Skocz do zawartości

League of Legends v.3


Bethezer

Polecane posty

No to patrząc na patch preview chyba nie wydam moich 13k IP na championy, ale na będę musiał uważnie przyjrzeć się nowym runom po patchu :wink:. Jak na razie brzmi interesująco. Może któreś z nich zastąpią seale na armor dla junglera, albo pozwolą na jeszcze lepszy sustain na linii niż mój zestaw na hp regen...

Edit:

A i bym zapomniał. Ciekawe jeszcze co zrobią z Ninja Tabi i championami takimi jak Jax czy Udyr.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
1.Co według was jest lepsze na rankedy 5vs5 Akali czy Xin

2.Czy opłaca się kupować runy do szybkości ataku u Jaxa?

3.Od którego są rankedy bo mam 25 (kiedyś wiem że było od 30) i nie chcą wejść....

1. bierzesz to co potrzeba a nie to co chcesz

2. będzei remake dla niego więc nie wiadomo

3. nie graj rankedów na 25-30lvlu bo cie ludzie zabiją (w sensie jak masz mało winów)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POLSKA w finale WCG, wielki sukces, brawa dla Gameburga!

Pięknie rozwalili CLGCA - pierwszy mecz był na początku lekko nerwowy, ale Makler i Czaru to rozpykali. Druga gra już bez większych zawirowań, szybka wygrana i rewelacyjny Makler. Trudno będzie w finale pokonać USA/TSM, ale wierzę w chłopaków!!!

Tylko gdyby jeszcze to streamowali o jakiejś normalnej godzinie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym buffie dla TF bede widzial jeszcze wiecej noobow biegajacych tym champem jako AD ranged carry... Brawo Riot. Zamiast zbuffowac jego pozycje, jako AP caster, dali mu dalszy range, ktory w late game nie przyda sie w ogole. Zmiany z Pick a Card chyba na plus, ale w team fightach i tak nic to nie da, bo zeby uzyc Gold Card trzeba podejsc na odleglosc pozwalajaca wrogom nas rozwalic.

Podoba mi sie, ze w ogole cos z nim robia, bo jest troszke UP, ale ten buff raczej niewiele pomoze poza troszke latwiejszym last hitowaniem minionow, co nie bylo jego problemem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast zbuffowac jego pozycje, jako AP caster, dali mu dalszy range, ktory w late game nie przyda sie w ogole. Zmiany z Pick a Card chyba na plus, ale w team fightach i tak nic to nie da, bo zeby uzyc Gold Card trzeba podejsc na odleglosc pozwalajaca wrogom nas rozwalic.

Podoba mi sie, ze w ogole cos z nim robia, bo jest troszke UP, ale ten buff raczej niewiele pomoze poza troszke latwiejszym last hitowaniem minionow, co nie bylo jego problemem.

Przepraszam, ale dawno większych bzdur tutaj nie czytałem.

Jak postaci, która nawet na AP ma dwa skille związane z auto-atakiem nie przyda się w ogóle większy zasięg?

Jak sam zresztą piszesz "nic to nie da, bo zeby uzyc Gold Card trzeba podejsc na odleglosc pozwalajaca wrogom nas rozwalic."

Teraz będzie można podejść na trochę większą odległość. I to NIC nie da? Aha, ok, fajnie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak postaci, która nawet na AP ma dwa skille związane z auto-atakiem nie przyda się w ogóle większy zasięg?

Jak sam zresztą piszesz "nic to nie da, bo zeby uzyc Gold Card trzeba podejsc na odleglosc pozwalajaca wrogom nas rozwalic."

Po co zadajesz sobie pytanie, na ktore sobie sam odpowiadasz? Jesli chcesz prowokowac flame war to rob tow innym gronie.

Teraz będzie można podejść na trochę większą odległość. I to NIC nie da? Aha, ok, fajnie...

A ile dadza mu tego range? Nawet, jakby zwiekszyli range do 600 (w co osobiscie watpie), TF bedzie musial podejsc bardzo blisko. Ludzie narzuca na niego CC zanim on uzyje Gold Carda lub go nawet zabija, bo z takimi zyciami trudno bedzie zrobic cokolwiek poza wystawieniem sie dla wrogiego teamu.

Aha, ok, fajnie...

Bardzo fajnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojny nie robię, po prostu twój post ma tyle sensu co np. stwierdzenie w przypadku gdyby dali Alistarowi czy innemu melee buffa do szybkości poruszania się - "po co dają Alistarowi większy movement speed, to i tak w late game nie przyda się w ogóle!".

Dobra tam, ale ja sie nie znam... :rolleyes:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzisz, że postaci z hybrydowym dmg (fiz/mag) nie są trudniejsze do kontrowania przez resisty od postaci pure AD/AP

Nie są, ad dmg w przypadku Akali/Fizza to i znikomy procent.

Wiesz, mówiąc 'hybrydowe' chodziło mi raczej o 'hybrydowe, gdzie obrażenia fizyczne i magiczne zadają podobny % ogólnego dmg', jak u Koga na przykład (Fizyczny z itemów/Magiczny z W).

Masz cytat Xypherous'a z forum NA:

"Split damage types help to prevent enemies from being able to stack one defensive damage type - but it is rarely a design intent."

Czyli, skoro 'rozdzielanie typów obrażeń pomaga zapobiegać stackowaniu jednego rodzaju obrony u przeciwnika', to działanie odwrotne (homogenizacja) prowadzi do stackowania jednego rodzaju armoru w celu kontrowania championa. Biorąc pod uwagę, że łatwiej jest się 'zabezpieczyć' przed jednym rodzajem obrażeń (chyba nie muszę pisać dlaczego?), to homogenizacja, abstrahując od wszystkich pozostałych czynników, jest nerfem.

Po prostu nie lubię jak jakieś nadęte bobki się kłócą nie mając racji i nie będąc w temcie takie moje viva la hate dla ignorantów

O słodka ironio. Znasz przysłowie o kłodzie w oku?

Przynajmniej nie uciekam z dyskusji zasłaniając się rzekomą ignorancją oponenta (której nie potrafię udowodnić) i nie wpycham swoich wyimaginowanych twierdzeń w jego usta. :)

Swoją drogą cytatów o które cię prosiłem (tych, w których piszę bzdury które mi zarzucałeś) nie raczyłeś podać, z czego wnioskuję, że takowych nie masz.

Ewentualną odpowiedź w tej sprawie racz wysłać na PW, moderatorom obiecuję, że tego tematu na forum kontynuować nie będę. Balansowanie na granicy ostrzeżenia jest stresujące :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@laress-no moim pierwszym ranku trafiłem na Akali, która jak 1st item robiła MBrzr. Gdybym miał wymyślić glupszy item dla Akali to chyba tylko Archangel.... Serio, jeszcze raz mi ktoś strolluje rankeda, to zaczynam grać 6archangel na Mundo. I idę na Mida. :ninja:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie lekko wtrącić do dyskusji(kłótni?) na temat hybrydowego dmg czy buffa/nerfa Jarvana.

Moim zdaniem hybrydowy dmg to raczej minus. Byłby plusem, gdyby to była gra polegająca na 1 vs.1.

Ale- kto będzie stackował armor na biednego Jarvana, gdy ten w drużynie ma jeszcze AP Carry i inną/inne postacie które też mają trochę magic dmg? A gdy gramy postacią z ukierunkowaniem na jeden typ dmg to dobór odpowiednich masteries,run i itemów daje nam więcej.

To samo gdy przeciwnik ma w drużynie np. Ryze- ktoś kupi sam magic resist bo Ryze prawie nie zadaje fizycznego dmg, czy jednak weźmie pod uwagę fakt, że wspomniany Ryze ma w ekipie np. Ashe?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że to nie GwS, więc darujcie sobie posty w stylu "O, tutaj ładnie pocisnąłem. Tyle.". Rozumiem jeszcze, że po jakimś meczu macie zdanie o championie, skillu, taktyce czy o czym tam jeszcze, ale to nie jest miejsce, żeby tylko się chwalić wynikami. A jeśli do tej pory gdzieś się w tym temacie taki post przewinął, to nie znaczy, że tak można.

@NoiTuLove:

Zacznij przykładać się do pisania postów i pisz konkretnie, a nie statsiarsko. Masz już jedno ostrzeżenie i teraz dostaniesz moderację postów, jeśli się nie poprawisz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę powiedzieć, że pozytywnie zaskoczył mnie patch prev z uwagi na:

1. Buff Twisted Fate który jest mu niezmiernie potrzebny

2. Nerf Tryndy który też jest mu potrzebny

Ciekaw jestem co będzie z nowymi runami ponieważ trochę martwi mnie na przykład zestaw life steal na noctro itp.

Dziś o 20:00 finał, już nie mogę się doczekać, zwłaszcza że jeszcze jestem doładowany pozytywna dawką energii po zwycięstwie Gameburgu nad CLG (a dokładniej team Canada). Aż przyjemnie było patrzeć jak HotShotGG dostaje po dupsku a komentatorzy nie mogą wyjść z podziwu xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak oni nie zrobią do porządku tej jungli, to niech ją całkiem usuną

3 ostatnie normale i 3 losty, bo nasz jungler nie mógł gankować z powodu niskiego lvl (np. my na bocie mieliśmy 8 lvl, a obaj junglerzy mieli po 6 lvlu) fail fail fail -.-

ps. coś w tym jest, jak narazie 90% gier na westcie było bez jakiegokolwiek flame O.O

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...