kpwJan Napisano Czerwiec 23, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2015 Ludzie pomórzcie po zainstalowaniu wszystkich plików i zalogowaniu się na uplay wyskakuje mi to okno nie wiem, co robić? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Despero23 Napisano Czerwiec 23, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2015 A dodałeś grę do swojego konta Uplay? Spróbuj uruchomić grę nie ze skrótu tylko z klienta Uplay Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Czerwiec 23, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2015 W kliencie Uplay musisz aktywować grę, wpisując kod aktywacyjny z płytki. Po tym zabiegu gra powinna działać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpwJan Napisano Czerwiec 26, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2015 niemoge tego znaleść jest to gra z cd-action. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Czerwiec 26, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2015 Kiedy zalogujesz się do konta Uplay, w prawym górnym rogu klikasz na zębatkę i wybierasz "Aktywuj produkt". Tam wpisujesz klucz z płytki i postępujesz zgodnie z instrukcją. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ironus75 Napisano Czerwiec 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2015 Witam. Nie mogę aktywować gry na koncie Uplay. Mam grę z CD-Action , loguję się do Uplay, Po wpisaniu kodu z płytki ze strony uplay wyskakuje komunikat o błędnym kodzie. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Chodzi oczywiście o M&M X Legacy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Despero23 Napisano Czerwiec 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2015 To co zawsze w takiej sytuacji. Może dany znak jest inny niż ci się wydaje,np jest B zamiast 8,5 - S,O - 0,H - MI - 1, itd.Pamiętaj także że w Uplay wszystkie litery muszą być duże Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tancerz_nocny Napisano Maj 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Maj 30, 2016 Nie przyjmuje mi kodu. Upewniłem się że dobrze przepisuję kod, zresztą nie mam w kodzie takich liter/cyfr 'trudnych' (5, S, O, 0, H, M, I, 1) Napisałem maila do obsługi klienta uplay, ciekawe co odpiszą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tancerz_nocny Napisano Czerwiec 1, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2016 Coś mi nie odpisują Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Despero23 Napisano Czerwiec 2, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2016 Dnia 29.06.2015 o 12:58, Despero23 napisał: Pamiętaj także że w Uplay wszystkie litery muszą być duże A próbowałeś inne litery, niż te które były podane? Spróbuj zamienić Y z V. Często na nadruku wygląda jak V, a to Y, lub na odwrót. Na pewno masz aktywne konto, a nie np zbanowane? I mam nadzieję że wpisujesz w kliencie Uplay, a nie na stronie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tancerz_nocny Napisano Czerwiec 2, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2016 Musiałem zadzwonić. Po konsultacji się dowiedziałem że pomyliłem V z Y Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...