Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Yeannefer

Rozwiązany: Sterownik ekranu przestał działać/artefakty(?) Radeon HD6870

Polecane posty

W poniedziałek oddałam komputer do serwisu, co do rzekomo wymienionej karty graficznej dostałam odpowiedź: "numery seryjne nie muszą się zgadzać, karta została wymieniona". Dziś komputer jest po diagnostyce, nic nie naprawili, dostałam informację: "Nie stwierdzono usterki, wina systemu klienta"... System przeinstalowywałam 2x po poprzednim odebraniu komputera, już nie wiem, co robić. Tak wyglądał mój pulpit, te same zdjęcia dostarczyłam serwisowi wraz z komputerem:

http://img217.imageshack.us/img217/6941/dscn0941k.jpg

http://img515.imageshack.us/img515/15/dscn0942m.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery seryjne na podzespoły nakłada producent a nie serwis, tym bardziej, że numer seryjny jest raczej niepowtarzalny - służy identyfikacji konkretnego egzemplarza. Coś lipna sprawa z rzetelnością tych "specjalistów". Wymienili a nie wymienili... Może tylko firmware zmienili i próbują spławić klienta?

Na priv. podałem koleżance wskazówki odnośnie formalnych/prawnych aspektów dochodzenia własnych praw, bo chyba "po dobroci" się z tym sklepem nie uda.

@Yeannefer - obsmaruj sklep i serwis w odpowiednim dziale ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@glock45 - dziękuję bardzo za wiadomość na priv, zapoznałam się z nią :)

Odebrałam godzinę temu komputer z serwisu, z oświadczeniem na piśmie odbioru: "Nieuzasadniona reklamacja - w toku kilkudniowych testów na naszym systemie nie stwierdzono żadnej usterki sprzętowej oraz występowania artefaktów. Ponowna prewencyjna wymiana karty graficznej. Testy wygrzewania w 3D (benchmarki, dema gier z maksymalnymi ustawieniami) i 2D przebiegły pozytywnie, nie stwierdzono występowania artefaktów. Konieczna reinstalacja systemu."

I powiem Wam tak... porównywałam numery seryjne karty graficznej po raz kolejny - tym razem karta została rzeczywiście wymieniona i... od godziny, odkąd włączyłam komputer - ani razu nie pojawiły się artefakty. Jeszcze go pomęczę, może przedwcześnie się cieszę, ale jak na razie wygląda na to, że pomogła wymiana karty ;)

Tylko dlaczego serwis oddając mi komputer twierdził, że to wina nieprawidłowej instalacji systemu/sterowników? Nie chcieli się przyznać, że nie wymienili karty za pierwszym razem? Mój wątły umysł nie jest w stanie tego pojąć ;p

@Yeannefer - obsmaruj sklep i serwis w odpowiednim dziale ;)

Jak już będę przekonana, co do finału - nie omieszkam ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie myśleli, że przyszła stereotypowa "nic_nie_wiedząca" o PC Kobieta i że uda im się tanio wykpić - robiąc nic i wciskając kit, że to wina konsumenta ;) a tu lekkie zdziwienie bo szanowna Pani upartą i znającą się na rzeczy okazała :D Oby tak dalej, walczmy o swoje ;) Z zapałem i pewnością w głosie (i na piśmie) :D

Myślę że koleżanka użyła na tyle dużej siły argumentów i kobiecego wdzięku, że twardziele w sklepie zmiękli i zgłupieli do reszty ;)

Yeannefer - obyś nigdy więcej nie musiała w praktyce korzystać z przekazanej wiedzy :P w razie co - dopóki życie mi pozwoli tutaj zaglądać - służę wsparciem i pomocą...

Usatysfakcjonowany z obrotu sprawy - oby to uczucie nie minęło - pozdrawiam...

P.S. A tak z czystej ciekawości - czy w końcu przeinstalowałaś system, czy pracujesz na tym "wadliwym"? ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znającą na rzeczy to nie wiem, ale na pewno upartą ;) Osobiście mam nadzieję, że nigdy więcej nie będzie mi dane spotkać się z szanownymi Panami z serwisu ESC.pl!

Komputer chodzi od 18 - wciąż ani jednego artefaktu, nadzieja rozkwitła pełną mocą :)

glock45 - naturalnie na tym "wadliwym" ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję dojechać trochę sprzęt jakimś mocniejszym programem (3DMark06) - sklep odpowiada za wady ujawnione przez 6 m-cy od wydania towaru, a myślę, że jeśli mieliby okazję zobaczyć Cię ponownie to wymienią Ci co trzeba od ręki ;)

O system pytanie było retoryczne w takim razie...

P.S. No skromności też Ci nie brak... Używając zwrotów, określeń i argumentów tej klasy, że serwis wymiękł... Zdziwić się musieli i to ostro... Pogratulować :D

Edytowałem bo za dużo emotikonów było...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w najlepszym porządku, mimo usilnego wypatrywania - ani jednego artefaktu więcej, uff. :D

Dzięki wielkie, za pomoc, zainteresowanie i wsparcie w tej bitwie! ;) Cieszę się, że udało mi się wywalczyć swoje.

Temat do zamknięcia z podsumowaniem - uszkodzona karta graficzna, wymiana pomogła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...