Skocz do zawartości

Path of Exile


Bethezer

Polecane posty

Handel akurat jest taki jaki miał być. Twórcy pisali że chcą uniknąć sytuacji z D2, gdzie złoto z czasem straciło całkowicie wartość. I zrobili to najłatwiej jak się dało, czyli wywalili złoto :P. IMO nowy system jest niezły, bo orby mają konkretne właściwości, i nie będzie raczej sytuacji żeby nie były komuś potrzebne.

Chociaż i tak jest to kolejna rzecz po której widać jak bardzo twórcy wzorowali się na D2 (tam też długo za nieoficjalną walutę służyły runy).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 199
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Anczaj, dodaj mnie do znajomych, mam te kryształki, mogę oddać za darmo ;] Ortheon, Konnesica lub Wielorybel ;]

Handel jest super - wczoraj za 3 chaos orby kupiłem kołczan i super amulet, a dzisiaj sam kołczan za 3 sprzedałem w jakieś 15 sekund ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co ? Testował już ktoś te end game mapki ? Wczoraj pojawił się kolejny patch :)

Wersja 0.10.0g

  • Sklep z mikrotranzakcjami został zaktualizowany o nowe rzeczy: Scorpion Pets, Valentine's Heart. Serce będzie tylko dostępne do 15 lutego. Wszystkie nowości są teraz w nowej zakładce "Newly Added" na stronie pathofexile.com.
  • Postać nie będzie już atakowana przez potwory w momencie przechodzenia do kolejnej lokacji.
  • Zmieniono przejście Crossroads/Fellshrine, aby uniknąć nieuczciwych śmierci w lidze hardcore.
  • Moderatorzy mają teraz dostęp do niektórych funkcji kiedy klikną prawym przyciskiem myszy na gracza.
  • Pyromancers został przywrócony do endgame, nie powodując już błędów.
  • Ice Shot może zostać teraz zmodyfikowany za pomocą klejnotu wspomagającego Increased Duration.
  • Podczas próby przejścia do aktu trzeciego bez zrobionych odpowiednich questów wyświetlana jest teraz o tym dokładna informacja.
  • Decoy totem działa teraz z klejnotem wspomagającym AoE.

Naprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, gdzie czasem flaszki mogły nie działać od razu po napełnieniu w nich ładunków.
  • Naprawiono błąd klienta i instancji związanej z użyciem umiejętności Righteous Fire.
  • Naprawiono błąd, gdzie w opisie modów potworka brakowało ciernego obramowania.
  • Naprawiono błąd związany z wypadnięciem przedmiotów questowych jeśli brakowało miejsca.
  • Zmieniono poziom unikalnej mapy Vaults of Atrizi na jej bazowy.
  • Naprawiono błąd, który mógł wystąpić podczas przekonwertowywania magów Blackguard. Pobliscy żolnierze byli stale przekonwertowani razem z nimi.
  • Naprawiono błąd kiedy to Sand Spitters mógł mieć niewłaściwy typ krwi.
  • Naprawiono błąd, gdzie różne ukryte potwory mogły wydostać się z pułapek.
  • Naprawiono błąd, gdzie Frost Wall mógł pchnąć nieruchome obiekty.
  • Okno czatu powinno się teraz zatrzymać, gdy przewijasz do miejsca powyżej przycisku. Różne błędy związane z tym zostały usunięte.
  • Naprawiono błąd, w którym potwór zabity przez jednostkę która została przyzwana przez inną przyzwaną jednostkę nie dawał doświadczenia dla Ciebie w przypadku gdy wcześniej zginął rodzic przyzwanej jednostki.
  • Naprawiono błąd gdzie wiadomość "Contacting server" nie znikała z ekranu kiedy gra była niedostępna podczas konserwacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi trochę zawartości na dalszych poziomach, aktualnie potworki osiągają maksymalnie 6x lvl, pewnie już pracują nad dodatkową zawartością. Gra mi się bardzo podoba i jak tylko do dadzą trochę wielopoziomowych lokacji to sypne w nich grosiwem smile_prosty2.gif

Gram maruderem, prosta ale cholernie satysfakcjonująca postać. Swój build oparłem na tonach życia i niezłej regeneracji. Za używanie umiejętności place punktami życia a te bardzo szybko mi się uzupełniają. Polecam Enduring Cry - genialny klejnocik, który zapewnia odporności i regenerację życia smile_prosty2.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się pożalić, że spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja. Dołączyłem mianowicie do otwartego zespołu, po ok 20 sek wypadł mi z potworka.....unikalny mlot....zanim dobiegłem, jakiś dziad mi go ukradł i opuścił grę -_- Nie rozumiem dlaczego czasem by zabrać przedmiot kolegi z drużyny trzeba czekać 10 sek a czasem 2, zwłaszcza, że był to przedmiot UNIKALNY!

Edit: - Był to Marohi Erqi - warto ponad 70 GCP...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bywa denerwujące że czasem jest za mało czasu, a czasem inny gracz ma go więcej ;) Poza tym nie wiem czy zauważyłeś ale więcej fajnych itemków się dropi jak grasz solo. Więc na mój gust tak się bardziej opłaca grać :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero rozpocząłem przygodę z tą grą. Jak na razie jest fajnie - rozpoznaję teren i możliwości jakie daje nam stworzony tu świat. Częste aktualizacje świadczą o tym, że Twórcy nieustannie dopieszczają swoje dzieło i słusznie bo to wciąż wersja Beta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up - najlepsze jest to, że twórcy na prawdę słuchają graczy! Często wprowadzają to, co zaproponują im fani. Widać, że są oddani grze, bo co chwilę na czacie można jakiegoś spotkać ;]

@Anczaj - zawsze gram albo sam, albo z kolegą - jakoś wtedy pierwszy raz podkusiło mnie pobiegać z innymi. Jak widać, za szybko do tego nie wrócę ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak dodają nowe sensowne eventy w sensie item shopy. Gracze na pewno właśnie tego chcieli, zawsze myślałem, że event - wydawanie kasy.

Jakbyś poczytał forum PoE to byś się zdziwił. Bardzo dużo graczy prosi o nowe przedmioty w IS, bo chcieliby dofinansować grę, ale w sklepie nie ma nic sensownego. Pomysł z Skorpionem petem też wziął się z forum, gdzie pewien koleś założył temat jakiego peta chcieliby zobaczyć w IS, i skorpion wygrał nieoficjalne głosowanie. Chociaż ja głosowałem za nietoperzem :D

Podobnie jak rozbudowanie PVP...

Gra jest w fazie OB. Wiem że to uniwersalna odpowiedź na wszystko, ale taka jest prawda. Do tego studio jest na tyle małe że nie dziwie się że najpierw chcą naprawić podstawowe elementy, a później zająć się dodatkami. I tak już jest lepiej niż u konkurencji, (tak, mówię o D3 i T2), bo w porównaniu do CBT wyeliminowano sporo przepakowanych buildów, i na wyższych poziomach walczy się fajnie.

Niektórym się wydaje że "słuchają graczy = do tygodnia mają wprowadzić to co ja/ktoś napisał". Grę tworzy niewielka grupka programistów i artystów (ostatnio jak czytałem to w sumie było wszystkich 18), więc każda zmiana potrzebuje czasu. Na dokładny projekt, implementacje w kodzie i testy. To nie jest taka prosta sprawa jak się niektórym może wydawać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio słuchają graczy? [...]

Stary, jak już hejtować, to chociaż z poprawną interpunkcją. Nie rozumiem, co dziwi cię w tym, że gracze dbają o rozwój gry w sposób inny niż wrzaski "DAJCIE NOWE MAPY BO JUŻ NUDNO OMG". Wytłumacz mi, dlaczego tak dużo piszesz o tej grze, skoro tak bardzo jej nie lubisz? Wracając do IS - gracze od początków tej produkcji starają się w jak największym stopniu wspomóc finansowo twórców, przy okazji wychodzą na swoje: mają duży wpływ na grę. Rozumieją, iż gra musi się opierać na IS, więc starają się podsuwać pomysły itemów, które kupią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aliven

Panowie do góry wyjaśnili już to o co mi chodziło. Dodam jedną rzecz - Czy na prawdę uważasz, że powinni olać IS i wszystko finansować ze swojej kieszeni? Cholera jasna, przyjcież ten IS jest całkowicie bezinwazyjny, zakupy w nim nie dają żadnej przewagi.

No może większa skrzynka pomaga - ale podstawowa większości spokojnie wystarcza ;]

I co do słuchania graczy - jak twoim zdaniem to słuchanie ma wyglądać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh mój błąd, nie hejtuję, tematy mi się pomyliły, post usunąłem, przepraszam wink_prosty.gif

Co do tego, że to open beta. Przy okazji premiery open bety MWO na PC gamerze wywołała się ciekawa dyskusja ad "open bet". Wynik jej to, że kiedy możesz płacić realną kasę za produkt (founders packi etc) tzn, że to już mniej więcej pełnoprawna wersja gry. Open beta to chwyt marketingowy aby ew zwalić winę za bugi i błędy. Jak sobie o tym pomyślałem to faktycznie, takiej bety, gdzie w sumie faktycznie testujesz sicko co jest a nie grasz bo grasz to dawno nie widziałem. Natomiast wieczne bety aż za często... Nie mówię, że tak tutaj jest ale jak b3rt napisał. To uniwersalna odpowiedź i jak ktoś nie umie mi czegoś inaczej wyjaśnić, poza tym, że to open beta to trochę lipa.

W sumie w grę już nie gram, odbiłem się od niej ponownie. Trochę po analizowałem sobie kilka kwestii dlaczego w sumie tak się stało a D3 i Torchlighty w sumie sobie chwalę i powiedzmy, że doszedłem do jako takiej konkluzji. Nie ma to wiele wspólnego z rozwojem postaci, typami postaci, mechaniką rozgrywki czy światem. Chodzi o estetykę wykonania. Torchlight, mimo iż również na początku robiony przez niewielkie studio potrafił mnie jakoś złapać swoim klimatem, stylistyką itp. D2, D3 również. Gra ma ten sam problem co Sacredy IMO - brzydko i szybko się będzie starzeć w dość makabryczny sposób. Nie zrozumcie mnie źle, niektóre gry potrafią obronić się z wdziękiem pomimo upływu lat albo wręcz jak są na pikselozę stylizowane. Ta gra jednak, podobnie jak Sacredy, psuja mi immersję, ze światem. Przez brak dopracowania, sztywniackie animacje ciągle słyszę taki głosik - to tylko gra, nic w sumie tutaj nie ma znaczenia. Podoba mi się głębia (?) tworzenia buildów i nawet stylistyka postaci, pomimo tego, że twórcy poszli w stronę bardziej realnej grafy (imo błąd). Po prostu nie umiem się zanurzyć w ten świat jak np w inne H&S. Nawet stareńki Titan Quest robił to nieźle, mimo powtarzalności.

Ogólnie zamierzam śledzić informację o grze i fora z nią związane, może coś się zmieni.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Gram od niedawna w tą produkcje i wrażenia jak na razie dość pozytywne. Drzewko umiejętności bardzo mi przypomina Sphere Grid z Final Fantasy X. Jako postać wybrałem Ranger i na razie gram solo. Jedyne czego nie wiem do tej pory to jak zrobić pauzę w tej grze...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nic dziwnego skoro nie ma takiej opcji jak pauza. Ta gra ma bardzo blisko do mmo, ciągle jesteś połączony z ich serverami i nawet w najmniejszym wypadku nie jest to gra single (jak na ironie ludzie pluli na D3 z tego powodu ale na poe nie widać takiego hejtu, ciekawe dlaczego).

Ja też troszkę pogrywam, jak na razie 62lvl rangera i mogę powiedzieć że gra sprawia przyjemność mam nadzieję że nie przesadzą i nie spartolą tej gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna zacząłem grać właśnie w Path of Exile, jako fan Diablo i Torchlighta i mam pytanie, ale nie zakładam nowego wątku, tylko pisze tutaj. Jak zidentyfikować itemy? Zauważyć można, że twórcy mocno wzorowali się na Diablo, dlatego podejrzewam, że trzeba kupić zwój identyfikacji w mieście, nie mylę się?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna zacząłem grać właśnie w Path of Exile, jako fan Diablo i Torchlighta i mam pytanie, ale nie zakładam nowego wątku, tylko pisze tutaj. Jak zidentyfikować itemy? Zauważyć można, że twórcy mocno wzorowali się na Diablo, dlatego podejrzewam, że trzeba kupić zwój identyfikacji w mieście, nie mylę się?

Scroll of Wisdom. Dostaniesz taki za sprzedanie paru itemów z dropu w sklepie. Chyba składa się z czterech skrawków
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatni raz grałem w Path Of Exile około 2 miesięcy temu.

Dotarłem do środka trzeciego aktu.

Generalnie odczucia mam mieszane.

Z jednej strony super - dopracowana szczegółowa grafika, płynna animacja, a w dodatku początkowe mordowanie potworków przynosiło też radochę. Fajna opcja z levelowaniem gemów itd.

Jednak póki co - jak dla mnie - to wkradło się trochę nudy i monotonii. Design niektórych potworów powodował, że stawały się one, że się tak brzydko wyrażę, upierdliwe. To z kolei powodowało, że z każdą chwilą gra coraz mniej przyciągała.

Znudzony postawiłem sobie popatrzeć na streamy jak grają hi-levele - i przyszło mi na myśl jedno - grind...dużo skilli dystansowych powodujących że całość była mega schematyczna.. wpaść do pokoju - stojąc w tym samym miejscu zabić wszystkie potworki- stwierdzić, że nic ciekawego z nich nie wypadło i powtórka..

Jakoś sobie nie wyobrażam, żeby mnie to przyciągnęło na długie godziny.

Ostatecznie przyjemność z grania zmalała, chęć do zalogowania się jest prawie zerowa, a oglądanie streamów tylko pogłębiło przekonanie, że jednak czegoś w tej grze brak.

Naturalnie mówię tutaj o odczuciach co do bety sprzed 2 miesięcy - czy coś się zmieni do premiery ? Nie wiem... ale mam wrażenie, że będzie to gra dla hardkorów (lub ewentualnie ludzi, którzy mają dużo wolnego czasu i niebardzo mają co z nim robić :) ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wrażenia z Patch of Exile są pozytywne aczkolwiek tak jak kolega u góry uważam że czegoś tej grze brak. Levelowanie w tej grze jest przyjemne. Crafting broni nie taki zły aczkolwiek trochę za losowy. Rozbudowane drzewko talentów i kilka możliwości rozbudowy. Aczkolwiek ta gra nie jest jakaś super przyciągająca. Marauderem doszedłem do pierwszego aktu Cruel i jakoś mi się odechciało. A to dlatego że dowiedziałem się że mój build ssie i prawdopodobnie nie pokonam nawet jednego bossaconfused.gif . Jakoś tak nie było to fajne, no ale cóż. Pomyślałem wtedy że przecież są inne gry a nie mam ani ochoty ani czasu żeby jeszcze raz robić postać. To jest według mnie bolączka tej gry trzeba iść według builda niczym w lolu i nie próbować niczego innego bo inaczej znowu fail i kasacja postaci... Wiem że dzięki temu rozwiązaniu to gra dla hardcorów no ale ja nim nie jestem. Tak więc powiedziałem grze żegnaj może jeszcze kiedyś się spotkamy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w LoLu jest dużo miejsca na eksperymentowanie póki budujesz przedmioty pod swoją postać czyli różdźki dla casterów a magiczne miecze dla wojów :P

To co napisaliście wyżej - właśnie to jest największa wadą tej gry i jak dla mnie ją kompletnie skreśla. Brak respecu punktów, całkowitego a nie ostatnich 20 pkt gdy mamy nieskończone lvle teoretycznie. Dokładnie to co pisałeś @Belsen jest nie do przyjęcia, gdy się okazuję, że Twoja postać ssie bo zrobiłeś B zamiast A i nie zmienisz tego póki nie zrobisz nowej postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...