Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Tja dzisiaj "próbowałem" latać Samolotem/Heli kończyło się to tak, start i od razu na ogonie koleś z rakietami bum koniec. Raz polatałem dłuższą chwilę, ostrzał samolotu przeciwnika non stop trafienia są a ten dalej nic. W śmigle to samo wystartowałem i seria od boku od samolotu spychająca mnie do góry kołami. W sumie plus jest taki że nauczyłem się uciekać przed pociskami bez flar. Jednak dalej miewałem sytuacje że ja pruje w przeciwnika 3-4 magazynki samolotu, celnie ten leci robi nawrót 1 przelot samolot cały w płomieniach. Statystyki w samolocie 200 xp (jej mam falry) w śmigle całe 50 punktów za asystę zniszczenia APC....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, pograłem trochę czas na moją opinię o grze. Generalnie gra jest dobra, ale wymaga dopracowania. Przede wszystkim nerf moździerza. Na Seine Crossing to jest przesada, dwóch gości z bazy pruje non stop, a w zasięgu jest chyba cała mapa. Dodajmy do tego jeszcze 1-2 MAV'y i pozamiatane. Odkryłem również jeden bug, który Dice MUSI poprawić. Jeśli położymy się przy ścianie/murku to tekstury żołnierza wystają przez nią. Możemy wtedy spokojnie w nie strzelać i zabić gościa.

Jeśli chodzi o latające to tutaj jest średnio, helki nie mają za bardzo co robić (przynajmniej na razie, może trzeba będzie je ogarnąć). Helki transportowe to w ogóle porażka, nie to co Blakhawk w BC2. Na walki jetami jest za mało miejsca (zbyt trzeba się do siebie zbliżyć a wtedy ciężko sie już manewruje).

Wkurza mnie to, że HUMMVE jest takie twarde. Nie ma co myśleć o zestrzeleniu kierowcy snajpą, trza brać RPG. Poza tym dla mnie jest tu coś dziwnego. W BF'ie 2 strzelec w czołgu był odsłonięty, w BC2 było już tylko takie dziwne działko, a strzelec był schowany. Teraz takie coś w samochodzie -.- Fail imo.

Bronie: balans jest chyba ok, ale wkurza mnie trzęsąca się luneta w snajpie. Wychylić się i oddać celny strzał w głowę ciężko zrobić, za dużo przycisków trzeba trzymać (LPM, A/D, do tego jeszcze często dochodzi Crtl, a no i Shift, jakoś o 2 klawisze za dużo imo).

Mapy: Poza zrypaną camperką jaką jest Seine Crossing jest spoko. Nawet Metro nie jest złe. Jednak czasem chciało by się większe te mapki, ale cóż nie jest źle. Natomiast wkurza oświetlenie, zwłaszcza na bazarze.

Ciekawi mnie jeden fakt... czemu na niektórych serwerach da się robić roadkille MAV'em, a nie niektórych nie.

Ogólnie gra ma ode mnie mocne 9/10. Na 10 nie zasługuje bo ma swoje błędy, niedoróbki i rzeczy, które zwyczajnie mi się nie podobają.

Dobra lece trenować dragshooty snajpami dalej :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ciebie dało się zajść i rozwalić w bradleyu nie znaczy że ja też miałem taki problem. Mój czołg padał albo od samobójcy z C4 albo od 3-4 ludzi walących z CG na raz od frontu. A jak powiesz że UH miało małą siłę ognia to buaha.

Fajnie by było, gdybyś czytał, całe moje wypowiedzi, a nie tylko te momenty, które ci odpowiadają :/.

Chłopie ty chyba nie trafiłeś na kogoś kto umiał latać Apachem albo sam nie umiesz latać i dlatego cię boli że ludzie nie giną setkami kiedy ty siedzisz w heli. Nie wierzysz popytaj forumowiczów co się dzieje kiedy elvis siada za sterami a np. ja na strzelcu. Zniszczyć Apach'a może tylko P-lotka...

Racja, nie trafiłem, a sam mało latałem, bo zazwyczaj nie było po prostu okazji. Ale, że nawet, przy tych marnych 100 godzinach (jakie przegrałem), nie zobaczyłem, ani razu, kiedy helikopter wygrywa grę, o czymś to znaczy, pewnie jak jacyś veterani zasiądą za "kółkami", to potrafi zrobić sieczkę, ale tu nie o to chodzi, a chodzi o to, żeby nawet średnio-doświadczony gracz, mógł wspomóc drużynę z helikoptera, a nie tylko prosy. Wyjątkiem jest Uh-60.

Odkryłem również jeden bug, który Dice MUSI poprawić. Jeśli położymy się przy ścianie/murku to tekstury żołnierza wystają przez nią. Możemy wtedy spokojnie w nie strzelać i zabić gościa.

Też to zauważyłem, chociaż, nie jest to jakieś częste. Często po zabiciu takiego typa, jest człowiek oskarżany o cheaty.

Jeśli chodzi o latające to tutaj jest średnio, helki nie mają za bardzo co robić (przynajmniej na razie, może trzeba będzie je ogarnąć). Helki transportowe to w ogóle porażka, nie to co Blakhawk w BC2. Na walki jetami jest za mało miejsca (zbyt trzeba się do siebie zbliżyć a wtedy ciężko sie już manewruje).

Transportowce, mają przejmować punkty, i wspomagać drużynę, w np. dostarczaniu wojsk za tyły przeciwnika (tzn. to samo co w bf vietnam i bf2), Ogólnie da się też nimi zdjąć myśliwce/helikoptery/ludzi, ale nie są przeznaczone do bezpośredniej walki jak w BC2. Co do zwykłych helikopterów (szturmowych), to ludzie, odblokowali nowe rzeczy, i rzadko jestem namierzany, więc potrafią zrobić niezłą sieczkę, bo na początku, to miałem wrażenie, że każdy latał z czymś, co mogło zdjąć helikopter/samolot, i po 5 sekundach, byłem już na ziemi.

Wkurza mnie to, że HUMMVE jest takie twarde. Nie ma co myśleć o zestrzeleniu kierowcy snajpą, trza brać RPG. Poza tym dla mnie jest tu coś dziwnego. W BF'ie 2 strzelec w czołgu był odsłonięty, w BC2 było już tylko takie dziwne działko, a strzelec był schowany. Teraz takie coś w samochodzie -.- Fail imo.

Mi się osobiście, przyjemniej strzela, z takiego działka, niż normalnego. W bc2, strzelec czołgu, musiał być zasłonięty, bo mapy były małe, i za chwilę, skończyło by się to jego śmiercią, ale czemu w bf3, jest tak samo, mimo, że mogło by być, spokojnie jak dawniej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mnie baaardzo irytuje wręcz wku@#$@ to szybkośc wstawania z pozycji leżącej nosz kur....de zanim dzwigniemy dupe z ziemi 10 razy zdąza nas zastrzelić albo jak trzeba uciec przed granatem to samo mozzzzzooolllllllnnneeee podnoszenie duuupy jak jakiś 80 letni starszuek pfff co do granatów to szkoda ze nie da sie przytrzymać go w rece i rzucić przed samym wybuchem jak w CoD tylko odrazu po nacisnieciu knefla zostaje rzucony :-/ czasem sie rzuci i czeka czeka i czeka az wybuchnie a miedzy czasie przeciwnicy zdąrzą uciec :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shakal84

He co do dźwigania się z ziemi fakt trwa to trochę ale jest to jakby element miniaturki realizmu który jest w grze, mi osobiście się to podoba ze nie wstajemy od razu na równe nogi tylko widać tą łapę odpychającą się z ziemi, choć trafiał mi się często bug rzucam się na ziemię a tu postać leży i za chwilę stoi z powrotem.

Dzisiaj uzbroiłem swojego supporta w M249 + uchwyt + tłumik + IRNV, ależ to jest kosiarka na piechotę dołożyć do tego C4 i skasujemy wszystko poza pojazdami powietrznymi, co prawda denerwujące jest że 2xC4 tylko Abramsa/T-90 unieruchamia, ale jak wcześniej zaliczył RPG lub strzał z czołgu to już jest nasz. Mało który strzelec rozgląda się bardziej niż w miejsce gdzie akurat strzela czołgista bo tam jest frag :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@opti: Używa go support (ten od km'ów). Jest on gdzieś w połowie drogi, może trochę wcześniej (dokładnie przy 40000 punktów, 4 unlock). Jest to normalny moździerz (żadne lornetki tak jak w bc2), dokładnie nie wiem, jednak, jak on działa, po supportem nie gram ;). Co do wstawania, to łatwo się mówi, ale trzeba pamiętać, że nasz żołnierz, taska całe umundurowanie, plecak, 2 bronie+dodatek (taki np. Javelin, do lekkich rzeczy nie należy). Szczerze powiedziawszy, to z takim ciężarem, to myślę, że mieliście by problem, żeby w ogóle wstać, a co dopiero mówiąc, o zrobieniu tego szybko ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie, po dłuższej rozgrywce powiem wam, że gra jest świetna :cool: . Gram klasami mniej więcej po równo, świetnie gra mi się szturmowcem i wsparciem. W samolotach idzie mi całkiem nieźle, kili powyżej 20, a z perków mam już rakiety FFAR. Nawet gdy mnie pożądnie zniszczą to podlatuje w bezpieczne miejsce i wyskakakuje na spadochrnonie :tongue: . Ogólnie gra się przyjemnie, choć więcej map by ni zaszkodziło :wink: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mnie baaardzo irytuje wręcz wku@#$@ to szybkośc wstawania z pozycji leżącej nosz kur....de zanim dzwigniemy dupe z ziemi 10 razy zdąza nas zastrzelić albo jak trzeba uciec przed granatem to samo mozzzzzooolllllllnnneeee podnoszenie duuupy jak jakiś 80 letni starszuek pfff co do granatów to szkoda ze nie da sie przytrzymać go w rece i rzucić przed samym wybuchem jak w CoD tylko odrazu po nacisnieciu knefla zostaje rzucony :-/ czasem sie rzuci i czeka czeka i czeka az wybuchnie a miedzy czasie przeciwnicy zdąrzą uciec :P

skoro juz zauwazyles ze jak lezysz to i tak jestes bez szans na ucieczke gdy ktos rzuci granat to co by bylo gdyby sie je jeszcze dalo "gotowac" :P Imo granaty dzialaja calkiem poprawnie w BF3.

Co do rzeczy ktore sa na pewno przesadzone to moździerz na niektorych conquestach i prawie kazdym rushu. Gdy mamy paru gosci z mozdzierzem w teamie na obronie to nie ma szans zeby wrog cokolwiek podlozyl. To samo gdy mamy w ataku - po podlozeniu wystarczy ze dwoch spamuje na przemian w mcoma i gg :P

IRNV to kolejna rzecz, ktorej DICE chyba dobrze nie przemyslalo. Na kazdej mapie sprawdza sie to az za dobrze. W CoD'ach tez byla taka zabawka ale po primo - nie podswietlala wrogow az tak bardzo w stosunku do otoczenia oraz byla specjlanie "zlagowana" - uzywalo sie tego z pewnym opoznieniem i ogolnie niewygodnie :P Imo powinni ograniczyc dzialanie irnv'a tylko do map stricte nocnych i cimniejszych korytarzy ( tunel na Damavand Peak).

Nic innego mi sie nie rzucilo na oczy po moich marnych 30h played ale czuwam lol :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@opti Grasz supportem i jest to bodajże 4 unlock, jak działa? bardzo prosto rozstawiamy takowy i na mini mapie która się powiększa mamy po prostu celownik którym wybieramy punkt gdzie ma spaść pocisk odpalamy po 3-4s pocisk spada w to miejsce. Praktyczne w obronie i ataku gdzie ludzie dużo kampia :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w BC2 było już tylko takie dziwne działko, a strzelec był schowany. Teraz takie coś w samochodzie -.- Fail imo.

To dziwne działko to system C.R.O.W.S. (choć też nie jest do końca wiernie oddane, HMMWV z tym ustrojstwem jest większy http://www.defencetalk.com/pictures/data/3...um/M1114_01.jpg

Widać prościej im było zrobić coś takiego niż tak jak w BF2 możliwość kucania za płytami chroniącymi strzelca.

Za to muszę powiedzieć, że bardzo dobrze mi się lata Cobrą <3. Dziś wbijam na serwer, akurat był Canals na CQ, wpadam do Cobry liczac na to że sobie postrzelam i wypróbuję Guided Missile, ale trafiłem na siedzenie pilota, a raz tylko latałem w coopie... I latałem całą rundę (przy namierzaniu ucieczka nad samą ziemię, za magazyny, za lotniskowiec jak był czas i circlestrafing na flagach), mój gunner (jakiś obcy koleś) sobie wykręcił 24-0, mi przypadło marne 8-0, ale w tym dwa Havoki, jakieś czołgi i mnóstwo asyst.

Tak na koniec ;)

http://static.fjcdn.com/pictures/Battlefie...fb3_2812507.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem? Oberwanie z pistoletu w twarz powinno być o wiele bardziej efektywne niż nożem :P

Atak z tyłu symuluje penetrujące pchnięcie między elementy pancerza.

Co do leżenia i granatów - wydaje mi się, że skoro jesteśmy bezbronni to może ew. podczas leżenia dalej spadający granat powinien zadawać mniejsze obrażenia niż osobie stojącej w tej samej odległości...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejna rzecz latania a raczej nabicie jakichkolwiek punktów na jetach... z tym działkiem wiele nie da się zrobić tak jak ktoś już pisał. Jedynie inne jety i śmigła... Według mnie chociaż zwykłe rakiety by się zdały nie idzie nabić pkt na tym :P.

Jak pograsz trochę myśliwcami to działko będzie główną bronią. Tak naprawdę rakietami ciężko jest zniszczyć średnio rozgarniętego gracza, który wie co to flary. Działko może ładnie wyczyścić jak się go umie używać. Wielki minus za pociski powietrze-ziemia (kierowane) są słabe, chyba mają je wzmocnić i byłoby miło bo myśliwce kompletnie nie pomagają w walce naziemnej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, ja nie rozumiem jednej rzeczy, czemu to, np przy mechaniku, powtarza się M4A1. Już na początku gry mamy ten karabin, na końcu, odblokowujemy go dla armii rosyjskiej, to po co, on powtarza się jeszcze raz, przed Javelinem? Tak samo, jak M16A4, a M16A3 (tutaj, jest co prawda różnica, ale jest ona, bardzo minimalna).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzialko w Jetach to bedzie podstawowa bron. Ja juz wymaksowalem perki w jetach i moge powiedziec ze najlepszy zestaw to:

IR Flares + Radar + Laser guided missile . Czasami mozna wymienic Radar na Beam scanning a Ir flares na Ext. (zalezy od tego czy AA wroga jest kumaty lub nie)

tez uwazam ze guided missile sa za slabe. Powinny byc tak jak w becie. ze jedno trafienie = 41% (czyli disable za jednym trafieniem). A nie tak jak teraz 36%... Najbardziej mnie smieszy guided vs jeep. Robi tylko disable a tak naprawde to powinno go zmiesc z powierzchni ziemi.

Dzisiaj mialem taka akcje ze walnalem 5-6 guided missile w JEDNEGO tanka zanim eksplodowal! Ciagle ktos wychodzil go naprawiac a on jeszcze do tego mial smoke...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odblokowałem nowe SMGs-y -> SCAR-H i PP2000, czy nowo odblokowane bronie to zawsze "coś lepszego" od poprzedniej? bo coś mi się wydaje że nie bardzo i teraz nie wiem czy "ładować" dalsze unlocki (czyt: tracić czas) w np. UMP-45 czy wybrać coś z nowych SMGs-ów? . W poszukiwaniu odpowiedzi znalazłem coś takiego ale nie za bardzo mogę to rozszyfrować :rolleyes:

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?pli=...=true&gid=0

jakie są wasze doświadczenia z broniami?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak broń A jest ogólnie lepsza jak broń B.

Lepsza będzie ta giwera z którą lepiej Ci się lata. Preferujesz średnio-dalekie dystanse - bierzesz ... .

Wolisz starcia w bliskim kontakcie bierzesz ... .

Nie wpisałem przykładowych broni żebyś się nie kierował moimi wyborami ^^.

Pewnie za jakiś powstaną stronki takie jak ta http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ do BC 2 ale na to jeszcze za wcześnie. W jakimś tam stopniu będziesz mógł się nimi posiłkować przy wyborze broni.

EDIT:

http://www.ea.com/servers/battlefield3

Nie znalazłem na szybko info jak długo BL będzie wyłączony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, szybka analiza tego co tam już jest wskazuje, że najszybciej zabije się kolesia za pomocą:

Assault: G3A3, Mechanik: A-91 (mimo najmniejszych obrażeń), Support: PKP Pecheneg,

Co do Recona to brak jeszcze danych ale najbardziej obiecująco wygląda SV98, a\ole należy pamiętać, że to jest bolt-action, czyli tylko powolny ogień pojedynczy - więc w zasadzie tylko na headshoty.

Oczywiście należy uwzględnić nie tylko to co jest (szybkostrzelność i obrażenia od jednego pocisku i spadek efektywności wraz z odległością) ale i skalę rozrzutu i odrzutu - tych danych nie ma i raczej ciężko będzie je policzyć.

Inna sprawa np. SCAR-H, który ma największe obrażenia spośród broni inżyniera jednak jest o 25% wolniejszy - przez co zabija niby odrobinę wolniej, ale z drugiej strony - potrzebuje o jeden celny pocisk mniej - więc na większej odległości gdy celność spada powinien sprawdzać się lepiej.

Ja osobiście akurat biegam z A-91 - i dość szybko pozostaję bez pestek - mimo względnie wysokiej celności jaką mam na tej broni (ok. 17% o ile pamiętam) - własnie ze względu na ogromną jej szybkostrzelność, na szczęście z tłumikiem jakby mniej wierzgała - ale wtedy jest mniej skuteczna....

No co kto lubi, zazwyczaj i tak się okazuje, że na daną sytuację i tak nie posiada się takiego wyposażenia / broni które by się przydały. I albo trzeba zmykać albo radzić sobie z tym co się ma :(

---

Z innej beczki - jak rozbrajać ładunki przeciwnika? Tylko robotem? Chodzi mi głównie o miny ppanc, bo claymore to nawet cieżko określić w którą stronę jest zwrócony... Czy może palnik zadziała? Nie miałem odwagi sprawdzić :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...