Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Path of Exile

Polecane posty

Cóż wychodzi na to, że jednak sobie nie zagram. Z niewiadomych przyczyn Win7 nie chce mi otworzyć pliku instalacyjnego. Wypróbowałem kilka sposobów z forum oficjalnego ale nic to nie dało. Nie mam zamiaru grzebać w bebechach windy bo za słabo się na tym znam i pewnie coś schrzanię.

To tak gwoli przestrogi. Ja już sobie chyba nie zagram. Skwituję to "meh" wink_prosty.gif

EDIT - A jednak się udało. Widać instalator był padnięty na stronce głównej... Ściągnąłem z jakiejś innej (nawet nie wiem jakiej ;/) i poszło. W każdym bądź razie to dość dziwne - na forum 8 stron o tym a jedne co tam piszą, to to, że Twój win jest sickiemu winien. No nic... Zobaczymy jak pójdzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tam z twórców gry mówił iż z tego co nazbierali w czasie zamkniętej bety dostali tyle zielonych że mogą planować rozwój gry na kilka lat do przodu. Tak więc myślę że gra nie będzie szybko porzucona smile_prosty.gif

To dobrze smile_prosty.gif Gra może się komuś nie podobać, ale nie zmienia to faktu że życzę jej jak najlepiej. Niech się rozwija tak długo jak może smile_prosty.gif Sam się wkręciłem na tyle, że całkowicie zapomniałem o Docie 2, MW3 i innych grach internetowych w które młóciłem do tego czasu. Pewnie z czasem mi przejdzie (jak wszystko), ale im dłużej się gra, tym bardziej się podoba.

I jeszcze słowo co do hybryd: jeśli np. chcesz grać Shadowem, to gra aż się prosi żeby grać hybrydą. Chociażby dlatego że najlepsze itemy dla tej postaci (armory posiadające jednocześnie Evasion i Magic Shield) wymagają i INT'a i DEX'a. Tak samo Daggery, najlepszych nie założysz idąc tylko w DEX albo INT. Więc jeśli zdecydujesz się na hybrydę to będziesz miał odpowiednio łatwiej.

Swoją drogą fajnie rozwiązano system zbroi. Nie masz takich głupich sytuacji jak w Diablo 2, gdzie czarodziejką musiałem ładować punkty w siłę żeby założyć lepsze zbroje. Tutaj są trzy główne rodzaje pancerzy (i ich kombinacje dla hybryd): ciężkie, wymagające siły dające w zamian armor, średnie, wymagające zręczności a zwiększające szanse na unik oraz lekkie dla inteligentów, zwiększające magiczną tarczę otaczającą postać. Dla hybryd jest np. miks Evasion i Magic Shield, ale o odpowiednio niższych statystykach, żeby zachować balans. Bardzo mi się ten pomysł spodobał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w HnS trzeba myslec ? Przy doborze skilli moze, ale na pewno nie podczas walki. tongue_prosty.gif

Jeżeli wg Ciebie w PvP w aRPG nawet nie trzeba myśleć to życzę sukcesów;]

No tak. Jesli ty przy takich grach wytezasz mozgownice to nie mam pytan. Ja w takie gry gram po to, aby odpoczac - nie musze sie skupiac, tylko raz po raz przyciskac odpowiedni klawisz, aby uaktywnic skill, czy zaatakowac przeciwnika

Ale mówisz o PvP czy o PVE? Bo jak o PVP to pewnie z takim podejściem masz wiele sukcesów na koncie;] Co do PVE się zgodzę że tam nie wymaga sie myslenia bo w aRPG PVE to esencja gry. Ale nie mów mi, że grając PvP wystarczy walić głową w klawę bo Cie wyśmieją

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerwę wam jakże inteligentną rozmowę na temat używania mózgu w tego typu grach. Pytanie mam. W Crematorium na 2 poziomie zacząłem walczyć z Pitą. Skończyły mi się flaszki więc teleport do wsi po nowe i jak wróciłem to Pita zniknęła. To normalne ? Mimo wszystko wolałbym skopać jej tyłek tak jak Pan Bóg przykazał, a nie przez jakiś bug gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jej zbije hp mniej więcej do połowy to ucieka ;]

Po walce powinieneś móc ze stołu operacyjnego wziąć zielony przedmiot. Jeżeli nie możesz - po prostu wyjdz do miasta, poczekaj te 8 min na zresetowanie się lokacji i ponownie ją przejdź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie ta gra, aczkolwiek mam mnóstwo innych do ogrania, w tym Torchlighta 2 - również h'n'sa. Podoba mi się mechanika i grafika. Chciałbym jednak zapytać was kilku rzeczy.

1. Czy walka nie nudziła was? Na filmach wygląda strasznie mało dynamicznie, co mnie odpycha confused_prosty.gif

2. Jak z optymalizacją?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy walka nie nudziła was? Na filmach wygląda strasznie mało dynamicznie, co mnie odpycha confused_prosty.gif

Walczy się bardzo przyjemnie, aczkolwiek w początkowych stadium rozgrywki jest niezbyt dynamicznie. Animację nie są najwyższych lotów ale tragedii nie ma. Po zdobyciu paru umiejętności gra się rozkręca :}

2. Jak z optymalizacją?

Średnio. O ile u mnie problemów z FPSami nie ma, to u kolegi czasem skaczą, mimo posiadania silniejszego układu od mojego. Czasem też, gra wywala do menu, po prostu następuje wylogowanie z serwera. Myślę, że to przypadłości bety ;]

Moja opinia - warto. Na prawdę warto, unikalny system handlu, ciekawy rozwój postaci to coś co wyróżnia tą grę na tle innych hack'n'slasy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jej zbije hp mniej więcej do połowy to ucieka ;]

Po walce powinieneś móc ze stołu operacyjnego wziąć zielony przedmiot. Jeżeli nie możesz - po prostu wyjdz do miasta, poczekaj te 8 min na zresetowanie się lokacji i ponownie ją przejdź.

Czyli jednak to normalne :) Aczkolwiek nie dam sobie ręki uciąć, że aż tyle życia jej zabrałem, przedmiot questowy oczywiście zabrany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kłopotami ale ubiłem głównego bossa w grze na tym defaultowym poziomie trudności osiągnąwszy level 39, AI słabe bo kilkanaście sekund czekałem za kolumną co by się zregenerować i boss nawet mnie nie atakował, ubity za drugim podejściem, nauczony doświadczeniem wcześniej otworzyłem portal

potem nieopatrznie wlazłem do portalu i przeniosło mnie do pierwszego aktu - bez sensu

mam rozumieć że teraz jest to poziom piekło jak w Diablo ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejna łatka :)

Wersja 0.10.0f

  • W ekwipunku obok obecnego zestawu broni pokazany jest teraz drugi zestaw w postaci małych ikonek.
  • Naprawiono błąd klienta, który mógł wystąpić podczas walk z potworami rzucającymi pułapki.
  • Naprawiono błąd klienta, który mógł wystąpić podczas walki z bosem trzeciego aktu.
  • Naprawiono błąd serwera związany z wyjęciem wyposażonego przedmiotu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda kapitalnie, jak komuś przeszkadza bajkowy/rysunkowy klimat Torchlight i nowego Diablo III, to tutaj mamy prawie fotorealizm, jedynie doczepie się do tego, że niektóre lokacje w nocy są niebieskie - nie cierpie tego holywoodzkiego patentu na noc/ciemność. Ogólnie beta przypomina mi trochę Diablo I i Diablo II. Lokacje są duże, lochy są najlepsze jakie widziałem i takie jak lubię w tego typu grach - przypominają mi właśnie lochy z Diablo II, tylko że o wiele większe, Konstrukcja tych podziemi to spory labirynt i nie można się tu spodziewać jakichś rozbudowanych podziemnych budowli, ale (jak wspomniałem) przypomina mi to np. Kazamaty nienawiści itp. I tak uważam, że najlepsze lokacje miało Diablo I i grafika kapitalna, jak na tamte czasy, gdzie podziemia były bardziej połączeniem komnat i korytarzy. Cieszy mnie też to, że nie ma punktów furii/gniewu dla wojownika, aby móc wykonać specjlany atak (i znowu nawiązanie do Diablo I/II) używamy many. W sumie używam 3 ataki na krzyż :) Jeżeli chodzi o samą walkę to bardziej ta podobała mi się w Drakensang, ale tam mamy punkty furii/gniewu/złości (niepotrzebne skreślić). Ciekawie wygląda drzewko pasywnych umiejętności - robi wrażenie jego rozmach i można dostać się dosyć łatwo tam gdzie potrzeba. Poziom trudności, ten standardowy, jest ciutkie za niski, ale zobaczymy co będzie dalej :) Ogólnie polecam :) Może jeszcze kiedyś powstanie H&S gdzie system będzie identyczny jak w Diablo I - walisz mieczem i czarami z many i dostajesz punkty do siły, magii, zręczności i życia :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich systemów jest od groma i ciut ciut. Nowego serio nie trzeba... A to, że każdy uzywa many to akurat kwestia gustu. Mi się to nigdy nie podobało u mojego barba w D2. Znacznie ciekawszy i lepszy jest system w resourców w d3. Po prostu coś co wyróżnia daną klasę na tle innych.Nie mówię, że ten jest bez wad ale na pewno lepszy/ciekawszy niż mana dla sickich IMO. I lokacje nie są jakoś specjalnie duże, nie zauważyłem przynajmniej, lochy też nieskomplikowane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich systemów jest od groma i ciut ciut. Nowego serio nie trzeba... A to, że każdy uzywa many to akurat kwestia gustu. Mi się to nigdy nie podobało u mojego barba w D2. Znacznie ciekawszy i lepszy jest system w resourców w d3. Po prostu coś co wyróżnia daną klasę na tle innych.Nie mówię, że ten jest bez wad ale na pewno lepszy/ciekawszy niż mana dla sickich IMO. I lokacje nie są jakoś specjalnie duże, nie zauważyłem przynajmniej, lochy też nieskomplikowane.

Skomplikowane nie są. Ale niektóre mapki aż biją po ryju klimatem. Takie cmentarzysko statków(kapitalny pomysł) czy więzienie(tylko czekałem aż otworzę drzwi i usłyszę fresh meat) dla przykładu. Chociaż co do skomplikowalności mapek, to pozwiedzaj sobie świątynie w III akcie :) Jeżeli nie podoba ci się mana u marudera to jest perk Bloody Magic. Urealni ci grę jeżeli tak chcesz lol.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maruder ogólnie mi się nie podoba poprzez koślawą animację i system wykrywania trafień w tej grze. Podobnie jak Duelista. Póki co męczę wiedźmę a potem chyba shadowem na nowo spróbuję. Jedynie IMO te dwie klasy mają znośne animacje. Wiem, że się może czepiam ale jestem pod tym względem strasznym pedantem ;P

Wiedźmę sobie robię na summonerkę. Własnie zabiłem wardena i dostałem przywołanie szkieletów. Ktoś ma jakieś porady? Będę się starał złapać wszystkie +dmg, life, increased numbers w drzewku, jak również ten pasyw co wybucha moje sługi ;P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maruder ogólnie mi się nie podoba poprzez koślawą animację i system wykrywania trafień w tej grze

Akurat co do trafień, to pewnie przez fakt, że typowy Maruder ma strasznie niską celność, polecam zainwestować w zdolność która powoduje, iż nie pudłujemy lecz i nie zadajemy krytycznych obrażeń. Znajduje się po lewej stronie drzewka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otheon chodziło pewnie o to że mieczem machnie obok wroga a zalicza trafienie. Albo trafi i nie zalicza :D No niestety trzeba czekać na łatkę. Twórcy powoli wszystko dopieszczają. Co do wiedżmy nic ci nie poradzę. Sam teraz robię shadowa archera co by sobie przetestować. Przymusowy urlop więc mam dużo czasu na zabawy :) A moim marauderem skończyłem na 39 lvl i połową questów aktu drugiego na cruelu. A i mam pytanko również. Jest na forum ktoś kto już testował te end game maps ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o system wykrywania trafień. Nigdzie w character sheet nie znalazłem żadnego miss chance albo hit rating. Jak jest to przepraszam.

To co Napisał Anczaj - macham maczugą, WIDZĘ, że trafia w zombiaka ale gra uznaje, że nie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw może się zapoznaj z mechaniką gry. Bossami i resztą przeciwników. A dopiero potem się bierz za harda smile_prosty.gif Szczególnie że jak przejdziesz grę na normalu to potem masz jeszcze dwa poziomy trudności i mapki end game. Nudził się nie będziesz :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sztywnie określonej waluty. Cały handel kręci się wokół wymiany towarów na inny, a za główną walutę służą orby. Im bardziej rzadkie, tym więcej są warte. Oczywiście te orby mają swoje właściwości, użyte na przedmiocie mogą go np. zmienić w magiczny, rzadki, dodać mu nowe właściwości, przetasować sloty itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anczaj i @aliven - Przepraszam, zwykłe niezrozumienie ;]

Dzięki, jeszcze mam jedno pytanie. Czy występuje jakaś waluta i jeśli tak to jaka?

Tak jak napisał b3rt, jednej waluty nie ma. Główną jednostką, z tego co można zauważyć są aktualnie Chaos Orby i powoli GCP.

Gdybyście zajmowali się handlem - polecam stronę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale handel między graczami póki co jest zrobiony tak żeby tylko był jakiś. To wszystko mimo że no jest i działa, będzie z czasem usprawniane

P.S Mam do wymiany bądż w najgorszym wypadku do oddania w dobre ręce unikat The Searing Touch Long staff. Wymieniłbym najchętniej na jakieś skille dla łucznika. Szczególnie za split arrow i rain of arrows

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...