Skocz do zawarto艣ci

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie mo偶na dodawa膰 nowych odpowiedzi.

Turambar

LARP-y

Polecane posty

Akurat pisze teraz larpa... :P

W sumie to nie wiem, od czego zacz膮膰. Czy od faktu, 偶e larpy s膮 lepsze od normalnej sesji (co przechodzi na to, 偶e larpa poprowadz臋 z ch臋ci膮, za to sesji zwyk艂ej nigdy), czy mo偶e od og贸lnych za艂o偶e艅...

No ale za艂o偶enia raczej s膮 znane przez tych, co siedz膮 w tym dziale, nie? ;P

A dlaczego dla mej skromnej osoby LARP przebija normalne RPG? Ano proste: bo wymagaj膮, zmuszaj膮 wr臋cz do dzia艂ania ka偶dego z graczy (kilka razy zdarzy艂o mi si臋 niemal nic nie gada膰 na sesjach, raz nawet spa艂em* ;)), no i sama formu艂a jest atrakcyjniejsza. Nie siedzi si臋 nad sto艂em, tylko biega, szepcze, chodzi, knuje i wbija no偶e w plecy przyjacio艂om, dla w艂asnych zysk贸w (no nie zawsze ;P). Niby trzeba zebra膰 wi臋ksz膮 ekip臋 i za艂atwi膰 sobie miejsce, ale raz, 偶e na konwentach larp贸w jest pe艂no, to dwa -> dla zgrai fanatyk贸w takie problemy, jak miejsce, czy ludzie, to nie problem. ;P

--------------------------------------

*Co pewnie niekt贸rzy pami臋taj膮. :P

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Ja niestety nie mia艂em jeszcze okazji wzi臋cia udzia艂u w 偶adnym LARP-ie, nad czym bardzo ubolewam. Jednak moi znajomi, kt贸rzy brali ju偶 udzia艂 w takich zabawach (艂膮cznie z niemal dwutygodniowym "Orkonem"), zgodnie twierdz膮 偶e jest to 艣wietna zabawa. Mo偶e w przysz艂ym roku uda mi si臋 w ko艅cu na jaki艣 za艂apa膰. :wink:

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

艢wietna rzecz :) Bra艂em udzia艂 w dw贸ch ods艂onach Watershead'a, nale偶y do grupy oko艂olarpowej i jest 艣wietnie ^^ Takie gry daj膮 baaardzo du偶o frajdy ;) Ca艂y dzie艅 latania w prze艣cierad艂ach po cytadeli... ech... To trzeba samemu poczu膰. Polecam ka偶demu komu nudzi si臋 ju偶 fabu艂a w grach, tam sam j膮 tworzysz ;P Teraz pomagam w tworzeniu kolejnego LARPa, wi臋c do艣膰 mocno si臋 wkr臋ci艂em. Niestety kolejna edycja WS dopiero za rok, wi臋c trzeba b臋dzie sie na innego za艂apa膰 :P

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

sitelogod.gif


Mamy zaszczyt zaprosi膰 Was na pierwsz膮 ods艂on臋 LARPa Tenebris. Gra odb臋dzie si臋 w dniach 8-10 lipca 2011 roku na terenie nieczynnej 偶wirowni w Owi艅skach w gm. Czerwonak pod Poznaniem. Fabu艂a toczy膰 si臋 b臋dzie w autorskim 艣wiecie, kt贸rego realia przywodz膮 na my艣l p贸藕ne 艣redniowiecze. Podobnie jak mechanika rozgrywki, zosta艂 on wykreowany przez grup臋 zakochanych w LARPach mi艂o艣nik贸w fantastyki.

Gracze b臋d膮 mieli mo偶liwo艣膰 odkrywania tajemnic przesyconego magi膮 kontynentu Tebronu na wiele r贸偶nych sposob贸w. Pierwsza ze 艣cie偶ek pozwoli im poznawa膰 艣wiat oczami ludzkich przybysz贸w, kt贸rzy przyp艂yn臋li na Nowy Kontynent pod 偶aglami Federacji Karnae, w poszukiwaniu niezliczonych bogactw, nie艣miertelnej s艂awy, pot臋偶nej magii i 藕r贸de艂 wiary. B臋d膮 mogli te偶 obra膰 drog臋 rdzennych mieszka艅c贸w Tebronu, takich jak kanoniczne dla gatunku fantasy postacie elf贸w i krasnolud贸w. Do dyspozycji graczy zostanie r贸wnie偶 oddane dzikie plemi臋 Amuryt贸w, potomk贸w ludzkich rozbitk贸w, kt贸rych kapry艣ne wiatry przygna艂y na Tebron wiele stuleci wcze艣niej.

Po zasady gry, mechanik臋, histori臋 艣wiata oraz mn贸stwo r贸wnie przydatnych informacji i wskaz贸wek zapraszamy na:
Oficjaln膮 stron臋 LARPa Tenebris

Stowarzyszenie Tenebris gwarantuje, 偶e pr臋偶ny team organizator贸w do艂o偶y wszelkich stara艅, aby LARP spe艂ni艂 Wasze naj艣mielsze oczekiwania.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Witamy ponownie!

Po kolejnym miesi膮cu wyt臋偶onej pracy nad naszym LARPem mamy dla Was 艣wie偶膮 porcj臋 aktualno艣ci!

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym Forum. To niezast膮pione 藕r贸d艂o informacji i najlepsze miejsce na zadawanie pyta艅 na temat LARPa. W ostatnim czasie pojawi艂o si臋 na nim sporo interesuj膮cych materia艂贸w, takich jak:

- Specyfikacja Frakcji wraz z opisem poszczeg贸lnych ras. Szczeg贸艂owy i podstawowy podr臋cznik dla ka偶dego gracza!

- Tabela Zale偶no艣ci Mi臋dzyfrakcyjnych - czyli kto si臋 lubi, a kto si臋 czubi!

Obie aktualizacje znajdziecie w dziale: Informacje ---> Nab贸r do frakcji ---> Specyfikacja Frakcji.

Gor膮co polecamy polubienie Strony Tenebris na Facebooku. Na bie偶膮co publikujemy tam powiadomienia o najwa偶niejszych aktualizacjach. Przez Facebook'a mo偶ecie r贸wnie偶 ju偶 dzi艣 potwierdzi膰 sw贸j udzia艂 w naszej imprezie.

Zach臋camy do spotkania z nami na tegorocznym konwencie Pyrkon!. Uczestnicy imprezy b臋d膮 mieli niepowtarzaln膮 okazj臋 wzi臋cia udzia艂u w przygotowanej przez nas dramie Tenebris 1/2: Bilet w jedn膮 stron臋 kt贸ra b臋dzie swoistym prequelem naszego wakacyjnego LARPa. Drama b臋dzie rozgrywana w sobot臋 wieczorem, a sam konwent odb臋dzie si臋 w dniach 25-27 marca w Poznaniu.

Mamy nadzieje, 偶e przygotowane materia艂y pomog膮 Wam w rozeznaniu si臋 w 艣wiecie, kt贸ry stale si臋 rozrasta, a kolejne ksi臋gi kart jego historii zape艂niaj膮 si臋.

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Ma艂e podsumowanie naszej aktywno艣ci na Pyrkonie 2011

zms.png

To dopiero pow贸d do dumy!

Z艂ote Maski nasze!

Zorganizowana przez nasz膮 ekip臋 drama Tenebris 1/2: Bilet w jedn膮 stron臋 otrzyma艂a nagrod臋 w kategorii Dla Najlepszego MG Team na najwi臋kszym konwencie fantastyki w Polsce! Zapraszamy do obejrzenia

i naszej galerii na Facebook?u!

Dzi臋kujemy wszystkim graczom i pozosta艂ym uczestnikom konwentu, kt贸rzy ogl膮dali nasze plakaty i dali si臋 pocz臋stowa膰 ulotk膮! Mamy nadziej臋, 偶e wszyscy pojawicie si臋 8 lipca w Owi艅skach i pomo偶ecie nam otworzy膰 nowy rozdzia艂 w historii wielkopolskich LARP贸w!

Ju偶 wkr贸tce na naszym forum zostan膮 umieszczone zasady i mechanika rozgrywki. Zapraszamy do rejestracji!

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Organizatorzy Tenebris serdecznie zapraszaj膮 na I Spotkanie Organizacyjne dla Graczy kt贸re odb臋dzie si臋 w najbli偶sz膮 sobot臋, 9 kwietnia o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na pozna艅skiej Cytadeli.

B臋dzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pyta艅 odno艣nie wakat贸w, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy zwi膮zanych z naszym lipcowym LARPem.

Poni偶ej zamieszczamy mapk臋 z oznaczonym miejscem spotkania organizacyjnego:

mapkasplux.jpg

Do zobaczenia w sobot臋!

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

PO PIERWSZE - MECHANIKA

Witajcie drodzy gracze,

mamy zaszczyt pokaza膰 Wam owoc naszej niemal p贸艂rocznej pracy!

Oto wyczekiwany Podr臋cznik Gracza stworzony przez nas dla Was. Wszystkie zasady, frakcje i czary w jednym miejscu. Ca艂y LARP od strony mechanicznej, nie b臋dzie mia艂 ju偶 przed Wami tajemnic. Podr臋cznik znajdziecie na naszym forum w dziale "Mechanika". Zapraszamy do lektury!

mechanika.gif

PO DRUGIE - REKRUTACJA

Poniewa偶 mechanika ujrza艂a dzi艣 艣wiat艂o dzienne i usun臋li艣my z drogi wszystkie formalne przeszkody, z rado艣ci膮 og艂aszamy, 偶e rekrutacja graczy na LARPa Tenebris uzyska艂a status: OTWARTA!!!

Ze wzgl臋du na zaistnia艂e okoliczno艣ci postanowili艣my da膰 Wam wi臋cej czasu na zg艂aszanie swoich postaci - termin nadsy艂ania zg艂osze艅 to na dzie艅 dzisiejszy 31 czerwca 2011 roku.

Pami臋tajcie, aby zg艂oszenie wys艂a膰 do odpowiedniego MG frakcji!

Lista MG wraz z mailami jest dost臋pna na naszej stronie internetowej. Z tej samej witryny mo偶na pobra膰 r贸wnie偶 formularz zg艂oszenia postaci.

Spieszcie si臋! Liczba miejsc w niekt贸rych frakcjach ograniczona!

PO TRZECIE - II SPOTKANIE DLA GRACZY

Serdecznie zapraszamy na II Spotkanie Organizacyjne dla Graczy kt贸re odb臋dzie si臋 w najbli偶sz膮 niedziel臋, 12 czerwca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na pozna艅skiej Cytadeli.

B臋dzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pyta艅 odno艣nie wakat贸w, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy zwi膮zanych z naszym lipcowym LARPem.

Do zobaczenia w niedziel臋!

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

I. Mapka dojazdu na LARPa + instrukcje

Na naszym forum przed kilkoma dniami ukaza艂a si臋 mapka pokazuj膮ca jak dojecha膰 na Tenebris wraz ze stosownymi instrukcjami i obja艣nieniami. Z kolei w tym temacie gracze spoza Poznania (i nie tylko) umawiaj膮 si臋 na wsp贸lny wyjazd.

II. Ostatni dzwonek!

Wszystkich ch臋tnych graczy, kt贸rzy jeszcze nie przes艂ali swojemu MG Formularza Zg艂oszenia Postaci przypominamy, 偶e 1 lipca jest ju偶 pojutrze! Po tym terminie ORGowie solidarnie ruszaj膮 w plener, i zg艂oszenia os贸b kt贸re sp贸藕ni膮 si臋 z wysy艂k膮 mog膮 nie zosta膰 potraktowane z nale偶yt膮 uwag膮.

List臋 adres贸w e-mail wszystkich Mistrz贸w Gry znajdziecie tutaj.

III. Spotkanie dla graczy

Serdecznie zapraszamy na IV (OSTATNIE!!!) Spotkanie Organizacyjne dla Graczy kt贸re odb臋dzie si臋 wyj膮tkowo w SOBOT臉, 2 lipca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na pozna艅skiej Cytadeli.

B臋dzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pyta艅 odno艣nie wakat贸w, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy zwi膮zanych z naszym przysz艂otygodniowym LARPem.

Wszystko wskazuje na to, 偶e b臋dzie to OSTATNIA okazja do zap艂acenia ni偶szej sk艂adki (25z艂). Warto si臋 pojawi膰!

Do zobaczenia w SOBOT臉!

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

No to tego... To ja si臋 pochwal臋, 偶e by艂am na Orkonie w tym i zesz艂ym roku... :) W prawdzie w zesz艂ym nie wypali艂o ze wzgl臋du na pogod臋, ale w tym uda艂o mi si臋 wybudowa膰 sza艂asik zielarki i pochodzi膰 po terenie gry g艂贸wnej zbieraj膮c zielska. :)

Za nied艂ugo postaram si臋 doda膰 na mojego forumowego bloga jakie艣 zdj臋cia stamt膮d. (poza tym mam tam kilka opis贸w moich w艂asnych larp贸w, zapraszam wszystkich zainteresowanych! :) )

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Jest taka sprawa:

Nied艂ugo planuj臋 wybra膰 si臋 na swojego pierwszego LARP-a i nasuwa mi si臋 takie pytanie:

Czy w grze mog臋 wykorzysta膰 drewniany miecz? W internecie nie znalaz艂em najmniejszej wzmianki o drewnie, jako materiale na "bezpieczn膮" bro艅. Tote偶 zastanawiam si臋, czy "drewniaki" s膮 w og贸le dozwolone.

LARP - Geas Burgkon

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

@andli04s - M贸wisz o drewnie jako o rdzeniu?

Je艣li tak, to powinno si臋 nada膰, cho膰 osobi艣cie polecam bambus(lub w艂贸kno szklane, ale to ju偶 bardzo du偶y wydatek ;) ). Bardziej si臋 nadaje.

Je艣li drewno, jako samo drewno, bez warstwy otuliny/pianki w 偶adnym wypadku nie jest zaliczane do bezpiecznych :)

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Je艣li drewno, jako samo drewno, bez warstwy otuliny/pianki w 偶adnym wypadku nie jest zaliczane do bezpiecznych :)

W takim razie, je艣li drewniany rdze艅 pokryj臋 piank膮 monta偶ow膮, kt贸r膮 nast臋pnie oklej臋 ta艣m膮 malarsk膮 powinno by膰 w porz膮dku?

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

@angli04s - Przepraszam 偶e tak p贸藕no odpisuj臋, nie mia艂em wcze艣niej czasu ;)

Polecam piank臋 tapicersk膮, lub otulin臋 do rur PCV(to polecam bardziej), a do oklejenia "Power Tape". Jest mocn膮 ta艣m膮, a nie zbija mi臋kkiej warstwy.

Chocia偶 mo偶esz zrobi膰 w艂asnym sposobem, wa偶ne aby by艂o troch臋 martwego ostrza(sama pianka, bez drzewca) i 偶eby to by艂o stosunkowo mi臋kkie.

Najlepszy test to mocne uderzenie w samego siebie. Je艣li poczujesz uderzenie, a nie b臋dzie Ci臋 to bole膰, jest okej(o ile nie jest masochist膮 nieczu艂ym na b贸l ;)), je艣li wyst臋puje b贸l, za mocno zbi艂e艣 piank臋, lub jest jej za cienka warstwa :)

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

logowinter.jpg
Tenebris:
Zew P贸艂nocy



W imieniu Stowarzyszenia Tenebris serdecznie zapraszamy na naszego
nowego, surviwalowego LARPa, dzi臋ki kt贸remu gracze po raz kolejny b臋d膮
mieli szans臋 przeniesienia si臋 na fantastyczny kontynent Tebronu. Gra
rozpocznie si臋 w sobot臋 17 grudnia o godz. 17:00 i potrwa a偶 do
wczesnych godzin porannych dnia nast臋pnego. Teren gry tym razem
znajdzie si臋 w granicach Sto艂ecznego Miasta Poznania, bli偶sze
szczeg贸艂y wkr贸tce

Przed pi臋cioma miesi膮cami, podczas starcia z艂owrogich poplecznik贸w
Rybiego Kr贸la ze zjednoczonymi si艂ami Elf贸w i Ludzi, obro艅cy Tebronu
pojmali 偶ywcem Amuryckiego Szamana. Ze wzgl臋du na zagro偶enie, jakie
stwarza艂 dla wszystkich 偶ywych istot, wydr膮偶ono dla niego w skale
g艂臋boki loch, w kt贸rym za magicznie zapiecz臋towanymi wrotami, pod
nieustann膮 stra偶膮, mia艂 sp臋dzi膰 reszt臋 swego n臋dznego 偶ywota.

Jego los zdawa艂 si臋 by膰 przes膮dzony...a偶 do pewnego zimowego poranka,
kiedy wartownicy odkryli otwarte na o艣cie偶 wrota lochu. Wewn膮trz
spoczywa艂y zmasakrowane cia艂a stra偶nik贸w z nocnej zmiany. Po je艅cu nie
by艂o 艣ladu.

Kiedy przera偶eni 偶o艂nierze przybiegli co si艂 w nogach do obozu
sprzymierzonych, w obr臋bie palisady panowa艂 chaos. Mieszka艅c贸w fortu
obieg艂a ju偶 wie艣膰 o innym, r贸wnie dramatycznym wydarzeniu. Z
laboratorium alchemicznego zgin臋艂a prastara amurycka Ksi臋ga,
przechowywana tam wraz z z ca艂膮 dokumentacj膮 i zbiorem naukowych
opracowa艅 na jej temat. Jedyny 艣wiadek tego rabunku, m艂ody adept
piromancji, zosta艂 zaatakowany w 艣rodku nocy, kiedy samodzielnie
studiowa艂 najnowsze wyniki bada艅 nad artefaktem. Kiedy konfratrzy
odnale藕li go nad ranem, student by艂 ci臋偶ko ranny i w szoku, ale jego
zeznanie nie pozostawia艂o w膮tpliwo艣ci - Ksi臋ga trafi艂a w r臋ce
zbieg艂ego Szamana, a on sam opu艣ci艂 ob贸z przed paroma godzinami. To
w艂a艣nie na jej po偶贸艂k艂ych ze staro艣ci stronnicach zakl臋ta by艂a wiedza
umo偶liwiaj膮ca Gu艣larzowi odprawienie szeregu mrocznych rytua艂贸w,
prowadz膮cych do przyzwania 艣mierciono艣nego Rybiego Kr贸la - Amura...

Awatar Cuthberta niezw艂ocznie powo艂a艂a dru偶yn臋 艣mia艂k贸w, w sk艂ad kt贸rej wesz艂o:
- dwoje elfickich Tropicieli
- trzech 呕o艂nierzy si艂 zbrojnych Cesarstwa Arche
- Gwardzista Ksie偶yca
- ranny Piromanta i czuwaj膮cy nad jego stanem Herbalista
- elficki Czarodziej
- Kap艂anka Sybilli
- Templariusz Cuthberta
- Paladyn wraz z Trubadurem
- dw贸ch Krasnoludzkich Artylerzyst贸w
- Traper
- Awanturnik
- 艁owca Przyg贸d
- Amuryta
- Kurier

Aby podkre艣li膰 niezwyk艂膮 rang臋 po艣cigu, na czele wyprawy stan膮艂 sam
Admira艂 Gwiezdnej Floty. Cz艂onk贸w dru偶yny r贸偶ni艂o wszystko, ale
jednoczy艂 wsp贸lny cel - dopadni臋cie Szamana Amuryt贸w, odebranie mu
艣mierciono艣nej Ksi臋gi i dostarczenie go przed oblicze Cuthberta -
偶ywego lub martwego.

Trop prowadzi艂 na p贸艂noc.


Wszystkich zainteresowanych udzia艂em w grze prosimy o wybranie jednego
z wy偶ej wymienionych wakat贸w i zg艂oszenie ch臋ci uczestnictwa
wysy艂aj膮c maila na adres tenebris.larp@gmail.com. Deklaracje
sk艂adane poprzez PW lub na forach internetowych nie b臋d膮 uwa偶ane za
wi膮偶膮ce. Ze wzgl臋du na charakter imprezy liczba graczy nie powinna
przekroczy膰 dwudziestu, dlatego zach臋camy do szybkiego obsadzania
wolnych miejsc. Poniewa偶 gra b臋dzie si臋 toczy艂a r贸wnie偶 w godzinach
nocnych, przy bardzo surowych warunkach pogodowych, kierujemy nasze
zaproszenie przede wszystkim do graczy pe艂noletnich. Osoby
niepe艂noletnie, kt贸re uko艅czy艂y 15 lat, mog膮 wzi膮膰 udzia艂 w LARPie
jedynie za zgod膮 rodzic贸w i w towarzystwie pe艂noletniego opiekuna.
Koszt akredytacji to 10z艂, w cenie wej艣ci贸wki organizatorzy gwarantuj膮
smaczny prowiant, gor膮cy nap贸j i miejsce przy ogniskach.

Do zobaczenia na P贸艂nocy!!!
Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Tenebris: Zew P贸艂nocy
Debriefing fabularny


1.jpg

Wyprawa w po艣cigu za zbieg艂ym Szamanem Amuryt贸w wyruszy艂a w drog臋 w 艣rodku nocy, kiedy morze namiot贸w i nieliczne nowe zabudowania u艣pionego obozowiska ton臋艂y w bladym, ksi臋偶ycowym blasku. Pocz膮tkowo 艣lad prowadzi艂 prosto na p贸艂noc, nast臋pnie uciekinier zboczy艂 troch臋 na p贸艂nocny wsch贸d. Po przekroczeniu rw膮cego nurtu rzeki Giliomach tropiciele d艂ugi czas kr膮偶yli w miejscu w poszukiwaniu trop贸w, po czym ostatecznie poprowadzili dru偶yn臋 w kierunku p贸艂nocno zachodnim, wzd艂u偶 podn贸偶a g贸r Crainnare.

Przez ca艂e dwa tygodnie podr贸偶 przebiega艂a niemal bez zak艂贸ce艅. Wszystkie niesamowite wydarzenia zacz臋艂y si臋 w pi臋tnastym dniu ekspedycji, kiedy 艣wie偶y trop przywi贸d艂 艣mia艂k贸w nad spieniony nurt rzeki Glacnoise. 艢mia艂kowie spotkali tam wtedy czterech tajemniczych my艣liwych - Elf贸w P贸艂nocy, kt贸rzy zaoferowali si臋 odprowadzi膰 cz艂onk贸w wyprawy do ich pobliskiej czatowni. Po drodze kolumna zosta艂a zaatakowana przez 艣nie偶nobia艂ego, humanoidalnego potwora - Yeti. Bestia okaza艂a si臋 by膰 niezwykle silna i niebezpieczna. W walce z ni膮 poleg艂 dow贸dca wyprawy, Admira艂 Gwiezdnej Floty. Widz膮c to, 艣wiadomy zagro偶enia przyw贸dca elf贸w P贸艂nocy rozkaza艂 swoim podw艂adnym aby uciekali z cz艂onkami wyprawy do czatowni, podczas gdy on b臋dzie os艂ania艂 ich odwr贸t. Samotnie rzuci艂 si臋 na potwora, przyp艂acaj膮c 偶yciem swoj膮 odwag臋.

Dzi臋ki bohaterstwu swoich przyw贸dc贸w cz艂onkowie wyprawy dotarli bezpiecznie do elfickiej czatowni, sk膮d wkr贸tce wyruszyli dalej. Przetrzebiony oddzia艂 Elf贸w P贸艂nocy postanowi艂 im towarzyszy膰. Prowadzeni po 艣ladach Szamana przez trapera i elfick膮 tropicielk臋 podr贸偶ni napotkali na swojej drodze liczne potwory - podobne kobietom upiory Banshee, Wilko艂aki, Minotaura, Wied藕mokruka i Lodowego Trolla, a tak偶e magiczne, inteligentne stworzenie - Zagadkowego Krokodyla, kt贸ry pom贸g艂 艣mia艂kom sforsowa膰 br贸d. Rad膮 i pomoc膮 s艂u偶y艂 艣mia艂kom nieoczekiwany sprzymierzeniec - 艁owca Plugastwa, cz艂owiek, kt贸ry w pogoni za potworami zap臋dzi艂 si臋 a偶 na dalek膮 p贸艂noc. Nie ustrzegli si臋 jednak zdrady - Elfy P贸艂nocy okaza艂y si臋 by膰 w rzeczywisto艣ci nikczemnymi Doppelgangerami, a ich prawdziwe oblicze ukaza艂 艣mia艂kom magiczny rytua艂 Elfickiego Czarodzieja.

Podr贸偶 przez lodowate strumienie, g艂臋bokie jaskinie i krasnoludzkie ruiny doprowadzi艂a 艣mia艂k贸w do makabrycznego odkrycia. Pe艂gaj膮ce 艣wiat艂a lampion贸w ods艂oni艂y wielk膮 plam臋 lepkiej, organicznej substancji. Po bli偶szych ogl臋dzinach 艣mia艂kowie wydobyli z mazi fragmenty poszarpanego p艂aszcza, a tak偶e szeroki pas i drewniany kostur. Ich pochodzenie nie budzi艂o w膮tpliwo艣ci.
Przedmioty nale偶a艂y do Szamana Amuryt贸w.
Od tego miejsca trop bezpowrotnie si臋 urywa艂.

Zdezorientowani i wyko艅czeni po艣cigiem 艣mia艂kowie zrobili post贸j i rozbili ob贸z. Alfred Solari, kt贸ry po tragicznej 艣mierci Admira艂a przej膮艂 dowodzenie nad grup膮 偶o艂nierzy Arche, wys艂a艂 cesarskiego kuriera do Obozowiska Si艂 Sprzymierzonych z pro艣ba o dalsze instrukcje. Dzi臋ki dobrej kondycji, du偶ej mobilno艣ci i wrodzonej orientacji w terenie pos艂aniec przeby艂 dziel膮cy go od Obozowiska dystans 140 mil w ci膮gu sze艣ciu dni. W drog臋 powrotn膮 ruszy艂 na 艣wie偶ym wierzchowcu i ju偶 po dziewi臋ciu dniach od rozstania ze 艣mia艂kami by艂 z powrotem nad brzegiem Glacnoise.

Kiedy zacz膮艂 opowiada膰 o sytuacji w obozie, 艣mia艂kowie co chwil臋 mu przerywali. Niekt贸rzy 艂apali si臋 za g艂ow臋, potrz膮saj膮c ni膮 bezradnie, j臋cz膮c i lamentuj膮c. Inni z w艣ciek艂o艣ci膮 kopali w paleniska, przy akompaniamencie g艂o艣nych przekle艅stw ciskaj膮c w spienione nurty rzeki 偶arz膮ce si臋 polana. Z opowie艣ci kuriera wy艂ania艂a si臋 wizja wydarze艅, kt贸ra stawia艂a 艣mia艂kom w艂osy na karku.

Szaman wci膮偶 tkwi艂 w swoim skalnym wiezieniu, pod stra偶膮.
Ksi臋ga wci膮偶 by艂a przedmiotem bada艅 w laboratorium alchemicznym.
Pow贸d wyruszenia 艣mia艂k贸w pozostaje dla mieszka艅c贸w obozowiska NIEZNANY.
Awatar Cuthberta rozkazuje 艣mia艂kom niezw艂ocznie wraca膰 do Obozowiska Sprzymierzonych w celu z艂o偶enia wyja艣nie艅.

Kurier nie powiedzia艂 nic wi臋cej. Nie musia艂. 艢mia艂kowie zrozumieli, 偶e mroczne macki z艂owrogich si艂 wpakowa艂y ich w 艣mierteln膮 pu艂apk臋, a kr臋te 艣cie偶ki przeznaczenia mog膮 ich zawie艣膰 wprost na S膮d Wojenny... Kiedy podniecone krzyki dru偶yny przebrzmia艂y, w lodowatym, nieruchomym nocnym powietrzu zawis艂o niewypowiedziane pytanie o dalszy kierunek wyprawy i los wszystkich jej uczestnik贸w...


Serdecznie dzi臋kujemy wszystkim graczom, kt贸rzy odpowiedzieli na Zew!
Galeri臋 zdj臋膰 z LARPa mo偶ecie zobaczy膰 tutaj: https://picasaweb.google.com/11118891648495...cy17Grudnia2011
a do dzielenia si臋 wra偶eniami zapraszamy do tego w膮tku: http://tenebris.larp.pl/forum/viewtopic.php?f=101&t=454
Na dalsze losy bohater贸w wyprawy przyjdzie nam poczeka膰 do wiosny, kiedy to spotkamy si臋 na konwencie Pyrkon 2012 w Poznaniu :)
Szcz臋艣liwego Nowego Roku!!!

Do zobaczenia na Tebronie!
Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

logoprzebudzenietermin.png

Kolejny rozdzia艂 historii o tych, kt贸rzy przyp艂yn臋li, 偶eby zdoby膰, a zostali, by zrozumie膰.

Ju偶 ponad rok up艂yn膮艂 od dnia, kiedy 偶eglarze z Federacji Karnae po raz pierwszy rzucili kotwic臋 u brzeg贸w Tebronu. Przez ten czas, wraz z rdzennymi mieszka艅cami Nowego Kontynentu, byli 艣wiadkami wielu dramatycznych wydarze艅. W kronikach tego 艣wiata z pewno艣ci膮 zostanie odnotowane powstanie Rybiego Kr贸la, tajemnicza wyprawa na p贸艂noc oraz tragiczna 艣mier膰 Admira艂a Gwiezdnej Floty. Dzisiaj, kiedy echa zesz艂orocznej wojny powoli milkn膮, a mogi艂臋 Renzo Piano okrywaj膮 pierwsze spadaj膮ce li艣cie, mieszka艅cy Obozu Sprzymierzonych stopniowo ucz膮 si臋 偶ycia w obr臋bie tych samych mur贸w. Elfy, Krasnoludy, a nawet Amuryci, 艣ci膮gaj膮 tam z r贸偶nych zak膮tk贸w Tebronu, ciekawi zamorskich przybysz贸w. Pasa偶erowie okr臋t贸w Gwiezdnej Floty, cho膰 nie raz z t臋sknot膮 spogl膮daj膮 na ocean, powoli przystosowuj膮 si臋 do wsp贸艂istnienia z tubylcami.

Niestety, nie wszyscy.

Daleko poza obr臋bem mur贸w, w艣r贸d drzew, dzie艅 w dzie艅 rozbrzmiewa szcz臋k or臋偶a. Uciekinierowie z obozu, niezdolni do koegzystencji synowie i c贸rki wszystkich ras, bezlito艣nie morduj膮 si臋 nawzajem w le艣nych ost臋pach. Czy sojusz Sprzymierzonych jest wystarczaj膮co silny, 偶eby przetrwa膰 w obliczu terroru buntownik贸w? Czy nowym przyw贸dcom spo艂eczno艣ci wystarczy charyzmy, by przeciwstawi膰 si臋 nawo艂ywaniom, aby wyprze膰 Elfy za g贸ry, a Ludzi zepchn膮膰 do oceanu? Czy za艣lepieni powszednimi konfliktami Sprzymierzeni b臋d膮 w stanie dostrzec powa偶niejsze zagro偶enie?

Niech bogowie czuwaj膮 nad ich snem. Gdy nast膮pi Przebudzenie, mog膮 ju偶 nigdy nie ujrze膰 艣witu.


Zapraszamy Was serdecznie na LARPa Tenebris II: Przebudzenie. Gra odb臋dzie si臋 w dniach 1 - 2 wrze艣nia 2012 roku w okolicach Poznania. Fabu艂a b臋dzie kontynuacj膮 w膮tk贸w prowadzonych na LARPach Tenebris 1/2: Bilet w jedn膮 stron臋, Tenebris, Tenebris: Zew P贸艂nocy oraz Tenebris: Dzie艅 S膮du. Dzi臋ki szeregowi zmian w mechanice i sposobie prowadzenia rozgrywki b臋dzie ona atrakcyjna zar贸wno dla graczy obeznanych ze 艣wiatem, jak i tych, kt贸rzy na Tebronie pojawi膮 si臋 po raz pierwszy.

Zasady gry, mechanika, historia 艣wiata a tak偶e inne przydatne informacje dotycz膮ce tegorocznej ods艂ony b臋d膮 na bie偶膮co pojawia膰 si臋 na:
Oficjalnej stronie LARPa Tenebris
Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym
Forum Dyskusyjnym
oraz pilnego 艣ledzenia naszej
Strony na Facebook'u.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Summer is coming.... [Fort 2012]

http://desmond.imageshack.us/Himg717/scale...amp;res=landing

Czy s艂ysza艂em o Reinsfeld? Hmmm... nawet kiedy艣 tam by艂em i szczerze m贸wi膮c ciesz臋 si臋, 偶e jeszcze mog臋 o tym opowiada膰...

...na pocz膮tku kraina wydawa艂a si臋 urzeka膰 swym pi臋knem, otoczona bujnym lasem oraz 艂anami pszenicy, g臋stymi jak nigdzie indziej... dopiero po czasie dowiedzia艂em si臋, jak popi贸艂 i naw贸z z orczego 艣cierwa dobrze wp艂ywaj膮 na ro艣liny...

Nadchodzi czas na kolejn膮 edycj臋 konwentu FORT!

Zabawa rusza 5 lipca i b臋dzie trwa膰 a偶 do 8, gwarantuj膮c uczestnikom fantastyczn膮 zabaw臋. Podczas trwania kilkudniowego LARP'a bycie krasnoludzkim zab贸jc膮 albo gobli艅skim szamanem jest na porz膮dku dziennym.

Poza niezwyk艂膮 przygod膮 w realiach Starego 艢wiata, przewidziane jest wiele dodatkowych atrakcji, mi臋dzy innymi konkursy, prelekcje oraz przer贸偶ne gry.

Dla zainteresowanych:

wi臋cej informacji dotycz膮cych konwentu FORT na stronie domowej:

http://www.larpfort.pl

znajdziecie nas tak偶e na facebook'u:

http://www.facebook.com/events/353202344742617/

Gor膮co zapraszamy!!

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

NOWE OG艁OSZENIA ODNO艢NIE LARPa TENEBRIS:

I. KOREKTA TERMINU!!!

LARP rozpocznie si臋 NIE 31 sierpnia, lecz 1 wrze艣nia (w sobot臋)!!!.

Termin zako艅czenia gry nie uleg艂 zmianie - nast膮pi 2 wrze艣nia, w niedziel臋.

Decyzja o skr贸ceniu gry zosta艂a podyktowana przyj臋ciem nowej formu艂y rozgrywki. Przepraszamy za utrudnienia.

II. GAR艢膯 INFORMACJI O ROZGRYWCE

Po d艂ugich i burzliwych dyskusjach zdecydowali艣my si臋 zrezygnowa膰 z modelu gry stacjonarnej, tocz膮cej si臋 wok贸艂 kilu du偶ych lokacji s艂u偶膮cych postaciom r贸wnie偶 za miejsce do snu. W zamian mamy zamiar zaproponowa膰 graczom przygod臋, w kt贸rej nie b臋dzie czasu na bezczynno艣膰, a poznawanie fantastycznego kontynentu Tebronu b臋dzie si臋 odbywa膰 w nieustannym ruchu i stanowi膰 wyzwanie kondycyjne. Skojarzenia z naszym LARPem Tenebris: Zew Po艂nocy s膮 jak najbardziej na miejscu, przy czym zaznaczamy, 偶e tym razem rozgrywka b臋dzie znacznie d艂u偶sza, bardziej r贸偶norodna i zaplanowana dla wi臋kszej ilo艣ci graczy ni偶 to mia艂o miejsce w grudniu ubieg艂ego roku :) Nie obejdzie si臋 bez knowa艅, magii i szcz臋ku or臋偶a. Mechanika zostanie znacz膮co uproszczona w celu dostosowania jej do potrzeb dynamicznej rozgrywki.

Na naszym forum zostanie opublikowana lista wakat贸w do obsadzenia. Rezerwacja r贸l b臋dzie si臋 odbywa艂a drog膮 mailow膮. Ponadto b臋dzie istnia艂a mo偶liwo艣膰 kontynuuowania postaci z naszych poprzednich LARP贸w - wszystkich zainteresowanych takim rozwi膮zaniem prosimy o jak najszybszy kontakt.

III. AKREDYTACJA

Wysoko艣膰 op艂aty akredytacyjnej b臋dzie zale偶a艂a od terminu zap艂aty.

Do dnia 31 lipca wynosi ona 25 z艂otych.

Pocz膮wszy od dnia 1 sierpnia koszt akredytacji wzrasta do 30 z艂otych - tak膮 te偶 op艂at臋 b臋dziemy pobiera膰 od os贸b kt贸re postanowi膮 zap艂aci膰 w dniu imprezy.

Wszyscy gracze kt贸rzy zakupi膮 wej艣ci贸wk臋 b臋d膮 mieli zagwarantowan膮 ciep艂膮 straw臋, napitek oraz miejsce parkingowe.

Przedp艂aty przyjmujemy w formie przelew贸w na konto BZ WBK:

61 1090 1346 0000 0001 1907 7082

STOWARZYSZENIE TENEBRIS

os. Boles艂awa Chrobrego 9/55

60-681 Pozna艅

Osoby nie posiadaj膮ce konta mog膮 spotka膰 si臋 z nami osobi艣cie i wnie艣膰 op艂at臋 w got贸wce.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

bitwaplakatfort.jpg

Kto by przypuszcza艂, 偶e tak sko艅cz臋? Dwa lata s艂u偶by radzie miejskiej Wolnego Miasta Reinsfeld. Dwa lata, to szmat czasu, je艣li wzi膮膰 pod uwag臋, 偶e ka偶dy dzie艅 jest dniem z toporem i kusz膮 w r臋ku. Przybywaj膮c tutaj wielu pluje na opowie艣ci o tym miejscu, ka偶da znajda z traktu uwiedziona wizj膮 miejsca wolnego od tyranii miejscowych w艂adyk贸w nie zwraca uwagi na historie zwi膮zane z tymi ziemiami. A z historii powinni艣my czerpa膰 nauk臋, zw艂aszcza z tych, kt贸re je偶膮 w艂os na karku. Kiedy艣 si臋 艣mia艂em z opowie艣ci o Liczu i innych zarazach, kt贸re tu przychodzi艂y i odchodzi艂y. Wpierw bra艂em to za straszak na dzieciaki, potem za histori臋 kt贸re nie maj膮 prawa si臋 powt贸rzy膰. Ale odej艣cie z艂a by艂o okupione krwi膮, kt贸ra wsi膮k艂a w t膮 ziemi臋 i mieczami, kt贸re pochowano w kopcach wraz z ich w艂a艣cicielami. Teraz przysz艂a na mnie kolej, sam trzymam bebechy wyp艂ywaj膮ce z rany i zataczam si臋 od drzewa do drzewa. Bogowie dopom贸偶cie... i sprawcie, 偶eby nie zabrak艂o tych dzielnych mieczy i 艂uk贸w, 偶eby krasnoludy dalej umacnia艂y barykady przy kopalni, a czary przyby艂ych z kolegi贸w mag贸w nadal jonizowa艂y zapach powietrza. Niech elfy dalej nieuchwytnie ta艅cz膮 w cieniu drzew z broni膮 w d艂oni. Niech nie zabraknie nowo przyby艂ych, kt贸rzy s膮 gotowi odda膰 swoj膮 krew dla ziemi na kt贸rej stoi Wolne Miasto Reinsfeld...

Zbli偶a si臋 kolejna edycja konwentu FORT!

Tym razem b臋dziemy bawi膰 si臋 nieco d艂u偶ej, bo a偶 5 dni - konwent rozpoczyna si臋 3 i trwa do 7 lipca. Sam konwent r贸wnie偶 uleg艂 ma艂ym przemianom, mianowicie pierwsze dwa dni przeznaczone b臋d膮 na cz臋艣膰 typowo konwentow膮, pe艂n膮 r贸偶nego rodzaju prelekcji, gier, konkurs贸w, zabaw oraz mini larp'贸w. Kolejne trzy dni natomiast po艣wi臋cone s膮 w 100 % na Gr臋 G艂贸wn膮 ? czyli wielkie LARP'owanie w realiach starego 艢wiata Warhammer'a.

Gor膮co zapraszamy!!

Dla zainteresowanych:

wi臋cej informacji dotycz膮cych konwentu FORT na stronie domowej:

http://www.larpfort.pl

znajdziecie nas tak偶e na facebook'u:

https://www.facebook...043395/?fref=ts

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

34y5mjd.png

Siemanko!

Je艣li jeste艣 fanem tw贸rczo艣ci Tolkiena, b膮d藕 inspiruje Ci臋 艢r贸dziemie to ten zlot jest w艂a艣nie dla Ciebie!

Czym jest u licha Zlot Arda!?

Zlot Arda to coroczne spotkanie fan贸w Tolkiena. Ludzi zje偶d偶aj膮 si臋 z zak膮tk贸w ca艂ej Polski by prze偶y膰 kilka dni w 艣wiecie wykreowanym przez oksfordzkiego mistrza. Wolne Plemiona swiety.gif 艣cieraj膮 si臋 z Si艂ami Ciemno艣ci icon_twisted.gif by zyska膰 przewag臋 w odwiecznej walce dobra ze z艂em.

W tym roku Zlot b臋dzie obchodzi艂 sw贸j jubileusz, albowiem odb臋dzie si臋 po raz 10!

Kiedy i gdzie?

Zlot odb臋dzie si臋 w dniach 16-20 sierpnia 2013 na terenie hufca ZHP po艂o偶onego w miejscowo艣ci 艁膮cza, ko艂o Rudzi艅ca Gliwickiego.

Za ile?

Koszt zlotu wynosi 40z艂otych.

Co tam mam niby by膰?

Podczas trwania zlotu odbywa膰 si臋 b臋d膮 dwie gry terenowe:

1# Serce Mroku

2# Kleszcze P贸艂nocy

Wszystkich ch臋tnych zapraszam do zadawania pyta艅 na kt贸re chetnie odpowiem, tutaj lub na forum zlotu.

艢led藕cie tak偶e stron臋 Ardy oraz jej profil na facebook'u.

Uwaga! Ju偶 ruszy艂y zapisy na tegoroczn膮 Ard臋. Zapraszam do wype艂nienia tego formularza

Pozdrawiam, i do zobaczenia na zlocie wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Siemanko!

Nius贸w ci膮g dalszy!

Ostatni miesi膮c by艂 bardzo intensywny dla organizator贸w Zlotu Arda 2013. Zako艅czy艂 si臋 konkurs na logo z okazji jubileuszu 10 Zlotu. B臋dzie on wykorzystany na wszystkich gad偶etach pami膮tkowych z wydarzenia. Jednak mo偶liwo艣膰 ich zam贸wienia b臋dzie dost臋pna tylko w ograniczonym czasie, warto 艣ledzi膰 stron臋 Zlotu Arda na bie偶膮co.

10lat_post.jpg

Z ko艅cem czerwca ruszy艂y te偶 przedp艂aty na Zlot Arda 2013. S膮 one dost臋pne dla wszystkich os贸b, kt贸re zarejestruj膮 si臋 na Zlot w lipcu. Dla os贸b, kt贸re dokonaj膮 pe艂nej akredytacji przed Zlotem przewidziana jest ni偶sza cena - 35 z艂 (zamiast normalnych 40 z艂). Ustalono tak偶e wysoko艣膰 akredytacji jednodniowej i wynosi ona w tym roku 15 z艂. Wi臋cej informacji na ten temat znajdziecie w odpowiedniej aktualno艣ci.

Od pocz膮tku lipca mo偶ecie ju偶 do艂膮czy膰 do oficjalnego wydarzenia w serwisie Facebook i dokona膰 zapisu do frakcji w ramach LARP-a Serce Mroku, kt贸ry odb臋dzie si臋 jako pierwszy podczas tegorocznego Zlotu Arda.

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

To zn贸w ja! biggrin_prosty.gif

Jeszcze tylko dwa dni pozosta艂y do wp艂acania przed艂aty za Zlot. Przypomniam, 偶e w przedp艂acie kwota za ca艂y zlot wynosi 35 z艂.

Wci膮偶 trwaj膮 r贸wnie偶 zapisy na LARP Serce Mroku i Kleszcze P贸艂nocy miejsc jest coraz mniej, a co za tym idzie maleje wyb贸r.

Zach臋camy Was do zapisywania si臋 przede wszystkim do frakcji Goblin贸w, Easterling贸w oraz Beorning贸w w LARPie Serce Mroku, w Kleszczach P贸艂nocy zosta艂y wolne miejsca we frakcjach ork贸w do, kt贸rych zapisania si臋 zach臋cam wink_prosty.gif

W dziale dokumenty pojawi艂y si臋 zasady dotycz膮ce tegorocznej rozgrywki, warto si臋 z nimi zapozna膰 przed sam膮 rozgrywk膮. wink_prosty.gif

Pozdrawiam i do zobaczenia! smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach



  • Kto przegl膮da   0 u偶ytkownik贸w

    • Brak zalogowanych u偶ytkownik贸w przegl膮daj膮cych t臋 stron臋.
×
×
  • Utw贸rz nowe...