Skocz do zawartości

Polecane posty

w tym sklepie złożenie zestawu jest za friko.

musisz sobie porównać ceny.

Zrób sobie arkusz w excelu:

z lewej strony podzespołu, u góry sklepy.

W najniższym rzędzie zrób sobie Sume.

Przelecisz 10 najbardziej polecanych sklepów, alt + tab i ogień.

Przepisujesz tylko ceny, excell sam je posumuje.

Godzinka i masz jasno gdzie wychodzi najtaniej.

Bo sprawa wygląda tak, że w jednych sklepach pewne podzespoły są tańsze a inne droższe, w drugich na odwrót.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi nie tylko o cene. Ale także o jakość. Dzisiaj jestem po zwrocie pieniędzy. Komp psuł się 3 razy, później wymienili na nowy to siadł po tyg. i dopiero tera od 7 mies. mam szanse kupić dobrego kompa, chyba wolę przepłacić niż znowu mieć awarię co tydzień.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w każdym razie w techplanecie zamawiałem, paczkę odebrałem w przeciągu 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania kasy u nich na koncie.

Wszystkie części były w 100% sprawne.

Zamówienie w 100% zgodne.

Proponowali mi, że mogą gratis zmontować kompa, a nawet, że mogą go złożyć według mojego widzimisię (gdzie wentylatorki umieścić, dyski itp.)

Jedyne, co mi się nie podobało, to że nie mieli w ofercie Saphire HD5850 Vapor-x Modern Warfare II, bo w sumie za taką samą kasę miałbym taką samą kartę i do tego gierkę w gratisie :)

Ale jak mówiłem, po prostu nie mieli jej w ofercie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz ja mam takie pytanie:

Zamierzam robić pełnego składaka i narazie zrobiłem sobie tabelke z porównaniem cenowym.

Narazie wybrałem najbardziej chwalone sklepy czyli tylko:Agito.pl, esc.pl, ram.net.pl i tam gdzie będzie najtaniej tam zamierzam kupić posczególne komponenty.

Teraz mam pytanie. Jaki jeszcze sklep proponujecie żebym porównał ceny i tam kupił?

Szczegóły co do sprzętu:

Procesor (AMD Athlon II X3 435(BOX))

Agito.pl 291,00 zł

Ram.net.pl 286,69zł-biorę

Esc.pl 295zł

Płyta główna (Asrock M3A770DE)

Agito.pl 287,00 zł

Ram.net.pl 245,00zł-biorę

Esc.pl 249zł

Karta Graficzna (Sapphire Radeon HD 4850 1GB)

Agito.pl 455,00 zł

Ram.net.pl 424,99zł-biorę

Esc.pl 450zł

Obudowa z zasilaczem (CoolerMaster Elite 335 460W)

224,98zł-tylko ram.net.pl ma to w swojej propozycji

RAM (DDR3 Goodram 2GB PC1333 CL9)

Agito.pl 189,00 zł

Ram.net.pl 182,99zł-biorę

Esc.pl 199zł

Dysk Twardy (Samsung 500GB 502HJ 7200)

Agito.pl 163zł

Ram.net.pl 156,99zł-biorę

Esc.pl 179zł

Jak widać w ram.net.pl jest najtaniej i jest to sklep cieszący się dobrą opinią więc dla niej "+"

A teraz jak już mówiłem składać propozycję proszę^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki sklep internetowy polecacie do zkupu sprzętu??

Ja polecam www.winmar.pl. Bardzo szeroką ofertę mają, zresztą, nie tylko sprzętu komputerowego, ale i fotograficznego, łącznie z akcesoriami i innymi gadżetami. Wysyłka bardzo szybka, a sprzęt bez najmniejszego zarzuty. Naprawdę warto zajrzeć. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w każdym razie w techplanecie zamawiałem, paczkę odebrałem w przeciągu 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania kasy u nich na koncie.

Wszystkie części były w 100% sprawne.

Zamówienie w 100% zgodne.

Proponowali mi, że mogą gratis zmontować kompa, a nawet, że mogą go złożyć według mojego widzimisię (gdzie wentylatorki umieścić, dyski itp.)

Jedyne, co mi się nie podobało, to że nie mieli w ofercie Saphire HD5850 Vapor-x Modern Warfare II, bo w sumie za taką samą kasę miałbym taką samą kartę i do tego gierkę w gratisie :)

Ale jak mówiłem, po prostu nie mieli jej w ofercie.

Czyli sklep godny polecenia? Jak w ew. gwarancją itp. wiesz może? Bo i mi zestaw wychodzi kilkadziesiąt złotych taniej...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam doświadczenie z ram.net.pl i odradzam ten sklep z powodu braku kontaktu w sprawie reklamacji. Wysłali mi uszkodzony zasilacz i 3 dni próbowałem się z nimi skontaktować i nic, a później musiałem wysłać na własny koszt paczkę do nich. ram.net.pl ODRADZAM

A za to zamówiłem w sklepie esc.pl i kontakt świetny oraz można sobie spokojnie pogadać z ludźmi z serwisu. Niestety przesyłka dotarła uszkodzona i się wcale nie dziwię, ponieważ panowie z esc.pl wszystkie pudełka opakowali czarną taśmą i wysłali... W normalnych sklepach wkładają wszystkie pudła w jedno wielkie pudło i jeszcze w środku jest jakiś styropian czy coś. To w ram.net.pl i komputroniku pakują normalnie towar! ODRADZAM sklep esc.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad dwoma sklepami gral i agito który jest lepszy...

...esc.pl, bądź ram.net.pl. :D Serio. W Gralu niczego nie kupowałem, natomiast Agito (chyba) nie posiada możliwości złożenia zestawu - zresztą podobnie jak ram.net.pl, ale tam masz bardzo niskie ceny. Myślę, więc że dla Ciebie dobrym kompromisem byłby esc.pl - oferują złożenie sprzętu, a i cenowo wychodzą całkiem nieźle. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno kupiłem komputer w sklepie techplanet.pl. Skusiły mnie atrakcyjne ceny i to, że parę lat temu brat był u nich klientem (zadowolonym).

Sprzęt został wysłany czwartego dnia roboczego od złożenia zamówienia - czyli zgodnie z planem, przy jednym z podzespołów (procesor) podany był czas wysyłki od 3 do 5 dni. Swoją drogą niedługo po złożeniu zamówienia Xeon X3440 dostał status niedostępny co by sugerowało, że mimo napisu "Dostępny" nie zawsze mają sprzęt na stanie. Rozumiem że sprzęt może się skończyć, ale to niech uczciwie napiszą, że jest w trakcie dostawy.

Sprzęt został wysłany we wtorek ok. 18:00 kurierem DPD/Masterlink. Otrzymałem go w swoje łapy w środę około 19:00 (potwierdzenie wysłania przyszło ze sporym opóźnieniem - ok. 24:00). Status przesyłki był do wglądu na stronie DPD. Mimo sporego dystansu do przebycia (Katowice -> Siedlce -> Mińsk Mazowiecki - łącznie ok. 430km) paczka doszła w prawie 24h - takim czasem dostarczenia chwali się firma DPD i na dobrą sprawę można przyjąć, że nie kłamią. Ponadto nie wiem z czego to wynika (być może błąd na stronie techplanetu), ale ponoć przesyłka na życzenie po godzinie 17:00 miała być dodatkowo płatna, a w moim przypadku żadnej opłaty nie było. Kurier wcześniej upewnił się, że przesyłka może być o tej godzinie odebrana. Za kuriera należy się więc ogromny plus.

Sprzęt przyszedł w dużym kartonowym pudle, zaklejonym folią z logo techplanetu i naklejką typu "ostrożnie, nie rzucać" naklejoną przez DPD. Wolne miejsce w pudle było wypełnione skrawkami styropianu i kawałkami pociętej tektury. Nie wyglądało to solidnie, ale swoją rolę najwyraźniej odegrało - sprzęty przyszły w stanie idealnym, nienaruszonym. Wszystko sprawne i zgodne z opisem. Dołączony był też rachunek i płyta Windows Internet Pack... nie wiem na co to komu, ale OK :P

Jeśli chodzi o kupno sprzętu, to techplanet jest więc zdecydowanie godny polecenia. Na dobrą sprawę nie ma się czego przyczepić... no dobra, paczka przyszła brudna od spodu, czego nie zauważyłem i pobrudziłem sobie łóżko :P

Pozostaje kwestia gwarancji, której - miejmy nadzieję - nie będzie mi dane sprawdzić na własnej skórze. :P

Edytowano przez yojo2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAM.NET.PL - UWAGA!

Aby uniknąć pozwu ze strony tego sklepu moje zdanie na ich temat zachowam dla siebie, przedstawię tylko fakty.

20.08.2010 rano

złożyłem zamówienie na stronie sklepu ok 4000zł w tym grafa MSI 5870 LIGHTING

20.08.2010 popołudniu

dostałem potwierdzenie ze sklepu o przyjęciu zamówienia i nr konta

21.08.2010 rano

zrobiłem przelew

24.08.2010 wieczorem

mail ze sklepu:

"Niestety z przykrością musimy stwierdzić, iż nie będziemy w stanie zrealizować Pana zamówienia (1 x MSI Radeon HD5870 Lighting 1GB DDR5 256b 2D/H/DP ) - nasz dostawca nie jest w stanie dostarczyć nam zamawianego produktu. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i prosimy o informację czy jest Pan/Pani zainteresowany innym produktem z naszej oferty czy chciałby Pan/Pani anulować zamówienie.

Pozdrawiamy!"

25.08.2010 rano

przeczytałem maila, wszedłem na stronę sklepu szukając innej karty a tu LIGHTING jak był dostępny tak dalej jest tylko drobna zmiana ... w cenie, oczywiście do góry, no to dzwonię

dzwonię, dzwonię no i dzwonię, automat przez 10 min powtarza ze jestem 1-szy w kolejce do konsultanta i się rozłącza. po kilku próbach ktoś podniósł słuchawkę, jakieś rozmowy w tle i ktoś odłożył słuchawkę. po ok 1,5 godz sukces, konsultant odebrał i się odezwał. Ale to co usłyszałem już mnie tak nie ucieszyło.

Po podaniu nr zamówienia dowiedziałem się, że karty nie ma a jak jest na stronie to widać nie zaktualizowali. Na moje pytanie, dlaczego aktualizują cenę czegoś czego nie ma jakoś nie potrafił odpowiedzieć. Za to powiedział że mogę wybrać inną kartę ale w cenie jaka jest aktualnie a nie z dnia składania zamówienia. Chciałem temat kontynuować ale się rozłączył.

z rana zrobiło się południe - piszę maila

w skrócie jeżeli nie mają tej karty to jaką mogą mi zaproponować w tej cenie.

niestety ten mail nie doczekał się odpowiedzi (jak zresztą wszystkie kolejne jakie wysyłałem, nie odpowiedzieli na ani jeden mail)

26.08.2010 dzwonie

dzwonie, dzwonie po godzinie ktoś odebrał. Pytam czy mają kartę 5870 lighting. Konsultant, oczywiście. Pytam czy mógłby się upewnić czy jest dostępna. Konsultant poirytowany, że jak jest na stronie to znaczy, że jest na 100%. To grzecznie pytam czemu nie chcą mi jej sprzedać i podaje nr zamówienia. Chwila ciszy i konsultant: no tak nie mamy tej karty (załamałem się). Ale korzystając z tego że udało się dodzwonić załatwiam sprawę dalej. Zaproponowałem że wezmę w zamian Gigabyta 5870 UD (popatrzyłem był tańszy jak składałem zamówienie, teraz też jest tańszy od tego lightinga, będzie ok. Konsultant oczywiście, nie ma problemu, zaraz wyślemy. Pytam kiedy to jest zaraz - no po niedzieli (czyli 30).

27.08.2010 jak by co wysłałem maila z potwierdzeniem chęci zamiany kart w zamówieniu.

28.08.2010 nie ma odpowiedzi na maila, w moim zamówieniu na ich stronie też bez zmian, dzwonię

jakaś godzinka już mogę się dowiedzieć od konsultanta, że przecież nie wyślą mi towaru skoro nie zapłaciłem ... gdy odzyskałem mowę dopytałem się o co chodzi dowiedziałem się że zmieniłem zamówienie i muszę dopłacić różnicę i się wyłączył. Nie udało się już dodzwonić (sobota pewnie poszli do domu) no to piszę maila:

"Witam

Dzisiaj w rozmowie telefonicznej dowiedziałem się od Państwa pracownika, że istnieje jakaś różnica we wpłaconej kwocie a należności za zlecenie. Zgaduję, (bo żadna informacja na ten temat nie dotarła do mnie ani drogą mail'ową ani nie została zamieszczona na Państwa stronie) że jest to związane ze zmianą karty graficznej która podobno (bo dalej jest w ofercie http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=74188) jest niedostępna na inną. Jeżeli uważacie Państwo, że powinienem coś dopłacić to proszę mnie o tym poinformować drogą mailową a przede wszystkim powiedzieć ILE MAM DOPŁACIĆ? bo tego nie zgadnę bo nie mam wiedzy które ceny mnie obowiązują. Czy są to ceny z dnia składania zamówienia, czy z dnia w którym wpłynęły pieniądze na Państwa konto, czy z dnia informacji że nie macie karty graficznej, czy z dnia przyjęcia zmiany karty na inną (ale i tak nie wiem kiedy to było bo też brak jakiegokolwiek potwierdzenia)."

mail jak to mail, bez odpowiedzi

29.08.2010 niedziela

30.08.2010 dzwonię

dziś nie ma szczęścia udało się po 3 godzinach. Pytam ile mam ich zdaniem dopłacić, konsultant, że widzę na swoim koncie u nich, ja na to że tam nie ma żadnych zmian, on że są, pytam czy mam wysłać zrzut ekranu żeby uwierzył (melodyjka) i po rozmowie. Dzwonię (godzina) i już się dowiedziałem że mam dopłacić 12 coś tam zachrobotało pytam 12 zł i ile groszy (tym razem bez melodyjki) koniec rozmowy.

nie dzwonię ;) wpłaciłem 13 zł

31.08.2010 dziś nie miałem kilku godzin wolnych to też nie próbowałem nawet dzwonić.

1.09 kiedy rano wrócę z pracy, wyślę dzieci do szkoły to może zadzwonię ...

C.D.N.

PS1

Z zamówienia oczywiście mogłem zrezygnować, ale od czasu złożenia zamówienia ceny poszły do góry i co najważniejsze jako ich klient będę mógł wystawić tzw. zaufane opinie co zrobię z prawdziwą satysfakcją...

PS2

Nauczyłem się jednego, to że sklep ma średnią ocen 4,5 na 5 to nic nie znaczy, trzeba przeczytać komentarze osób które wystawiły 0. Dowiedziałem się że jestem jednym z wielu, ale jakoś teraz to mnie nie pociesza.

EDIT: W czasie przepychanek z tym sklepem zdążyłem zamówić monitor DELL U2311H (rewelacja) w agito.pl, obudowę w esc.pl, zasilacz i coolerek w proline.pl. Oczywiście wszystko już mam w domu...

EDIT2: Przesyłka dotarła 7.09.2010 (po 18 dniach od złożenia zamówienia). SKLEP DLA MIŁOŚNIKÓW SPORTÓW EXTREMALNYCH, pozostali lepiej niech omijają go z daleka.

Edytowano przez MiloLu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ram.net.pl zbiera ostatnio fatalne recenzje. Zupełnie nie mogą sobie poradzić z ilością zamówień. Mogłem być do przodu o 100zł, ale wolałem inny sklep...

No właśnie, inny sklep. Chodzi mi o morele. Składam zamówienie-zestaw komputerowy, jakaś klawiatura i inne pierdoły. Jest sobota. Cały następny tydzień czekam z niecierpliwością, aż zagram w demo Mafii 2 na najwyższych detalach. W czwartek za pomocą specjalnego formularza wysłałem zapytanie-nic. W piątek wysłałem wiadomość, że jeśli nie wyślą zamówienia do poniedziałku, to podziękuję. W imię zasad... Poniedziałek, 8:30. Sprawdzam-są odpowiedzi. Dlaczego kazano mi czekać tak długo? Bo kabel P4 od zasilacza był zbyt krótki :E. A to dlatego, że wybrałem Seasonica SS-400ET, który miał być od razu przełożony do starego zestawu (C2D E6420, HD4870 1GB). Około 12 dzwoni telefon-pada pytanie czy aby na pewno chcę zrezygnować. Z jednej strony-w imię zasad...- chciałem, ale skoro już jutro miał zapukać do mnie kurier. Pan zaczął mnie kusić i udało mu się. Nie chcąc się chwalić napomknę tylko o OCZ SXS 500W w cenie Seasonica :). Dzień później odebrałem podzespoły-wszystko było nienagannie zapakowane. Ulga.

Jednym słowem, jeśli ktoś nie lubi czytać epickich opowieści mojego życia (kewl story, bro jako idealne podsumowanie)-kontakt z klientem nawiązali dopiero, gdy mogli być stratni o dość sporą sumę :/. No cóż, pewnie cały tydzień debatowali jak podłączyć zasilanie P4 ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabyłem obudowę CM 692 w sklepie ram.net.pl. Do zakupu skusiła mnie niska cena.

Liczyłem na szybką wysyłkę - produkt był na magazynie, po kliknięciu na przycisk "stan" była wartość 1.0. Nic nie powinno stać na przeszkodzie by wysłać tego samego dnia, prawda? Zamówienie złożone 24 rano, pieniądze wpłacone natychmiast. Planowany czas realizacji? 30... Dostępność obudowy po złożeniu zamówienia (przed jego przyjęciem do realizacji) oczywiście zmieniła się na "Produkt w dostawie na magazyn" czy coś w ten deseń. Komentować chyba nie muszę. To po co można sprawdzić stan, skoro ZAWSZE (dzień czy dwa później produkt był znowu dostępny) jest 1.0? Tylko wprowadza w błąd, co w sumie dla nich korzystne. Jak już napisałem produkt był w sklepie dostępny od 26, ale został wysłany dopiero... 31, dzień po planowanym terminie dostawy. Nie przeżywałbym tego jakoś strasznie, ale... Takie opóźnienie jednoznacznie wskazuje albo na olewanie klientów albo na braki kadrowe. Poza tym może by chociaż się wysilili na tyle by napisać jakiegoś maila z wyjaśnieniami? Albo przynajmniej odpisać na maila i wiadomości na GG, które niejednokrotnie wysyłałem? Nie pozostaje mi nic innego jak ocenić obsługę klienta na okrągłe 0 - bo jej nie ma.

Przynajmniej kurier (DHL) się spisał. Sprzęt wysłany 31 sierpnia o 17, dostarczony 1 września o 12 (trasa Gdańsk -> Siedlce -> Mińsk Mazowiecki, ok. 440km). Towar przyjechał w oryginalnym opakowaniu producenta, w stanie idealnym. Kurier spisał się na medal.

Jeśli komuś zależy na ekspresowej wysyłce, to chyba lepszy będzie jakiś inny sklep. Ja zakupów w ram.net.pl już nie dokonam i ciężko mi go polecić. Po kontakcie z tym sklepem cieszę się, że podzespoły kupiłem gdzie indziej...

Edytowano przez yojo2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...