Amigos Napisano Kwiecień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2011 (edytowany) Ciekawe, akurat w F3 postać grenadiera była często skuteczniejsza od strzelca. W NV granaty są dość rzadkie, a dynamit jest niestety do kitu. Wybuchowe wyposażenie możesz dostawać za darmo od Powder Gangerów po wykonaniu questów dla Eddiego A, i Boomerzy w Nellis Airforce Base mają spory arsenał. Jeśli zdecydujesz się ich wyeliminować przez zabicie ich przywódców, załatw przy okazji Raquel, to będziesz mógł sobie z niej zabrać coś w stylu miniguna strzelającego granatami (zrób to zanim zabijesz Pearl i Loyala, bo po ich śmierci wszyscy inni Boomerzy tajemniczo znikają). Edytowano Kwiecień 10, 2011 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Kwiecień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2011 (edytowany) W Mojave Outpost na południe od Primm można zwykle kupić M79 (Grenade Rifle) w barze, w którym znajduje się Cass. Jeśli dobrze pamiętam, jeden można znaleźć też w Nipton. Handlarze koczujący w Mojave Outpost czasami maja też na stanie EX-41 (Grenade Laucher). Rzucane sobie odpuść, bo dynamit jest słabiutki, a granaty kosztują majątek. Czort wie, czemu miotacze ognia sklasyfikowano jako "energetyczne" Ja "wybuchowe" sobie rozwijam jako umiejętność dodatkową w późniejszym etapie gry, kiedy mam już dostęp do Mk.19 (Grenade Machinegun) i stać mnie na dużo 25mm HE. Edytowano Kwiecień 10, 2011 przez kireta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2011 Czort wie, czemu miotacze ognia sklasyfikowano jako "energetyczne" Spluwami przecież nie są Ewentualnie można by je do wybuchowch zakwalifikować, ale broni energetycznej jest ogólnie mało, więc niech już ma. Chociaż i tak się nie opłaca marnować SPków na nią Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabu47 Napisano Kwiecień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2011 W Mojave Outpost na południe od Primm można zwykle kupić M79 (Grenade Rifle) w barze Dobra rada, właśnie się tam udałem. Problem w tym, że nie mieli na składzie... amunicji. I tak znowu zostałem z samymi dynamitami. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zodiak Napisano Kwiecień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2011 (edytowany) O ile pamiętam w Neils w jednym z hangarów bodajże było mnóstwo tego typu amunicji (25 mm). Jako iż panował tam tłum musiałem użyć StealthBoy'a. W ogóle jeśli grasz na explosive dobrze jest zabawić się w złodzieja w tych okolicach. W sklepie Mick'a i Ralph'a na Freeside, jeśli udało się namówić aby ukazano ci ukryte bronie także będziesz mógł kupić ciekawe rzeczy, możliwe iż też takie ammo - nie mam teraz jak sprawdzić. Edytowano Kwiecień 10, 2011 przez Zodiak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spectre12 Napisano Kwiecień 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2011 (edytowany) Taak, zdaje mi się, że sprzedają tam właśnie taką amunicję, nawet kilka rodzai bodajże. A nawet jeśli nie (ekwipunek handlarzy zmienia się co 72h czasu gry), to zawsze zostają Gun Runners, którzy tak daleko nie są. Poza tym- skoro już jesteś w Mojave Outpost, rusz się do Nipton, do General Store, i znajdź tam sejf, zamknięty na Very Easy. Otwórz go, i wyjmij granatnik i trochę amunicji do niego. Na początek wystarczy. W Nellis z kolei, w budynku generatorów, znajdziesz unikalny granatnik: Thump-Thump. A gdy będziesz już miał troszkę wyższy level, polecam sobie sprawić fajną unikalną pukawkę- Mercy. Jest w Dead Wind Cavern, chroniona przez Deathclawy, więc zaopatrz się dobrze. Poza tym- używając materiałów wybuchowych nie powinieneś stosować ich na okrągło. Niekiedy zwykła broń palna sprawdzi się lepiej. Poza tym- wobec przeciwników walczących wręcz stosuj raczej miny, a jak są wyjątkowo twardzi, to dopiero po uszkodzeniu nóg próbuj ich trafić. Edytowano Kwiecień 11, 2011 przez Spectre12 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2011 A btw - na większych kozaków jest fajny sposób, jeśli masz mini nuki a nie znalazłeś jeszcze Fatmana. Stawiasz na ziemi mini nuka, a obok minę - jeśli coś wejdzie na minę, wybuch odpali też mini nuka, a to gwarancja zgonu nawet szpona śmierci Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spectre12 Napisano Kwiecień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2011 Heh, fajne. Niepotrzebne jednak: jeśli wybrałeś perk Wild Wasteland, to w Camp Searchlight (prawy dolny róg mapy gry), w piwnicy którejś są 3 Holy Frag Grenades, które mają dokładnie taki sam efekt, co mini-nuke + kozacki wygląd Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2011 O men, o men. A myślałem, że odkryłem już (prawie) wszystko Chociaż nie, nigdy nie znalazłem tej jaskini z pancerzem Enklawy, w której to rzekomo miały być twarde szpony śmierci. Znalazłem podobną, tylko że nagrodą był unikatowy "minigun granatowy" (ale się rymło). Te granaty dostaje się jako nagrodę za questa? Bo byłem tam w jakiejś piwnicy i spotkałem kilku szabrowników, którzy potrzebowali tych takich kombinezonów chroniących przed promieniowaniem. Quest wskazywał, że trzeba na ich temat pogadać z Boxcarsem w Nipton, tyle że u mnie był jakiś bug, przez który ziomek nie miał żadnych nowych opcji dialogowych (mimo, że wskaźnik wskazywał prosto na niego) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Kwiecień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2011 Chociaż nie, nigdy nie znalazłem tej jaskini z pancerzem Enklawy, w której to rzekomo miały być twarde szpony śmierci. Można to miejsce ominąć, ponieważ nie jest oznaczone na mapie. Szpony nie są takie twarde, ale jest ich sporo. Wejdź do rzeki Kolorado i płyń aż zobaczysz ścieżkę prowadzącą na prawy brzeg. To tam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boobr Napisano Kwiecień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2011 (edytowany) Ja mam takie pytanie: Mianowicie ponownie gram w New Vegas (tym razem zmodowanym, na Nexusie sporo ciekawych modów jest), i bardzo chciałbym zdobyć "NCR Ranger Combat Armor". Wiecie gdzie można go znaleźć/jak można go zdobyć bez zabijania gości od NCR? Wolałbym mieć u nich dobrą reputację, ale ten armor wygląda tak rewelacyjnie że bardzo chciałbym go mieć. Jakieś pomysły? No i czy noszenie tego armora jest uznawane przez grę za przebranie? Edytowano Kwiecień 13, 2011 przez Boobr Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2011 1.Gdy Twoja reputacja z NCR będzie co najmniej "akceptowany", możesz dostać od Col. Hsu w McCarran klucz do "NCR safehouse", w którym znajdziesz m.in. ów pancerz i hełm. Niestety w dość kiepskim stanie, dlatego polecam podbić naprawę i wziąć perka "Jury Rigging", dzieki któremu będziesz mógł go naprawić każdym combat armorem. 2.Tak. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boobr Napisano Kwiecień 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2011 No cóż, musiałem ściągnąć jednego moda i gra traktuje ten armor już jako zwykły pancerz, a nie przebranie. Świetnie, biorąc pod uwagę jak dobrze wygląda. Szkoda tylko że paskudnie przenikają się strzelby i karabiny przez plecy płaszcza. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 Ciekawe, czy ten mod uniemożliwia ostatnią misję dla Legionu (Zabicie prezydenta NCR) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 Ciekawe, czy ten mod uniemożliwia ostatnią misję dla Legionu (Zabicie prezydenta NCR) Jeśli to ten z kartami ID, to wystarczy kupić fałszywkę u Mick&Ralph. Tu słowo ostrzeżenia: jeśli planujesz zdezaktywować taki mod, rozbierz wcześniej postać, w przeciwnym razie przynależność do fakcji może ci "wrosnąć w skórę" i zostanie tylko wczytać wcześniejszy save. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 Karty ID? Oo U mnie to było tak, że dostawało się zbroję NCR, żeby nie strzelali na sam nasz widok i żeby można było się odpowiednio zbliżyć do celu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Upadly321 Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 Ja od paru dni gram w Fallouta 3 i mam problem gdy doszedłem do misji z Liberty Prime to przypadkiem strzeliłem w niego 1 nabojem i teraz on chce mnie zabić... a ostatni zapis mam przy misji czyszczenia siedziby projektu oczyszczenie z mutantów, Da rady go jakoś uspokoić? PS: Jak lubicie tą sage to wbijcie sagafiinne.pun.pl <-- narazie tylko o falloutach ale mam zamiar dodać inne hybrydy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 (edytowany) @Amigos Mówię o graniu z modem na "zdefakcyjnione" zbroje. Ogólnie usuwa on funkcje przebrania z ubrań, ale ciągle pozwala na "przebranie się" właśnie za pomocą kart ID, jeśli ktoś tego potrzebuje. @Upadly321 wczytaj autosave, który na bank zrobił się w czasie opuszczania Cytadeli. Chyba, że sam je wyłączyłeś. Edytowano Kwiecień 16, 2011 przez kireta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 (edytowany) @kireta: A. Całkiem ciekawy pomysł, nie wpadłbym na to. @Upadly: Spróbuj tak - otwórz konsolę (~), kliknij na robocie i wpisz "setav aggression 0". Jeśli tylko raz w niego strzeliłeś, może wystarczyć też zwykłe schowanie broni. edit: Chociaż...o ile rozumiem, że NCR używa kart ID, to nie bardzo widzę jak takie cuś pasuje do Legionu czy Powder Gangerów, którzy nawet nie mają za bardzo jak ich wyrabiać Edytowano Kwiecień 17, 2011 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spectre12 Napisano Kwiecień 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2011 (edytowany) Ech, Liberty Prime... Końcówka z jego udziałem to według mnie jedna z najlepszych końcówek w grach w ogóle. Tu coś dla jego fanów: BTW. Wiecie, że zwykły Deathclaw może bez większych problemów załatwić Behemota? Edytowano Kwiecień 17, 2011 przez Spectre12 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Upadly321 Napisano Kwiecień 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2011 Dzięki zadziałała konsola bo autosave mam uszkodzone... (od zabawy w plikach) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 19, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 19, 2011 Ech, Liberty Prime... Końcówka z jego udziałem to według mnie jedna z najlepszych końcówek w grach w ogóle. Ta, tyle że ostatnio grałem sobie komunistą (Chińskim żołnierzem dzięki FWE) i trudno było zdzierżyć te wszystkie proamerykańskie i antychińskie hasła. Na szczęście go (Prime'a) szlag trafił. BTW. Wiecie, że zwykły Deathclaw może bez większych problemów załatwić Behemota? A to dziwne, bo behemotek powinien mieć szpona na jakieś 3-4 hity, może mniej. Żeby było smieszniej, FWE dodaje im potworną ilość HP, przez co na tego przy GNR potrzeba było z 6 mininuków. Dodatkowo któryś z tych większych modów, nie wiem czy FWE czy Mart's Mutant Mod (MMM), ale dodaje behemoty spawniące się wraz ze zwykłymi mutkami w ruinach DC. I to jest dopiero hardkor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spectre12 Napisano Kwiecień 19, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 19, 2011 "Grałeś sobie komunistą"? o.O Z tym Deathclawem to z kolei jest tak, że jego atak z wyskoku ma dość potężny odrzut, i Behemot zwyczajnie nie trafia. Ale rzeczywiście, jeśli trafi, to wystarczą mu 3-4. Tu sobie zajrzyj: A tu z kolei filmik niejako zabawny: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Kwiecień 20, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 20, 2011 (edytowany) Nawet fajne te filmiki. Ciekawe jakby sobie poradził behemot czy szpon przeciwko któremuś z tych przypakowanych potworów z Broken Steel. Nawiasem mówiąc, przypomniał mi się "Thorn" z NV, gdzie można było zapłacić by zobaczyć walkę wybranych stworów (do wyboru modliszki, skorpiony, a nawet...Fiendzi. Widać po tych prochach są na poziomie umysłowym kretoszczura). Raz dobrałem 3 Nighstalkery vs 1 Cazador (wówczas byli to dla mnie najtrudniejsi przeciwnicy). Oczywiście wygrał Cazador, który wyszedł z walki z prawie pełnym HP. Co do tego komunizmu, po prostu grałem kolejnym żołnierzem walczącym za ojczyznę. A że w ojczyźnie panuje komuna, to jankesi i jego nazywają komunistą. Edytowano Kwiecień 20, 2011 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spectre12 Napisano Kwiecień 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2011 Nie zrozum mnie źle- dziwiłem się tylko, że w F3 można takie cuda wyczyniać. Poza tym, cholercia, koło Thorna przeszedłem obojętnie, nawet tam nie wchodząc. Widzę, że trochę mnie ominęło. A odnośnie twojego pytania-nie wiem, o które potworki ci chodzi. Masz tu jednak coś w tym rodzaju: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.