Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mr.ALFik

Rozwiązany: Max Payne I - brak dźwięku w przerywnikach filmowych oraz brak muzyki

Polecane posty

Witojcie!

Przed ponownym podejściem do Fallouta, postanowiłem pograć sobie w Maxa Payne'a, tym razem w oryginalnej wersji językowej. Wszystko ładnie, pięknie gierka się instaluje, włączam. ZONK! Brak muzyki w menu. Mówię sobie "Chyba jej tam nigdy nie było.". No to wciskam przycisk "New Game". Jest sobie przerywnik, a w nim brak kompletnie muzyki i całej reszty innych dźwięków. Komiksowa cut-scenka? To samo. No dobra, jest grywalny etap. O POSTAĆ COŚ POWIEDZIAŁA! ŁAŁ, SŁYCHAĆ SZCZAŁY! Zachwyt był oczywiście ironiczny, jednak nadal miałem nadzieje, że już w następnym komiksie będzie OK. No i oczywiście nie było, bo inaczej bym tu nie pisał. Wersja w 100% oryginalna, wydana przez Cenegę w reedycji Super$eller.

No i pozostaje kolejny kłopot, ale mało ważny... Czy bez przechodzenia gry, można włączyć wyższe poziomy trudności? Co jest do tego potrzebne? Save'y?

A, więc jak - forumowicze... Pomożecie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem rozwiązanie samodzielnie. Okazało się, że problemem był Windows 7. Na szczęście znalazłem patch, który naprawia ten problem. Podzielę się nim, aby wspomóc tych, którzy mają/będą mieli ten sam problem co ja.

Link do patcha z angielskim opisem - TU

Znalazłem, też rozwiązanie dla tych, którzy będą mieli ten sam problem, tyle że z wersją polską.

1. Wchodzicie TU.

2. Ściągacie pliki o nazwie "Polish".

3. Wypakowujecie archiwum.

4. Podmieniacie pliki w folderze z grą.

5. Cieszycie się Max Paynem na Windowise 7 i płacicie mi symboliczną kwotę 666 tys. zł. ;)

Temat do zamknięcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...