Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Polecam śledzenie TF2 Blog albo profilu na Facebooku, tam najwcześniej mówią o takich rzeczach (podając choćby pomysły, które nie wypaliły podczas testowania). No i otrzymujemy informacje z pierwszej ręki, także, jeśli chodzi o działalność społeczności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

? up

Iiii tam, wystarczy uważne śledzenie tego topica, gdzie będę dawał na bieżąco informacje z drugiej ręki :)

Swoją drogą, zaczęły się już różne

dotyczące tego update'a. Co ciekawe, jest ich całkiem sporo i wszystkie mają swoje źródło w tym "przecieku". Sądzę, że w aktualizacji nie zabraknie młotka, który był takim punktem kulminacyjnym w filmiku. Ciekawie byłoby zobaczyć w grze androida, którego również można się spodziewać - na tym urywku wyraźnie widać głowę robota i projekt jego ręki.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie byłoby zobaczyć w grze androida

Tylko ciekawe do czego by służył(może jako mech :P). Na filmiku jest chyba też te coś ~ala dispenser tylko do napraw(nie mieli z tego zrezygnować?). Młotek wejdzie zapewne, jak tyan zauważył, do upa jako third weapon. No i miło by było jakby spawarkę dodali. Na serio :P

Ale póki co z jednego filmiku to średnio co wyrokować. Najlepiej poczekać(ciekawe ile), aż coś konkretnego pójdzie na necie. :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Android to raczej uśmiech do tych, co uważnie oglądali Meet the Spy. Były tam między innymi wyrażenia takie jak "Pyro" i obok "Is a man", "Is a woman", "Is a robot". Stąd także butla na gaz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ale sprytne. Ale skąd macie ten filmik o update do Enginnera ? Ciekawie się zapowiada. Założę się że na steamie dokładnie nie patrzałem no nie ? Ale to fajna ta analiza. Na pewno będzie droid. Fajnie. Valve jest jednak dobre ludzie nie ? Bo zamiast wpierdzielać w grę mnóstwo bezużytecznych DLC to robią porządny update a do tego takiego smaka w wyczekiwaniu robią. Ale ten śmiech naszego "mechanika" jest fajny. No i dobrze że będzie coś nowego. Jakoś tak nudno było zawsze mi z tym Engim.

ChillX A co było takiego w Meet the Spy to o czym ty mówisz ? Bo nie rozumiem. Oglądałem ten filmik jakby co.

AHUAHAhahaha te Save The Sandwich jest świetne. Uratowałem Scouta na plaży xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj dzięki forumowemu targowisku tylko dla tej gry nabyłem orange box'a :)

Dziś mam za sobą pierwszą godzinę jako Medic (uwielbiam klasy wsparcia). To nic, że jestem kompletnym żółtodziobem i za nic nie wiem, o co na danej mapie chodzi :). Gra się wybitnie przyjemnie. Nie ma tu tego, co było w CSie, gdzie taki niezbyt hardcorowy gracz, jak ja, dłużej oglądał potyczki innych, czekając na resp, niż faktycznie grał. Ba, okazuje się że byłem całkiem przydatny, bo bilans asyst i zabójstw w stosunku do zgonów wyszedł na plus :)

Szkoda tylko, że semestr wraz z sesją kończą się dopiero pod koniec czerwca i do tego czasu jestem skazany jedynie na takie godzinne sesyjki "z doskoku".

down:

jestem w grupie CDA gamers jako...RIP1988 :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lissen, dudez, me haz a problem. Konkretnie ze sprejami. Zmienilem sobie jezyk steama na angielski i jako spreje moge wrzucac tylko bitmapy. Lepsze formaty, tj. obslugujace kanal alfa (*.tga, *.vtf) sa odrzucane z komunikatem "valid sizes are 32x32, 64x64, 128x128 and 256x256". Ofkoz przyciecie obrazków do tych wyniarów nic nie daje, a bitmapy mogly miec dowolne rozmiary. Any ideas?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co steam na angielski ? To chyba raczej nie jest wymagane prawda ? Przecież to jest ingerencja w pliki TF2. Chociaż w każdym razie nie wiem. Ee tam ja żyję bez spreji :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pieśni"? Brakuje tu tych lepszych.

Jedne z wybitniejszych filmików tutaj... Nie dam "Citizena", bo to już każdy widział, było nawet w newsach...

Więcej znajdźcie sobie sami.

Po co mu steam po angielsku? Bo taki jest najlepszy.

Niechaj Vagineer was strzeże przed nieszczęściami i cricketami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sedinus: najpierw sprawdź, czy masz folder na spraye (w folderze steamapps/<twój login>/team fortress 2/materials powinien być folder VGUI, w nim logos, a w nim UI), bo każda świeżo zainstalowana wersja ich nie ma.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak najlepsza piosenka, którą wszyscy znają, to śpiewane przez Pyrosława

. Dlaczego? Bo Pajro jest najlepszy, o! :)

I pytanko do TF2 pr0 - Wie ktoś, jak można zdobyć aczika dla Pyro "Got A Light?", czy inaczej "Masz ognia?"? Mam usmażyć Spy'a zapalającego papierosa. Rozumiem, że jest to taunt, tak?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak najlepsza piosenka, którą wszyscy znają, to śpiewane przez Pyrosława
. Dlaczego? Bo Pajro jest najlepszy, o! :)

I pytanko do TF2 pr0 - Wie ktoś, jak można zdobyć aczika dla Pyro "Got A Light?", czy inaczej "Masz ognia?"? Mam usmażyć Spy'a zapalającego papierosa. Rozumiem, że jest to taunt, tak?

Tak, taunt Disguise Kita. Jedyny achievement Pyro którego nie mam, gdyż spotkanie Spy'a palącego fajkę w normalnej grze jest niemalże niemożliwe, a teraz w ogóle Pyro nie gram (znerfiony do żony/pomocnika/robota kuchennego dla Engineera przez Flamethrower, który teraz zadaje mniej obrażeń niż Rewolwer. Nawet jako Engineer mogę łatwo zabić Pyro z BB lub FT z strzelbą). :(

Pajro najlepszy? Może gdy wrogowie idlują, a reszta zespołu też, bo nawet Medyk z Blutsaugerem może pokonać FT Pyro. To teraz niestety rasa na wymarciu - Pyro zrobił na mnie pułapkę gdy byłem Engineerem i go szybko posłałem do piachu. To jest żałosne, że klasa która powinna być mistrzem walki na krótki dystans (nawet Robin Walker to powiedział!), dostała od mojego Engiego. (z "TEXAS TEN GALLON", czapką kowbojską, Wy ubodzy Irlandczycy!)

Nawet gdy jestem Spy'em, (prawie) w ogóle się ich nie boję, szczególnie biorąc pod uwagę jak mało ich jest po znerfieniu Afterburna i obrażeń Flamethrowera do tego stopnia, że nawet najbardziej niekompetentny noob może posłać Pyro do piachu. Kiedyś czasami grałem jako jeden, ale teraz? Airblast już nie jest rzeczą, która odróżnia PROro od zwykłego Pyro (gdyż można go spamować i w większości przypadków, uda się - tak czy siak - airblastnąć tego projectila), wszyscy Pyro są teraz niestety tacy sami.

Teraz, grając Pyro, nikt by nie doceniał moich umiejętności i refleksu w airblaście - gdyż każdy to może zrobić. Jako KAŻDA KLASA mogę zrobić coś, po czym zaczną mnie doceniać - z wyjątkiem Pyro. Tam nie ma różnicy między dobrym graczem a złym graczem, gdyż ta klasa zawsze ssie, nawet jeśli robi pułapki w których powinien być najlepszy. Jeśli nie możesz go zabić, lepiej się nie przyznawaj... I uświadom sobie, że gdyby stał tam Heavy z swoją ukochaną Saszą, byłbyś martwy w mniej niż pół sekundy. To samo z każdą "wojującą" klasą. :(

Mam nadzieję, że Wszechmocny Saxton Hale uświadomi VALVe, że Pyro powinien dostać znaczne buffy i już Engineer Update przyniesie ich trochę!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe muszę obejrzeć te filmiki bo ja nie oglądałem. Swoją drogą to widzieliście TF Classic ? To jest gra. Typowe Half-Lifowe :D Bo Valve robi na tym samym silniku tylko polepsza prawda ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Pyro... Cóż, i tak większość killów przedtem miałem z airblasta i shotguna, ale ludzie i tak "TROLOLOLO W+M1 NOOB". (Dobrze że NIGDY nie gram na polskich serverach, bo ja już znam naszych rodaków - 99% graczy z naszego kraju to okropne chamy i nooby, staram się więc ich unikać z całej siły... A i tak niekiedy się tacy zamotają i wyzywają po polsku ludzi, którzy tego języka na oczy nie widzieli, w dodatku robiąc błędy ortograficzne. Straszni tchórze.)

Cóż, wracając do naszego ukochanego Pyro... Teraz nawet airblast nie jest znacznikiem skillu, a ogień jest bezużyteczny (teraz obrażenia płomienia z bliskiej odległości są podobne do tych z pistoletu i SMG, brawo! GŁÓWNA BROŃ jest teraz okropna, a i tak nigdy nie była czymś straszliwym!), natomiast flaregun z prawie-sidegrade'a (nigdy go nie używałem tak czy siak, strzelba nieskończenie razy lepsza...) stał się złą bronią przez nerf na afterburnie.

Poza tym po co dodatkowo, jako gwoźdź do trumny, nerfią afterburn, jak jest TYLE RZECZY które go niszczą? Jarate, Medigun, Kritzkrieg, Airblast, medkity... Powinni go właśnie WZMOCNIĆ, by teamwork nabrał większego znaczenia w walce przeciw Pyro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałeś o fanowskiej wersji "Meet The Pyro" ? Wychodzi tam z tego filmiku że Pyro to ......... sam zobacz na JuTubie

Widziałem różne fanowskie wersje, niektóre były fajne (np. przeróbka "Meet The Spy"), tylko problem w tym, że nie można brać żadnych zamieszczonych w nich informacji na poważnie. Pozostaje tylko czekać na wersję od Valve.

Nie zrozumieliśmy się w jednej kwestii - Pyro nie gra się profesjonalnie, czyli klanowo/mixowo. Jest to klasa typowo 4fun, a jeżeli ktoś już wchodzi w etap mixów to odpuszcza sobie grę Pyrką.

Nie wiem jak grają w klanach, ale pewnie masz rację, że mało kto gram w takich meczah pyro. Ludzie są lepiej zorganizowani, chodzą w grupie, koordynują ataki, więc podejście na bliski dystans do łatwych rzeczy nie należy. Zresztą pograłem sobie trochę na arenach i przekonałem się, że pyro jest tam mało użyteczny. Większośc graczy to scouty, a takich jest ciężko załatwić, gdy cię kilku otoczy. Reszta graczy też życia nie ułatwia, bo zamiast walczyć twarzą w twarz jak przwdziwi mężczyźni, to kampują po kątach. Pyro jest dobry na mapy z dużą ilością graczy, gdy na polu bitwy panuje chaos i rozgrywka przypomina team deathmatch. Ludzie skupiają się na wesołej eksterminacji przeciwników, zamiast osiąganiu celów - wtedy można sobie poszaleć pyro :laugh:

Masz rację, chociaż nadal sądzę, że Airblast się przydaje, np. właśnie do gaszenia współtowarzyszy.

Przydaje się. Teraz dostaje się cały punkt za ugaszenie kogoś, więc może to skłoni część ludzi do robienia tego. Chociaż z tego co widzę po ostatnich aktualizacjach to więcej ludzi przerzuciło się na Backburnery, co pewnie nie jest dla ciebie dobrą wiadomością.

Ma sporo wspólnego. Dajmy na to: po potyczce z Demomanem oddalam się od centrum walki. I tak biegnę po apteczkę, a z narożnika wyskakuje nierozgarnięty Pyro, który już zdążył mnie podpalić. Mimo tego, że go zabiłem. Ostatecznie nie dobiegam do apteczki.

Równie dobrze mogłby wyskoczyć ktoś inny, np. sold i jedną rakietą posłać cię do piachu. I nie musiałby nawet specjalnie celować, wystarczyłoby żebyś tylko znalazł się w polu rażenia wybuchu. I w takim wypadku należałoby zmniejszyć pole rażenia rakiety? Ten cały argument z dobitym scoutem i pyro jest niezbyt dobry.

Nie mieszajmy do tego Demomana. Szkot wymaga nie tyle co celności i refleksu, ale wyczucia. Stąd już sam w sobie jest jedną z najbardziej wymagających klas w grze.

Czy demo jest taką wymagającą klasą? Z tym to bym się nie zgodził. Sam zacząłem nim grać i idzie mi bardzo dobrze. Sticky to podstawa. Wystarczy nawrzucać je w miejsca, gdzie często chodzą wrogowie i zawsze ktoś w nie wejdzie. Najlepiej sprawuje się to na payloadach. Podkładam je wokół wózka, czekam i boom. Zawsze działa, zawsze. Przeciwnicy albo ich nie widzą, albo myślą, że nie ma mnie w pobliżu i ich nie zdetonuje. Nawet rozwalić ich nie próbują. Refleks przydaje się tylko, gdy próbuje się trafić się z granatnika biegnącą postać, ale i tak lepiej jest użyć sticków.

Jak to nie odpycha leżących sticków? Jak ostatnim razem bawiłem się w Pyro, to odbijanie leżących sticków nie stanowiło problemu.

Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że nie odpycha nawet na 2 metry. Bawienie się w airblastowanie bomb podczas walki nie ma sensu. Odległość na którą da się je odepchnąc jest zbyt mała, aby doturlały się do demo, który je wystrzelił, a w międzyczasie można oberwać kolejną bombą. Lepiej jest je wyminąć, albo się wycofać i czekać aż demo je zdetonuje. Odpychanie ma sens tylko wtedy, gdy chce się oczyścić zaminowane drzwi, albo punkt kontrolny.

Sądzę, że w aktualizacji nie zabraknie młotka, który był takim punktem kulminacyjnym w filmiku. Ciekawie byłoby zobaczyć w grze androida, którego również można się spodziewać - na tym urywku wyraźnie widać głowę robota i projekt jego ręki.

Młotek można uznać za pewniaka. Ciekawi mnie, czy engie dostanie jakąś alternatywną broń dla strzelby i pistoletu. Przydałoby mu się coś, aby uatrakcyjnić grę, tylko na filmie nic na to nie wskazuje. A do androida to nie jestem taki pewien. Jak miałoby to wyglądać? Engie buduje robota, który zachowuje się jak bot i biega po mapie zdobywając dla niego punkty. W takim przypadku Valve musiałoby dać mu niezłe AI, aby nie był zbyt łatwym celem. Tylko gdyby przesadzili i zrobili z niego terminatora z aimbotem i unikami Neo, to nie byłoby to dobrym rozwiązaniem :laugh: Posiadanie jednocześnie sentry i robota też nie jest dobrym pomysłem, bo engie byłby zbyt przegięty. Android musiałby być alternatywą dla sentry. A może to nie części androida, tylko elementy nowego power armora dla engiego :laugh: Dodanie kolejnego poziomu sentry też nie jest złym pomysłem...

No i miło by było jakby spawarkę dodali.

Spawarka nie jest złym pomysłem, ale wiertarka to byłoby dopiero coś. Pierce the heavens with your drill.... ehhh, nie ta seria :wink:

Valve jest jednak dobre ludzie nie ? Bo zamiast wpierdzielać w grę mnóstwo bezużytecznych DLC to robią porządny update a do tego takiego smaka w wyczekiwaniu robią.

To mi się też podoba w Valve. Dodają regularnie sporo nowych rzeczy i wszystko za darmo. Jakby za TF2 odpowiadała inna firma, to pewnie nawet za korzystanie z dispensera trzeba by było płacić :laugh:

Wie ktoś, jak można zdobyć aczika dla Pyro "Got A Light?", czy inaczej "Masz ognia?"? Mam usmażyć Spy'a zapalającego papierosa. Rozumiem, że jest to taunt, tak?

To jest jeden z tych acziwów, które są niewykonalne w normalnej grze. Nigdy nie spotkałem szpiega robiącego tego taunta, chociaż jest znikoma szansa, że tobie się uda, bo spy ma jeden acziw z tym tauntem, ale trafć na niego, gdy to robi... Możesz też czekać przy dzwiach przed rozpoczęciem rundy i mieć nadzieję, że ktoś podejdzie i zacznie go robić. Też nigdy tego nie widziałem, bo większość ludzi nauczyła się już, aby trzymać się zdala od krat. Mi udało się zdobyć tego acziwa z pomocą Felessana :laugh:

Jedyny achievement Pyro którego nie mam, gdyż spotkanie Spy'a palącego fajkę w normalnej grze jest niemalże niemożliwe, a teraz w ogóle Pyro nie gram (znerfiony do żony/pomocnika/robota kuchennego dla Engineera przez Flamethrower, który teraz zadaje mniej obrażeń niż Rewolwer. Nawet jako Engineer mogę łatwo zabić Pyro z BB lub FT z strzelbą).

A ja się pochwalę, że pyro mam już wszystkie acziwy. Najbardziej wymagającym było zadanie miliona obrażeń od ognia - zajęło to 46 godzin gry. Reszta acziwów nie była zbyt trudna, z wyjątkiem wspomnianego wyżej acziwa ze szpiegiem. I też po ostanich zmianach mało nim gram. Znacznie fajniej i efektywniej gra mi się demo lub soldem...

Pajro najlepszy? Może gdy wrogowie idlują, a reszta zespołu też, bo nawet Medyk z Blutsaugerem może pokonać FT Pyro. To teraz niestety rasa na wymarciu - Pyro zrobił na mnie pułapkę gdy byłem Engineerem i go szybko posłałem do piachu. To jest żałosne, że klasa która powinna być mistrzem walki na krótki dystans (nawet Robin Walker to powiedział!), dostała od mojego Engiego. (z "TEXAS TEN GALLON", czapką kowbojską, Wy ubodzy Irlandczycy!)

Nie pozostaje nic tylko przytaknąć. Jeśli wrogowie zauważą cię zanim do nich dojdziesz, to dużo nie zdziałasz i każdy rozgarnięty gracz sobie z tobą poradzi.

Airblast już nie jest rzeczą, która odróżnia PROro od zwykłego Pyro (gdyż można go spamować i w większości przypadków, uda się - tak czy siak - airblastnąć tego projectila), wszyscy Pyro są teraz niestety tacy sami.

Airblast jest przereklamowany i nie ma znaczenia, czy używa go pro, czy noob. I ta aktualizacja nic nie zmieniła w tej kwesti.

Teraz, grając Pyro, nikt by nie doceniał moich umiejętności i refleksu w airblaście - gdyż każdy to może zrobić. Jako KAŻDA KLASA mogę zrobić coś, po czym zaczną mnie doceniać - z wyjątkiem Pyro. Tam nie ma różnicy między dobrym graczem a złym graczem, gdyż ta klasa zawsze ssie, nawet jeśli robi pułapki w których powinien być najlepszy. Jeśli nie możesz go zabić, lepiej się nie przyznawaj... I uświadom sobie, że gdyby stał tam Heavy z swoją ukochaną Saszą, byłbyś martwy w mniej niż pół sekundy. To samo z każdą "wojującą" klasą.

Nie przesadzaj, mówiąc że każdy teraz może używać airblasta bez problemów. Nadal wymaga to dobrego refleksu i nadal jest bezużyteczne w walce. Każdy lepszy gracz nie będzie miał problemów z rozwaleniem pyro. Wystarczy tylko celować pod nogi i airblast przestaje być zagrożeniem. Ja gdy gram soldem zawsze tak postępuje i nie mam problemów z rozwaleniem pyro. Jedyna szansa w trafieniu kogoś odbitym pociskiem wymaga zaskoczenia wroga, wyskoczenia przed nim i odbiciu wystrzelonego bez namysłu pocisku. Ewentualnie można odbijać rakiety wystrzelone z dużej odległości i liczyć na to, że ktoś się na nie nadzieje, tylko problem w tym, że gdy sold widzi że airblastujesz to przestaje strzelać. I nie pisz, że nikt nie doceni twojej gry, bo pyro też potrafi być pomocny. Engie na pewno bedzie czuł się bezpieczniej, gdy będziesz bronił jego sprzętu przed szpiegami. Po ostatnim updacie, mając młot można niszczyć sapery, więc pyro na obronę jest jak znalazł (tylko z założenia to miała być klasa ofensywna...). Gaszenie członków drużyny też nie pozostanie niezauważone. I nie należy zapominać o najlepszym zastosowaniu airblast, czyli odpychanie uberów. Nic tak nie potrafi zdenerwować przciwników, jak zmarnowany uber. Odpowiednie użycie tej umiejętności może zadecydować o wygranej. O nie przyznawaniu się do tego, że nie potrafi się porodzić sobie z tą klasą, jak i o gólnie o grze pyro napisałem we wcześniejszych postach, więc nie ma sensu dalej tego powtarzać.

No cóż, VALVe udowodniło, że nawet oni nie traktują Pyro poważnie. O ile jeszcze można było przeboleć komętaże typu "W+M1 noob" przy każdym killu, to to już lekkie przegięcie...

To właśnie przez noobów piszących "W+M1" i ciągle narzekających, że pyro jest za silny i sobie z nim poradzić nie mogą Valve osłabiło tą postać. Ale może pójdą po rozum do głowy, gdy okaże się, że prawie nikt już nim nie gra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że przesadzacie. Te zmiany były naprawdę potrzebne. Kiedyś praktycznie każde spotkanie z pyrą to była śmierć. Jak nie w walce, to w drodze po apteczkę/do medyka. Teraz jest bardziej sensownie, a Pyro nadal może zabijać. Co innego to buff Heavy'iego. Już wcześniej wystarczyło, żeby się rozkręcił i zaczynał mielić wszystkich do okoła. A teraz? Nie dość, że szybciej "odpala" miniguna, to jeszcze praktycznie zachowuje swoją pierwotną prędkość.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że przesadzacie.

Nie! To całe 20% damage'u zabrane Flamethrowerowi (i 4% z Backburnera), plus znaczne osłabienie afterburnu - i to zrobiono klasie, która zawsze była najsłabsza! To tak, jakby kalece bez rąk uciąć nogę, w zamian dając lizaka. (nieco lepszy airblast)

Te zmiany były naprawdę potrzebne. Kiedyś praktycznie każde spotkanie z pyrą to była śmierć. Jak nie w walce, to w drodze po apteczkę/do medyka.

Jeśli nie umiesz wycelować tą rakietą/granatem/minigunem/scattergunem w Pyro, to ZASŁUGUJESZ by umrzeć.

Poza tym gadasz głupoty, gdyby w tamtym miejscu stał Heavy/Soldier/Kompetentny Demo/Demoknight/Scout, umarłbyś jeszcze szybciej. Dużo, dużo szybciej, nawet przed nerfem.

Umierasz w drodze po apteczkę/medyka? Gdyby to był Heavy/Soldier/blabla, nie musiałbyś łazić po apteczkę - BYŁBYŚ JUŻ DAWNO MARTWY. Poza tym jest tyle rzeczy które niszczą afterburn, choćby Sandvich, Kanapka, Airblast, mediguny... Czy to wina Pyro, że nie potrafisz zrozumieć że to jest TEAM Fortress a nie Call of Duty - Modern Spamware?

Poza tym wedle tego co mówisz, Ty nie oczekujesz by wygrać z Pyro gdy zobaczysz go na dystansie. Ty oczekujesz, by wygrać z nim na bliskim, gdzie POWINIEN (niestety, nigdy to się nie zdarzyło...) być najlepszy. I jeszcze narzekasz, że do apteczki nie zdążyłeś...! To tak jakbyś był kotem i próbował się pchać w szpony Piranii, wskakując do wody - w wodzie Pirania powinna Ciebie pożreć. Co innego na lądzie.

Niestety, obecnie Pirania (Pyro) przegrywa i w wodzie (bliski dystans), i na lądzie (daleki dystans). Jeśli ja mogę go zazwyczaj pokonać z bliska Engineerem po wpadnięciu w pułapkę (a nawet przed nerfem byłem w stanie...), a Ty nie możesz...

Teraz jest bardziej sensownie, a Pyro nadal może zabijać.

Teraz ma on porównywalny damage do Pistoletu, a nawet przedtem był jedną z najsłabszych głównych broni. Uważasz, że to uczciwe że nawet REWOLVER zadaje więcej damage z bliska? Że Pyro ssie na dystansie, w którym powinien być królem, to jest sensowne? Że Heavy zadaje ponad 4 razy więcej obrażeń teraz, a przedtem zadawał około 3.5 więcej? Że nawet crity Pyro są (i były) słabsze od nie-critów Heaviego? To jest sensowne, że klasa która nadaje się tylko do jednego dystansu, ssie nawet na nim i może przegrać zastawiając pułapkę?

Naprawdę sądzisz, że powinni nerfnąć Flamethrower i Backburnera tylko dlatego, że niektórzy gracze są niekompetentni i nie potrafią wycelować w coś tak powolnego jak Pyro, a potem jeszcze ŚMIĄ jęczeć, mimo że to ich własny brak umiejętności posłał ich do piachu?

Może zabijać? Taa, ale nie za bardzo flamethrowerem. To nie jest fair! Jako Heavy mam Minigun i Sandvicha i NIGDY nie odczuwam braku Shotguna, szczególnie po tym buffie. Po co mi Shotgun, jak Minigun sprawuje się lepiej na każdym dystansie?

W wypadku Pyro jest na odwrót. Shotgun jest lepszy na każdym dystansie od Flamethrowera (broń główna < broń poboczna, tylko w wypadku Pyro? Czemu?). Jako Pyro jesteś jak nieco szybszy Heavy bez miniguna i z średnio użytecznym airblastem, który staje się kompletnie bezużyteczny jeśli wrodzy Soldierzy/Demo są dobrzy...

Widzę, że nigdy Pyro nie grałeś. Nie wypowiadaj się zatem na jego temat. Wyobraź sobie Engineera +50 punktów życia próbującego zabijać pistoletem - tak, oto właśnie Pyro z FT... Choć z drugiej strony, pistolet jest dobry na dalekie dystanse i osłabianie celu nim do Ciebie dojdzie.

Co innego to buff Heavy'iego. Już wcześniej wystarczyło, żeby się rozkręcił i zaczynał mielić wszystkich do okoła. A teraz? Nie dość, że szybciej "odpala" miniguna, to jeszcze praktycznie zachowuje swoją pierwotną prędkość.

Zgadzam się, ALE Heavy jest wielkim celem. Wystarczy jeden dobry Sniper lub intensywny spam projectili i Heavy leży.

Zachowuje pierwotną prędkość? Nie, jest prawie o połowę wolniejszy z rozkręconą niż chodząc normalnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ALE Heavy jest wielkim celem. Wystarczy jeden dobry Sniper lub intensywny spam projectili i Heavy leży.

Dokładnie nie raz już zabijałem Heavy'ich. Wystarczy nawet jeden strzał czasem ze 100-"procentówki" i leży bo jest ranny. A do tego dość często przy heavy'm miałem Criticala więc jednak łatwo go zabić. Oczywiście jeżeli w teamie nie ma nooba który biega z Snajpką i nie strzela bez lookania albo lepiej..... ledwo spojrzy prze lunetke i strzela. A później jeszcze gada że Heavy dostaje w głowę i żyje. Z takimi grać się nie da. Ja na Harvescie kocham snajpera. Zawsze łatwo wyjechać paru kolesi z rzędu. Jak się uda to zabić snajpera przeciwnika, dwóch innych kolesi i chować się bo to pewne że jakiś scout lub spy po ciebie leci. Jakoś ta taktyka mi się udawała.

Jeśli nie umiesz wycelować tą rakietą/granatem/minigunem/scattergunem w Pyro, to ZASŁUGUJESZ by umrzeć.

Dokładnie....

Wie ktoś, jak można zdobyć aczika dla Pyro "Got A Light?", czy inaczej "Masz ognia?"? Mam usmażyć Spy'a zapalającego papierosa. Rozumiem, że jest to taunt, tak?

To jest jeden z tych acziwów, które są niewykonalne w normalnej grze.

Ostatnio jako Spy latałem obok pyro przeciwnika i robiłem tego taunta :P Nie wiem po co ale niech człek się cieszy :D

To mi się też podoba w Valve. Dodają regularnie sporo nowych rzeczy i wszystko za darmo. Jakby za TF2 odpowiadała inna firma, to pewnie nawet za korzystanie z dispensera trzeba by było płacić

Racja :D

CYTAT(Maziak)

Nie słyszałeś o fanowskiej wersji "Meet The Pyro" ? Wychodzi tam z tego filmiku że Pyro to ......... sam zobacz na JuTubie

Widziałem różne fanowskie wersje, niektóre były fajne (np. przeróbka "Meet The Spy"), tylko problem w tym, że nie można brać żadnych zamieszczonych w nich informacji na poważnie. Pozostaje tylko czekać na wersję od Valve.

Tak ja wiem że nie brać na serio. Ale jak najbardziej należą im się gratulację za wykonanie i pomysł. Jak wpisuje się w YT Meet the Pyro to od razu ta pierwsza pozycja to jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...