Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

holding0

[PS3] Pomoc w rozpoczęciu przygody z konsolą

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów :)

Jako, że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o konsole, chciałbym poprosić Was, starych wyjadaczy, abyście wprowadzili mnie w ten "świat".

Zakupiłem w sklepie internetowym PlayStation 3 500gb z grą wonderbook: księga czarów.

Moglibyście mi przybliżyć, jakie możliwości daje mi konsolka, jak mogę wykorzystać pamieć na dysku, i przede wszystkim co dokupić, aby móc z konsoli w pełni korzystać?

Pozdrawiam

1. Zły dział, dlatego temat został przeniesiony.

2. Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w "Działach konsolowych ". -- Artius

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie takie gry jak God of War 3 i Uncharted 2, są tanie (każda po 50-60zł), a będziesz mógł zobaczyć co konsola potrafi. To właściwie jedne z popularniejszych gier na PS3. Wonderbook jest niestety produktem dla młodszych osób :D. Najciekawsze gry, które nie są dostępne na PC, to:

  • seria LittleBigPlanet
  • inFamous 2
  • Red Dead Redemption
  • Bayonetta (chociaż trochę kiepsko wygląda na PS3)
  • seria KillZone i Resistance
  • niedługo wychodzą The Last of Us i Beyond: Two Souls
  • seria Uncharted
  • seria God of War
  • seria Motorstorm (ale nie warto kupować więcej, niż jedną część)
  • HEAVY RAIN (koniecznie)
  • Mortal Kombat
  • gry od thatgamecompany, zgarniające pełno nagród, czyli The Journey, Flower i fl0w