Freezbe Napisano Styczeń 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2011 Gram bez "AutoLogu". Po prostu, nie korzystam z niego, ale czytając wasze posty uświadomiłem sobie ze wiele tracę, więc chyba niedługo też zacznę bawić się z tą opcją Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2011 (edytowany) No ja nie wiem co jest z wami ludzie naprawde ja rozumiem, ze konsolowcy maja z tym problem ale na piecu narzekac na muzyke w grze? No juz pomijam fakt iz jest ona calkowicie zbedna bo zazwyczaj slucha sie odglosow silnika albo sytuacji za pojazdem - na 5.1. No nie wiem jak Ty, ale dla mnie muzyka jest w czasie mknięcia 300 km/h prawie najważniejsza - właśnie za odgłosem silnika, do którego obecnie nie przywiązuje się aż tak wielkiej wagi. Ale zawsze mozna zarzucic swoja ulubiona muze w tle omg. IMO takie coś po prostu zabija klimat gry. Chyba, że skonfiguruje się jakąś playlistę skonfigurowaną pod kątem danego gatunku muzyki, ale i tak pozostaje jeszcze kwestia tego, że niektóre kawałki są głośniejsze, co może przeszkadzać w jeździe. A co do starszych czesci niz PU to blagam was oldschoolowi nfsowcy przestancie je wychwalac! A dlaczemu? Gry te były (są?) dobre, więc zasługują na pochwałę. Edytowano Styczeń 7, 2011 przez Kruczek11 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Treser Napisano Styczeń 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2011 up Słuchanie "swoich" kawałków podczas gry może i zabija klimat gry, ale za to jest dla niektórych dobrym sposobem na "zatuszowanie" nie lubianych przez nich kawałków. W moim przypadku (jak to wspominałem wcześniej) część soundtracku z niektórych NFSów, słuchanych na YT wypada marnie, ale w grze wyglądają zupełnie inaczej - nadają jej klimatu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Styczeń 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2011 (edytowany) A dlaczemu? Gry te były (są?) dobre, więc zasługują na pochwałę.Były dobre na swoje czasy. Samochodówki są typem gier który bardzo źle (jak nie najgorzej) zniósł próbę czasu. Nie wierzysz - odpal takiego NFS2. Model jazdy jest maksymalnie nierealistyczny i cholernie irytujący. Kiedyś coś takiego było w porządku, ale do dzisiejszych standardów się nie umywa. Innymi słowy: grywalność poważnie kuleje i raczej nikt dla przyjemności nie będzie w to grał, no chyba że ktoś jest do takiego pokracznego modelu jazdy przyzwyczajony. Dlatego też porównywanie nowych NFSów ze starymi nie ma sensu. Edytowano Styczeń 11, 2011 przez yojo2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krissojka Napisano Styczeń 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2011 Ścigałki to gatunek gier, w którym najbardziej odczuwalny jest skok jakościowy.. Ja się zatrxymałem na Shifcie.. jakoś nie czuję pociągu do części nowszych.. ale HP mnie kusi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2011 Innymi słowy: grywalność poważnie kuleje i raczej nikt dla przyjemności nie będzie w to grał, no chyba że ktoś jest do takiego pokracznego modelu jazdy przyzwyczajony. Dlatego też porównywanie nowych NFSów ze starymi nie ma sensu. No z tymi zupełnie starymi na pewno nie, lecz jeśli komuś bardzo podoba się dana seria, a mnie NFSy podobają się pomimo tego, iż słabo znoszą próbę czasu, to będzie grał w każdą grę opatrzoną jej logiem, czyli w tym przypadku logiem Need For Speed. I co z tego, że model jazdy jest pokraczny - kiedyś projektanci nie wiedzieli jak się to robi i każdy grał w takie "cosie", przy których pojęcie "realizm" jest obce. Jeszcze taka mała ciekawostka - w zapowiedzi NFS Undercover w naszym kochanym magazynie CDA napisane jest, że owy NFS korzysta aż z 400 parametrów jeśli chodzi o model jazdy i jest to najwięcej spośród wszystkich części wydanych do 2008 roku. A mnie jeździło sie lepiej na przykład w takim Undergroundzie, gdzie tych parametrów było znacznie mniej Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk13 Napisano Styczeń 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 14, 2011 Przymierzam się do kupna Hot Pursuit'a tyle że przez jakieś dwa tyg. nie będe miał internetu. I czy w zabawie singlowej jest on do czegoś potrzebny ? Czy nie odczuje żadnych ubytków z przyjemności gry ? I mozliwe jest wgranie wlasnych piosenek ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElTabasco Napisano Styczeń 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2011 @UP W singlu masz autolog dzięki niemu widzisz jakie wyniki maja twoi znajomi I zawsze możesz pobić czyjś rekord ;] Sam chciałem wgrać własna muzykę ale chyba się nie da Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2011 Sam chciałem wgrać własna muzykę ale chyba się nie da Nie da się na 100%. Jedynie co, to możesz se puścić własną muzę w tle na jakimś nieobciążającym proca odtwarzaczu. Chyba że masz Core i7, to w takim razie hulaj dusza, piekła nie ma Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sargoth09 Napisano Styczeń 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2011 Mam spory problem: chciałęm sprobować jazdy na kierownicy w NFS: Hot Pursuit (wiem, że to troche głupie, ale chciałem spróbować). Mam Apollo RW-2010 Monte Carlo. Ale kiedy probowałem uruchomic grę, wyświetlał się komunikat, że plik NFS11.exe (plik startowy gry) nie moze się uruchomić. Czy miał ktoś też taki problem? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Syskol Napisano Styczeń 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 17, 2011 Jakiś czas temu zapowiadano kolejnego patcha do NFS HP wyszedł on już? Wiem,że jeden już był bo mam go zainstalowany(Chodzi o ten który dodał deszcz i śnieg) Liczę,że jeszcze coś poprawią bo dla mnie optymalizacja leży. Komputer spełnia wymagania z zapasem,a mimo to gra tnie. Taki Crysis chodzi na maxymalnych(dla Windowsa XP),a jest ładniejszy. Nawet GTA IV mi nie tnie,a gram na wysoko/średnich. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 17, 2011 @up - kolego, podrzucisz linka, z którego pobierałeś tego patcha? Chętnie bym sobie zobaczył jak wygląda poprawiona nieco wersja HP Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Altair1404 Napisano Styczeń 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 23, 2011 (edytowany) Z racji, że właśnie ukończyłem drugą karierę w najnowszym NFSie, podzielę się moją całościową opinią na temat gry. Przejście jej bez pośpiechu, z czasem poświęconym na testowanie samochodów w jeździe dowolnej, zajęło mi 21h i 36min. I w żadnym wypadku nie uważam tego czasu za czas stracony, wręcz przeciwnie- tak dobrze nie bawiłem się w NFSie od czasów Pro Street'a (mojej ulubionej części). Wreszcie, przy takim zestawie aut, odebrano tuning. Co jak co, ale zmienianie zderzaków w Lambo lub obniżanie go, mnie przynajmniej, nie bawi. Nie lubi widoku zwieśniaczonych supersamochodów. Bardzo dobrze, że pozostawiono tylko wybór lakieru i to w kolorach fabrycznych. Brawa za taką decyzję. Po drugie, bardzo ucieszyły mnie zarówno cywilne samochody licencjonowane jak i policyjne (wcześniej, w MW i Carbonie, ograniczono się do Pontiaca i Corvetty, SUV-y i radiowozy były bliżej niezidentyfikowane, wiem że w HP2 były markowe- ale wcześniej nie wiem, to był 'mój pierwszy raz' z NFSem). Po trzecie- wspaniała oprawa. No to jest po prostu coś pięknego. Krajobrazy i samochody. Każdy wóz jest wykonany w najdrobniejszych szczególikach. Najbardziej zaskoczył mnie podpis Horacio Pagani na zatrzymanej przeze mnie Zondzie Cinque. Coś pięknego. Kolejnym świetnym wrażeniem jest jazda nocą. Pierwszy raz spotkałem się z tak ciemną nocą. Mowa oczywiście o momencie, gdy zgasi się światła- wówczas widoczność sięga zera. A właśnie, światła. Szczególik, który dał mi masę radości. Bardzo fajnie to jest wykonane, zwłaszcza w Lambo, dokładnie widać te kształty reflektorów. Miazga powiadam. I jeszcze kraksy. Widać rękę Criterionu. Co prawda nie jest to Burnout Paradise, gdzie dało się zmiażdżyć wszystko oprócz kół ^^, ale i tak fajnie to wygląda i sprawia, że trzeba uważać, jeśli nie chce się jeździć 'okaleczonym' wozem. Po oprawie przejdźmy do samej jazdy. Ta jest daleka od realizmu, bardzo daleka, ale za to jest przyjemna. Jeździ się świetnie. Co prawda nie ma jakichś zastraszających różnic między kierowanymi pojazdami, ale minimalne niuanse udaje się znaleźć. Poziom trudności nie jest specjalnie wysoki. Jedynie dwa wyścigi sprawiły mi większą trudność. Jeden, na początku kariery kierowcy, gdy dostajemy do testów McLarena, drugi na końcu kariery policyjnej, jakiś z serii Szybkich Reakcji. W pościgach policyjnych wyłapałem coś takiego: w przechwyceniach nasz radiowóz jest bardziej podatny n zniszczenia, a samochód ścigany jest twardszy, natomiast w Hot Pursuitach jest odwrotnie, nasz wóz jest mocniejszy, wrogów słabawe. Co do ścieżki dźwiękowej, to w warstwie odgłosów jest pięknie. Samochody brzmią rasowo i dobrze, odgłosy opon czy pękających części są też jak najbardziej na miejscu. Natomiast ścieżka dźwiękowa mi się nie spodobała. Jedynie trzy kawałki były wg. mnie warte słuchania. Są to: Pendulum- 'Watercolor', Chiddy Bang- 'Opposite of Adults' i 30 Seconds to Mars- 'Edge of the Earth'. Reszta poniżej poziomu. Takie moje zdanie na ten temat. I jeszcze optymalizacja, która często była tematem dyskusji tutaj. Dla mnie jak bardziej w porządku. Jasne, gra nie śmigała z jakąś zastraszającą szybkością, ale zważywszy na mój sprzęt było nieźle. W najwyższych ustawieniach na moim GF8600GT dało się grać. Czasem podczas jazdy zwolniło, a zacinało mocniej tylko przy filmikach obrazujących wypadki/zatrzymania. Framerate cały czas ok. 30FPS. Grę oceniam na 9+ w skali CDA. Jej minusy to dla mnie: soundtrack (nuda) i super-hiper-mega-uber-pro Veyron, którego nienawidzę. Nie znoszę tego samochodu. Ogólnie grę polecam. Miło się spędza przy niej czas. @up- 3 dni temu wyszedł drugi patch, właśnie go pobieram. Link tutaj: klik. Have fun! EDIT. Zainstalowałem. Patch m.in. dodaje 3 wozy: Bentley Continental Supersports Convertible, Lamborghini Murciélago LP 650-4 Roadster i Dodge Viper SRT10 Convertible Final Edition. Fajna łatka, oby więcej takich. Edytowano Styczeń 23, 2011 przez Altair1404 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Malone1995 Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 Optymalizacja leży? No dziwne muszę przynać. Sam gram na max detalach i nie przycięło ani razu. A nie pobierałem nowego patcha, jak dla mnie wszystko w nowym NFSie jest dopracowane w 98%. Pozostałe 2 % to brak mozliwości tuningu ;D. ale cóż nie można mieć wszystkiego ... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Altair1404 Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 Jak dla mnie- nie leży. To wynikało z poprzednich wypowiedzi, że nowy NFS działa różnie. A patche pobrałem po to, aby: a) mieć efekt deszczu, który dodawał patch pierwszy b) mieć 3 nowe wózki, które dodawał patch drugi. A co do tuningu, to powtórzę się: chwała twórcom za jego NIEumieszczanie. Jedna z lepszych decyzji przy tworzeniu nowego NFSa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Malone1995 Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 dlaczego? Przecież udało się w Most Wanted, czymu nie spróbować jeszcze raz. W końcu fabuła jest o powiedzmy piratach drogowych i łapiących ich policjantach. wiadomo, że taki pirat nie będzie jeździł skodą prosto z salonu ... Ale ogólnie gra jak najbardziej na plus Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Altair1404 Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 (edytowany) Jasne, Skodą nie, ale w HP jest mowa o samochodach jeżdżących dużo szybciej. ^^ A dla mnie widok tuningowanych Murcielago, Reventona, Zondy czy Astona One-77 równa się kaszance. Do tego bardzo niestrawnej. Po co zmieniać coś co w swej istocie jest genialne i piękne, by to psuć? Specjalnie nie wspomniałem o Veyronie, bo los tego samochodu jest mi całkowicie obojętny, niech go sobie przerabiają, dla mnie i tak nie ma wyglądu... Nie uśmiechają mi się zderzaki w Lambo na kształt spychaczy do śniegu. Takie jest moje zdanie na ten temat. Nienawidzę tuningowania supersamochodów. Co innego przerabianie Subaru czy innego Evo, ale o tym był Underground. Edytowano Styczeń 25, 2011 przez Altair1404 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba2011 Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 Ja tam Fordami i tuningowałem...Lepsze bryki= (jak dla mnie) mniej frajdy z tuningu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 Sam gram na max detalach i nie przycięło ani razu. A nie pobierałem nowego patcha U mnie właśnie przez patche gra zaczyna przymulać na najwyższych. To pewnie przez te dodane efekty. A juz myślałem, że na moim dziadku 8800 GTS jeszcze jakaś najnowsza gra pójdzie na najwyższych detalach:/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Malone1995 Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 (edytowany) @Altair1404 Nie mówię o tuningu Porsche, Astona, czy Lambo, ale właśnie o takich "lichych" ( w porównaniu z np. Porsche) samochodów typu Mazda, Toyota, Subaru. Czasami fajnie się je przerabia. I wcale nie mówię, żeby zaraz Lambo tuningować, ale Audi dla lepszych osiągów? Czemu nie ... A i swoją drogą to często w takich supersamochodach bywają lipne np. felgi itp. więc mozna by było zmienić. Nie chodzi mi o cały sprzęt EDIT: @Kruczek11 Mam zamiar pobrać nowe patche i sprawdzić jak będzie teraz, a mógłbyś opisać co nowego daje najnowszy patch? Bo graficznie i tak jest super, a deszcz i śniego to w obecnej wersji mam ... Edytowano Styczeń 24, 2011 przez Malone1995 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 Pierwszy patch daje przede wszystkim lepsze "koguty" (światła policyjne) - takie, jak na konsolach. Drugi ponoć daje 3 nowe fury. Musze go ściągnąć w weekend Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Altair1404 Napisano Styczeń 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2011 Nie ponoć tylko na pewno. Mogę screeny zaprezentować dla udowodnienia. W moim 'krótkawym' poście wymieniłem jakie auta są dodane. Warto ściągnąć to 100mb, zwłaszcza, że auta dają za free. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Malone1995 Napisano Styczeń 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2011 A swoją drogą nie uważacie, że HP jest dużo prostsze niż np. MW? Tam trzeba się było martwić, żeby nam auta nie odcholowali wrazie zatrzymania, jakie auto kupić i jak je zmodyfikować, żeby wygrywało z mocnymi bossami, a tutaj auta mamy za free, wystarczy tylko wygrywać ... ale i tak najlepsza część serii( moim zdaniem) . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Styczeń 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2011 @up - wiesz, równać MW z HP to tak, jak porównać konia z koniakiem - wspólne tylko pozornie. HP to powrót do korzeni serii - zero tuningu, zero głupawej policji i banalnie przebijalnych blokad. To, że auta są za darmo w pewnym sensie uwiera, lecz mimo tego gra jest wspaniała. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Malone1995 Napisano Styczeń 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2011 No, ale z drugiej strony ja od zapowiedzi wiedziałem, że z tuningu nic nie będzie. W końcu Criterion w Burnoutach też nie dawał opcji tuningu, ale walić tuning . ciekawie dobrali gadżety typu impuls Em, czy kolczatki, chyba podpatrzyli to w split/second . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...