MrTHEJOT Napisano Marzec 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 18, 2014 Jestem posiadaczem gry Assasin's Creed IIPrzy aktywowaniu klucza w serwisie UPlay pojawił się problem, mianowicie wyskoczyła informacja, że klucz jest nieprawidłowy. Kilkanaście razy spradzałem key,.. pisałem go na różne sposoby , lecz dalej było to samo. Kolejnym problemem jest to, że grę dostałem ( więc nie mam żadnego dowodu zakupu), a bez tego nie ma możliwości o pomoc ze strony Ubisoftu itp.Proszę o pomoc co mam zrobić w tej sytuacji.Z góry Dzięki ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiatrownik320 Napisano Marzec 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 18, 2014 Gre dostałeś ale jak?Sam key czy może w pudełku np:z okazji urodzin? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maksv6 Napisano Marzec 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 18, 2014 A gra nowa czy ktoś wcześniej używał Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrTHEJOT Napisano Marzec 18, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 18, 2014 Nowa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven82 Napisano Marzec 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 19, 2014 spróbuj wpisać kod wielkimi literami (z shiftem, nie z capslockiem) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrTHEJOT Napisano Marzec 19, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 19, 2014 Probowałem i z Shiftem i z CapsLockiem i z małymi literami (chociaż teraz nie da się już pisać małymi, automatycznie są litery wielkie) ... a kod dalej niepoprawny .. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Marzec 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 19, 2014 Jeżeli gra była zafoliowana to prawdopodobieństwo zużytego klucza jest minimalne. Support może by pomógł gdybyś załączył zdjęcia opakowania z kluczem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrTHEJOT Napisano Marzec 19, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 19, 2014 Grę dostałem od kogoś, w pudełku zafoliowana. Nie ukrywam, że gry nie mam od wczoraj tylko trochę czasu leżała w szafce. Lecz oczywiście wcześniej też próbowałem wpisać klucz lecz z tym samym skutkiem. Pytałem się osoby która mi podarowała grę , czy kupiła ją w zaufanym sklepie i okazało się , że tak . Bodajże w saturnie choć teraz dokładnie nie pamiętam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Marzec 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 19, 2014 Ja mimo wszystko radziłbym skontaktować się z supportem Ubisoftu, najlepiej telefonicznie, bo odpowiedź na maila poczekasz parę dni. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrTHEJOT Napisano Marzec 20, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2014 Widocznie będę musiał ... lecz raczej myślę, że skontaktuje się przez maila. Od razu załącze zdjęcie kodu. Mogę poczekać na odpowiedź. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Marzec 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 22, 2014 @goliat Ubi potrafi na maila odpisać nawet w tym samym dniu co został wysłany więc nie wiem skąd masz info, że trzeba czekać kilka dni? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrTHEJOT Napisano Marzec 23, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 23, 2014 Wysłałem maila do Supportu. W odpowiedzi ( czekałem raptem kilka godzin ) otrzymałem wiadomość, że rozpoznano problem i jak tylko klucz będzie gotowy to oni wyślą mi go. Zobaczymy kiedy go dostanę... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrTHEJOT Napisano Marzec 24, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2014 Otrzymałem już nowy klucz od Ubisoftu. W koncu mogę nacieszyć się grą ;D. Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat: Do zamknięcia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Marzec 24, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2014 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.