Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

HoMM - wszystkie części

Polecane posty

Gość Ertai_D

MUZYKA!!!!! Kurde mam słabość do irlandzkich rytmów, a tu jeszcze te chóry aaaaaa. Dlaczego nie dali płytki audio do gry!?!?!?! A jak dla mnie lepsza od części 3. Nie ma to jak powalić 15 czarnych smoków jednym uderzeniem naszego bochatera. Basta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Arathorn

Ja bym sie zastanawiał czy wyjdzie HEROES , bo ostatnio coraz częsciej słychać, o kłopotach 3DO, podobno zwalniają pracowników, są blisko bankructwa :x Szkoda by było

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś 2 z 3 plusów tej gry wg mnie

1 Muza :) u trópkuff

2 Walczący Bohaterowie

3 Łażące jednostki (nareszcie mogą łazić po mapie) oraz Karawany !

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś 2 z 3 plusów tej gry wg mnie

1 Muza :) u trópkuff

2 Walczący Bohaterowie

3 Łażące jednostki (nareszcie mogą łazić po mapie) oraz Karawany !

Zgadzam się w 100% co do punktów 1 i 3 ale co do drugiego nie bardzo. Oczywiście fajnie, że bohaterowie wreszcie walczą ale wg mnie ich siła jest zbyt przegięta. Napakowany bohater jednym ciosem jest w stanie zabić 200 - 300 słabszych jednostek kilkadziesiąt silniejszych. Jak dla mnie odbiera to grze realizmu kiedy "samotny mściciel" :D sam załatwia całe armie wrogów. Poza tym za bardzo kojarzy mi się to z Rambo. :D:D Myślę, że proporcje siły bohaterów do innych jednostek powinny być bardziej realne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz wypasionego Herosa zabija Inny wypasiony Heros, a magowie wcale tacy silni nie są,a na barba starczy czat Trucizna i po 7 turach papa :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz wypasionego Herosa zabija Inny wypasiony Heros

Pewnie, że tak ale nie o to chodzi. Irytuje mnie, że jeden Heros wysłyła w zaświaty całe zastępy wrogów.

Na polu bitwy spotykają się dwie wrogie armie - z jednej strony młody, dziarski, waleczny wojownik :D z drugiej zaś strony 400 minotaurów. Po krótkiej (ale zaciętej :D ) walce nasz bohater pozostawia za sobą 400 trupów i spokojnie odjeżdża w stronę zachodzącego słońca :lol: - nie, to nie dla mnie (aż się wzruszyłem :D )

A poza tym nie podoba mi się, że bohater jest nieśmiertelny - po śmierci natychmiast można go odzyskać w mieście. Powoduje to, że po pierwsze przestajesz dbać o swojego doświadczonego herosa bo i tak nie możesz go stracić a po drugie jest to kolejny (poważny) minus dla realizmu gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi undead Heroes to masz racje, mnie tesz wqurwia jak kumplowi zabije najbardziej wypasionego Herosa a za 3 tury znowu mi nim podjeżdza Wrrrr.

To by było całkiem fajne gdyby Heros po śmierci tracił np 5 poziomów ! tak jak AD&D :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość K3rm!']['

Ej, przesadzacie.... Tylko narzekacie na tego biednego Heroes IV i wytykacie błędy oraz poniewieracie nim. W serię Heroes gram już baaardzo dawno.. o ile pamiętam od premiery H2. Posiadam wszystkie częsci tej wspaniałej strategii (a niech ktos powie że to RPG-grrrr) i muszę stwierdzić że czwóreczka ma swój urok i jest naprawdę wciągająca... przynajmniej dla mnie! A już najbardziej to podoba mi się kampania Pół-Martwego, jest wypasiona!! Jeszcze co do "wypasionych herosów" - nie rozumiem dlaczego Wam to przeszkadza, przecioeż żeby zatłuc wojownikiem 3-4 czarne smoki trzeba naprawdę mieć WYPASIONEGO bohatera, a to jak myslę jest największa satysfakcja!! Co do ożywiania umarłych bohaterów... Dlaczego nie... przecież jesli wygrasz bitwę to masz z owego więźnia i teraz musisz zrobić wszystko żeby obronić zamek w którym siedzi wrogi bohater... W/g mnie to bardzo dobry pomysł na przemyslaną strategię podczas gry a tym samym zmuszenie graczy do myslenia! uff ale się rozpisałem :shock:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście ci wypasieni Herosi potrafią być wnerwiający, a np. możesz rzucić na nich czar "Anioł Stróż" i dopiero wtedy jest przegięcie. Poza tym uważam że duchy powinny wyglądać tak jak w dwójce, tzn. jeżeli zabiją np. 10 przecziwników to przybywa 10 duchów :twisted: . Wtedy nawet najlepszy Heros nie pomoże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość K3rm!']['

3 dodatku nie będzie... bo prace trwają nad HommV... aż się boje co to będzie... Natomiast H3:WoG nie wywołał na mnie ogromnego wrażenia... po prostu jest!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w H4 podobalo sie kilka rzeczy mianowicie:

- Żut izometryczny podczas walki

- Walczacy Bpohaterowie

a potem juz nic

brakuje mi ulepszen w zamkach i strych zamkow ktore byly 100 razy lepsze :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Green_Pig

moim zdaniem wg mnie homm4 to jedna wielka porazka, jestem wielkim wielbicielem dotychczasowej serii, do dzis spedzam noce przy 3 z dodatkami ale czwarta czesc nie podoba mnie sie wogole, brzydkie zamki, BRAK ULEPRZANIA JEDNOSTEK! - jak mozna bylo to pominac? walczacy bohaterowie to jedyna iskierka nadzieii w oczekiwaniu na czesc 5 (?), artefakty wieksze od czlowieka (i innych :)) na koniu? nie podoba mi sie rowniez to ze jednoski strzelajace oddaja sobie ciosy, wiedziony miloscia do trojeczki zakupilem 4 chwile po premierze i gdybym mogl oddalbym ja po kilkunastu dniach, no ale nie zmarnowala sie zrobilem z niej prezent :))

pozdrawiam wszystkich milosniokow serii i zycze Wam jak i sobie godnego nastepcy czesci trzeciej, bo czworka napewno nim nie jest

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...