Nick Wazalski Napisano Październik 23, 2019 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2019 (edytowany) W dniu zakupu i podłączeniu telewizora wszystkie funkcje normalnie działały - YouTube, Netflix, wszystko ok. Teraz cokolwiek nie chciałbym zrobić, to albo wyskakuje informacja że "Nie znaleziono serwera Philips" albo włącza mi się przeglądarka z jakąś dziwną stroną i informacją, że strona jest niedostępna. Robiłem wszystko co zaleca producent, czyli odłączenie telewizora od sieci, sprawdzenie internetu, powrót do ustawień fabrycznych itp i wciąż nic. Co robić? Edit 1: Zainstalowałem telewizor jeszcze raz. Wszystko fajnie działało itp. Następnie go wyłączyłem i włączyłem jeszcze raz i problem wrócił. Nie będę przecież co chwile instalował od nowa telewizora ... Edytowano Październik 23, 2019 przez Nick Wazalski Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Październik 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2019 (edytowany) -------------------------------------------------------------------------------------------------- Odpowiedź jest kopią z oficjalnej strony philipsa link:https://www.philips.pl/c-f/XC000014100/brak-dostępu-do-usługi-smarttv -------------------------------------------------------------------------------------------------- Sytuacja Występuje jedna z poniższych sytuacji: • Usługa SmartTV jest niedostępna • Widoczna jest ikona ładowania, ale SmartTV się nie ładuje • Pojawia się komunikat „Nie znaleziono serwera firmy Philips” (Philips Server Not Found) • Pojawia się komunikat „Aby zakończyć logowanie w SmartTV, wyłącz telewizor i włącz go ponownie” (To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again) • Pojawia się ekran demonstracyjny Smart TV ------------------------------------------------------------------------ Lista kontrolna Upewnij się, że: • Oprogramowanie telewizora jest aktualne • Przewodowe lub bezprzewodowe połączenie jest dostępne w telewizorze • W przypadku korzystania z sieci bezprzewodowej: siła sygnału sieci bezprzewodowej pomiędzy telewizorem a punktem dostępu sieci musi wynosić co najmniej 80% • Telewizor był WŁĄCZONY przez co najmniej 3 minuty przed podjęciem próby uzyskania dostępu do portalu SmartTV Uwaga: Podczas wykonywania czynności konserwacyjnych na portalu SmartTV usługa jest tymczasowo niedostępna (maksymalnie do 6 godzin). ------------------------------------------------------------------------- Odpowiedź Różne czynniki mogą spowodować problemy z dostępem do usługi Smart TV. Aby sprawdzić, dlaczego dostęp do portalu Smart TV jest zablokowany i rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności: 1. Przeprowadź cykl wyłączenia i włączenia zasilania • Ponownie włącz telewizor w następujący sposób: • Wyłącz telewizor • Odłącz przewód zasilający telewizora • Odczekaj co najmniej minutę (od zgaśnięcia wskaźnika LED) i ponownie podłącz przewód zasilający • Ponownie włącz telewizor 2. Upewnij się, że zegar jest ustawiony prawidłowo • Naciśnij przycisk „Ustawienia” (SETTINGS) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz opcje: [Wszystkie ustawienia] (All Settings) > [Region i język] (Region and language) > Zegar > [Automat. tryb zegara] (Auto clock mode) > Ręczne • Ustaw prawidłową godzinę i datę 3. Sprawdź ustawienia sieciowe telewizora • Naciśnij przycisk „Ustawienia” (SETTINGS) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz opcje: [Wszystkie ustawienia] (All Settings) > Sieć > [Wyświetl ustawienia sieci] (View network settings) W tym menu można zdefiniować następujące ustawienia: [Tryb sieci] (Network mode): Należy ustawić na [DHCP/automatyczny adres IP] (DHCP/auto IP) Ta opcja umożliwia telewizorowi automatyczne aktualizowanie połączenia, jeśli router zmieni adres IP dla telewizora. [Adres IP] (IP address): Jeśli adres IP zaczyna się od 169 lub 0.0, oznacza to, że router blokuje połączenie lub nie jest połączony z telewizorem. Przejdź do kroku 5. 4. Czyszczenie pamięci internetowej • Naciśnij przycisk „Ustawienia” (SETTINGS) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz opcje: [Wszystkie ustawienia] (All settings) > Sieć > [Wyczyść pamięć Internetu] (Clear Internet memory) Usunięte zostaną pliki cookie i historia przeglądania. Potwierdzenie nie zostanie wyświetlone. • Powtórz krok 1 i odczekaj 3 minuty, aby telewizor się w pełni uruchomił. Następnie spróbuj uzyskać dostęp do usługi SmartTV. Jeśli telewizor nie łączy się ze Smart TV, przejdź do kroku 5. 5. Jeśli używane jest połączenie bezprzewodowe, wypróbuj połączenie przewodowe Metal, ściany, woda lub inne urządzenia mogą zakłócać sygnał połączenia bezprzewodowego. 6. Skontaktuj się z dostawcą usług internetowych Dostęp do usługi Smart TV może być blokowany przez router sieci domowej. Dostawca usług internetowych może pomóc sprawdzić ustawienia zabezpieczeń routera (np. zapora firewall, system ochrony oparty na infrastrukturze Cloud). 7. Ponowna instalacja kanałów Pamiętaj, że nagrania i informacje o kanałach zostaną utracone podczas ponownej instalacji. • Naciśnij przycisk menu głównego (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz: Ustawienia > [Ustawienia ogólne] (General settings) > [Zainstaluj ponownie telewizor] (Reinstall TV) • Postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: 50PUS6272/12 , 55PUS6272/12 , 65PUS6262/12 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oficjalna odpowiedź na zagadnienie problemów dotyczących serii tych telewizorów oraz zarówno twojego. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Odpowiedź jest kopią z oficjalnej strony philipsa link:https://www.philips.pl/c-f/XC000014100/brak-dostępu-do-usługi-smarttv -------------------------------------------------------------------------------------------------- Edytowano Październik 27, 2019 przez cali Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nick Wazalski Napisano Październik 28, 2019 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2019 Robiłem już to wszystko. Niestety. Czekam jeszcze na odpowiedź technicznych z Philipsa, zobaczymy co oni wymyślą Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nick Wazalski Napisano Październik 28, 2019 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2019 Najnowsza aktualizacja rozwiązała problem. Temat do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Październik 30, 2019 Zgłoś Share Napisano Październik 30, 2019 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...