 EMR/SKS s膮 o co najmniej dwa poziomy skuteczniejsze? Po prostu jestem na maksa z艂y. EA powt贸rzy艂o b艂膮d z BC 2. Karabiny pokroju M98B powinny rozwala膰 strza艂em jednym w klatk臋 na normalu. Zabicie celu takim SW w takim np. metrze granicy z cudem ...

LITO艢CI! Raz, 偶e trafienie w g艂ow臋 cz臋sto jest trudne (co najmniej 4me), bo kto艣 z karabinku czy innego ustrojstwa zd膮偶y nas 艣ci膮gn膮膰, to jeszcze ten efekt ujawniania pozycji (nie jest z艂y, tylko w takim metrze jest IMO niemo偶liwy, bo s艂o艅ca jako-tako nie ma, a o艣wietlenie raczej jest za s艂abe). Wracaj膮c do tematu: prowadzi to do wkurzania si臋, efektem czego trudniej mi kontrolowa膰 myszk臋 co z kolei prowadzi do gorszego KD, a ja lubi臋 fragi. Zastanawiam si臋, czy EA nied艂ugo nie p贸jdzie 艣ladem IW w BO, gdzie ustrzelenie kogo艣 pocz膮tkowymi snajperkami by艂o trudne, a tutaj jest na odwr贸t, lecz nie powinno. Po prostu EA, spieprzyli艣cie spraw臋 z karabinami snajperskimi po ca艂o艣ci.

N贸偶 zreszt膮 lepszy nie jest, bo ci臋cie po szyi (szczeg贸lnie po szyi)/twarzy jest r贸wnie skutecznie, co strzelanie z karabin贸w do kogo艣 w BMP. Twarz to powinny by膰 wi臋ksze obra偶enia, za艣 szyja to insta kill.

A odrzutowce r贸wnie偶 s膮 wkurzaj膮ce, bo ci臋偶ko myszk膮 skr臋ca膰 (ba, nawet brak opcji zmiany czu艂o艣ci w danym poje藕dzie ...), co prowadzi do tego, 偶e blisko 10 pr贸b wbicia flar zako艅czy艂o si臋 moim zestrzeleniem, bo do czo艂g贸w nie zd膮偶臋 dolecie膰. Tu EA r贸wnie偶 da艂o cia艂a.

Post zamkn臋 sarkastycznym pytaniem: Czym si臋 r贸偶ni SW-98 od SWD? Szybkostrzelno艣ci膮.

Zaczynam si臋 zastanawia膰, czy lepszym wyborem nie by艂o by zostawienie pieni臋dzy z Battlefielda 3 na jak膮艣 inn膮 gr臋 ...

P.S.

Prosi艂bym o nie pisanie post贸w w stylu "Przecie偶 masz Hardcore to tam id藕". Lubi臋 widzie膰, gdzie id臋 na mapce, a gdyby filtr mieszanych serwer贸w by艂 lepiej ustawiony, z pewno艣ci膮 poszed艂bym na mix HC, gdzie map臋 wida膰, a obra偶enia s膮 wi臋ksze. Post g艂贸wnie s艂u偶y艂 wylaniu mojej z艂o艣ci i 偶alu.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

@TimeX

"Bolty" s膮 po to by ludzie mogli zaspokoi膰 swoje preferencje odno艣nie broni, jeden lubi karabiny semi-auto drugi bolt-action, wszystko jest kwesti膮 gustu i umiej臋tno艣ci, a to 偶e Tobie nie idzie, to nie znaczy 偶e dana bro艅 nie ma racji bytu.

Co do obra偶e艅 to wybacz, ale na jakim 艣wiecie strza艂 w tu艂贸w gwarantuje 100% 艣mier膰? Owszem je偶eli cel jest ranny to taki pojedynczy strza艂 ma prawo po艂o偶y膰 przeciwnika, inna sprawa 偶e gra musi by膰 r贸wnie偶 zbalansowana, aby ka偶de starcie nie ko艅czy艂o si臋 expresow膮 艣mierci膮 ka偶dego dra艣ni臋tego przez kul臋 gracza. Nota bene w艂a艣nie po to powsta艂 tryb Hardcore, 偶eby uwzgl臋dni膰 r贸wnie偶 rozgrywk臋 w kt贸rej jedna kula w tu艂贸w to a偶 nadto. Pozostaje r贸wnie偶 sprawa plagi no-scop'贸w/quick-scop'贸, kt贸ra rujnuje rozgrywk臋.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Co do obra偶e艅 to wybacz, ale na jakim 艣wiecie strza艂 w tu艂贸w gwarantuje 100% 艣mier膰?

Karabiny pokroju M98B powinny rozwala膰 strza艂em jednym w klatk臋 na normalu.

M贸wi艂em o klatce piersiowej ;) Powinno si臋 to ko艅czy膰 zgonem poprzez nag艂y krwotok, szok i uduszenie, bo jedno sprawne p艂uco nie dostarczy raczej wystarczaj膮co du偶o tlenu. A to, 偶e wg. Dice szyja to to samo co r臋ka, to inna sprawa kaloszy. Tutaj por贸wnam gr臋 z CoD MW2, gdzie szyja mia艂a sw贸j w艂asny mno偶nik obra偶e艅. A tak przynajmniej wynika z CoD Wikia.

inna sprawa 偶e gra musi by膰 r贸wnie偶 zbalansowana, aby ka偶de starcie nie ko艅czy艂o si臋 expresow膮 艣mierci膮 ka偶dego dra艣ni臋tego przez kul臋 gracza.

Jak mo偶na m贸wi膰 o balansie, skoro karabin maszynowy potrafi razi膰 skuteczniej ni偶 karabin snajperski? G艂贸wnie mi chodzi o sprawy dystansowe (btw. mno偶nik na odleg艂o艣膰 wydaje si臋 wy偶szy dla LKM贸w). W walce z bliska wiadomo, 偶e karabin wygrywa.

@TimeX

"Bolty" s膮 po to by ludzie mogli zaspokoi膰 swoje preferencje odno艣nie broni, jeden lubi karabiny semi-auto drugi bolt-action, wszystko jest kwesti膮 gustu i umiej臋tno艣ci, a to 偶e Tobie nie idzie, to nie znaczy 偶e dana bro艅 nie ma racji bytu.

C贸偶, tu si臋 zgodz臋, po cz臋艣ci. Racja, 偶e p贸ki co, mi nie idzie. Uwa偶am jednak, 偶e dodanie do gry karabin贸w semi-auto jest pomys艂em chybionym, zw艂aszcza, gdy brakuje jakiego艣 balansu mi臋dzy nimi (szybkostrzelno艣膰 SWD i innych semi-auto, cz臋sto zdarza si臋, 偶e taki snajper wpada do pomieszczenia i je czy艣ci, u偶ywaj膮c SWD z laserem i uchwytem, wal膮c full-auto, a dla przyk艂adu taki SWU w BC 2 by艂 wykonany dobrze, jak idzie o szybkostrzelno艣膰). Na swoj膮 obron臋 mog臋 powiedzie膰 偶e w BC 2 pociski wydawa艂y si臋 sensowniejsze, je艣li idzie o mas臋 i si艂臋, dawa艂o si臋 je "wyczu膰" (ach, to walni臋cie w koleg臋 na "czuja" b臋d膮cego w kabinie Helikoptera na Heavy Metal w BC 2, bez ustawki!). Za艣 tutaj jest inaczej, tak dziwnie jako艣.

Za艣 pistolety wydaj膮 si臋 o ca艂e niutony s艂absze od tych w BC 2, ale to tre艣膰 osobnego posta ;)

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W BC2 艣wietnie gra艂o mi si臋 zwiadem praktycznie 1 shot = 1 kill no chyba ze trafia艂 si臋 bug, w BF3 nie potrafi臋 ogarn膮膰 ani opadania pocisku, ani dystansu, odpu艣ci艂em granie snajperem. Zaj膮艂em si臋 czym innym, fakt brak jest w opcjach zmiany czu艂o艣ci myszy w poje藕dzie co dziwi bo w BC2 by艂a taka opcja.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

@timex wydaje mi si臋, 偶e twoja opinia o svd /mk11 jest raczej spowodowana sama konstrukcja map. Mimo zapewnien DICE o ogromnych mapach nie czuje sie tego. 4-5 z 9 map to w膮skie ulice, tunele, przejscia... Nie ma tak pustych map jak Harvest day i Heavy metal za to na kazdej mapie jest 10000 os艂on i miejsc do chowania.

Co do samego balansu to z wieloma rzeczami chyba przesadzasz. Gdybys mowil o BC2 to zgodzil bym sie - LKM'y mialy zadziwiajaco dobra celnosc na dalekie dystanse (pozdrawiam moje 4k killsow MG36) ale w BF3 jest to poprawione - inna rzecza jak juz pisalem jest rozmiar map :P

Co do pistoletow to tez chwala DICE za to ze w koncu dzialaja na nie jakiekolwiek prawa fizyki bo snipowanie nimi w BC2 to faktycznie temat na osobnego posta ( pozdrawiam moje 2k killsow z pistoli :P )

N贸偶 dzia艂a dobrze i jest bardziej ciekawostka aby upokorzyc przeciwnika / wlaczyc sobie animacje / zebrac dogtaga do kolekcji. Jesli interesuja cie knife runy to polecam CoD'a o ktorym juz tyle wspomniales i tam mozesz biegac 20 km/h, teleportujac sie w ludzi z nozem z 5 metrow - przednia zabawa dla niektorych...

Co do harrierow - nie jestem pewien czy to miales na mysli ale pr贸bujesz wbic flary zestrzeliwujac CZOLGI? Jestes hardcorem ( bez obrazy) :D

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Mam mo偶e g艂upie pytanie ale jak latac my艣liwcem? ;)

Klawiatura - nie da si臋 grac.

Joystick - o dziwo gra si臋 jeszcze gorzej niz na klawiaturze.

Myszka - s艂abo, ale da si臋 gra膰, ale trudno robic manewry wymagajace ciagniecia caly czas drazka w jedna strone.

Niemniej niekt贸rzy tak wymiataj膮 w samolotach, ze g艂owa ma艂a, a ja na co drugim zakr臋cie si臋 rozbijam.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Co do harrierow - nie jestem pewien czy to miales na mysli ale pr贸bujesz wbic flary zestrzeliwujac CZOLGI? Jestes hardcorem ( bez obrazy) :D

Gra s艂贸w ;) Chodzi艂o mi o to, 偶e pr贸buj臋 chocia偶by drasn膮膰 czo艂gi, 偶e jak zostan膮 zniszczone, to 偶eby dosta膰 chocia偶by te marne 50 pkt asysty plus/minus. I prosi艂bym o przysz艂o艣膰 o polskie znaki ;) Firefox ma wbudowany s艂ownik. I nie m贸wi臋 tego z艂o艣liwie, po prostu taki post bez znak贸w m臋czy oczy.

@timex wydaje mi si臋, 偶e twoja opinia o svd /mk11 jest raczej spowodowana sama konstrukcja map.

Troszk臋 nietrafione. Zar贸wno w BC 2, jak i BF 3 s膮 ciasne pomieszczenia. W BC 2 spr贸buj sobie wlecie膰 do dw贸ch wrogich wojak贸w z SWU (jedyny semi-auto) i ich powystrzela膰. Nie zd膮偶ysz raczej ubi膰 chocia偶by jednego. Za艣 w BF 3 wle膰 tak, to ubijesz chocia偶 jednego (z odp. dodatkami), a jak drugi nie skuma w miar臋 szybko, to i jego ubijesz. Taki ma艂y brak balansu w karabinach snajperskich. Za艣 co innego w BC 2 Wintorez, nim mo偶na by艂o r贸wno rozwala膰 wojak贸w, ale na dalekie dystanse 艣rednio si臋 sprawdza艂. A SWD/MK to karabin na bliskie i dalekie starcie. Real pe艂n膮 g臋b膮 ...

N贸偶 dzia艂a dobrze i jest bardziej ciekawostka aby upokorzyc przeciwnika / wlaczyc sobie animacje / zebrac dogtaga do kolekcji. Jesli interesuja cie knife runy

Nic nie napisa艂em o knife runach, tylko o tym, 偶e s膮 nieproporcjonalnie s艂abe (machni臋cie w twarz lub w gard艂o). Sam przyznasz, 偶e mocniejszy zamach po gardle mo偶e zabi膰, a w twarz powa偶nie zrani膰. W BF 3 nie ma ni jednego, ni drugiego.

4-5 z 9 map to w膮skie ulice, tunele, przejscia... Nie ma tak pustych map jak Harvest day i Heavy metal za to na kazdej mapie jest 10000 os艂on i miejsc do chowania.

Nieco wtopi艂e艣 ;) W BC 2 te偶 nie wszystkie mapy takie by艂y (chocia偶by Port Arica w Conquest), cho膰 to by艂 ino jeden przypadek. Lecz zbyt puste mapy by膰 nie mog膮, bo wiara w 艣mig艂owcach i odrzutowcach mia艂a by u偶ywane. Za艣 co do os艂on, co z tego, skoro mog臋 zgin膮膰 perfidnie od kuli, kt贸ra magicznym sposobem przenikn臋艂a przez 艣cian臋, mimo, 偶e nie powinna? I to nie pojedyncze przypadki, tylko masowe, zar贸wno dla mnie, jak i ode mnie (ale w mniejszej liczbie ;( )

Co do samego balansu to z wieloma rzeczami chyba przesadzasz. Gdybys mowil o BC2 to zgodzil bym sie - LKM'y mialy zadziwiajaco dobra celnosc na dalekie dystanse (pozdrawiam moje 4k killsow MG36) ale w BF3 jest to poprawione - inna rzecza jak juz pisalem jest rozmiar map :P

Ja odnosz臋 wra偶enie, 偶e kule z karabin贸w i w og贸le broni innej ni偶 snajperska podlegaj膮 innym prawom fizyki. Kule LKM贸w maj膮 taki zasi臋g, 偶e skutecznie mog膮 kasowa膰 z odleg艂o艣ci do 300 metr贸w ... cho膰 nieco to sarkastyczne to niestety w BFie prawdziwe, musi i艣膰 do poprawki.

W BC2 艣wietnie gra艂o mi si臋 zwiadem praktycznie 1 shot = 1 kill no chyba ze trafia艂 si臋 bug, w BF3 nie potrafi臋 ogarn膮膰 ani opadania pocisku, ani dystansu, odpu艣ci艂em granie snajperem.

A ja nie potrafi臋 odpu艣ci膰, i potem si臋 wnerwiam ;D

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

M贸wi艂em o klatce piersiowej ;) Powinno si臋 to ko艅czy膰 zgonem poprzez nag艂y krwotok, szok i uduszenie, bo jedno sprawne p艂uco nie dostarczy raczej wystarczaj膮co du偶o tlenu. A to, 偶e wg. Dice szyja to to samo co r臋ka, to inna sprawa kaloszy. Tutaj por贸wnam gr臋 z CoD MW2, gdzie szyja mia艂a sw贸j w艂asny mno偶nik obra偶e艅. A tak przynajmniej wynika z CoD Wikia.

A klatka piersiowa to cz臋艣膰 czego.... za przeproszeniem, du*y?? o.O Przypominam 偶e tutaj chodzi o gr臋 w kt贸rej, danie mo偶liwo艣ci zabijania ludzi jak膮kolwiek "snajperk膮", jednym strza艂em w klate rozwali balans rozgrywki, poniewa偶 byle 艣lepa kura z krzywymi 艂apami b臋dzie zgarnia膰 fragi za byle mu艣ni臋cie klaty. Jak chcesz gra膰 w taki spos贸b to od tego jest Hardcore, albo od razu odinstaluj BF i graj w COD'a. Nota bene, widuje coraz wi臋cej ludzi kt贸rzy wymiataj膮 karabinami typu bolt-action i jako艣 im nie przeszkadza mniejsza szybkostrzelno艣膰, ani nie maj膮 problemu z trafieniem w g艂ow臋.

Jak mo偶na m贸wi膰 o balansie, skoro karabin maszynowy potrafi razi膰 skuteczniej ni偶 karabin snajperski? G艂贸wnie mi chodzi o sprawy dystansowe (btw. mno偶nik na odleg艂o艣膰 wydaje si臋 wy偶szy dla LKM贸w). W walce z bliska wiadomo, 偶e karabin wygrywa.

A co w tym dziwnego 偶e karabin szturmowy ma lepsza skuteczno艣膰 ni偶 wyborowy? o.O Tak dla przyk艂adu M4 ma skuteczny zasi臋g ognia si臋gaj膮cy do 600m, a na mapach typu Seine Crossing taki zasi臋g to a偶 nadto, wi臋c si艂膮 rzeczy w zale偶no艣ci od u偶ytej optyki stabilizacji, karabin szturmowy mo偶e si臋 lepiej spisa膰 ni偶 karabin wyborowy. Z drugiej strony z tego co zauwa偶y艂em, nie jest ju偶 tak 艂atwo kogo艣 "ustrzeli膰" z kar. szturmowego, kiedy dystans od celu zaczyna przekracza膰 150-200m poniewa偶 rozrzut jest ju偶 zbyt du偶y i w艂a艣nie wtedy kar. wyborowy zyskuje na znaczeniu. Wprawny gracz bez problemu wygra taki pojedynek z "szturmowcem". Je偶eli my艣lisz 偶e w BF3 od tak zaczniesz rozwala膰 ka偶dego kar. wyborowym to chyba za d艂ugo gra艂臋艣 w COD'a :E

Uwa偶am jednak, 偶e dodanie do gry karabin贸w semi-auto jest pomys艂em chybionym...

Najpierw narzekasz 偶e po co bolt-action w grze, a teraz 偶e semi-auto to z艂y pomys艂.... wiesz co, id藕 gdzie艣 indziej szuka膰 dziury w ca艂ym, albo naprawd臋 idz gra膰 w tego COD'a skoro tam tyle dobrych rzeczy jest.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

M贸wi艂em o klatce piersiowej ;) Powinno si臋 to ko艅czy膰 zgonem poprzez nag艂y krwotok, szok i uduszenie, bo jedno sprawne p艂uco nie dostarczy raczej wystarczaj膮co du偶o tlenu. A to, 偶e wg. Dice szyja to to samo co r臋ka, to inna sprawa kaloszy. Tutaj por贸wnam gr臋 z CoD MW2, gdzie szyja mia艂a sw贸j w艂asny mno偶nik obra偶e艅. A tak przynajmniej wynika z CoD Wikia.

A klatka piersiowa to cz臋艣膰 czego.... za przeproszeniem, du*y?? o.O Przypominam 偶e tutaj chodzi o gr臋 w kt贸rej, danie mo偶liwo艣ci zabijania ludzi jak膮kolwiek "snajperk膮", jednym strza艂em w klate rozwali balans rozgrywki, poniewa偶 byle 艣lepa kura z krzywymi 艂apami b臋dzie zgarnia膰 fragi za byle mu艣ni臋cie klaty. Jak chcesz gra膰 w taki spos贸b to od tego jest Hardcore, albo od razu odinstaluj BF i graj w COD'a. Nota bene, widuje coraz wi臋cej ludzi kt贸rzy wymiataj膮 karabinami typu bolt-action i jako艣 im nie przeszkadza mniejsza szybkostrzelno艣膰, ani nie maj膮 problemu z trafieniem w g艂ow臋.

Taaak, a szyja to cz臋艣膰 nogi. Z pewno艣ci膮 zgodzisz si臋, 偶e ten, kto chce kogo艣 zabi膰, bardziej si臋 zajmie klatk膮 piersiow膮, ni偶 rzyci膮. Chyba, 偶e to psychol, co wk艂ada przez dup*ko rozgrzany pr臋t, to od d*py strony jak najbardziej. Ale w BF 3 nie mamy pr臋ta :( Za艣 co do zabijania jednym strza艂em. Powiem tylko, 偶e pocisk napi艂owany swoje by zrobi艂 przy trafieniu w cel. Aczkolwiek ju偶 sam kaliber swoje po cz臋艣ci robi. Za艣 w BC 2 ja te偶 problemu nie mia艂em, po prostu narzekam na brak balansu mi臋dzy karabinami semi-auto a bolt-action.

Jak mo偶na m贸wi膰 o balansie, skoro karabin maszynowy potrafi razi膰 skuteczniej ni偶 karabin snajperski? G艂贸wnie mi chodzi o sprawy dystansowe (btw. mno偶nik na odleg艂o艣膰 wydaje si臋 wy偶szy dla LKM贸w). W walce z bliska wiadomo, 偶e karabin wygrywa.

A co w tym dziwnego 偶e karabin szturmowy ma lepsza skuteczno艣膰 ni偶 wyborowy? o.O Tak dla przyk艂adu M4 ma skuteczny zasi臋g ognia si臋gaj膮cy do 600m, a na mapach typu Seine Crossing taki zasi臋g to a偶 nadto, wi臋c si艂膮 rzeczy w zale偶no艣ci od u偶ytej optyki stabilizacji, karabin szturmowy mo偶e si臋 lepiej spisa膰 ni偶 karabin wyborowy. Z drugiej strony z tego co zauwa偶y艂em, nie jest ju偶 tak 艂atwo kogo艣 "ustrzeli膰" z kar. szturmowego, kiedy dystans od celu zaczyna przekracza膰 150-200m poniewa偶 rozrzut jest ju偶 zbyt du偶y i w艂a艣nie wtedy kar. wyborowy zyskuje na znaczeniu. Wprawny gracz bez problemu wygra taki pojedynek z "szturmowcem". Je偶eli my艣lisz 偶e w BF3 od tak zaczniesz rozwala膰 ka偶dego kar. wyborowym to chyba za d艂ugo gra艂臋艣 w COD'a :E

Tak nie my艣l臋. Po prostu spodziewa艂em si臋, 偶e snajperki b臋d膮 nieco skuteczniejsze. Myli艂em si臋.

Uwa偶am jednak, 偶e dodanie do gry karabin贸w semi-auto jest pomys艂em chybionym...

Najpierw narzekasz 偶e po co bolt-action w grze, a teraz 偶e semi-auto to z艂y pomys艂.... wiesz co, id藕 gdzie艣 indziej szuka膰 dziury w ca艂ym, albo naprawd臋 idz gra膰 w tego COD'a skoro tam tyle dobrych rzeczy jest.

Bolty si臋 za bardzo nie przydaj膮, bo przegrywaj膮 na blisko艣膰 (gdzie teoretycznie si艂a ognia jest wi臋ksza, bo pr臋dko艣膰 pocz膮tkowa pocisku wi臋ksza jest), a semi-auto maj膮 przegi臋t膮 cz臋stotliwo艣膰 ognia, co sprowadza si臋 do tego, 偶e cz臋艣ciej gin臋 od maniaka co z full-auto wali w pomieszczeniu, za艣 z oddali zdejmuj膮 mnie wojacy. I gdzie stwierdzi艂em, 偶e CoD jest lepszy od BF 3 ? Tak 4real ka偶da z tych gier jest siebie warta ot co. Wi臋c prosi艂bym, by艣 nie pisa艂 o rzeczach, kt贸re ja niby napisa艂em gdzie艣. Za艣 jeszcze ... Skoro BF 3 wzi膮艂 kilka rozwi膮za艅 bodaj偶e g艂贸wnie z CoD kojarzone (do艣膰 ciasne mapy, kiwanie si臋 celownika, noob-tuby), to chyba rzeczywi艣cie znaczy, 偶e CoD lepszy :trollface:

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Za艣 w BF 3 wle膰 tak, to ubijesz chocia偶 jednego (z odp. dodatkami), a jak drugi nie skuma w miar臋 szybko, to i jego ubijesz. Taki ma艂y brak balansu w karabinach snajperskich. Za艣 co innego w BC 2 Wintorez, nim mo偶na by艂o r贸wno rozwala膰 wojak贸w, ale na dalekie dystanse 艣rednio si臋 sprawdza艂. A SWD/MK to karabin na bliskie i dalekie starcie. Real pe艂n膮 g臋b膮 ...

Nie jestem w 100% pewien ale na normalu ze sredniej odleglosci potrzeba 3 strzalow z SVD / MK11. Nawet jesli z bliska jakims cudem bedziesz i zabija艂 dwoma strza艂ami to nie wyobra偶am sobie ze wbiegasz do pokoju gdzie 2 go艣ci jest obr贸conych w twoja stron臋 i ich no-zoomem zabijasz z SVD... ocb? To bolt'action snajperk膮 te偶 tak pewnie da sie robic ( w BC2 nawet 1 strzalem zabijala z bliska)

Nieco wtopi艂e艣 ;) W BC 2 te偶 nie wszystkie mapy takie by艂y (chocia偶by Port Arica w Conquest), cho膰 to by艂 ino jeden przypadek. Lecz zbyt puste mapy by膰 nie mog膮, bo wiara w 艣mig艂owcach i odrzutowcach mia艂a by u偶ywane. Za艣 co do os艂on, co z tego, skoro mog臋 zgin膮膰 perfidnie od kuli, kt贸ra magicznym sposobem przenikn臋艂a przez 艣cian臋, mimo, 偶e nie powinna? I to nie pojedyncze przypadki, tylko masowe, zar贸wno dla mnie, jak i ode mnie (ale w mniejszej liczbie ;( )

Raczej ty nie zrozumiales mojej wypowiedzi. W BC2 na wi臋kszo艣ci map, nawet tych "zurbanizowanych", mog艂e艣 z jednego wzg贸rza / balkonu / etc obj膮c ca艂膮 map臋 (np Arica, Atacama, Canal, Isla) albo ca艂kiem du偶y teren. Nie wiem jak ty to sobie wyobra偶asz na Grand Bazar, Seine Crossing, Damavand Peak, Operation Metro gdzie najwy偶ej mo偶esz os艂ania膰 korytarz maj膮cy 100 metr贸w...

Z por贸wnywalnie ciasnych map to tylko White Pass i Nelson Bay z BC2 mi si臋 kojarzy...

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Mam mo偶e g艂upie pytanie ale jak latac my艣liwcem? ;)

Klawiatura - nie da si臋 grac.

Joystick - o dziwo gra si臋 jeszcze gorzej niz na klawiaturze.

Myszka - s艂abo, ale da si臋 gra膰, ale trudno robic manewry wymagajace ciagniecia caly czas drazka w jedna strone.

Niemniej niekt贸rzy tak wymiataj膮 w samolotach, ze g艂owa ma艂a, a ja na co drugim zakr臋cie si臋 rozbijam.

Klawiatura - jest dok艂adniejsza ale bardziej oporna i wolniej reaguje na nasz my艣liwiec po prostu wolniej wykonuje manewry.

Joystick - na pewno by艂 by 艣wietnym balansem gdyby da艂o si臋 go skonfigurowa膰 na pustym serwerze a to nie mo偶liwe. Przeklinam EA za brak czego艣 takiego jak Traning room gdzie mo偶na by艂oby sobie wszystko ustawi膰 i skonfigurowa膰.

Myszka - najlepiej reaguje na nasz samolot, mo偶na ni膮 wyprawia膰 takie manewry 偶e g艂owa ma艂a, jednak tutaj mamy 2 wyj艣cia, ustawi膰 w opcjach myszk臋 na maksa i nauczy膰 si臋 tak gra膰, lub posiada膰 myszk臋 kt贸ra posiada zmian臋 czu艂o艣ci w biegu (Razer, Logitech serii G) wtedy wsiadaj膮c w samolot ustawiamy maksymaln膮 czu艂o艣膰. Ja w swoim G5 mam tak myszka w opcjach na maksa, ustawienia myszki dla piechoty 750dpi, czo艂gi i pojazdy naziemne 1700dpi, samoloty i helikoptery 2500dpi.

Z innej beczki no偶e w BF3, ostatnio na szczycie Demawendu (Cudowna mapa) trafi艂 si臋 pan kt贸ry posiada艂 ju偶 47lvl i bardzo ale to bardzo kampi艂, osobi艣cie nie nawiedz臋 os贸b kt贸re kampi膮 i nie m贸wi臋 to o obronie, snajperach, czy pilnowaniu 艂adunku, tylko frager siedz膮cy w trudno dost臋pnym punkcie i ostrzeliwuj膮cy ka偶dego kto wyjdzie z za rogu. Delikwent psu艂 nam 偶ycie do momentu jak obszed艂em jego kryj贸wk臋 przez dead zone i przyw艂aszczy艂em sobie jego nie艣miertelniki, co ciekawe dwukrotnie, wida膰 ze go to mocno zabola艂o bo zosta艂em zwyzywany. :D A do ko艅ca rundy pr贸bowa艂 mnie ciachn膮膰 z 8-9x ale szar偶a z no偶em w reku na kogo艣 z RKmem godna jest tylko Japo艅skiego oficera.

Ale do rzeczy zdarza艂o mi si臋 toczy膰 kilka pojedynk贸w na no偶e i bardzo mnie dziwi 偶e jeden cios = obra偶enia, drugi cios = obra偶enia, trzeci = zabicie ale bez dogtaga, jednak bywa艂ymi sytuacje 偶e po 1 ciosie ja lub przeciwnik za艂膮czali animacje podczas 2 ciosu.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

EA, spieprzyli艣cie spraw臋 z karabinami snajperskimi po ca艂o艣ci.

W pe艂ni si臋 zgadzam. Ogolnie klasa Recona straci艂a na znaczeniu, poniewa偶 znacznie zbuffowali karabiny maszynowe. Ju偶 nieraz dosta艂em HSa z lekkiego karabinu maszynowego Supporta z 200 m, kt贸ry sobie strzela艂 kr贸tkimi seriami i 艣ciagna艂 mnie szybciej ni偶 ja odda艂em 2 celny strza艂. W wielu wypadkach by zabi膰 trzeba trzech strza艂贸w (na trybie normal), b膮d藕 a偶 dw贸ch na hardcore. Ok, zarzucicie reconowi, 偶e by艂by przesadzony bo mo偶e atakowa膰 z dystansu, tak ale:

- wida膰 jego pozycje

- by odda膰 celly strza艂 musi sie zatrzyma膰, co czyni go 艂atwym celem

- zabi膰 kogo艣 biegaj膮cego jednym strza艂em w g艂owe z 150+ metr贸w przy chod藕by nawet minimalnej r贸偶nicy w pingu - graniczy z cudem (+ balistyka pocisku)

- karabiny szturmowe i maszynowe sa tak celne na dystans do 150 m, 偶e recon zauwa偶ony, ma du偶e k艂opoty i zazwyczaj kilka sec na u艣miercenie przeciwnika

- w zwarciu, recon jest ca艂kowicie bezbronny z jakakolwiek broni膮 automatyczn膮, pistolet daje szanse tylko w sytuacji zaskoczenia, a to i nie zawsze *

* ile razy zda偶alo mi si臋 zaskoczy膰 przeciwnika, zacz膮c do niego strzela膰 z 30m z pistoletu, kiedy ten zda偶y艂 si臋 odwr贸ci膰 i 0,5 sec seri膮 pos艂a膰 mnie do piachu.

Rezultat tego jest taki, 偶e Recon jest niesamowicie skuteczn膮 klas膮 na mapach, gdzie mo偶e oddwa膰 strza艂 z daleka, a cele poruszaj膮 si臋 po lini prostopad艂ej do niego. By prze偶y膰, musi sta膰 z bardzo daleka, na mapach Conquest, wszystkie cele w punktach zostaja skutecznie wyczyszczone przez inne klasy, a recon musi traci膰 mn贸stwo czasu biegaj膮c z miejsca na miejsce. Ja wraz z znajomym mieli艣my po 22 godzin gry, gdzie ja reconem nabi艂em w tym czasie 15 poziom, znajomy supportem 26 poziom.

Snajperki musz膮 ogranicza膰 si臋 do maksymalnie dw贸ch strza艂贸w w przypadku SKS, MK11 i SVD i jednego w przypadku innych. Teoretycznie brzmi zab贸jczo, w praktyce - i tak b臋dzie trudno.

A co w tym dziwnego 偶e karabin szturmowy ma lepsza skuteczno艣膰 ni偶 wyborowy? o.O Tak dla przyk艂adu M4 ma skuteczny zasi臋g ognia si臋gaj膮cy do 600m

Ale to jest gra, a nie rzeczywisto艣膰 i cechuje si臋 innymi prawami. Uwa偶asz 偶e jeden "slepy" strza艂 za niezbalansowany? A sp贸boj w ten spos贸b wygra膰 na bliskim dystansie z innymi klasami, b膮d藕 z dalekiego (200+) chod藕by trafi膰 celnie - bior膮c pod uwage:

- cel w biegu

- r贸偶nice w lagu

- op贸藕nienie ze wzgledu na dystans

- balistyke naboju ze wzgledu na dystans

W tym samym czasie taki uzytkownik karabinu szturmowego - mo偶e to samo, sraj膮c seri膮 po 30 naboi w czasie kiedy ty oddasz jeden. Zbyt duzo razy zosta艂em zabity przez uzytkownika karabinu szturmowego z dalekiego dystansu by twierdzi膰, 偶e jest to zbalansowane. Recon jest najs艂absza klasa w grze i to znacznie.

Rozwi膮zaniem jest - zmniejszenie skuteczno艣ci karabin贸w maszynowych i szturmowych na dalszych dystansach, wtedy u偶ywanie "trzy strza艂owej" snajperki ma jakikolwiek sens na dystansie wi臋kszym ni偶 100-150m.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

@UP: Troch臋 si臋 zgadzam, ale ja snjpera zmini艂bym troch臋 inaczej.

MK11/SWD/SKS/M39 - zabicie na 3 strza艂y w tu艂贸w i 1 w g艂ow臋. Sprawdza艂em z kumplem, dosta艂 2 banie z SKS z dystansu zanim pad艂, a wczoraj w艂adowa艂em w go艣cia 3 strza艂y z SKS'u w tors i sobie uciek艂 ci膮gle maj膮c 10% hp (wszystkie strza艂y trafi艂y). A snjapierki powtarzalne s膮 imo ok, ale wywali膰 to durne ruszanie si臋 celownika, bardziej odpowiada艂o mi to z BC2, ale najlepiej 偶eby by艂o tak jak w BF'ie 2 czyli stoi nieruchomo.

A no i karabiny ci膮gle s膮 za celne na bardzo du偶e odleg艂o艣ci :/

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Co do dyskusji, to jak na razie, moj膮 ulubion膮 broni膮, jest M4, i jako艣, nie do艣wiadczam, 偶adnych nieprzyjemnych rzeczy (mo偶e nie w wielkiej ilo艣ci). Mo偶na zdejmowa膰 spokojnie, przeciwnik贸w, nawet z dystansu 600 metr贸w. Czasami, zdarza si臋 sytuacja, kiedy pakuje si臋 w go艣cia, 4 serie, a on si臋 odwraca, i nas zabija (pozostaje mu te 2% hp). No ale c贸偶, zdarza si臋. Ostatnio, te偶 mia艂em tak膮 sytuacj臋, wyci膮gn膮艂em SMAW'a, strzeli艂em w czo艂g (iszcz膮c go, i zdobywaj膮c 2 fragi), po czym jeszcze wyci膮gn膮艂em M4 i strzeli艂em heada, supportowi kt贸ry by艂 przy mnie (by艂em pewny, 偶e zgin臋, bo support widzia艂 mnie du偶o wcze艣niej ni偶 ja go, w dodatku by艂 strasznie blisko). Co do gini臋cia, od jednego strza艂u, to jaki to mia艂o by sens? Ka偶dy by lata艂 z LKM;em, i na zasadzie "wystrzel臋 w niego 100 pocisk贸w z biodra, jaki艣 na pewno trafi i go zabije". Co niekt贸rzy "marnowali" by czas na celowanie. Na HC, gra膰 nie lubi臋, bo tam, zazwyczaj, istniej膮 bronie tylko a)szybkie, b) celne, i to tyle, bo nawet jak bro艅 ma kijowy dmg, to i tak zabija na 2 strza艂y. Z tym, 偶e recona, to nie wiem, na jakich serwerach wy gracie. Ja nie raz, widz臋 recona, kt贸ry siedzi/le偶y sobie gdzie艣 tam/ w tunelu (np. grand Baazar) i zdejmuje ka偶dego bez problemu. Ju偶, nie m贸wi膮膰 o tym, 偶e wreszcie, lepsze snajperki zabijaj膮 na jeden strza艂, bo komiczna by艂a sytuacja w bc, kiedy to, snajperka zdolna penetrowa膰 s艂abe pancerze pojazd贸w, zabija艂a przeciwnika na 2 strza艂y. I kto tu m贸wi o jakimkolwiek realizmie?

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Ja uwa偶am patrz膮c na mo偶liwo艣ci graczy kt贸rzy graj膮 Snajperami (sam nie gram t膮 klas膮) 偶e jest to wystarczaj膮co zbalansowana klasa, jedyne co m贸g艂bym na nich na艂o偶y膰 to mniejsze magazynki :) Z dobrym kamufla偶em na np Granicy Kaspijskiej dobry snajper zdejmuje wszystkich bez problemu wi臋c gdy ten celownik nie "p艂ywa艂" a luneta nie "艣wieci艂a" to boj臋 si臋 my艣le膰 co mog艂oby si臋 dzia膰 na serwerach.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

CO do dyskusji, to jak na razie, moj膮 ulubion膮 broni膮, jest M4, i jako艣, nie do艣wiadczam, 偶adnych nieprzyjemnych rzeczy (mo偶e nie w wielkiej ilo艣ci). Mo偶na zdejmowa膰 spokojnie, przeciwnik贸w, nawet z dystansu 600 metr贸w.

呕e co prosz臋? :D Ja z trudem ustrzeli艂em SV98 (12x) HSa go艣ciowi z 565 m i to kiedy le偶a艂 nieruchomo, a ty na podobny dystans M4? Wybacz, ale nie uwierze w to :)

Z tym, 偶e recona, to nie wiem, na jakich serwerach wy gracie. Ja nie raz, widz臋 recona, kt贸ry siedzi/le偶y sobie gdzie艣 tam/ w tunelu (np. grand Baazar) i zdejmuje ka偶dego bez problemu.

Tak, bo kampi w tunelu, z kt贸rego gracze wybiegaj膮 mu na wprost - nie musi nawet bawi膰 si臋 w dok艂adne celowanie. W dodatku ty m贸wisz o odleg艂o艣ciach 50-100 metr贸w, gdzie nawet nie trzeba bra膰 pod uwag臋 balistyki. A spr贸buj sobie pogra膰 na nakiejkolwiek du偶ej mapie na Conquescie. Wyjdziesz na ko艅cu rundy mo偶e z maksymalnie 10 fragami. Je偶eli b臋dziesz mia艂 szcze艣cie.

Ja uwa偶am patrz膮c na mo偶liwo艣ci graczy kt贸rzy graj膮 Snajperami (sam nie gram t膮 klas膮) 偶e jest to wystarczaj膮co zbalansowana klasa, jedyne co m贸g艂bym na nich na艂o偶y膰 to mniejsze magazynki :)

No w艂a艣nie - bo nie grasz. Zagraj d艂u偶ej, a wtedy porozmawiamy. Ty bierzesz pod uwag臋 wszystkich snajper贸w na serwerze i przypisujesz ich mo偶liwo艣ci jednemu graczowi. Pograj na takim Conquescie reconem, u偶ywaj膮c wy艂acznie snajperek i sam si臋 przekonasz, 偶e si臋 mylisz.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Mam ju偶 przegrane 12 godzin wi臋c my艣le 偶e widzia艂em du偶o graczy graj膮cych Reconem. Nie m贸wie 偶e gra snajperem (na艂o偶one na niego "utrudnienia") jest 艂atwe wprost przeciwnie ale do艣wiadczony gracz potrafi zrobi膰 pogrom na serwerze.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

@Kebabr

Zazwyczaj si臋 dyskutuje o czym艣, w czym ma si臋 poj臋cie. A Twoja argumentacja sprowadza si臋 mniej wi臋cej do "nie u偶ytkowa艂em, ale uwa偶am, 偶e to 艂atwe, bo inni mnie 艂atwo ubijaj膮". Za przyk艂ad niech pos艂u偶y post S4nch3z'a (je艣li 藕le napisany nick, z g贸ry przepraszam), kt贸ry owni艂 w BC 2 Recon'em (ja zreszt膮 po trochu te偶), za艣 w BF 3 da艂 sobie spok贸j, bo snajperki zosta艂y zrobione na "a niech si臋 wkurzaj膮, LKM FTW!1!1!1!1"

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Tak, bo kampi w tunelu, z kt贸rego gracze wybiegaj膮 mu na wprost - nie musi nawet bawi膰 si臋 w dok艂adne celowanie. W dodatku ty m贸wisz o odleg艂o艣ciach 50-100 metr贸w, gdzie nawet nie trzeba bra膰 pod uwag臋 balistyki. A spr贸buj sobie pogra膰 na nakiejkolwiek du偶ej mapie na Conquescie. Wyjdziesz na ko艅cu rundy mo偶e z maksymalnie 10 fragami. Je偶eli b臋dziesz mia艂 szcze艣cie.

Ja tak, bo nigdy nie gram snajperami, nie idzie mi zbyt dobrze :). Ale widz臋, nie, 偶e na przyk艂ad, na Op. Firestorm, kilka snajper贸w, siedzi sobie na g贸rce, i zdejmuje, wszystkich na terenie rafinerii, nie m贸wi膮c, ju偶 o tym, 偶e raz, zaszy艂o si臋 tam 5, i nie da艂o si臋 normalnie przej艣膰. M40A5 i M98B, to snajperki kt贸re zdejmuj膮 na jeden strza艂. Wystarczy, 偶e taki snajper, po艂o偶y si臋 ,rozstawi sobie snajperk臋 na dw贸jnogu (wtedy celownik przestaje si臋 kiwa膰), zamek dwutaktowy i celownik X12, i je艣li nie masz kogo艣 ogarni臋tego w powietrzu, aby ich zdj膮艂 z tej g贸rki, to nie podejdziesz, a oni, b臋d膮 robi膰 sieczk臋.

呕e co prosz臋? biggrin_prosty.gif Ja z trudem ustrzeli艂em SV98 (12x) HSa go艣ciowi z 565 m i to kiedy le偶a艂 nieruchomo, a ty na podobny dystans M4? Wybacz, ale nie uwierze w to smile_prosty.gif

Tutaj, bardziej to by艂o w formie przeno艣ni, ale troch臋 nie jasno si臋 wyrazi艂em ;). Chodzi艂o mi o to, 偶e bez problemu mo偶na zdj膮膰 z M4 kogo艣 na dystans 200 metr贸w, w dodatku, jeszcze si臋 nie spotka艂em, 偶eby ktokolwiek z LKM'u zdejmowa艂 bezproblemowo wrog贸w na odleg艂o艣膰 300 metr贸w, i patrz膮c na celno艣膰 LKM'贸w, jest to niemo偶liwe. Tzn. jest, ale raczej przy masie szcz臋艣cia, ni偶 umiej臋tno艣ciach, w bc2, ich balistyka by艂a......dobra, ona nie istnia艂a. Z karabin贸w maszynowych, pociski prawie zawsze lecia艂y po linii prostej, mo偶e po ma艂ej paraboli jak si臋 strzela艂o na wi臋ksze odleg艂o艣ci. W bf3, pociski, mocno ju偶 opadaj膮 w d贸艂, co nietrudno zauwa偶y膰.

呕eby nie by艂o, wbi艂em 2 poziomie reconem. Da艂em sobie spok贸j, bo po prostu, nigdy nie przepada艂em za t膮 klas臋 (i nie umia艂em ni膮 gra膰). jednak, nie zauwa偶y艂em, aby snajperki by艂 jakie艣 s艂abe (na z wyj膮tkiem SVD, kt贸ry jak dla mnie, ma tragiczny celownik). Nawet mi, uda艂o si臋 zdejmowa膰 kilku przeciwnik贸w, na wi臋kszych mapach. Dlatego te偶, patrz膮c na graczy du偶o lepszych (reconem), kt贸rzy wychodz臋 i po 20 frag贸w (jak nie wi臋cej) serwera, wnioskuje, 偶e snajperki nie s膮 takie s艂abe.

PS: Na jak膮 odleg艂o艣膰 macie ustawiony "zasi臋g widzenia" bo ja na 70. Jak si臋 ustawi na 90, daje to jak膮艣 przewag臋, i czy mocno obni偶a FPS?

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Dzisiaj pogra艂em na conquest i wi臋kszo艣膰 snajper贸w kt贸rych spotka艂em to by艂 powtarzalny karabin snajperski i Acog, nikt nie bawi艂 si臋 w zdejmowanie ludzi z daleka maks 150m. Gdzie graj膮c na sekwanie conquest kole艣 snajpi艂 M4+Acog+chwyt, dos艂ownie nie raz wyskakiwa艂em i dostawa艂em heda z M4 zanim zobaczy艂em gdzie siedzi w ko艅cu za trzecim razem musia艂em delikwenta wyci膮gn膮膰 z okna RPG bo inaczej si臋 nie da艂o.

Snajper w BF3 to najmniej przydatna klasa w grze o ile w BC2 mia艂 jeszcze czujki za pomoc膮 kt贸rych mo偶na by艂o wspiera膰 dru偶yn臋, tak teraz sprowadza si臋 tylko do fragowania. Zreszt膮 graj膮c dzisiaj widzia艂em zaledwie 3 medyk贸w kt贸rzy podnosili lub rozdawali apteczki, a o napraw臋 czo艂gu nie da艂o rady si臋 doprosi膰 zaledwie 1 osoba z 30 rund naprawi艂a mi czo艂g. Wi臋kszo艣膰 os贸b bierze klas臋 enga chyba tylko po to aby mie膰 na plecach RPG lub u偶ywa膰 ca艂kiem przyzwoitych karabink贸w. Cho膰 nie wiem te偶 po co im RPG skoro ja szybciej czo艂g rozwali艂em C4 ni偶 oni RPG. Dziwi mnie 偶e jedyny moment kiedy zobacz臋 apteczk臋 pod swoimi nogami to ten kiedy medyk oberwie i musi si臋 podleczy膰. Ehh w BC2 jako艣 lepiej to by艂o.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

M40A5 i M98B, to snajperki kt贸re zdejmuj膮 na jeden strza艂.

Prosz臋 Ci臋, nie wiesz to si臋 nie odzywaj i nie o艣mieszaj (i nie chce tu wywo艂a膰 偶adnej wojny), ale to co tu napisa艂e艣 jest totaln膮 bzdur膮. Chyba, 偶e m贸wimy o HC ale to inny 艣wiat. Na normalu chcesz 1 hit = dead? Celuj w g艂ow臋, a to i tak nie wszystkim. Dlatego nie spotkamy du偶o agresywnych snajper贸w, a ci kt贸rych spotkamy b臋dziemy mogli mie膰 pewno艣膰, 偶e s膮 dobrzy.

Snajper w BF3 to najmniej przydatna klasa w grze o ile w BC2 mia艂 jeszcze czujki za pomoc膮 kt贸rych mo偶na by艂o wspiera膰 dru偶yn臋, tak teraz sprowadza si臋 tylko do fragowania.

Kolejny co uwa偶a, 偶e snajper jest "juzles". Nie wiesz jakie zamieszanie potrafi wprowadzi膰 na pole 1-2 snajper贸w. Mowa tutaj o snajperach, a nie go艣ciach kt贸rzy my艣l膮 "a wezme sobie recona wbije sobie ratio 3/0 i poka偶e innym jaki jestem dobry". Spoty, MAV czyli jeszcze wi臋cej spot贸w, SOFLAM czyli oznaczanie wrogich pojazd贸w, radyjko czyli spawn (tutaj warto najpierw pobiec gdzie艣 na ty艂y wroga, rozstawi膰 radyjko i si臋 wycofa膰) no i zasypywanie wroga tonami pocisk贸w (no z tymi tonami to przesadzi艂em je艣li nie ma ogarni臋tego supporta ;)) = przeciwnik totalne zdezorientowany i wkurzony pr贸buje pozby膰 si臋 snajpera olewaj膮c inne rzeczy lub te偶 bior膮c snajpera, kt贸rego pewnie s艂abiej ogarnia i nic nie wnosi do teamu. A teraz pomn贸偶 to razy dwa bo snajper贸w jest dw贸ch i siedz膮 w r贸偶nych k膮tach mapy. ^^

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Snajper w BF3 to najmniej przydatna klasa w grze o ile w BC2 mia艂 jeszcze czujki za pomoc膮 kt贸rych mo偶na by艂o wspiera膰 dru偶yn臋, tak teraz sprowadza si臋 tylko do fragowania.
Pozwol臋 si臋 nie zgodzi膰 ;) Recon ma taki bardzo fajny gad偶et, kt贸ry nazywa si臋 "radio beacon" i co prawda dzia艂a tylko w ramach w艂asnego oddzia艂u - czyli trzech os贸b - ale je艣li samemu przeniknie si臋 za linie wroga to mo偶na urz膮dzenie rozstawi膰 blisko bazy wroga jako punkt spawnu co przy rozgarni臋tej dru偶ynie mo偶e by膰 cholernie dobrym zagraniem ;]
Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach



  • Kto przegl膮da   0 u偶ytkownik贸w

    • Brak zalogowanych u偶ytkownik贸w przegl膮daj膮cych t臋 stron臋.

×
×
  • Utw贸rz nowe...