Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

HoMM - wszystkie części

Polecane posty

Wtedy byłyby znów głosy, że bohater jest cienki i trzeba go bronić inymi jednostkami, a jakby stał z boku, toby nie musieli się nim martwić etc.

Teraz trudno będzie z tego wybrnąć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekamly

Po pierwsze to doprowadzenie bochatera do chociaż 20 levela troche trwa i trzeba natłuc full wiary aby to zdobył, a po drugie to nie widzę nic złego, w tym, że bochater na 30 kosi 10 czarnych. W końcu aby go tak przypakować, to trzeba poświęcić duuużo czasu i armi, bo wątpi by ktoś jechał 10 lev. (od 20 do 30) na armiach na tyle słabych, że walki są bez strat. No chyba że ktoś gra na kodach, ale wtedy niech nie wymaga, że gra będzie mieła sens. A bohaterowie, to moim zdaniem najlepsza rzecz w 4.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekamly

... zdaję sobie sprawę, że nie jestem najlepszy w Heos, ale mój najlepszy bochater, którego szkoliłem na XL przez cały czas miał na zakończenie gry 31 level i jakoś nie wydaje mi się możliwe by wytrenować 3 60 lev. herosów. (ten list skierowany jest do pan fearowa (tego skalnego trola))

Postaraj się nie pisać dwóch postów jeden po drugim w krótkich odstępach czasu... Możesz edytować swój pierwszy post - SolariS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to, czy trudno jest stworzyć takiego bohatera, ale o trealizm. ŻADEN człowiek po ŻADNYM treningu nie powinien jednym ciosem zabijać 10 czarnych smoków. To się wymyka wszelkim kanonom fantasy. To, że długo trzeba rozwijać bohaterów aby doszli do takiego poziomu to fakt, ale to nie o to nam chodziło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pana_Feanora :wink:

Oczywiscie że da się do 60 lv..... wszystko się da tylko trzeba czasu i poświęcenia ze strony innego gracza :D......

BTW: zawsze można stworzyc własną planszę.....

W 3 czasem dochodziło się do 70lv...... a maxymalny lecel w 3 to 98 ! potem zerowy :( i wszystkie skille się zerują :( buuuuu przynajmniej tak było na czystym Heroes III a maxymalny level na 4 będę musiał sprawdzić :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Paweł007
Tu nie chodzi o to, czy trudno jest stworzyć takiego bohatera, ale o trealizm. ŻADEN człowiek po ŻADNYM treningu nie powinien jednym ciosem zabijać 10 czarnych smoków. To się wymyka wszelkim kanonom fantasy. To, że długo trzeba rozwijać bohaterów aby doszli do takiego poziomu to fakt, ale to nie o to nam chodziło.

Zgadza się!!!Mi tam sie bardziej podobal system w HoMM3, bohater rzuca czary (i dopinguje :wink: ), a jednostki walczą i jest dobrze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co mnie wielce irytuje ?

To zę bohater w walce w ręcz pokona z 30 jakichśtam diablików jeszcze zrozumiem (no niby paker młyna zerobił i wybił) ale że z ŁUKU zabije z 30 diablików 1 słowne JEDNĄ strzała ? e ludzie albo moja wiedza o broni średniowiecznej jest znikoma albo coś tu nie pasuje ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie autorzy zakładają, że bohater strzela wiele razy, ale jakby mieli pokazywać np. 50 strzałów pod rząd to wyglądałoby to zo najmniej nieciekawie, a to co jest, to po prostu uproszczenie na rzecz wiekszej płynności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pana_Feanora :wink:

Oczywiscie że da się do 60 lv..... wszystko się da tylko trzeba czasu i poświęcenia ze strony innego gracza :D......

BTW: zawsze można stworzyc własną planszę.....

W 3 czasem dochodziło się do 70lv...... a maxymalny lecel w 3 to 98 ! potem zerowy :( i wszystkie skille się zerują :( buuuuu przynajmniej tak było na czystym Heroes III a maxymalny level na 4 będę musiał sprawdzić :D

maksymalny poziom w IV to 70 lv... dograłem się do takiego poziomu już pare razy najłatwiej jest to osiągnąć na mapie o nazwie MAXIDROM 2003 tam jest dużo tych drzewek które przeżucają Cię na następny poziom plansza ogólnie jest całkiem nie zła polecam :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko 70 lv ! tak malutko :( liczyłem że co najmniej 90 będzie... taki wypasiony heros to by było marzenie .....

Bierze się tak Barbarzyńcę, Kleryka, Nekromantę i ma się zawodowy team bohaterów.... potrafią sprostać każdemu zadaniu (sprawdzone :wink: )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Paweł007
tylko 70 lv ! tak malutko :( liczyłem że co najmniej 90 będzie... taki wypasiony heros to by było marzenie .....

Bierze się tak Barbarzyńcę, Kleryka, Nekromantę i ma się zawodowy team bohaterów.... potrafią sprostać każdemu zadaniu (sprawdzone :wink: )

No tak ale w trójce można było mieć większy... Ja tam lubię wypasionych bohaterów. Wiadomo, nowe czary, umiejętności, szpan przed kumplami :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja marzę od jakiegoś czasu żeby w Heroes 10 smoków było na planszy 10 smokami tylko że jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić technicznie

Hmm może po prostu ruszały by się jako jeden oddział tzn klikasz na smoki i atakują wszystkie a jak są podzielone na 2 odziałki to każdy osobno Do tego zamki z murami jak w 3 tylko w 3D :) Wtedy można by bardziej plastycznie oddać Bohatera zabijającego 10 smoków (jeden po drugim, tego kopią tamtego mieczem innego kolankiem :)) Poza tym widać by było lepiej walkę 100 goblinów z np Tytanem (Coś jak intro w 3)

Wtedy moja armia 10000 szkieletów w końcu by jakoś wyglądała a nie szkielecik z cyferką 10000

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkielecik nie może mieć cyferki 10000 tylko 10k co najwyżej ;)

A tak serio, to taki tłum szkieletów wyglądałby na pewno świetnie, ale na pewno nie na taki enginie graficznym. Dobry byłby widok jak w serii Total War, ale co wtedy z turami? Chyba, że walka byłaby w real time, ale tego bym raczej nie chciał. Nic mnie tak nie wkurza, jak klikanie byle szybciej jednostki pędziły na wroga. Zamiast tego wolę spokojnie się namysleć, tak żeby mnie nikt nie poganiał, a to mi daje system turowy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh no co ty starczy rozdziałka 4800na3600 pikseli i monitor 48 calowy to tego radeon 9800 pro oraz 3 giga ramu procek 3,6 giga :D i można grać :D phi czym jest armia 10K szkieletoof......

Najlepsze walki są w okolicach 40K :>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ty to sobie wyobrażasz? Przecież jak było na planszy z 10 jednostek, to już było tłoczno, a tu 10000? Trochę niemożliwe.

Zgadzam się z tobą... 10000??? Bez przesady... nawet jak by było 100 to by było ciężko. Chyba, że jednostki byłyby wielkości piksela, to może by 10000 wlazło :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DObra moze źle się wyaziłem i zostałem niezrozumiany chodziło mi tylko o to żeby wyglądało to jakoś sensowniej Tj. Titan duuuuużo większy od chochilków czy innych kurdupli i bez cyferki tylko jako grupka no nie wiem coś jak w stareńkim Masters of Magic ileśtam jednostek w kwadraciku - są wytłuczone to nie zmniejsza się cyferka tylko ubywa jednostek wiem że to przy 10000 szkieletów niewykonalne z dokładnością do 1 ale chyba wiecie jak to mniej więcej winno wyglądać Może to kiepski pomysł ale brakuje mi trochę tego

A w intrze porównajcie sobie wielkośść meduzy i Tytana ..... o to mi chodziło .... bo szkieletów tam wogóle nie ma nie mówiąc o tysysiącach

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...