Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

Nie gram na polskich serwerach. Mam tylko 3 ulubione may Harvest+Event, DoubleCross i 2Forts. Serwera swojego jedynego słusznego nie mam.

Jeśli chcesz sobie uczciwie pograć bez żadnych stresów, trzymaj się z dala serwerów z premium. Tam 3/4 noobków bierze sobie półgodzinny okres próbny premium i ownuje wszystko, co się rusza. Trial się skończy - wychodzą z serwera. To jest irytujące, jak na premium:

*postać biega 2 razy szybciej

*może robić poczwórne skoki (niezależnie od klasy)

*ma nieskończoną pojemność magazynka

*inżynierowie mają nieskończenie wiele metalu i dodawanie po 100 metalu ulepszeń jednym ciosem klucza, mogą stawiać po 7 działek jednocześnie

*szpiegowie mogą biec niewidzialni/zamaskowani z intelligence

*medycy startują z 75% ubera...

Oczywiście możesz również samemu cisnąć na premium, ale uważam, że to zwyczajne oszustwo, podobnie jak tuba, męczennik i ostatni bastion w Modern Warfare.

Tak, czy inaczej, mój nick to Sagitt - jak będziesz chciał pograć, to mnie znajdziesz :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Ehhh nie lubi jak ktoś gada te głupoty o "oszustwach". Tuba męczennik i takie inne to normalne bronie po to są w grze by ich używać. Ale premium z czego to ja wiem jest na 15 minut chyba. I racja trochę wkurza. A mógłby mi ktoś opisać (samemu, żadne linki i inne odnośniki) o co chodzi z tym wytwarzaniem. Bo czytałem co z czego ale nie rozumiem co oznaczają 3 bronie tej samej klasy. Chyba chodzi o to że te 3 rzeczy które klasa może mieć tak ? A za co się właściwie dostaje nagrody ? Ja już mam u szpiega 3 zegarki nowiutkie z czego 2 to udawanie martwego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było, chyba ze dwa razy:

1.Itemy dostaje się z achievementów

2.Itemy dostaje się losowo podczas gry

3.Itemy da się "wycrafcić"

Crafting jest prosty: używasz swoich itemów, żeby je przerobić w tokeny lub metal. Łącząc te 3 reczy (token klasy, slotu i scrap metal) crafcisz broń. Metal możesz przetapiać w kolejne wersje (reclaimed-refined), z trzech ostatnich da się zrobić kapelusz.Dokładniej tutaj, razem z blueprintami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7,2 mg ? A co to jest za internet ? MegaGiga ? :D Ja myślę że chyba będzie dobrze. TF2 jakoś szybkiego internetu nie wymaga. Ja gram na necie 1Mb/s i działa wszystko ładnie bez lagów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7,2 mg ? A co to jest za internet ? MegaGiga ? :D Ja myślę że chyba będzie dobrze. TF2 jakoś szybkiego internetu nie wymaga. Ja gram na necie 1Mb/s i działa wszystko ładnie bez lagów.

No tak ty masz 1 Mb/s ale bez limitu a ja mam z limitem ale jak grałem w CoD 4 i MW 2 przez neta to wszystko pięknie ładnie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja juz nic nie rozumiem na jednym forum mówią mi ze nie ma szans grać z takim pingiem a tu ze tak ? www.teamfortress.pl na tej stronie w zakładce kłopoty z pingiem piszą ze będę cały czas kikowany z serwów

Mam prośbę podajcie IP do serwa na powyżej 100 ping

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj. Powiem tak. Zaryzykowałem w ślepo kupiłem Orange Boxa. Gram tylko w TF2 i co ? I wszystko dobrze. Mnie się wydaję że będzie gitara. Ale jak nie chcesz nie kupuj bo później że " Maziak mówił idiota jeden". A i o co chodzi z tym pokazywaniem gestów ? Bo są jakieś achievementy. I nie rozumiem. Zastrzelić Heavy'm bo strzelił palcami ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i o co chodzi z tym pokazywaniem gestów ? Bo są jakieś achievementy. I nie rozumiem. Zastrzelić Heavy'm bo strzelił palcami ?

Pokazywanie gestów? :D Pewnie chodzi ci o taunty- po naciśnięciu "G" (domyślnie) postać wykonuje jakiś ruch. Jedne są prześmiewcze i np. snajper zyskuje acziwy (m.in. "Bądź uprzejmy") po zabójstwie wroga i zrobieniu jakiegoś taunta. Inne są zabójcze i Tobie chodziło chyba o taunt Heavy'ego wykonywany podczas "trzymania" gołych pięści- zabija każdego w linii prostej kilku metrów, ale w czasie jego wykonywania jesteś bezbronny. Widać to np. TU.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i o co chodzi z tym pokazywaniem gestów ? Bo są jakieś achievementy. I nie rozumiem. Zastrzelić Heavy'm bo strzelił palcami ?

Pozwolicie, że uściślę: W TF2 pojawiły się taunty(po prostu drwiny), zależne od trzymanej broni, aktywowane klawiszem G. Często zabawne(Sco Res i Demo) na początku nie miały żadnej funkcji. W update medycznym pojawił się aczik, w którym trzeba zagrać na pile nad ciałem zabitego przeciwnika. I się zaczęło. Z czasem każda klasa zyskała drwinę, która zabija. Najczęściej do broni białej, wyjątkiem jest Pyro(tutaj jest to shotgun), w 100% śmiertelną, niestety potrzebuje trochę czasu. W Twoim przypadku Heavy robi z palców pistolet i "strzela", zabijając wroga na całkiem dużym dystansie(w porównaniu do innych). Bronią potrzebną są pięści(nie KGB, bo tam taunt jest zupełnie inny).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha tak myślałem bo zrobiłem już drwinę snajperem bo przeczytałem aczika tak z ciekawości jakie są. Szkoda że czasem ciężko jest je zdobyć a mi się nie chce wchodzić w achievementy później na server typu "achievement" i robić. Jakoś mi się nie podoba. A ktoś mi napisze, jakie taunty są dostępne i u jakich postaci by zdobyć osiągnięcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy zaś tak ciężko... Z heavym może być problem, bo na to trzeba odpowiednich warunków, już łatwiej jakiegoś campera na 2fort pyrem. A cała reszta jest od ręki. Po prostu masz kilka sekund po zabiciu na wciśnięcie G, co się zwykle udaje. Musisz tylko pamiętać, którą broń masz już z głowy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mi się nie podoba. A ktoś mi napisze, jakie taunty są dostępne i u jakich postaci by zdobyć osiągnięcia.

Nie przesadzasz? Wszystko masz opisane w achievementach, popróbować na respie też ci nikt nie broni. Każda klasa ma przynajmniej 3 taunty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten achiev za granie na pile medykiem uległ z czasem modyfikacji, prawda? Ja wykonałem taunt z syringe gunem i mi zaliczyło, zresztą jeden z pierwszych moich achievów to był.

Co do pingu - wśród forumowiczów są ludzie, którzy grają engiem mając ping sporo powyżej 500 i jakoś im idzie :P Są serwy które kopią za ping, a są takie, które tego nie robią i nie jest trudno na taki trafić.

Maziak - może poczytaj najpierw sobie TF2 Wiki, bo czasem pytasz o podstawowe rzeczy, które możesz spokojnie przeczytać we własnym zakresie, a powtarzanie ich tutaj jest niekonieczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej a powiecie mi czemu mi tak mało normalnych serverów wyszukuje ? Znaczy się chodzi mi o to że są servery prawie każdy z inną mapką i trybem ale jak zjeżdżam niżej to jest mnóstwo map typu -Achievement. No niby ja wchodzę na tę resztę serverów i wtedy się okazuję że to jednak server należący do jakiegoś innego klanu czy czego tam. Na czym polega te wyszukiwanie serverów ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zignoruj fakt, ze serv należy do jakiegoś klanu, bo tylko one mogą sobie pozwolić na utrzymanie tychże. Kiedy hasła brak, znaczy, że publiczny. Strzeż się jedynie serwerów od www.saigns.de, bo tam premium jest wyjątkowo irytujące (wyobraź sobie zacloakowanego Spy'a, który będąc ognioodpornym przeskakuje połowę Well za jednym susem). Jeśli chcesz jakiś serv ciekawy znaleźć, ustaw sobie w filtrach sensowny limit pingu (np. 100 lub 150) oraz w mapach wybierz tryb, w jakim chcesz grać. Albo sortuj serwery wg. mapy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym egzaminie będę niezłomny do końca. Nie poddam się, wypełnię swoją misję. Trzeba w końcu poinformować forumowiczów o...

Wielki update Team Fortress 2 (29.04.2010)

Dzisiaj w nocy Valve przyszykowało nam jedną z większych aktualizacji TF2 w historii. Zmiany dotyczą przede wszystkim broni oraz mechaniki gry. Przejdźmy do listy zmian:

Team Fortress 2:

  • Dodano nową mapę społeczności cp_freight.
  • Dodano brakujące modele fizyki dla niektórych przedmiotów.
  • Dodano efekt kołysania się czapki Maxa i Buff Bannera.
  • Dodano Crit-a-Cola (zastępstwo Bonka dla Skauta, na czas trwania daje mini-kryty, ale otrzymywane obrażenia też są mini-krytami).

Serwer dedykowany:

  • Zoptymalizowano wersję Linuxową.
  • Naprawiono błąd powodujący niepokazywanie się serwera Linuxowego w przeglądarce serwerów po restarcie master-serwera.
  • Naprawiono przypadki pojawiania się gracza ducha zajmującego slot na serwerze.

Silnik:

  • Komenda "snd_show" jest uznawana za cheat.

Zmiany w gameplayu:

  • Pyro

    • Bezpośrednie obrażenia z Miotacza ognia zostały zmniejszone o 20%.
    • Zmniejszono czas palenia się (10 -> 6 sekund).
    • Ponowny wystrzał z Airblasta może być zrobiony 25% szybciej.
    • Amunicja zużywana przez Airblast została zmniejszona o 20%.
    • Wszystkie odbite rakiety/granaty/strzały są teraz mini-krytami.
    • Zabicie kogoś z Airblastu przez zrzucenie go z klifu nabijane jest teraz jako punkt dla Pyro.
  • Heavy

    • Czas rozkęcania i "gaśnięcia" Miniguna został zredukowany o 25%.
    • Poruszanie się podczas strzelania z Miniguna zostało zwiększone do połowy normalnego poruszania się (z 80 do 110).
    • Rzucenie komuś kanapki daje teraz pełny punkt bonusowy (było pół punktu).
  • Bonk!

    • Po użyciu Scout już nie jest poooowooolnyyyy.
    • Bonk! ma teraz czas ładowania się, tak jak Sandman.
  • The Chargin' Targe

    • Trafienie prosto w przeciwnika zabiera teraz 50hp + 10hp za każdą głowę (aż do 5 głów).
    • Ograniczono możliwość strafe'owania podczas szarży.
  • The Huntsman

    • Usunięto restrykcje, że strzała musi być naciągnięta, aby Pyro mógł ja podpalić.
    • Łuk może zostać obniżony bez utraty płonącej strzały.
    • Można już naciągać łuku podczas skoku ale strzelić dopiero po wylądowaniu.
    • Naprawiono błąd z efektem podpalonej strzały, gdy zmieniło się broń.
  • Backpack

    • Przeniesiono przycisk tworzenia do głównej sekcji panelu.
    • Przenoszenie przedmiotów w plecaku ma teraz poprawny dźwięk.
  • Boty

    • Boty nie wycofują się tak ochoczo aby uzupełnić zdrowie, gdy są w walce.
    • Boty już nie wycofują się, gdy ruszają do blokowania przejęcia punktu.
    • Boty powinny wybierać odpowiednią broń i walczyć, gdy idą uzupełnić zdrowie.
    • Boty które wędrują po mapie i polują, teraz będą ścigały swoje ofiary, podążając za nimi za rogi.
    • Boty które strzelają pociskami (np: rakiety/granaty/itd) nie przytrzymują na minimalny czas. Powodowało to, że boty Żołnierze wystrzeliwały rakiety w pobliskie ściany gdy strafowały, zabijając się.
    • Boty Żołnierze teraz zmieniają broń na strzelbę po wystrzeleniu wszystkich 4 rakiet, gdy zaczepiają wroga.
    • Dodano więcej nazw botów wedle sugestii społeczności.
    • Naprawiono pętlę w zachowaniu się bota Inżyniera podczas zbierania metalu.
  • The Sandman

    • Zmniejszono prędkość ogłuszonych graczy.
  • Prośby społeczności

    • Dodano zmienną log_verbose_enable i log_verbose_interval, aby zapisać pozycje gracza na serwerze w logach w pewnych odstępach czasu.

      • log_verbose_enable standardowo: 0
      • log_verbose_interval standardowo: 3 sekundy
    • "Ostatnia broń" po odrodzeniu się ustawia broń białą jeśli nie posiada się broni zapasowej (np. używany jest Razorback).

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd ze złym zmniejszaniem obrażeń przez Gunboats.
  • Ilość amunicji na HUDzie miga na czerwono gdy jest jej mało.
  • Zgaszenie palącej się osoby z drużyny teraz nalicza cały punkt bonusowy (było pół punktu).
  • Naprawiono exploit ze stałym "nadleczeniem" spowodowanym przez Zasobnik.
  • Naprawiono błąd w module obserwatora.
  • Naprawiono błąd gdzie przebrany Szpieg widział na HUDzie swój nick.
  • Naprawiono wywalanie się gry spowodowane strzałami wbitymi w model gracza.
  • Naprawiono wyświetlanie się złego modelu na Szpiegu przebranym za kogoś, kto nosi przedmiot dla wszystkich klas.
  • Dodano przedrostki map do przeglądarki serwerów.
  • Zabicie się z własnego działka nie dodaje już +1 do licznika zabitych przez działko.
  • Poprawiono błąd powodujący wyświetlanie złego koloru drużyny świeżo wypadniętej czapce.
  • Naprawiono problem gdzie gracze pod wpływem krit-boosta nie dostają krytyków, jeśli ich broń standardowo nie daje krytyków.
  • Naprawiono długi czas wyświetlania się okienek ze zdobytymi osiągnięciami.
  • Naprawiono słyszenie dźwięku wołania o Medyka przez przebranego Szpiega.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejną zmianą jest to , że podstawowy zegarek szpaja ma właściwości cloakk and daggera ale pasek "energii" niewidzialności jest mniejszy .

Coś się zmieniło w bazookach soldiera...

Odpowiadam tutaj, bo nie chcę łapać osta od b3rta za offtop w GwS:P

H1szpan, jeśli nie dasz żadnych argumentów za tymi stwierdzeniami, to ja będę musiał stwierdzić, że głupoty piszesz i Ciemnogród siejesz:P

Nic o zmianach u Spy w updejcie nie ma, nawet grę włączyłem, żeby to sprawdzić - zegarek podstawowy działa jak działał.

Tak samo nic mi nie wiadomo o zmianach u Soldiera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...