Spriggs Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Jedną z kontynuacji alternatywnych jest modyfikacja Złote Wrota. Które opowiada dalsze losy Bezimiennego kilka miesięcy później po wydarzeniach z G3, podejrzewam że to kontynuacja zakończenia Innosa. Ale i tak modyfikacje jako prequele do Gothica mnie odpowiadają bardziej. Ja z rozkoszą oczekuje na Dzieje Khorinis. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartossy Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Faktycznie Zmierzch Bogów to badziewie jakich mało,obraza serii, ale Gothic 3 myślę, że był całkiem dobrą grą. Tak czy siak chciałbym restartu serii albo chociaż ewentualnego remaku Gothic1-2... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Gothic 3 - nie ma to jak po raz kolejny levelować Bezimiennego i wykonywać misje typu "przynieś-zanieś-pozamiataj". O ile w podstawce poradzili sobie z tym zmieniając mechanikę gry (100 siły na początek...), ale w ZB to już było przegięcie - ktoś kto pokonał Śniącego, uratował świat przed Krukiem,zabił smoki i wyzwolił Myrtanę od orków musi po raz kolejny służyć za zwykłego rzezimieszka i posłańca. To się fabularnie nie trzyma kupy (pomijając niechlujstwo autorów w tworzeniu dodatku) i nijak ma się do ogólnego wątku gry - Boskiego Wybrańca. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronek Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 ...NIE BYŁO GOTHICA 3 I ZB! MAJACZYCIE! WSZYSCY!!! Ja natomiast jestem przeciwny, G3 jest kontynuacją serii gothic i to nawet udaną. Oczywiście nie stoi to na poziomie, jaki prezentował G1 i G2, ale zachowuje charakter i styl poprzedniczek. ZB to inna gra, która zupełnie nie przypomina mi akcji, znanych z poprzednich części. Bohater musi zdobywać reputację, bo nie jest godny zaufania. Pamiętam jeszcze jeden cytat "Musisz pokazać, że jesteś godzien zaufania" - czy coś podobnego. trochę głupio, że wybawca, który zaprowadził pokój na świecie, musi udowodnić swoje dobre intencje zwykłemu mieszkańcowi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Draco97 Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 @up Zgadzam się. Trochę to głupie, że żeby udowodnić np. buntownikom z Silden musisz coś tam dla niech zrobić. W końcu to dzięki pomocy głównego bohatera np. takie Silden jest wolne od najeźdźcy no nie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Chyba, że wszyscy cierpią na zbiorową amnezję... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Draco97 Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Skoro to Zmierzch Bogów to nic dziwnego że wszyscy mają zbiorową amnezję Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Starh Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 (edytowany) Pirania po Risenie 2 chce odkupić prawa do marki Gothic, więc możliwe, że za kilka lat doczekamy się prawdziwego odrodzenia tej serii. Edytowano Luty 23, 2011 przez Starh Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 To mogłoby się udać, bo Risen'owi było bliżej do serii niż Gothic'owi 4. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sowa69 Napisano Luty 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2011 Ja osobiście chętnie zagrałbym w odnowionego Gothica z nową grafiką i pozbawionego niektórych bugów. Gdyby Piranie wykupiły prawa do Gothica to mogliby, np zrestartować serię i stworzyć nową w starym stylu. Narazie czekam na Risen 2 jako następną część Gothica. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vetos Napisano Luty 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2011 Nie bo Risen to inna gra. A wy uparcie się upieracie że to gothic. Po prostu gothic legł, a po jego trupie wspinają się inne gry rpg . Czy na prawdę uważacie że broń palna ma coś wspólnego z gothic-em? I posłuchajcie nie ma co żyć przeszłością, bo jak ci fani duke będziecie czekać na dobrego gothica "troszkę" lat. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Luty 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2011 Sowa- już kiedyś napisałem coś podobnego i szanowni koledzy wykazali jak zły byłby to pomysł. Zresztą po co ryzykować zniszczenie tak pięknego tytułu? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marako Napisano Luty 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2011 Jak dla mnie to seria gothic zakończyła się na trójce i raczej nie podniesie się po serii porażek. Nie ma co marzyć i liczyć na twórców gry. lepiej pograć sobie w mody do Gothica. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy12 Napisano Luty 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2011 Ja bym strasznie chciał zobaczyć Gothic 3 na silniku z poprzedniczek, ale i też Gothic 1/2/NK na silniku z G3. To by było fajne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 (edytowany) To by było nawet ciekawe, a mody mogą być dobrą alternatywą. Edytowano Luty 26, 2011 przez Nairdak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mazzakollo Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Oczywiście, że byłoby fajnie, ale weź teraz znajdź ludzi którym będzie się to chciało robić... Zawsze można strzelić petycję do PB, przecież doświadczeni graficy sobie dadzą radę lepiej niż modderzy, nie ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Kilku ludzi samo się znalazło - Mroczne Tajemnice. To naprawdę świetny mod, jest tym dla Gothica 1 czym Noc Kruka dla "dwójki". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinCthulhu Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 No sam w to grałem i polecam ale ja i mój kumpel mieliśmy takie problemy że save'y nam znikały i to dość często było, zna ktoś tego przyczyne albo jak to można naprawić ?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 W wersji 1,03 nie ma raczej tego błedu. Przynajmniej mnie i moim kolegom nie znikały save'y. Nie wiem czy to najnowsza wersja ale w niej nic takigo się nie działo. Tą wersję można znaleźć w jednym z numerów CDA (w modulatorze) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Luty 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2011 Kilku ludzi samo się znalazło - Mroczne Tajemnice. To naprawdę świetny mod, jest tym dla Gothica 1 czym Noc Kruka dla "dwójki". Owszem, wydaję mi się, że MT dodaje nawet trochę więcej zadań (choć nie lokacji), niż NK. Fabuła bardzo ładnie wkomponowuje się w grę, a dodatkowe np. zbroje, urozmaicają, ubogi w wyposażenie świat Gothica. Jedyny mankament, to jak już kiedyś pisałem, to zbyt niski trudności. Podsumowując; NK czyni grę trudniejszą, MT łatwiejszą. Jednak IMO MT zyskuje przewagę, ponieważ nie zauważyłem w tym modzie, raczej nic niepotrzebnego, tak jak np. ognik w NK. ;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2011 To prawda: Mroczne Tajemnice znacznie ułatwiają grę czyniąc już i tak prosty Gothic 1 jeszcze łatwiejszym pod względem samej walki, ale jeśli chodzi o zagadki to bardzo trudno przejść MT nie używając poradnika. Mod ten DODAJE nowe lokacje choć są one raczej "jednorazowe" (ale czy Dolina Budowniczych taka nie była...?) . PS. Znów zaczynasz Ogniki rządzą!!! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronek Napisano Luty 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2011 Mroczne Tajemnice to jedyny mod w który grałem (w Gothicu). Wrażenia mam naprawdę dobre, a tych złych praktycznie nie ma. Lokacje są ładnie stworzone, zadania odpowiednio dobrane - nie powtarzają się. Jedyne czego mi brakuje, to dubbingu, ale takiego prawdziwego - z Bezimiennym. Niestety jeszcze nie ukończyłem całej gry z MT, ale kiedyś muszę to nadrobić, bo naprawdę warto. Pamiętam mój pierwszy raz z MT - przestałem grać w 3 rozdziale, ponieważ ilość pojawiających się błędów była ogromna, a było to spowodowane super wielką ilością potworów. Nigdy nie zapomnę jak rzuciło się na mnie około 50 goblinów. Poziomy nabijało się szybko, ale mój stary komputer nie potrafil sobie poradzić z tym modem. Mod ten DODAJE nowe lokacje choć są one raczej "jednorazowe" (ale czy Dolina Budowniczych taka nie była...?) .Przecież do doliny można chyba wrócić w dowolnym momencie. Taka ilość potworów przyciąga. Chyba w kanionie pojawi się kilka troli, co powinno dostarczyć sporej ilość PD. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Draco97 Napisano Luty 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2011 Trochę tak odejdę od tematu. Dlaczego stara kopalnia w Gothicu 1 była dalej otwarta skoro ktoś nam mówi, że została zalana i zniszczona. Wszystko jest tam jak dawniej oprócz tego, że jesteśmy atakowani przez strażników. Można było chociaż zablokować jakoś wejście albo żeby leżały trupy ludzi będących wewnątrz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nairdak Napisano Luty 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2011 Mod ten DODAJE nowe lokacje choć są one raczej "jednorazowe" (ale czy Dolina Budowniczych taka nie była...?) .Przecież do doliny można chyba wrócić w dowolnym momencie. Taka ilość potworów przyciąga. Chyba w kanionie pojawi się kilka troli, co powinno dostarczyć sporej ilość PD. Chodzi mi o to, że nie po pierwszym przejściu nie ma po co tam wracać, chyba że po to, by zabijać nowe potwory które pojawiają się później (NK nie MT). Nie ma tam więcej zadań i nic nowego się tam nie dzieje (w obydwu przypadkach). Trochę tak odejdę od tematu. Dlaczego stara kopalnia w Gothicu 1 była dalej otwarta skoro ktoś nam mówi, że została zalana i zniszczona. Wszystko jest tam jak dawniej oprócz tego, że jesteśmy atakowani przez strażników. Można było chociaż zablokować jakoś wejście albo żeby leżały trupy ludzi będących wewnątrz. Z tego co pamiętam była ona zamknięta trochę później i kołowrót był zablokowany tak jak przy misji z Diego w kanionie Trolli. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabu47 Napisano Luty 27, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2011 Dlaczego stara kopalnia w Gothicu 1 była dalej otwarta To był bug. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.