Skocz do zawartości

PS4, X-One, Wii-U


Polecane posty

Orchi, nie upokażaj się tymi komentarzami, bo wii u ma/będzie miało gry o których sony i ms. mogłyby pomarzyć.

Błagam Cię. Skoro WiiU ma tyle świetnych gier, to dlaczego sprzedanych zostało ich tak mało ? Dlaczego skoro są tak świetne, osoby, które wydały dużo pieniędzy na nową konsolę nie kupują na nią gier ? Nintendo samo się do tego przyznało, więc nie wiem po co sobie wmawiasz coś innego.

Po co dalej ulepszać telefony jak te teraz są niemalże idealne, Orchi? No po co? A po to aby życie/granie było wygodniejsze. Abyśmy mogli zyskiwać nowe możliwości

Okey. W takim razie ulepszmy pada, niech żyje innowacja. Dodajmy parę przycisków, żeby gracz miał w czym wybierać. No i ba dodajmy jakiś aparat, tak z 8 Mpx, no i kamerka HD też by się przydała. Jeszcze jeden analog też by się przydał, tak na wszelki wypadek jakby jeden z dwóch poprzednich nam by się popsuł.

Nie wiem jak można porównać pada do konsoli ze smartfonem. Pad ma być wygodny i oferować maximum precyzji, po co mi więcej ? Wszystkie ficzery niech będą w konsoli ew. dodane w postaci kinecta/PS eye & move.

Na temat ekranów oporowych się już nie wypowiem, bo brak mi słów :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie?! Stare?! Te rozwiązania zaimplementowane pierwszy raz w wii u! To pierwsza konsola z własym ekranem! Vita ma tylko remote play, a jest on lepszy w wii u, bo gamepad ma większy ekran, lepsze gałki, a tylko trochę niższą rozdzielczość. Gamepad jest bardzo ergonomiczny. Wygodny. Niska rozdzielczość jest niezauważalna! Ma świetne gałki i nie wmówisz mi, że jest zły! Nie masz, nie grałeś? No właśnie!

Ekran poj. jest lepszy tylko w tym, że można na nim pomniejszać lub powiększać tekst/mapę wygodnie dwoma palcami. Tyle. Ekran w gamepadzie jest lepszy od tych w starym telefonie, bo miałem np. Samsunga delphi, którego również obsługuje się palcem, a nie o niebo wygodniejszym rysikiem. I jest mniej czuły. Nie wypowiadajcie się póki nie skorzystacie z wii u. Intrnet jest jak na konsolę bardzo wygodny.

Nintendo wprowadziło wygodę i innowacyjność gamepadem, a stworzyło go z tanich części (chociaż przyciski miodzio). Konsola jest droga, a Ninny musi konkurować ceną.

Kiicek, Nintendo ma chyba najwierniejszych fanów.

Wii u ma wsteczną kompatybilność, więc już na starcie ma dziesiątki hitów z WII. Co oznacza dużą bibliotekę dla osoby, która nie długo ma WII. To żałosne, że sony i ms. tego nie mają. Dwie konsole w cenie jednej powinno być w 21 wieku standardem, he, he.

Ja nie czuję się jakbym coś tracił. Dobra idę pograć w pikmina do poduchy.

Mało się sprzedało, bo wsteczna kompatybilność jest tylko genialnym dodatkiem. Wiele osób ograło Wii. WC jest tylko w przerwach między grami wii u.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekran poj. jest lepszy tylko w tym, że można na nim pomniejszać lub powiększać tekst/mapę wygodnie dwoma palcami. Tyle. Ekran w gamepadzie jest lepszy od tych w starym telefonie, bo miałem np. Samsunga delphi, którego również obsługuje się palcem, a nie o niebo wygodniejszym rysikiem. I jest mniej czuły. Nie wypowiadajcie się póki nie skorzystacie z wii u. Intrnet jest jak na konsolę bardzo wygodny.

Ekran pojemnościowy mniej czuły ? Coś Ci się chyba pomyliło... W dzisiejszych czasach multi-touch to jest podstawa, a oporowy może o czymś takim pomarzyć. Do tego wystarczy lekkie muśnięcie palcem, żeby uzyskać porządany efekt, a o dokładności nie będę już wspominał.

Wii u ma wsteczną kompatybilność, więc już na starcie ma dziesiątki hitów z WII. Co oznacza dużą bibliotekę dla osoby, która nie długo ma WII. To żałosne, że sony i ms. tego nie mają. Dwie konsole w cenie jednej powinno być w 21 wieku standardem, he, he.

X1 i PS4 nie mają wstecznej (fizycznej) kompatybilności bo jest ona niemożliwa ze względu na zmianę technologi. Gdyby pozostali przy starej technologi za rok byliby w takim samym miejscu w jakim aktualnie jest WiiU. Niejako sam sobie odpowiedziałeś, WiiU ma wsteczną kompatybilność, ale jest daleko za MS i Sony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohoho, pady niby takie idealne, ale na wii u w takiego np. Batmana gra się wygodniej. Deadroth, nie grałeś na wii u, więc się nie wypowiadaj, że niby odciąganie głowy od TV jest niewygodne. Poza tym gamepad ma dość duży ekran, więc nie trzeba męczyć się spoglądając na niego.

Seriously? Jeden jedyny Batman, który rzeczywiście dostał coś przystosowanego do padleta świadczy o tym, że dany kontroler jest lepszy? Z zasady udzielam się tylko o takich rzeczach o których mam jako takie pojęcie i miałem/mam z nimi styczność. Odciąganie głowy od TV w trakcie gry jest na dłuższą metę niewygodne i niezbyt praktyczne. Pady konsol obecnej generacji i zapewne kolejnej są i będą tymi, które gra uważać będą za najlepsze i najwygodniejsze. Po co wymyślać nowe rozwiązania w padach skoro większość twórców nie będzie chciała lub potrafiła w pełni skorzystać z jego funkcjonalności? To nie ma sensu. Tu nie liczy się ta cała innowacyjność, a ergonomia i wygoda użytkowania. A mówienie o wyższości padleta nad Vitą, to IMO gruba przesada. Raz, że w przypadku następnej generacji ta będzie posiadała podobne funkcje padlet (podobnie jak każdy telefon ze smartglassem), a nie będzie oferowała tylko możliwości gry zdalnej. Dwa Smartglass i Vita będą tylko dodatkami dla konsol i ich właściwych kontrolerów, które nie będą wymagane do normalnej gry. Trzy, smartfony i Vita mają tą przewagę, że można grać w nie w normalne gry, gdyż produkcje na Androida i iOS zaliczyły ostatnio bardzo duży progres, a i Vita dostanie kilka niezłych tytułów.

I trochę ta dyskusja mnie śmieszy, ponieważ mówicie abym nie przekonywał was, że wii u jest dobre, ale wasze zachowanie można porównać do tego:

Jakaś osoba kupuje smartphona, pokazuje go drógiej osobie i mówi, że jest świetny i się dobrze sprawuje, a ta osoba 2 odpowiada, że to beznadzieja bez przyszłości, i że jeszcze nieusprawniona updatami chociaż jego w ręku nawet nie miała.

Uwierz mi, że tak samo twoje zachowanie wygląda z naszego punktu widzenia. W dodatku mógłbyś wziąć do ręki słownik ortograficzny, bo ilość błędów w twoich postach mnie przeraża. Sam popełniam ich sporo, ale powoli staram się je eliminować, gdyż nie wygląda to najlepiej.

Wii u ma wsteczną kompatybilność, więc już na starcie ma dziesiątki hitów z WII. Co oznacza dużą bibliotekę dla osoby, która nie długo ma WII. To żałosne, że sony i ms. tego nie mają. Dwie konsole w cenie jednej powinno być w 21 wieku standardem, he, he.

Praktycznie można to oprzeć tym, że Nintendo od początku wiedziało jak wielkie problemy z grami będzie miała ich konsola. Nie mówimy tu o ilości tytułów wydanych na Wii, gdyż jest to inna konsola. Podobnie wszakże można mówić o dostępnych w PSN PSone Classics i PS2 Classics. Sporo tytułów dostaje również trochę odświeżone wersje przynajmniej częściowo dostosowane do dzisiejszych standardów. Można to uznać w pewnym stopniu jako wsteczną kompatybilność.

Powiedz nam ile świetnych tytułów dedykowanych tylko WiiU dotychczas wyszło.

Mało się sprzedało, bo wsteczna kompatybilność jest tylko genialnym dodatkiem. Wiele osób ograło Wii. WC jest tylko w przerwach między grami wii u.

Mało gier się sprzedało, bo po prostu nie ma czego kupować. Zresztą co ma wsteczna kompatybilność do sprzedaży gier na danej platformie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie?! Stare?! Te rozwiązania zaimplementowane pierwszy raz w wii u!

Wychodzi na jaw fanatyzm i niewiedza o konsolach. Wszystkie wymienione rozwiązania już gdzieś były.

To pierwsza konsola z własym ekranem!

Sprawdź fakty zanim zaczniesz takie pierdoły opowiadać.

Niska rozdzielczość jest niezauważalna!

Może dla Ciebie, większość graczy to akurat widzi.

Nintendo wprowadziło wygodę i innowacyjność gamepadem

Ani to wygodne (bo pado-tablet średnio ergonomiczny, do tego trzeba odrywać wzrok) ani to innowacyjne bo wszystkie te rozwiązania już gdzieś widzieliśmy.

To żałosne, że sony i ms. tego nie mają. Dwie konsole w cenie jednej powinno być w 21 wieku standardem, he, he.

To żałosne że nie wiesz o tym, że ją mają. Xbox 360 emuluje większość gier z pierwszego Xboxa, PS3 odpala gry z pierwszego PS, część egzemplarzy odpala też gry z PS2.

Kiicek, Nintendo ma chyba najwierniejszych fanów.

A to się akurat zgadza. Nawet w obliczu niezaprzeczalnej porażki uważają, że konsola od Big N jest najlepsza na świecie.

Mało się sprzedało, bo wsteczna kompatybilność jest tylko genialnym dodatkiem

To co, sprzedałoby się więcej, gdyby nie było WC? Czy gdyby było tylko WC? Tak czy inaczej - bez sensu.

Konkludując - nie masz argumentów tylko własne, subiektywne spostrzeżenia i pół-prawdy.

Edytowano przez Sergi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pograłem w genialnego pikmina to mogę jeszcze coś napisać. W grach nie przyda się taka dokładność ekranu szczególnie z tak dużymi rozmiarami, a czułość gamepada niczego sobie.

Ninny to szczególnie first i second party, a te tytuły dostają funkcje tableta.

Gamepad jako sam pad nie jest napewno dużo gorszy od konkurencji, a dodatkowo dostaje takie bajery jak świetny remote play w cenie (naprawdę żadko włączam TV żeby pograć na WII U co jest super wygodne dla mnie i rodziny) i oczywiście dobre dodatki w paru grach.

Nintendo na e3 2011 powiedziało, że wii u to pierwsza konsola z własnym ekranem. No powiedz gdzie to było przed wii u?

Konkurencja WC nie ma. Chcerz sprzedać ps3 i kupić ps4? Gry przepadną.

O tym czy wii u to sukces czy porażka porozmawiamy gdy wyjdą na nią gry i sprzęt konkurencji.

Nie koloruje tylko jestem zadowolony z zakupu. Mam świetne serwisy społecznościowe (wszyscy tam chwalą wii u. Nawet parę Polaków jest). Mam już trochę świetnych gier (T2, batman, NINTENDO LAND, Mario U i Luigi U, Pikmin 3) oraz WC, wygodny kontroler i konsolę wszędzie gdzie jest gniazdko. A co najważniejsze nie mogę się doczekać paru miesięcy przede mną (Zelda, mario, DK, mario kart, watch dogs, X, SSB, Batman). Nie przekonasz mnie, że WII U jest złe, ponieważ czerpię z niego masę funu co jest chyba najważniejsze, nieprawdasz?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nintendo na e3 2011 powiedziało, że wii u to pierwsza konsola z własnym ekranem. No powiedz gdzie to było przed wii u?

Na pewno tak nie powiedzieli, bo konsol z własnymi ekranami była już masa. Nawet pomijając handheldy: PSOne było dostępne w wersji z wbudowanym ekranem, a Dreamcast miał opcję podłączenia ekranu do pada.

Mam świetne serwisy społecznościowe (wszyscy tam chwalą wii u.)

A to ci dopiero - posiadacze Wii U chwalą Wii U :)

Nie przekonasz mnie, że WII U jest złe, ponieważ czerpię z niego masę funu co jest chyba najważniejsze, nieprawdasz?

Nie mam takiego zamiaru. Tylko nie opowiadaj, że to konsola, przy której każdy będzie się dobrze bawił.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba dobrze świadczy o konsoli jeśli chwalą ją jej posiadacze...

Oczywiście, że pomijając handheldy. Wii U jest jakby pierwszą konsolą, w której twórcy skupiają się na gamepadzie (Według twórców gamepad w Splinter cell blacklist jest jak naturalna część rozgrywki, więc się przydaje. Wywiad na stronie Nintendo Life). Której głównym aspektem jest tabletopad. Jest to bardzo przydatna i wygodna część konsoli, więc wraz z dobrymi bebechami wii u byłoby idealne.

Ja po prostu twierdzę, że gdybyś dostał tą konsolę na tydzień i przetestował byłbyś zadowolony. W końcu gry Nintendo to gry z najwyższej półki, a ich wyjdzie na Wii U jeszcze dużo.

Gacek był świetną i potężną konsolą, a sprzedał się słabo i zrodził wiele pereł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się dziwić takiej sprzedaży - na polu next-genów reszta konsol go wciągnie nosem, a z current-genami też nie ma co konkurować, bo grafika podobna, a baza gier mniejsza. Tablet jako kontroler...może będzie to fajny bajer, ale na chwilę obecną przeciętny konsument nie widzi pozytywów jakie będzie miał z korzystania z takiego rozwiązania. Ja osobiście śledzę serwisy internetowe poświęcone grom, ale ciężko jest tam przeczytać coś o Wii U. A jak coś jest świetne, ale nie wypromowane to tak jakby tego nie było :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat trochę przymiera, więc rzucę nowy materiał:

X1 też ma opcję nagrywania gier. W 30 fpsach i 720p, a do tego... trzeba za to zapłacić.

DVR, multiplayer i Skype będą tylko dla posiadaczy Golda. Gdybym miał kupić konsolę od MS, to bym się wkurzył, ale teraz interesuje mnie tylko odpowiedź Sony. Mam nadzieję, że znowu spróbują pokazać się jako ci lepsi i dadzą nagrywanie i share'owanie za darmo (choć to w sumie marzenie ściętej głowy - chmura na save'y jest tylko w PS+, więc czemu mieliby dać chmurę na filmiki za darmo).

Edytowano przez Sergi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu twierdzę, że gdybyś dostał tą konsolę na tydzień i przetestował byłbyś zadowolony. W końcu gry Nintendo to gry z najwyższej półki, a ich wyjdzie na Wii U jeszcze dużo.

Nie :P

Gry Nintendo nie są dla wszystkich, niektórzy po prostu nie lubią specyficznego stylu ich produkcji first party. Ja sam nie jestem fanem Mariana czy Zeldy, ale powoli się nad Wii U zastanawiam, bo ogarnąłbym Pikminy i Wonderful 101. Chociaż to dla mnie trochę za mało i wolę poczekać jeszcze na Bayonettę 2 i nowe Xenoblade. W momencie ich premiery pewnie konsola będzie jeszcze tańsza.

@DVR - Nagrywanie filmów do 5 minut to zbędny bajer. 15 minut Sony jeszcze ujdzie, choć to i tak niewiele. Więc niech sobie będzie płatne... Zresztą, to było do przewidzenia. Microsoft zawsze kazał płacić sobie za wszystko, co związane było z siecią. Nawet w gry F2P się nie pogra bez Golda w multi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zdenio

Wydaje mi się, ale głowy nie dam sobie obciąć, że Sony też zredukowało czas nagrywania do 7-8 minut. Jakieś kilka tygodni temu była chyba o tym mowa.

Odnośnie wymaganego golda. Rozumiem, że multiplayer jest płatny, a SmartMatch jest związany z multi, płatny DVR poniekąd też, ale taki Skype ? Litości.

Dodatkowo jeśli dobrze rozumiem, bez abonamentu gold nie będzie można połączyć X1 z dekoderem TV, co już jest ewidentnym przegięciem.

Edytowano przez Orchi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS4 będzie nagrywać 15 minut, jeśli wierzyć temu newsowi:

http://www.ppe.pl/news-23384-pomieszanie_z_poplataniem__ps4_nagrywa_dwa_razy_dluzej.html

Te 7 minut to była pomyłka dziennikarzy.

Płatny Skype to dla mnie śmiech na sali. Tym samym ta rzecz na XONE stała się całkowicie bezużyteczna, skoro na PC mam Skype'a za darmo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odpowiedź Sony w sprawie nagrywania fragmentów gier nie musieliśmy długo czekać. Shuhei Yoshida przyznał na "tłiterze", że opcja ta będzie dostępna również dla użytkowników nie posiadających Plusa, podobnie jak opcja udostępniania filmiku w necie przez przycisk Share. Jak to ktoś słusznie zauważył na eurogamerze MS powinien zmienić nazwę swojej konsoli na Xbox 180, tak jak zmieniają całą swoją politykę od momentu, w którym ujawniono konsolę.

Edit. W Międzyczasie okazało się, że w pudełku z nowym X'em znajdziemy również headset podobny do tego z PS4. A miało go przecież wcale nie być, gdyż kinect jest takim cudownym dziełem...

Edytowano przez Daedroth
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zaskakuje mnie cała ta sytuacja. Za każdym razem kiedy MS coś potwierdzi, to Sony ich przebija. Ciekawe kiedy teraz MS powie, że słucha graczy i DVR będzie free tongue_prosty.gif

Sprawa z headsetem in plus, zważywszy ile sobie za niego cenią cena całego zestawu jest już choć trochę bardziej zjadliwa.

Na deser pudełko z X1 rozpakowuje dla nas Major Nelson

Edytowano przez Orchi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, PS4 jest znacznie mniejsze niż X1, a będzie miało (jeśli sie mylę, to sprostujcie) wbudowany zasilacz. Tymczasem konsola Microsoftu nie dość, że większa, to zasilacz zewnętrzny, a do opcjonalnych funkcji telewizyjnych potrzebny będzie jeszcze dodatkowy dekoder... Wiem, wiem, dzięki temu niby nie będzie w X1 występował problem z przegrzewaniem konsoli, ale wątpie, żeby przy konstrukcji PS4 skupiono się na zmniejszeniu urządzenia kosztem cyrkulacji powietrza, więc konsola Sony też nie powinna się przegrzewać. Czy to Microsoft ma takich słabych inżynierów/projektantów, czy po prostu Sony nieco ryzykuje upychając wszystko w tak małym urządzeniu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdenio, jeśli Cię interesuje The Wonderful 101 to dziś jest Nintendo Direct cały o tej produkcji czyli ok. 20 min. prezentacja wszystkich aspektów tej gry.

Ciekawe, że podoba Ci się Pikmin, ponieważ myślę iż jest to bardziej specyficzna produkcja niż, np. Zelda. W każdym razie to moja pierwsza gra z tej serii, ale już zdążyłem się wciągnąć. A grafika i styl to już mistrzostwo.

Teraz podstawowe wii u (basic) dostaniesz za 800 zł bez problemu.

Wraz z X oraz Bayonettą wychodzi jeszcze nowy Super Smash Bros.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS4 będzie nagrywać 15 minut, jeśli wierzyć temu newsowi:

http://www.ppe.pl/news-23384-pomieszanie_z_poplataniem__ps4_nagrywa_dwa_razy_dluzej.html

Te 7 minut to była pomyłka dziennikarzy.

Płatny Skype to dla mnie śmiech na sali. Tym samym ta rzecz na XONE stała się całkowicie bezużyteczna, skoro na PC mam Skype'a za darmo.

O ile dobrze pamiętam, to podobno PS4 potrafi nagrywać dłużej. Te 15 minut zawsze jest nagrywane na bieżąco (np. żeby uchwycić jakąś ciekawą, niezaplanowaną akcję), ale można ręcznie rozpocząć nagrywanie i nagrywać dłuższe filmy. Pozwala także zapisywać je na dysku, nie tylko od razu na serwer.

Oczywiście to tylko plotki. Co nie zmienia faktu, że może w przypadku obu konsol chodziło o takie "nagrywanie wstecz" ? Może nie, ale byłoby miło..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG, jak?

To jest straszne. Nie rozumiem tego ruchu. Kompletnie. Microsoft po prostu zabrał w tym momencie Kinectowi nogi. I jedną rękę. Jeżeli pojawi się taki bundle bez Kinecta w zestawie, to już kompletnie dobiją ten kontroler. Jeżeli nie będzie pewności, że każdy, kto ma Xboxa ONE, ma też Kinecta, będzie mniej odważnych, którzy będą tworzyć duże, poważne gry wykorzystujące go w dużym stopniu, bo lepiej jest zrobić coś, co będą mogli kupić wszyscy, niż coś, w co zagra maksymalnie połowa graczy Xboxowych.

Tak, jestem zwolennikiem always-kinect. Najwyżej się go odwróci do ściany i zasłoni mikrofon, jeżeli ktoś będzie miał obiekcje dotyczące prywatności. Ale niech go ma, bo może wtedy będzie bardziej wykorzystywany w grach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bundle bez Kinecta faktycznie będzie słaby, ale możliwość wyłączenia popieram. Po co wydawać kupę kasy na sprzęt, który później trzeba trzymać w kącie i jeszcze owijać prześcieradłem żeby móc zagrać? A ruch Microsfotu jak najbardziej racjonalny - zobaczyli co się dzieje z zainteresowaniem ich konsolą w porównaniu z PS4 i muszą jakoś przyciągnąć utraconych graczy. A widmo przymusowej inwigilacji (zwłaszcza po zamieszaniu z PRISM) na pewno wiele osób zniechęciło do Xboxa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien być w zestawie, ale z możliwością wyłączenia. Zresztą wszystko sprowadza się do tego, co deweloperzy z niego wyciągną. Jak gry na niego będą słabe, to ludzie, których zmuszono do jego kupna będą źli, a jeśli będą dobre, to nawet ci, co kupili bundle'a bez kamery, dokupią ją. Jeśli znów nie będzie nadążał z przetwarzaniem danych albo pożerał lwią część zasobów konsoli do własnych obliczeń, to jego obecność w pudełku (lub jej brak) jest problemem trzeciorzędnym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...