Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

TheInvisible

Czy ten zestaw będzie poprawnie działał?

Polecane posty

Chciałbym kupić nową kartę graficzną do starego komputera. Tą kartą jest ASUS GeForce GTX 650. Moje pytanie brzmi: czy będzie działać w połączeniu z moimi podzespołami (czy będzie pasować do płyty głównej, nic się nie stanie zasilaczowi itp.)? Oto one:

Cpu AMD Athlon 64 X2 3.1 GHz

Ram 4gb DDR2

Płyta główna MSI ms-7260

Zasilacz ModeCom Feel III-400Atx (wiem że tani i do **** wink_prosty.gif )

Windows 7 x64

Jeśli zadałem jakieś ,,noobowskie'' pytanie to przepraszam, jestem laikiem biggrin_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to jest zwykła wersja GTX 650 (nie Ti i nie Ti Boost), to zdecydowanie niezbyt opłacalny zakup - za tyle można kupić wydajniejszego Radeona HD 7770/R7 250X (dokładnie ta sama karta pod dwoma nazwami, @Xeon za mniej niż 380 zł nie widzę, a to nieco ponad budżet). Co prawda Radeon pobiera nieco więcej prądu, jednak po wymianie zasilacza i tak nie będzie z tym problemu, a do tego Feel'a nie podłączałbym żadnej nowej karty - a nuż ją spali i będziesz 350 zł w plecy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nowych najtańszy sensowny to Corsair VS450, choć warto dopłacić do TT Smart 530.

Z drugiej strony, jeżeli tą kartę graficzną planujesz trzymać równie długo, jak poprzednią, to możesz rozważyć dołożenie do GTX 750 i wzięcie Fortrona 350 GHN z allegro (leżak magazynowy za niecałe 70 zł, podałbym dokładnego linka, ale zrobili sobie przerwę) - ta karta jest bardzo energooszczędna i nie potrzebuje wtyczek PCIe, których Fortron nie posiada.

@Xeon

Ja tam na stronie widzę "Nasza cena 382.13zł" (chociaż nawet gdyby kosztowała 350 zł, to i tak bym omijał kurtmedia szerokim łukiem, jakoś nie mam do nich zaufania).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach