Skocz do zawartości

Battlefield (seria)


Sethy

Polecane posty

Głupie pytanie, ale grałem tylko w betę i nie mogę sobie przypomnieć - reanimacja dalej jest bez chwilowej nietykalności?

Tak samo wygląda sprawa z respawnami - nie wiem czemu, ale na początku jest najpierw taki czarny ekran, a dopiero potem pojawia się ekran gry, przez co ginę jeszcze zanim w ogóle cokolwiek zobaczę na monitorze...

Czy rozmkinił ktoś z Was, co oznacza "zatrzymano rzeźnika"?

Można też zabijać nożem przeciwników, ale nie jestem pewny czy za to się odblokowuje dog tagi.

Tak, ale graniczy to z cudem - najlepiej i tak zakradać się od tyłu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Opti to z rzeźnikiem oznacza, że zatrzymałeś czyjegoś killstreaka.

Kiedy atakujesz z przodu nożem to dobierasz jakieś 25% hp czyli po tym masz w większości deda :D

@PeterCD44

Łącz się z battlelogiem przez adres:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/

i będziesz miał cały czas po polsku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, jak odblokowuje się te śmieszne i ciekawe "prawe" nieśmiertelniki? Ja posiadam tylko te z mass effecta 3, mam już 10 level a nie odblokowałem żadnego z nich.

Z tego co udało mi sie ustalić obecnie, w grze można zdobyć Dog Tagi:

- 159 za standarodwe osiągniecia w grze multiplayer

Natomiast odnośnie tych specjalnych (z grafikami)

- 10 dostępnych jest z Pre-Orderu

- 6 za status weterana poprzednich części

- 56 za specjalne osiągniecia w grze multi, single i coop

- 35 za inne drużynowe specjalne osiągniecia mutiplayer

- 1 za kod z strony AlienWare

- 1 za kod z Razera

- 5 za kody z Mr Propper

- 3 z innych gier Mass Effect i NFS: The Run

...niestety nie znam kryteriów jak je zdobyć. Kilka pochodzi z kodów promocyjnych Razera, AlienWare, Dr Pepper itp.

Można też zabijać nożem przeciwników, ale nie jestem pewny czy za to się odblokowuje dog tagi.

Nie chodziło mu o to sherlocku :) Tagi zbiera się wyłacznie insta-killem od tył.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejsciu singla , coopa i spedzeniu parunastu godzin w multi uznalem ze gra jest świetna. Jest to moja pierwsza styczność z serią Battlefield. Dotychczas grałem w CODa, więc uważam to za sukces DICE, że udalo sie im przekonać tak zagorzalego fana call of duty (gram od 4 części non stop po multi, 1 i 2 nie mialem jeszcze neta :D) . Grafika jest dobra, udźwiękowienie genialne i według mnie ta gra daje mi wszystko to czego od fpsa można wymagać. Walki piechoty imo sa bardzo podobne do tego w codzie (chodzi mi o samo strzelanie) z ta roznica ze w bfie nie potrafie juz wbic sie na respa i zlikwidowac samemu wrogi team :D Jedyny problem to taki ze zamowilem sobie pre ordera z rtv euro agd i nie mam teraz tych 10 niesmiertelnikow oraz karabinu sks dao12 i tego karabinu maszynowego. Chociaz w ofercie pokazane było ze beda dodane. No trudno chociaz back to karkand bedzie za darmo :D Jeżeli ktos tez zamowil ze sklepu euro.com.pl i wie jak zdobyc te niesmiertelniki itd bylbym wdzieczny za pomoc

Do zobaczenia na polu bitwy ! :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosilbym o podpisanie tej petycji Bf3 Air superiority!

http://www.petitionbuzz.com/petitions/bf3airsuperiority

Zapomnij :) Nie używam, nie potrzebuję.

--------

Ja bym wprowadził limit zasięgu dla mortarów - to jest jakiś obłęd - siedzi koleś skitrany na końcu mapy z nielimitowaną amunicją i naparza po całej mapie. Wolę nawet tube-noobów bo przynajmniej mam szansę dostrzec skąd leci rakieta i uskoczyć. A to? Grom z jasnego nieba normalnie. I jeszcze zadaje dość spore obrażenia obszarowe...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, mam. Ale i tak nie wiem o co chodzi :P

Jak rozumiem jest to jakiś tryb gdzie na fragmencie mapy są tylko samoloty, i tam się naparzają.

Ale przecież tak jest i teraz - ten fragment to wysoka atmosfera poza zasięgiem rakiet... :-/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nawet nie piszcie że kogoś nie stać na oryginały i ściąga piraty bo to do mnie nie przemawia. ja też na pieniądzach nie śpię zarabiam 1800zł + dom, rachunki, dziewczyna itp. itd. Do 10 mi nie starcza a i tak jestem w stanie odłożyć sobie na grę;p

no tak faktycznie a najdrozsze z tego wszytkiego to ...dziewczyna hahaha ohh ile to kasy zrzera :x haha

Nie wiem czy zauwazyliście ale w SP postać (to znaczy my ) szybciej wstaje z pozycji lezącej niz w MP w MP naciskam spacje to o matko zanim wstanie to jeszcze przez pól sekundy stoi w miejscu a SP odrazu z rozbiegu szkoda bo tak bylo w becie :-/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ba, ale za to miny p-panc nie znikają :P Na szczęście...

Z kolei dziwi mnie, ze jeśli po zgonie respawnuję sie jako Recon to zarówno UGS jak i Radio ulegają autodestrukcji... Bez sensu... Do tego dlaczego UGS jest tylko jeden?

@DOWN Popieram w 100%. Robot strasznie kiepsko reaguje na sterowanie - najpierw niemal w ogóle a potem nagle staje się nadsterowny. Przy większej szybkości (jak na jego możliwości ofcoz...) to masakra jest.

Natomiast jak do tej pory udało mi się bez zwrócenia na siebie uwagi tylko raz podjechać i zaplantować (skutecznie :D ). Poza tym widzę, że ludzie jednak nie tylko szybko go zauważają a często nawet spotują i likwidują błyskawicznie (2 magazynki wystarczą). Chyba, że to przez przypadek :-/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem miny ppanc. nie znikają, ale za to sterowanie robotem saperskim to katorga. Nie wiem czy ono ma być takie celowo, żeby balansować rozrywkę, czy akurat tego nie testowali... Co nie zmienia faktu, że większość graczy jeszcze tego nie ogarnia, stałem robocikiem i plantowałem dobre 5-6 razy zanim skumali co się dzieje, że ładunek sam się podkłada po rozbrojeniu...

Dodam, że mimo usilnych prób nie udało mi się nikogo zabić tym robotem. Spawałem dobrą minute kampiącego recona i nic.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denerwują mnie narazie dwie rzeczy w multi:

1) Mundur który wybieram zmienia się z każdą rundą na domyślny

2) Jeśli przerwie się sekwencje ładowania broni, nawet jeśli magazynek jest w gnieździe to jeśli zmienimy bron mamy zero naboi. Cała sekwencja musi być odegrana od początku do końca. Mam nadzieje że naprawią to pathem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego typu niedoróbki prawie na pewno zostaną naprawione już z pierwszą, większa aktualizacją. Mnie raczej smuci totalna niemożność gry na mapach 64, stuttering i freezy to jedno, ale jednak sam chaos wprowadzony przez strukturę gry przeraża. Nieczytelne pole widzenia jak i mapa, spawn killerzy, problemy z respawnem przy kompanach z drużyny, praktycznie zerowy co-op i ogólne uczucie bycia dzieckiem we mgle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle to menu ma okropny konsolowy rodowód - gorsze było tylko w Oblivionie i Dungeon Siege III :(

Żeby zmienić byle drobiazg trzeba przejść przez 3-4 poziomy. Ot np. kwestia zmiany okularu, maskowania właśnie - na mapach, gdzie często co 2-3 respawny warto by zmienić wyposażenie - to spora strata czasu. Zwłaszcza gdy np. przydałby się noktowizor...

Ja bym widział zmianę kamuflażu jako opcję od razu na głównym (bez włażenia do kustomizacji) - chyba, żeby dodali optymalny automatyczny wybór według już posiadanych - jeszcze lepiej.

Z kolei wybór broni - chwiałbym mieć możliwość zapisywania kombinacji broni (nawet lokalnie na kompie by wystarczyło przecież!) i wyposażenia - np. zestaw do zwalczania czołgów, zestaw na ciemne tunele, pakiet do kampienia :P Tak samo szczegółowe elementy broni głównej - OK, da się szybko zmienić broń, ale tylko na ostatnią jej konfigurację - zmiana byle duperelu to już 3 poziomy klikania przez menu :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...