Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Z innej beczki - jak rozbrajać ładunki przeciwnika? Tylko robotem? Chodzi mi głównie o miny ppanc(...)

W Bad Company 2 była jedna słuszna metoda. ;) Strzelać w minę - najszybszy sposób rozbrojenia. Nawet nie wiem czy jakieś inne możliwości były.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem, ale zero widocznej reakcji. Granata szkoda, a więcej niż jeden magazynek nie ryzykowałem straty.

Na pewno likwiduje je ciężki ostrzał (czołgi / moździerze, lotniczy) - na pukawki wydają się niewrażliwe - nawet nie ma znacznika trafienia :(

Jest baretka za zniszczenie / rozbrojenie wrogich ładunków wybuchowych - cóż chyba na razie najlepszym sposobem jej zdobycia pozostaje wysadzenie (w ten lub inny sposób) wrogiego dżipa-pułapki :)

@down: Mi to nawet spotowanie nie chciało zaskoczyć...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja potwierdzam ze da sie rozwalic miny strzelajac w nie (zespotowalem je a pozniej ze scara rozwalilem). Claymore nie da sie... (probowalem). C4 rowniez nie wybuchaja.

Natomiast czy ktos moglby mi powiedziec jak z tymi medalami/odznakami Tour of duty? Otrzymalem jeden za jety (10K punktow ^^) i zastanawiam sie jak one dzialaja. Trzeba po prostu wymaksowac jakas klase/pojazd?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracając do tematu broni.

Nie ma tak jak już powiedzieli że broń początkowa będzie gorsza od tej która będzie w środku lub na końcu. Każda ma swoją specyfikację, ta celność ma lepszą, tamta zasięg, inna moc a ta która będzie dla ciebie lepsza to twój wybór. U mnie np. granie M416 (potocznie zwane HK416) jest udręką a taką M16A3 super się gra. M4A1 a nawet M4 zwykłe jest dla mnie lepsze niż taki SCAR czy UMP-45 ale jakby nie mówić póki co G36C deklasuje u mnie wszystko :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką optykę najczęściej dobieracie do swoich giwerek? Ostatnio odkryłem coś, co bardzo ułatwia wiele starć: celownik noktowizyjny. W opisie jest napisane, że niby sprawdza się tylko w ciemności, ale jak doskonale widać na nim przeciwników także w świetle dziennym! Szczególnie sprawdza się na Metrze, kiedy to możemy podejść pod 1szą zdobytą bazę wroga (jak jesteśmy w obronie), i spokojnie z dołu kosić tych, którzy chcą wejść do tuneli.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdza się wszędzie. Widać także ludzi kitrajacych się po krzaczorach, biegnących dolinką, po górkach, snajperów leżących na klifach oraz pojazdy. Do spotowania - świetne! I maskowanie nie pomaga :P

Biegam niemal wyłącznie z tym - przywykłem tak, że wręcz dziwnie mi grafika wygląda jak przerzucam się na broń ze zwykłym celownikiem :D - zwłaszcza snajpę...

A do tego pasuje mi zoom który daje noktowizor - nie za duży, nie za mały.

Przypuszczam, że wkrótce mogą to osłabić - bo daje sporą przewagę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłabić, to powinni przede wszystkim światło latarki - rozumiem, że w ciemnych i np. wąskich korytarzach może oślepiać, ale NIE AŻ TAK! Co najgorsze, światło jest za mocne nawet na otwartych planszach, gdzie panuje dobre oświetlenie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że to nie jest celownik noktowizyjny a raczej termiczny.

Bardzo fajny bajer i sporo w nim poprawili od czasu bety. Czy daje przewagę to na pewno ale nie muszą go osłabiać bo i tak dużo czasu mija zanim się go odblokuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, teraz wydaje się, że 100 killi to dużo, ale po pół roku będzie to dodatek must-have i inne celowniki staną się zupełnie nieefektywne. W MW2 było o tyle fajnie zbalansowane, że zoom termala był ogromny w stosunku do zwyczajnych wymian ognia na malutkich mapach. Natomiast IRNV mimo, że daje niesamowitą przewagę to jeszcze jego zoom jest perfekcyjny, celownik idealny, jedyną wadą jest duża ilość zasłanianego ekranu. Optymalnie powinni osłabić jego działanie na mapach pustynnych, i zostawić go jako gadżet na wybrane mapy, bo tak robi się powoli coś w stylu mocy obalającej z CoDów/BC2.

PS. Ma ktoś chociaż malutką ploteczkę, że wróci AT4 z formy obecnej w BC2? :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też macie po zainstalowaniu najnowszych catalystów (11.10), że po kilku chwilach grania pośrodku ekranu robi się czarna kreska, a gra jest podzielona tak jakby na 2 ekrany, dziwne, że po wyjściu do windowsa dzieje się to samo...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że w waszych oczach tym pytaniem zgarnę miano nooba roku, bo chyba mało ludzi gra w singla, ale trudno. Pytanie: ile czasu zajmuje przejście nowego Battlefielda i czy warto oczekiwać po tym trybie czegoś więcej? Multi to podstawa, wiem, ale singla przechodzę zawsze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem singla w akcji i sam gralem przez jakies 15min. Moim zdaniem to poziom budzetowych gier z troche wieksza pompa i lepsza grafika. Poza tym jest juz tylko denne AI wyrwane z Quake II, akcja od stryktu do skryptu (bo DICE i EA zdaja sie kochac CoDa i traktowac ta gre, jako wzor), nieprawdopodobne uczucie biegania w korytarzyku i nudna historia. To, ze konczy sie to w ok. 5 godzin moze byc juz tylko zaleta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Singiel nie jest krótki, jest po prostu standardowy, ale za to miło urozmaicony, a momentami wręcz klimatyczny zwłaszcza kiedy gra się na dobrych słuchawkach z dźwiękiem na najlepszej jakości i na Ultra ustawieniach. W sumie Singiel przypomina mi trochę ten z Black Ops, z tym że dla Dice motyw retrospekcji wyszedł o milion lat świetlnych lepiej niż dla Acti :D

Co do multi i optyki to upodobałem sobie celownik termiczny, dobry na kamperów :trollface: Co do broni to zacząłem używać DAO-12, jezu ta strzelba jest po prostu przezabawna kiedy używamy amunicji strzałkowej :D Przy dobrym celu można kłaść ludzi jednym strzałem, sprawdza się świetnie do zabezpieczania schodów i innych ciasnych lokacji :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KewL

jest po prostu standardowy

Od kiedy 5 godzin gry to standard? Przypominam, ze samo DICE reklamowalo single'a jako jeden z glownych feature'ow, a nie cos, co zawala miejsce na dysku. Jesli jednym z dwoch elementow gry (zakladajac, ze dzielimy ja na single i multi) jest tak marny, a gra kosztuje 100zl to nie mozna tego trybu bronic.

zwłaszcza kiedy gra się na dobrych słuchawkach z dźwiękiem na najlepszej jakości i na Ultra ustawieniach

Bardzo ciekawa teza. Ja sam nie zauwazylem, zeby dzwiek sie wybijal czyms nadzwyczajnym. Fakt, jest po prawa po beznadziejnym udzwiekowieniu BC2, ale nie widze powodow do zachwytu. Nie mowie, ze jestem dzwiekiem rozczarowany. To solidny poziom i gra nie odstaje od konkurencji. Ale po prostu nie zasluguje na chwalenie dzwieku, bo.. no wlasnie - nie odstaje od konkurencji. I juz teraz - zeby pominac klotnie o to, czy sie znam, czy nie - pisze, ze wiem, jak brzmi dobre udzwiekowienie. Mam dobry sprzet, a sam porownuje dzwiek w grach od bardzo dawna. Mam wrazenie, ze doszlo do sytuacji podobnej, jak w przypadku BC2. Przy premierze wszyscy rozplywali sie nad jakoscia dzwieku, a jak ktos nabral dystansu i porownal dzwiek do innych gier nagle zdal sobie sprawe, ze dzwiek byl najwyzej poprawny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli w ogóle uwzględniają dźwięk, to się nad nim rozpływają.

Nie wiem, czy zauwazyzles, ale branzowi dziennikarze zawsze - jesli juz w ogole wspominaja o dzwieku - rozplywaja sie nad jego jakoscia. Z BC2 tez sie rozplywali, a wcale rozowo nie bylo.

Co ma lepszy dzwiek? Bioshock, Bioshock 2, Crysis, Shift 2, HL2. Te gry przede wszystkim maja lepszej jakosci nagrania, a do tego wieksza roznorodnosc tego, co slychac. HL2 na dokladke (pomimo wieku) oferuje lepsza przestrzen, a takze dokladniejsze pozycjonowanie. Znalazloby sie cos jeszcze, ale ostatnio gralem tylko w te gry, wiec do nich ogranicze porownanie. Tyczy sie to, oczywiscie, samego dzwieku i jego jakosci. Jesli chodzi o muzyke, to glownie kwestia gustu. Same nagrania sa w wiekszosci poprawne, wiec ich nie bede sie czepiac. A to, czy jakis kawalek sie komu podoba (czy tez nie), to indywidualna sprawa.

Sprzet, na jakim 'odsluchiwalem' gre przez wiekszosc czasu mam w sygnaturce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy 5 godzin gry to standard? Przypominam, ze samo DICE reklamowalo single'a jako jeden z glownych feature'ow, a nie cos, co zawala miejsce na dysku. Jesli jednym z dwoch elementow gry (zakladajac, ze dzielimy ja na single i multi) jest tak marny, a gra kosztuje 100zl to nie mozna tego trybu bronic.

Od kiedy? Od zawsze, dopiero od niedawna Singiel w FPS'ach zaczął wybiegać poza 6h rozgrywki, np: Crysis 2, który grany normalnie, nie na "pałę, aby tylko do przodu" pozwalał na grę sięgającą tych magicznych 10-12h gry. Każdy Singiel CoD'a to max. 6h gry, to samo BC2, nawet "made in Poland" Hard Reset to góra 5h rozgrywki w Singlu.

Fakt, może dla Singla BF3 brakuje trochę intensywności, ale nie każda misja tego wymagała, np: Night Shift, pomimo że jest raczej skradanką potrafiła podbić adrenalinę. Z drugiej strony BF3 jak na razie ma najbardziej urozmaicony singiel z jakim do tej pory się spotkałem w tego typu grach, misja, w której pełnimy rolę drugiego pilota jest swego rodzaju ewenementem i mile urozmaica typowe dla wojennych FPS'ów bieganie i strzelanie do piechoty. Nawet misja z czołgami nie jest tylko prostym "kieruj, walnij z działa", wręcz przeciwnie, gracz dostaje do wykonania różne zadania, w czołgu jak i poza, nim, nie mówiąc już o kilku gadżetach jak termowizja lub wsparcie ogniowe. Kwestia gustu czy nie, Singiel BF3 to przyzwoity kawał rozgrywki z prawidłową fabułą.

Co do ceny, bądźmy realistami, 100zł za grę z przyzwoitym Singlem, CO-OP'em i genialnym Multi to kompletna taniocha.

Bardzo ciekawa teza. Ja sam nie zauwazylem, zeby dzwiek sie wybijal czyms nadzwyczajnym. Fakt, jest po prawa po beznadziejnym udzwiekowieniu BC2, ale nie widze powodow do zachwytu. Nie mowie, ze jestem dzwiekiem rozczarowany. To solidny poziom i gra nie odstaje od konkurencji. Ale po prostu nie zasluguje na chwalenie dzwieku, bo.. no wlasnie - nie odstaje od konkurencji. I juz teraz - zeby pominac klotnie o to, czy sie znam, czy nie - pisze, ze wiem, jak brzmi dobre udzwiekowienie. Mam dobry sprzet, a sam porownuje dzwiek w grach od bardzo dawna. Mam wrazenie, ze doszlo do sytuacji podobnej, jak w przypadku BC2. Przy premierze wszyscy rozplywali sie nad jakoscia dzwieku, a jak ktos nabral dystansu i porownal dzwiek do innych gier nagle zdal sobie sprawe, ze dzwiek byl najwyzej poprawny.

Udźwiękowienie nie odstaje od konkurencji?! o.o Chyba nie myjesz uszów albo ten Twój "porządny sprzęt" to słuchawki/głośniki z marketu...

BF3 ma najbardziej realistyczne udźwiękowienie z jakim się możemy spotkać w tego typu grach, od głupiego wystrzału Glock'a, poprzez wybuchy granatów do przelatujących samolotów, wszystko brzmi tak jak powinno. Kiedy wybucha nam granat czy runda z Abramsa nasz słuch zostaje przytłumiony, granaty nie wybuchają jak jakieś petardy, tylko mają autentyczną stłumiono/przytępioną eksplozję. Przelatujące samoloty mają autentycznie ogłuszający huk, tak jak, to jest, gdy nam przelatuje samolot nad głową, sam się o tym przekonałem słuchając przelatujących samolotów na pasie startowym w Dęblinie ;)

Dice nie bawiło się w sztuczne tworzenie dźwięków, tylko nagrywało na żywo każdą broń, itd. stosując różne typy mikrofonów, ustawionych w różnych pozycjach, tak aby w grze każdy gracz słyszał tą samą broń realistycznie niezależnie od tego w jakim jest położeniu od źródła wystrzałów danej sztuki broni.

Tutaj masz przykład nagrywania dźwięku do Rosyjskiego PKM'u: http://bf3blog.com/2011/03/recording-battl...a-firing-range/

Ps. To co słyszymy w tych wszystkich CoD'ach jest marną imitacją prawdziwego brzmienia broni, która szczerze brzmi jak jakiś żart.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...