Skocz do zawartości

Diablo III - nieprawdopodobny ban za boty


torne2179

Polecane posty

Witajcie forumowicze!

Wczoraj otrzymałem od Blizzarda maila następującej treści:

Witaj,

***POWIADOMIENIE O ZAWIESZENIU LICENCJI***

Naruszenie: użytkowanie botów lub oprogramowania stron trzecich

Podjęte działanie: Zamknięcie licencji Diablo III

Program strony trzeciej to dowolny program, który zapewnia nieuczciwą przewagę w grze, pozyskuje informacje z gry zwykle niedostępne dla gracza albo zmienia lub przesyła pliki gry.

Programy do oszustw (?hacki?) zapewniają graczom korzyści zwykle niedostępne w grze, np. zwiększoną prędkość ruchu, teleportację lub przechodzenie przez ściany. Oprogramowanie automatyczne (?boty?) umożliwia automatyzację pewnych części gry, np. walki czy obsługi ekwipunku.

Każdy rodzaj takiego oszustwa wpływa negatywnie na odbiór gry przez innych graczy i w znaczny sposób destabilizuje równowagę środowiska gry. Blizzard Entertainment zastrzega sobie prawo odebrania dostępu do gry w przypadkach takowego postępowania, nawet bez powiadomienia, tak jak jest to określone w Regulaminie Diablo III:

http://www.blizzard.com/company/legal/d3_eula.html

Na niniejszej stronie znajdują się informacje na temat odwołań i rozpatrywania przypadków zawieszenia dostępu do gry:

http://www.battle.net/support/article/6741

Z poważaniem,

Blizzard Entertainment

Oczywiście ja żadnych botów nie używałem. Byłbym nawet skłonny uwierzyć, że ktoś włamał mi się na konto, gdyby nie fakt, że grę usunąłem z dysku na przełomie czerwca i lipca 2012, od tego momentu nie logowałem się do gry. Nikomu nie udostępniałem swoich danych logowanie, nikt też nie miał dostępu to mojego komputera.

Niespecjalnie wiem co robić w takiej sytuacji. Jestem otwarty na propozycje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadawcą tego maila jest "noreply@blizzard.com", więc to chyba ten właściwy Blizzard. Próbowałem utworzyć ticketa, ale wyskakuje mi informacja:

Ze względu na podejrzaną działalność użytkownika to konto zostało zablokowane. Na adres e-mail przypisany do tego konta została wysłana wiadomość zawierająca szczegółowe informacje na temat rozwiązania tego problemu. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.

Sprawdziłem skrzynkę i faktycznie mam 4 identyczne wiadomości z 1. września tego roku od "Blizzard Entertainment <noreplyeu@blizzard.com>" o treści:

Greetings,

Blizzard has locked the Battle.net account <mój adres email> due to an unusual change in its access pattern.

If you recently changed your connection pattern, you can unlock your account with a simple password reset. Visit the Password Reset page to begin the process. The form can also be reached by clicking ?Can?t log in? on any Battle.net login page.

If you did not recently change your connection pattern, someone else may have attempted to access your account using your password. We encourage you to follow our security checklist to secure your computer, and then performing a Password Reset to unlock access.

Once you?ve regained access, consider adding Battle.net SMS Protect, a free service that allows you to quickly recover your Battle.net account using a mobile device. For more information, see the SMS Protect FAQ.

Regards,

Blizzard Entertainment

http://battle.net/support

Nie mam pojęcia dlaczego wcześniej nie zauważyłem tych wiadomości. Wychodzi na to, że moje konto zostało zbanowane, mimo iż wcześniej zostało zawieszone i nikt go nie odblokował. Macie jakieś pomysły jak to rozwiązać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej będzie zadzwonić do pomocy technicznej battle.net. Aby udowodnić swoją tożsamość będziesz musiał podać swoje imię i nazwisko (jeśli podałeś prawdziwe) oraz kilka cyfr z Twojego klucza D3. Wystarczy wytłumaczyć całą sytuację. Jeśli ktoś logował się na Twoje konto, z innego adresu IP,a na dodatek zmienił przy tym hasło, to jest do jasny dowód, że miałeś włam i nie ponosisz winy, za zaistniałą sytuację.

Ogólnie cała procedura powinna pójść szybko i sprawnie - samemu też tak odzyskałem konto po włamaniu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja dziewczyna miała chyba identyczną sytuację. Nie logowała się od jakiegoś września 2012, spróbowała kilka miesięcy później i taka niespodzianka. Ja wszedłem na jej profil bn na stronie i faktycznie nikt nie logował się od czasu, gdy ona przestała. Napisała maila do Blizza i jej pomogli. A z tego, co wiem, to chyba ją zablokowali za niewiarygodne dane przy rejestracji i poprosili o wysłanie ticketa z nowymi poprawnymi danymi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odblokowałem swoje konto i dodałem do niego Battle.net authenticator. Napisałem też ticket do supportu, w którym opisuję z grubsza to samo co w pierwszym poście.

Jeśli ktoś zmieniłby mi hasło chyba miałbym jakieś powiadomienie o tym na mailu, a niczego takiego nie dostałem.

Dodatkowo zauważyłem, że dodali pokazywanie postaci na stronie Diablo. Chciałem sprawdzić, czy coś się nie pozmieniało i wyszło mi że mnich, którym wcześniej skończyłem koszmar ma teraz 59lvl, przedmioty z poziomem niższym o przynajmniej 10 i nie zaczęte nawet piekło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczył tamten jeden ticket, by odbanowali mi konto. Muszę jeszcze tylko napisać, żeby mi przedmioty przywrócili, ponieważ ktokolwiek mnie zhakował prawie całkowicie wyczyścił mi kuferek. Co najdziwniejsze itemków, który były na barbie i dh zostały nietknięte, a na monku ukradli nawet miksturki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...