Ardnor Napisano Kwiecień 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2007 Zwykle ciało leży gdzieś gdzie go nie szukasz, lub już je ,,wyczyściłeś" a łuk jakoś przeoczyłeś. Radzę ci wczytać grę i tym razem ostrożniej przeczesać tę salę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.Warbandit. Napisano Kwiecień 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2007 Zwykle ciało leży gdzieś gdzie go nie szukasz, lub już je ,,wyczyściłeś" a łuk jakoś przeoczyłeś. Radzę ci wczytać grę i tym razem ostrożniej przeczesać tę salę.Nie mam save sprzed "wyczyszczenia" grobowca, a ciało powinno byc chyba tam, gdzie demona ubiłem, lub się pojawił, a że zabiłe go gdy tylko zobaczyłem,to jedno i to samo miejsce, a tam go nie ma. Jeszcze poszukam samych zwłok w całym juno, chociaż szukanie małej, szarej kupki będzie kłopotliwe... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardnor Napisano Kwiecień 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2007 To weż 2 płytę Morka, zainstaluj edytor, odnajdż w nim łuk, tzn jego nazwę. Tam będzie jego ID/ Potem wpisz w konsoli ten kod na przedmioty i tyle, ciesz się grą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolski21 Napisano Kwiecień 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2007 po 1- to na łatwizne robota. po 2- łuk musi być i to w "zwłokach ducha" lepej wez pochodnie polaz troszeczke po jaskini i szuka takiej malej, swiecacej sie kupki- chyba "ektoplazma". o ile dobrze pamietam to ten duszek powienien byc w najwyzszej szczelinie w tej jakini (chyba az 7-e pietro). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardnor Napisano Kwiecień 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2007 po 1- to na łatwizne robota. po 2- łuk musi być i to w "zwłokach ducha" lepej wez pochodnie polaz troszeczke po jaskini i szuka takiej malej, swiecacej sie kupki- chyba "ektoplazma". o ile dobrze pamietam to ten duszek powienien byc w najwyzszej szczelinie w tej jakini (chyba az 7-e pietro).Jakbyś czytał dokładniej to byś wiedział że koleś wie chyba jak wyglądają szczątki ducha no i szukał już dość długo. Chyba wpadł na pomysł z pochodnią i pewnie nawet rozświetlał monitor. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.Warbandit. Napisano Kwiecień 5, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2007 Przeczesałem cały grobowiec Juno, chyba z 3 godziny łaziłem. I nic. Mógłby mi ktoś podać nazwę Łuku wycieńczenia, bo w Construction Secie nie moge się połapać a i na stronkach z czitami szukałem. Z góry dzięki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
...AAA... Napisano Kwiecień 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2007 Przeczesałem cały grobowiec Juno, chyba z 3 godziny łaziłem. I nic. Mógłby mi ktoś podać nazwę Łuku wycieńczenia, bo w Construction Secie nie moge się połapać a i na stronkach z czitami szukałem. Z góry dzięki.Chodzi Ci o Łuk Wycieńczenia Sul-Senipula. Aby go zdobyć musisz zabić ducha Sul-Senipula. I właśnie o to cała zagadka. Z ducha zostaje kupka popiołu, i za pewne w niej jest ukryty pożądany łuk. I tu mała dygresja, czytałem gdzieś że to najlepszy łuk. Phew, przy daedrycznym to najzwyklejszy złom =). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Val Napisano Kwiecień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2007 smoczy kirys mozna zdobyc udajac sie na poludnie od Vivek na takie 2 bardzo malutkie wysepki........pod woda przy jednej z nich bedzie jaskinia....radzilabym wziac ze soba kilka zwojow badz mikstur oddychania w wodzie, ew. mile widziana interwencja almsivi na powrot mam jeszcze pytanie: gdzie sie udac aby wykonywac zadania dla deadr bo przeszlam juz głownego questa...... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbuś Napisano Kwiecień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2007 mam jeszcze pytanie: gdzie sie udac aby wykonywac zadania dla deadr bo przeszlam juz głownego questa......W niektórych z deadrycznych świątyń można pogadać z tymi wielkimi posągami. Jest ich tylko kilka, ale warto zrobić questy, bo są same w sobie dość ciekawe, a i nagrody dość znośne ( choć nie wiem czy na Twoim lvlu się przydadzą skoro skończyłeś już main quest ). Nie pamiętam dokładnie lokalizacji wszystkich, ale od czego :google: Jedna świątynia jest dość blisko lokacji początkowej - z tym, że jest pod wodą. Dostaje się polecenie postawienia posągu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
...AAA... Napisano Kwiecień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2007 smoczy kirys mozna zdobyc udajac sie na poludnie od Vivek na takie 2 bardzo malutkie wysepki........pod woda przy jednej z nich bedzie jaskinia....radzilabym wziac ze soba kilka zwojow badz mikstur oddychania w wodzie, ew. mile widziana interwencja almsivi na powrot No Smoczy Kirys to chyba każdy maniak Morrowinda zna =). Ja osobiście preferuje Kirys Bogów.mam jeszcze pytanie: gdzie sie udac aby wykonywac zadania dla deadr bo przeszlam juz głownego questa......Quest od Azury otrzymujesz w Klasztorze Holmayan, w kaplicy. Nagrodą jest sławna Gwiazda Azury.Quest od Shegoratha dostaniesz w kanałach pod Dzielnicą Św. Delyna w Vivek. N agrodą jest dobra włócznia.Quest od Malacatha znajdziesz w twierdzy Assurdirapal w Vas.Quest od Boethiah dostaniesz od posągu w zatopionych ruinach w pobliżu Hla OadTyle tych ważniejszych. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Val Napisano Kwiecień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2007 dzieki wielkie ) a sa jeszcze moze jakies ciekawsze questy ?a apropo tego smoczego kirysu to natknelam sie na pytanie apropo jego jak szukalam info o tych zadaniach a dopiero potem zwrocilam uwage na fakt ze to bylo jakis czas wczesniej :PP:P:PW niektórych z deadrycznych świątyń można pogadać z tymi wielkimi posągami. Jest ich tylko kilka, ale warto zrobić questy, bo są same w sobie dość ciekawe, a i nagrody dość znośne ( choć nie wiem czy na Twoim lvlu się przydadzą skoro skończyłeś już main quest ) --> a jaki tam trzeba miec lvl bo ja mam 42 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano Kwiecień 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2007 Nie ma jakiś szczególnych wymagań co do wysokości lvl dla zakończenia wątku głównego, teoretycznie koło 5 lvl może wystarczyć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mablung Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 Ja na 30lvl rozwaliłem Dagoth Ura bez większych problemów. Byłem uzbrojony w Chryzamer, deadryczną zbroję, parę pierścieni, a na głowie Hełm Orcyna Niedźwiedziego Pazura. Chociaz tak jak zostało powiedziane, główny wątek można ukończyć już gdzieś w okolicach 5-7 lvl . Będzie trochę trudno, ale się da Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr!s Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 Grałem kiedyś w morrowinda, lecz niestety straciłem save'y. Miałem niezłą postać, cesarski wojownik. Niedawno postanowiłem wrócić do tej gry, jednak zastanawiam się czy tym razem nie grać magiem - wojownikiem już grałem i wiem co i jak, ukończyłem gildie wojowników a nie chcę przechodzić drugi raz to samo. Jednak waham się co do maga. Czy dobry mag może się równać z dobrym wojownikiem czy jest słabszy? Jakoś nigdy nie gram magami w tego typu grach. I czy magiem można chodzić w normalniej cięzkiej zbroi z mieczem czy można tylko polegać na czarach? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz(stefan) Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 Na podstawie własnego doświadczenia powiem Ci, że w Morrowindzie klasa maga jako postaci walczącej tylko czarami wypada słabo. Sama próba zrobienia potężnego zaklęcia(o ile zgromadzisz fundusze) może i się uda, ale zaklęcie w, które włożysz nieziemską ilość kasy będzie bezużyteczne, gdyż szansa powodzenia udanego rzutu wyniesie mniej niż 0. Już bardziej Ci radzę, jeśli na maga się uprzesz to wybierz odmianę maga bitewnego. O wiele lepiej sprawdza się zaklęta broń(dobra broń+zaklęcie+klejnot duszy itp)w walce niż jeśli miałbyś bawić się czarami. Może, jeśli grałbyś bardzo długo to coś byś z zwykłego maga wyrzeźbił, ale na to potrzeba o wiele więcej czasu niż myślisz. W Morku wojownik to moim zdaniem najlepszy wybór. Można chodzić w ciężkiej zbroji ale jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić. Zdecyduj się na postać walczącą w zwarciu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
...AAA... Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 Myślę że to nie jest kwestia kim łatwiej . Prawdziwy maniak Morrowinda powinien poznać smak każdego aspektu rozgrywki. Wojownik mimo że najprostszy wcale nie musi być najciekawszy. Zarówno bycia magikiem jak i skrytobójcą trzeba spróbować. Choć tym ostatnim szczególnie dobrze gra się w Oblivionie (żyjące miasta co urealnia rozgrywkę). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz(stefan) Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 No właśnie o to mi chodzi. Tutaj dobrze się gram wojownikiem, gdyż tutaj ciężko być magiem(szczegóły w poście wyżej) i skrytobójcą czy złodziejem. Np. tutaj nie wiem czy z taką samą łatwością zabijesz wroga(np. strażnika) żelazną strzałą??? W Obli jest lepiej to dopracowane, dlatego zachęcam jedynie do gry wojownikiem, ale to nie oznacza, że musi nim koniecznie grać. Po prostu najprościej się nim gra. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr!s Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 a mam jeszcze jedno pytanie - opłaca się być "wojownikiem z czarami"? Chodzi mi o to że po prostu że normalnie jestem wojownikiem, barbarzyńcą czy tam rycerzem ale oprócz podstawowych umiejętności dla tych klas takich jak cięzki pancerz itp ćwiczyć jeszcze te magiczne? Można być wojownikiem z dobrymi czarami czy ćwiczenie tych umiejętności to strata czasu? Nie oczekuje oczywiście jakichś potężnych czarów... Chodzi mi głownie o to że takie umiejętności jak alchemia czy mistycyzm są potrzebne w gildii magów czy rodzie telvanni. Czemu tak się uparłem na te gildie? Otoz jak juz napisalem wczesniej gralem kiedys wojownikiem, wykonalem wszystkie zadania w gildii wojownikow i nie bardzo chce przechodzic drugi raz to samo.... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz(stefan) Napisano Kwiecień 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2007 Ale to nie przeszkadza, żeby będąc wojownikiem wykonać zadania dla innych gildii. Niezależnie kim grasz może wykonywać wszystkie zadania. Pamiętaj tylko o kolejności: wstąp do 3 głównych gildii najpierw i wykonuj zadania, które chcesz: radzę najlepiej w kolejności: cesarstwo, wojownicy, magowie, złodzieje. Co do magii to jedynie co szkoliłem jak grałem wojownikiem to destrukcje i opłacało się, bo najprostsze zaklęcia tj. kula ognia, porażenie czy zamrożenie są szczególnie na początku bardzo przydatne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr!s Napisano Kwiecień 26, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2007 wiesz chodzi mi o to, że jeżeli chcemy awansować np. w rodzie telvanni czy gildii magów to musimy miec coraz wyższe umiejętności takie jak iluzja czy zniszczenie - inaczej nie awansujemy, a same sie te umiejętności przeciez nie podniosą. Chyba jednak zaczne grać magiem bitewnym czy tam zbrojnym. Niema to jak dobry czar + sieknięcie toporem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwikuku Napisano Kwiecień 29, 2007 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2007 Osobiście polecam wojonika z jakimiś czarami leczącymi albo dopałkami, skrytobójca sie przydaje( zrobiłem mały włam w Vivek i ukradłem szklaną zbroje, o ile dobrze pamiętam cały zestaw, na czarze kameleona. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr!s Napisano Maj 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2007 mam pytanko - pogralem sobie troche w morka (wojownikiem) i zdobyłem "ebonowy hełm sarano". O ile dobrze pamiętam miał 80 obrony. Zdobyłem go wykonując jedno z zadań dla gildii wojowników. Niby nic niezwykłego, ale po pewnym czasie patrze na EQ i najeżdżam na hełm - ma więcej obrony! Myślałem że coś mi się przewidziało jednak teraz mój hełm ma juz 104 obrony, napewno więcej niż na początku. Podobnie jest z ebonowym kirysem - najpierw miał chyba 90 obrony - teraz ponad 100! To normalne? Dzieje sie tak chyba tylko z ebonowymi rzeczmi. I jeszcze - zdobyłem Buty Apostoła. Podobno to najlepsze buty - ale należą do lekkiego pancerza i mają tylko 26 obr. Są jakieś lepsze, ciężkie? I jeszcze jedno - zdobyłem miecz Chryzamer. Jest jakiś lepszy od niego (dwuręczny)? Bo o ile się nie myle to w legionie cesarskim w jednym z zadań będe go musiał oddać, tak samo jak Kirys Bogów :evil: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maverick undead Napisano Maj 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2007 wartosc obrony pancerzy jest zalezna od posiadanych umiejetnosci. Tak wiec jezeli w wyniku noszenia ciezkiego pancerza podskoczy nam umiejetnosc ciezki pancerz, to statystyki ciezkich zbroi takze sie zwieksza (dziala to tez w druga strone - jesli oberwiemy jakas klatwa czy posiedzimy w wiezieniu to poleca w dol). Dlatego jak podajesz wartosc obrony to podaj tez wartosc powiazanej z pancerzem umiejetnosci (chyba, ze masz ja maksymalna)...Chryzamer i Kirys Bogow co prawda oddajemy, ale w ostatnim quescie Legionu mozemy je odzyskac...a co do lepszej broni - czerpak, Blekitne Znamie (ale te sa chyba jednoreczne), calkiem niezly jest takze miecz Umbry (ale do Chryzamera sie raczej nie umywa)...co do magii - pancerze w zadnym wypadku nie wplywaja na skutecznosc zaklec. Osobiscie polecam tworzyc w morku postac "destruktora" - bieglego w walce, magii i skradaniu. Z magii polecam przywolania (uczymy sie w Balmorze czaru przyzwanie magicznego miecza i wymiatamy)... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\/00\/ Napisano Maj 9, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2007 Smok Witam i odswieżam temat 1. Z którego moda pochodzi smok ze screena? Creatures of Morrowind? Giganci?Creature Pack? Morrowind Additions? Nie chce instalowac za duzo w obawie przed konfliktowaniem sie dodatków. Wystarcza mi smoki jak ten ze screena i bede szczesliwy Na pierwszy rzut oka dwa pierwsze wydały mi sie najwartosciowsze ale moze sie myle. Doradzcie.2. Po ubiciu Lorda Cluttermonkey mam komuniakt ze zostala zabita wazna dla fabuly osoba,watek glowny nie mzoe byc kontynuowany i bla bla bla...Czy tak jest faktycznie(na 99% nie ale mimo wszystko wole sie upewnic )? Dodatkowo jest jakis problem z bronia po lordzie malpiszonie. Ladunki w niej nie chca sie regenerowac mimo kilkudniowego odpoczynku. Nie moge tez zregenerowac ich za pomoca kamienia duszy 3. Interesuje mnie czy Inteligencja postaci ma jakis wplyw na proces zaklinania przedmiotow. Jesli tak to jaki.Z góry dzięki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano Maj 9, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2007 Jeśli chodzi o Twoje pytaniaad. 1 ja nie wiem:))ad. 2 Komunikatem się nie przejmuj, skoro go zabiłeś to zapewne wiedziałęś jak go przywoąłć, a tym samym powinieneś doczytać, ze ta postać w grze nie występuje, a skoro nie występuje to jej zabicie nie ma znaczenia. Sresztą, w jednym z grobowców na pustyni jest tez postać, po zabiciu której wyświetla sie taki komunikat, ale to bug. jest. Jeśli chodzi o ładowanie broni to nie mam pojęcia, nigdy nie przywoływałem Lorda Małpiszona.ad. 3 Nie, nie ma znaczenia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.