Yeannefer Napisano Styczeń 11, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2012 W poniedziałek oddałam komputer do serwisu, co do rzekomo wymienionej karty graficznej dostałam odpowiedź: "numery seryjne nie muszą się zgadzać, karta została wymieniona". Dziś komputer jest po diagnostyce, nic nie naprawili, dostałam informację: "Nie stwierdzono usterki, wina systemu klienta"... System przeinstalowywałam 2x po poprzednim odebraniu komputera, już nie wiem, co robić. Tak wyglądał mój pulpit, te same zdjęcia dostarczyłam serwisowi wraz z komputerem: http://img217.imageshack.us/img217/6941/dscn0941k.jpg http://img515.imageshack.us/img515/15/dscn0942m.jpg Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Styczeń 11, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2012 Zawieś jeszcze raz i i zażądaj, aby pokazali Ci jak to możliwe, że u nich jest sprawny. Jeśli okaże się że u nich jest sprawny opisz jak testowali - będziemy szukać dalej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glock45 Napisano Styczeń 12, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2012 Numery seryjne na podzespoły nakłada producent a nie serwis, tym bardziej, że numer seryjny jest raczej niepowtarzalny - służy identyfikacji konkretnego egzemplarza. Coś lipna sprawa z rzetelnością tych "specjalistów". Wymienili a nie wymienili... Może tylko firmware zmienili i próbują spławić klienta? Na priv. podałem koleżance wskazówki odnośnie formalnych/prawnych aspektów dochodzenia własnych praw, bo chyba "po dobroci" się z tym sklepem nie uda. @Yeannefer - obsmaruj sklep i serwis w odpowiednim dziale Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeannefer Napisano Styczeń 12, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2012 @glock45 - dziękuję bardzo za wiadomość na priv, zapoznałam się z nią Odebrałam godzinę temu komputer z serwisu, z oświadczeniem na piśmie odbioru: "Nieuzasadniona reklamacja - w toku kilkudniowych testów na naszym systemie nie stwierdzono żadnej usterki sprzętowej oraz występowania artefaktów. Ponowna prewencyjna wymiana karty graficznej. Testy wygrzewania w 3D (benchmarki, dema gier z maksymalnymi ustawieniami) i 2D przebiegły pozytywnie, nie stwierdzono występowania artefaktów. Konieczna reinstalacja systemu." I powiem Wam tak... porównywałam numery seryjne karty graficznej po raz kolejny - tym razem karta została rzeczywiście wymieniona i... od godziny, odkąd włączyłam komputer - ani razu nie pojawiły się artefakty. Jeszcze go pomęczę, może przedwcześnie się cieszę, ale jak na razie wygląda na to, że pomogła wymiana karty Tylko dlaczego serwis oddając mi komputer twierdził, że to wina nieprawidłowej instalacji systemu/sterowników? Nie chcieli się przyznać, że nie wymienili karty za pierwszym razem? Mój wątły umysł nie jest w stanie tego pojąć ;p @Yeannefer - obsmaruj sklep i serwis w odpowiednim dziale Jak już będę przekonana, co do finału - nie omieszkam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Styczeń 12, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2012 Kłamią - jakby nie była uzasadniona to nie wiem czy by wymienili, pewnie zażądali by też zwrotu kosztów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glock45 Napisano Styczeń 12, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2012 Pewnie myśleli, że przyszła stereotypowa "nic_nie_wiedząca" o PC Kobieta i że uda im się tanio wykpić - robiąc nic i wciskając kit, że to wina konsumenta a tu lekkie zdziwienie bo szanowna Pani upartą i znającą się na rzeczy okazała Oby tak dalej, walczmy o swoje Z zapałem i pewnością w głosie (i na piśmie) Myślę że koleżanka użyła na tyle dużej siły argumentów i kobiecego wdzięku, że twardziele w sklepie zmiękli i zgłupieli do reszty Yeannefer - obyś nigdy więcej nie musiała w praktyce korzystać z przekazanej wiedzy w razie co - dopóki życie mi pozwoli tutaj zaglądać - służę wsparciem i pomocą... Usatysfakcjonowany z obrotu sprawy - oby to uczucie nie minęło - pozdrawiam... P.S. A tak z czystej ciekawości - czy w końcu przeinstalowałaś system, czy pracujesz na tym "wadliwym"? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeannefer Napisano Styczeń 12, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2012 Czy znającą na rzeczy to nie wiem, ale na pewno upartą Osobiście mam nadzieję, że nigdy więcej nie będzie mi dane spotkać się z szanownymi Panami z serwisu ESC.pl! Komputer chodzi od 18 - wciąż ani jednego artefaktu, nadzieja rozkwitła pełną mocą glock45 - naturalnie na tym "wadliwym" ^^ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glock45 Napisano Styczeń 12, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2012 Proponuję dojechać trochę sprzęt jakimś mocniejszym programem (3DMark06) - sklep odpowiada za wady ujawnione przez 6 m-cy od wydania towaru, a myślę, że jeśli mieliby okazję zobaczyć Cię ponownie to wymienią Ci co trzeba od ręki O system pytanie było retoryczne w takim razie... P.S. No skromności też Ci nie brak... Używając zwrotów, określeń i argumentów tej klasy, że serwis wymiękł... Zdziwić się musieli i to ostro... Pogratulować Edytowałem bo za dużo emotikonów było... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeannefer Napisano Styczeń 13, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2012 Wszystko w najlepszym porządku, mimo usilnego wypatrywania - ani jednego artefaktu więcej, uff. Dzięki wielkie, za pomoc, zainteresowanie i wsparcie w tej bitwie! Cieszę się, że udało mi się wywalczyć swoje. Temat do zamknięcia z podsumowaniem - uszkodzona karta graficzna, wymiana pomogła. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Styczeń 13, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2012 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...