Skocz do zawartości

Dyskusje o NS


Qbuś

Polecane posty

Gość Radyan

Proszę Cardi, do usług :):

Broń biała (w nawiasie cena w feniksach, dla porównania: 1 feniks to coś koło 10$): sztylet (2), nóż (4), rapier(10), miecz (15), jatagan/katana (20), miecz oburęczny (30), glankesh (miecz Voroksów) (25 lub 15 dla Voroksa), topór (5), włócznia (1), kostur (mniej niż 1), pałka (mniej niż 1), maczuga(10), cep(4), bicz (3), bicz niechybny (na czubku ma zamontowany elektroniczny czujnik, który namierza przeciwnika) (100), garota (5).

Broń energetyczna do walki wręcz: porażacz (zwykła broń wyposażona w generator impulsów elektrycznych) (+30 do ceny broni), pałka elektryczna (15)

Artefakty do walki wręcz (będziecie mieli po co grać :)): monomiecz (coś jak miecze świetlne ze SW, z rękojeści wysuwa się nić cząstek molekularnych otoczona słaba poświatą - tnie dosłownie wszystko, a więc ignoruje obrone wynikajacą ze zbroi [ale nie tarcz energetycznych], jeżeli wyczerpie się bateria jądrowa którą jest zasilany ostrze staje się niewidoczne - najprawdopodobniej właściciel potnie samego siebie :)) (10000+), miecz plazmowy (wytworzony z technologii skradzionej Vau - uruchamia się genertor pola siłowego, które natychmiast wypełnia się plazmą. Wszystko, czego dotknie ulega poważnemu uszkodzeniu. Ignoruje tarcze energetyczne.) (15000+), miecz psychoniczny (miecz plazmowy dostrojony do psychiki właściciela, niemalże żywy twór, który mozna kontrolować mocami okultystycznymi)(30000+)

Broń miotana: nóż (2), gwiazdka (2), strzałka (2)

Łuki i kusze (praktycznie nieużywane, ale jeśli chcecie zaimponowac oryginalnością...): łuk myśliwski (5), łuk bojowy (10), łuk turniejowy (7), lekka kusza (7), kusza (10), cięzka kusza (15)

Broń palna (w nawiasie odpowiednik z naszych czasów, potem cena): derringer (mieści się w dłoni, kieszeni)(50), lekki rewolwer (100), lekki pistolet (coś jak nasz walther PPK albo automat kalibru .32)(150), rewolwer (nasz special kaliber .38)(200) pistolet (odpowiednik naszego browninga 9mm)(250), ciężki rewolwer (magnum .44)(250), cięzki pistolet (desert eagle .455)(300), karabin wojsk cesarskich (kałasz? albo inna najbardziej pospolita broń tego typu)(200), karabin szturmowy (M-16, AK-47)(500), karabin snajperski (700), pistolet maszynowy (uzi)(350), strzelba - śrut/kule (300).

Strzelecka broń energetyczna (w nawiasie ilośc punktów techniki potrzebna do obsługi tego urządzenia, postać z techniką 4 nie obsłuży karabinu laserowego...): laser ręczny (jak wszystkie bronie tego typu zadaje mniejsze obrażenia w gęstym dymie czy mgle, które osłabiaja skupioną wiązkę światła, wielkości derringera)(200, 6PT), pistolet laserowy (300, 6PT), karabin laserowy (500 6PT), laser szturmowy (tylko siły cesarskie)(500, 6PT), pistolet plazmowy (rozpalona plazma otoczona polem siłowym wypchnięta z lufy, ignoruje tarcze energetyczne, zadaje wielkie obrażenia, rzadko dostepny, głównie u Inzynierów) (700, 7PT), karabin plazmowy (większa wersja pistoletu)(1000, 7PT), strzelba plazmowa (drżyjcie na dźwięk tej nazwy...)(1200, 7PT), wyjec (wytwarza ultradźwięki ogłuszające i zadające niewyobrażalny ból tym, którzy jakoś nie osłonia uszu. A nawet jeśli osłonią, to i tak nie będzie to wielka ochroną...) (300, 6PT), miotacz ognia (150 + 7 za każdy zbiornik z paliwem 5PT), ogłuszacz (generuje falę uderzeniową, która uszkadza układ nerwowy i powoduje utratę przytomności lub paraliż, lub tylko częściowe obezwładnienie)(300, 6PT), niszczyciel neuronowy (niszczy komórki mózgowe celu, prowadzi albo do natychmiastowej smierci, albo do nieodwracalnych zmian w mózgu. Znajomość Psi pomaga złagodzić skutki trafienia. ekstremalnie rzadki)(3000, 8PT).

Broń ciężka: Lekki karabin maszynowy (750 5PT), miotacz granatów (500 + 65 za granat, 5PT), wyrzutnia rakiet (800 + 100 za rakietę 4PT).

Granaty i ładunki wybuchowe: granaty (50 sztuka, 4PT), monogranaty (rozpryskowe inaczej)(80 za sztukę, 4PT), bombka (mały granat plazmowy rozpryskujący sie w chwili uderzenia, wygląda jak piłeczka do ping-ponga, stosunkowo małe obrażenia, ignoruje tarcze)(20-30 za sztukę, 6PT), granat plazmowy (większa i silniejsza odmiana bombki, ignoruje tarcze)(100, PT6), zestaw do produkcji bomb (200, 4PT wzwyż, im więcej, tym skuteczność stworzonego cacka większa)

Zbroje: ubranie pikowane (cenę można pominąć), ubranie grube (jak wcześniej), skafander kosmiczny (100), kaftan skórzany (5), zbroja skórzana (15), zbroja łuskowa (8 metalowa, 15 plastikowa), kolczuga (20 metalowa, 50 plastikowa), kirys (30 metalowy, 60 plastikowy), zbroja płytowa (40 metalowa, 80 plastikowa), syntjedwab (jedna z najdoskonalszych zbroi, w ogóle nie widać jaką pełni rolę, jest wygodny, lekki, w różnych kolorach)(300), syntskóra (gruby skóropodobny materiał, który dopiero w chwili trafienia twardnieje, po czym natychmiast znowu staje się elastyczny)(500), plecoinka polimerowa (coś jak kevlar)(200), ceramstal (z tego buduje się statki kosmiczne ^^, zazwyczaj ozdobna, z wymalowanym herbem rodu itp.)(1000), szata adepta (tylko Wojnny Brat i to baaaardzo załużony może ją otrzymać - ulepszona wersja z ceramstali, posiada system podtrzymywania życia (30min), dlamierz, lornetka, nadajnik i odbiornik radiowy, zabezpieczenie przed truciznami kontaktowymi i promieniowaniem, w najlepszych modelach silniki odrzutowe (lot), serwometry w nogach (szybki bieg i niewiarygodne skoki), dodatkowe uzbrojenie (np. miotacze płomieni) - killkunastu najwyżej postawionych braci ma takie cacka), waz (substancja stosowana niegdyś jako smar, ale znaleziono mu lepsze zastosowania. Smaruje się tym ludzkie ciało, a po godzinie, gdy wyschnie, nie wykazuje ani śladu tarcia. Można uniknąć obrażeń natury kinetycznej (nawet kule się będą ześlizgiwały), choć może byc niebezpieczne - łatwo się pośliznąć itp.)(500 za ilość wystarczającą do posmarowania całego ciała od stóp do głów), płaszcz psi (chroni przed atakami psionicznymi i niszczycielem neuronów, nie jest fizyczny, ale spowija noszącego swoistą niewidzialną aurą, jedyny fizyczny element przypomina zegarek bądź bransoletkę, już się ich nie produkuje)(3000)

Urządzenia medyczne zestaw znachorski (plastry, gazy, alkohol do dezynfekcji itp.)(10, 2PT), medpak (lepsza wersja tego wyżej)(50, 3PT), medpak ekspedycyjny (opatrzy niedużą armię ^^, oprócz tego surowice przeciwjadowe, tabletki do odkażania wody)(100, 5PT), zestaw chirurgiczny (10 tabletek i 10 zastrzyków przeciwbólowych, laser do kauteryzacji (natychmiast zatrzymuje krwawienie), zszywarka do ran (8 automatycznych igieł), 3 nadmuchiwane szyny do unieruchamiania kończyn)(200, 5PT), nanomedpak (dostępny tylko najbardziej wpływowym, oparty na najnowszych zdobyczach nanotechniki czyli mikroskopijnych robocikach zdolnych czynić cuda w zywym organizmie - leczą poparzenia, dokonują transfuzji krwi, regenerują tkankę nerwową itd. Niewłaściwie uzyty moze mieć tragiczne skutki)(1000, 7PT), eliksir (po prostu prawie natychmiast leczy wszelkie rany fizyczne, bardzo popularny, więc często dochodzi o jego 'psucia')(25 injektor + 10 porcja płynu)

Łączność: skrzekotka (jednocześnie nadajnik i odbiornik - 200 pasm, zasięg 25 kilometrów, bateria starcza na 24 godziny)(50, 4PT), szeptaczka (radyjko, które mozna umieścić wszędzie - w kolczyku, mankiecie, spince) (100, 5PT), KDL Starlight (duże przenośne radio polowe pozwalające porozumiewać się ze statkiem kosmicznym na orbicie)(300, PT5)

Systemy zabezpieczające wszelkiej maści zamki od zwykłych sprężynowych, poprzez elektroniczne, magnetyczne aż do genetycznych reagujących na DNA (20 4PTzwykły, 50 5PT elektryczny i magnetyczny, 1000, 6PT genetyczny - to ceny minimalne), wytrychy (5, 3PT), wytrychy elektroniczne (100 4PT)

Więzy: kajdany Pośredników (lekkie i bardzo wytrzymałe, ze sterowanym za pomocą pilota induktorem bólu - zakazane)(300 6PT), mokre prześcieradło (srebrzysta płachta cienkiego, twardego metalu, który najpierw rozwija się by owinąć ofiarę, a potem zaciska uniemożliwiając jej wszelki ruch - praktycznie niezniszczalne, sterowane pilotem (każde innym oczywiście))(600, 7PT).

Uffff.... to tyle. Jak mi się będzie chciało, to wypiszę jeszcze rodzaje implantów genetycznych, słówko o podróżach, Byzantium Secundus i statkach, ale to już nie dzisiaj, teraz idę odpocząć :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
Gość Coobeck

Cardi zapomniałeś o mnie. Ale dobra, oto moja karta postaci:

Imię:Grontogar

Wiek:40

Rasa:Voroks

Płeć:M

Sprzymierzeńcy:żadnych

Cechy:

Cielesne:

Siła:7

Zręczność:4

Wytrzymałość:8

Cechy umysłowe:

Spryt:4

Percepcja:5

Technika:4

Cechy duchowe:

Ekstrawersja (4) - Introwersja (2)

Porywczość (4) - Opanowanie (2)

Wiara (2) - Ego (4)

Umiejętności wrodzone:

Broń biała: 8

Skradanie się: 4

Spostrzegawczość: 4

Strzelanie: 7

Uniki: 4

Urok osobisty: 4

Walka wręcz: 7

Wigor: 4

Wywieranie wrażenia: 5

Umiejetności wyuczone:

Język (Urtyjski): 2

Cwaniactwo: 4

Kusznictwo: 4

Panowanie nad ciałem: 5

Sztuka prztrwania: 5

Umiejetności bojowe (szermierka): 5

Stan posiadania:

-20 feniksów

-jedzenie na ok. tydzień

-2 glankesh'e

-ciężka kusza

-pistolet + 2 magazynki

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, oto moja karta postaci.

Imię: Xadar (zmodyfikowałem lekko jedno z przykładowych imion)

Wiek: 27

Rasa: Ur-Ukar

Płeć: M

Sprzymierzeńcy: żadni.

Cechy:

Cielesne:

Siła:5

Zręczność:7

Wytrzymałość:5

Umysłowe:

Spryt:7

Percepcja:7

Technika: 5

Duchowe:

Ekstrawersja (1) - Introwersja (4)

Porywczość (1) - Opanowanie (4)

Wiara (1) - Ego (3)

Umiejętności wrodzone:

Broń biała: 7

Skradanie się: 3

Spostrzegawczość: 7

Strzelanie: 6

Uniki: 7

Urok osobisty: 4

Walka wręcz: 3

Wigor: 6

Wywieranie wrażenia: 4

Umiejętności wyuczone:

Akrobatyka: 5

Czytanie i pisanie (Urtyjski):2

Język (Urtyjski): 2

Kierowanie (statki kosmiczne): 5

Kierowanie (pojazdy powietrzne): 4

Umiejętności bojowe (szermierka): 4

Maszyny myślące: 2

Cwaniactwo: 1

Stan posiadania:

miecz

laser ręczny

derringer + 2 magazynki (na wypadek, gdyby laser uległ uszkodzeniu)

zbroja łuskowa (czym się różni metalowa od platikowej? Jeśli zapewniają taką samą ochronę, to plastikowa.)

Zapas jedzenia na tydzień.

10 feniksów.

Manewry szermiercze: Cięcie, praca nóg, parowanie.

mam nadzieję, że kartę zrobiłem poprawnie. :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu mówię, że więcej niż sześć-siedem osób nie prowadzę - za duży chaos.

Na razie chęć uczestnictwa zgłosili:

Rad

k0nrad

Stranger

Obi-San

Darek91

Manieq

Xan (?)

Łatwo wywnioskować, że NO MORE!

Cóż, co prawda ja też się zgłaszałam, ale kłócić się nie będę^^

Będą jeszcze jakieś inne fabułki na NS? bo jeśli nie, to będę musiała zawiesić sobie na czas najbliższy uczestnictwo w sesjach na forum-do tej pory nie brałam udziału w żadnej innej poza NS-ową :evil:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm dobra CArdi nie będę cię dobijał, co zadużo to niezdrowo..

Dla wysztkich co się niezałapią do miśka na sesje Organizuje sesje Fallouta ^_^ (jak tylk odostane modka :>).-nyu!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Aaron

Nazwisko: Decados

Wiek: 27

Rasa: człowiek

Płeć: M

Sprzymierzeńcy: Szlachta Decados

Cechy:

- cielesne:

Siła – 6 poziom

Zręczność – 7 poziom

Wytrzymałość – 5 poziom

- umysłowe:

Spryt – 6 poziom

Percepcja – 7 poziom

Technika – 4 poziom

- duchowe:

Introwersja (1) – Ekstrawersja (3)

Porywczość (1) – Opanowanie (5)

Wiara (1) – Ego (4)

Umiejętności:

- wrodzone:

Broń biała – 6 poziom

Skradanie się – 5 poziom

Spostrzegawczość – 6 poziom

Strzelanie – 4 poziom

Uniki – 6 poziom

Urok osobisty – 6 poziom

Walka wręcz – 4 poziom

Wigor – 5 poziom

Wywieranie wrażenia – 5 poziom

- wyuczone:

Akrobatyka – 1 poziom

Charakteryzacja – 2 poziom

Czytanie ( Urtyjski ) – 2 poziom

Dociekliwość – 2 poziom

Empatia – 1 poziom

Etykieta - 1 poziom

Języki ( Urtyjski ) – 2 poziom

Panowanie nad ciałem – 4 poziom

Przeszukiwanie – 2 poziom

Rzucanie – 2 poziom

Umiejętności bojowe ( szermierka ) – 5 poziom

Umiejętności społeczne ( aktorstwo ) – 1 poziom

Ciosy walki wręcz: boks, blok, zabójcze kopnięcie

Ataki szermiercze: parowanie, pchnięcie, cięcie

Stan posiadania: rapier, sztylet, tarcza energetyczna, wytrychy, pałka elektryczna, lina, plecak, garota, zestaw do charakteryzacji, latarka, ubranie,

PS. Nic nie pomieszałem??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radyan

Przelecę te wasze karty pod względem zgodności z zasadami, ale to Cardi zaakceptuje je ostatecznie. I nigdzie nie widzę żadej historii. chyba, że udostępnieacie ją tylko MG, ale i tak powinniście jakiś ślad pozostawic na forum...

darek >> pewnie, że mogą. Każdą broń (nie zakazaną) mogą posiadać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: (Wojenny Brat) Vanegayes (wym. Wanegejs)

Rasa: Człowiek

Wiek: 35

Płeć: M

Cechy cielesne:

Siła: 7

Zręczność: 7

Wytrzymałość: 7

Umysłowe:

Spryt : 7

Percepcja: 7

Technika :2 ----> Już widzę babola. Cech nie mozna obniżać poniżej 3. - Rad

Duchowe:

Ekstrawersja 1 – Introwersja 3

Porywczość 1 – Opanowanie 3

Wiara 4 – Ego 1

Umiejętności wrodzone:

Broń biała: 6

Skradanie się: 5

Spostrzegawczość: 6

Strzelanie: 6

Uniki: 6

Urok osobisty: 3

Walka wręcz: 6

Wigor: 6

Wywieranie wrażenia: 3

Umiejętności wyuczone:

Akrobatyka: 3 poziom

Koncentracja: 2 poziom

Umiejętności bojowe szermierka: 5 poziom

Umiejętności bojowe sztuki walki: 4 poziom

Panowanie nad ciałem: 2 poziom

Sztuka przetrwania: 2 poziom

Taktyka wojskowa: 1 poziom

Żelazna wola :3 poziom

Języki (Urytyjski): 2 poziom

Nauka: Genetyka: 1 poziom

Rytuały Teurgiczne:

Naczynie duszy

Sprawiedliwie prowadzona dłoń

Zbroja Wszechstwórcy

Święty zapał

Manewry szermiercze:

Parowanie; Pchnięcie; Cięcie, Kontr parowanie, Praca nóg.

Manewry Walki wręcz:

Boks, Zabójcze Kopnięcie, Cios Głową, Przytrzymanie, Blok.

Stan Posiadania:

Zwykłe ubranie, sejmitar, pistolet, 3 pełne magazynki do niego, celownik leserowy (wmontowany), 10 feniksów, mundur Wojennego Bractwa, plecak, lina, sztylet, manierka.

Historia:

Vanegayes w wieku 8 lat został osierocony, jego rodzice zginęli w katastrofie statku kosmicznego. Jego wujek, wysoko postawiony członek Wojennego Bractwa, przyjął go do niego. Vanegayes okazał się utalentowanym wojownikiem, z zapałem uczył się zarówno władaniem broni białej, jak i walki wręcz. Po skończeniu 30 roku życia został wysłany na „misję” po galaktyce, w trakcie której miał pozyskać nowe doświadczenia, umiejętności i wykonywać zlecenia dla Kościoła. Podczas 3 roku tej podróży posatnowił nauczyć się nico o dziedzinie nauki, która zawsze go interesowała, czyli o genetyce. Teraz trwa 5 rok jego podróży.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi się odnieść do kart postaci, nie znam się na tym najlepiej, ale do czego Rad się nie doczepił do tego ja teżnie mam zastrzeżeń. Historia postaci - konieczna. Inaczej będę miał ciężko wprowadzić was w grę...

A teraz mały hint: Na razie widzę, że większość przygotowuje postaci na niezłą rozwałkę, gdy ja mam w zamiarach sesję, w której walka będzie tylko dodatkiem... Ale to wasza wola.

Przypominam, że karty należy wysyłać mi na maila! Tutaj nie będę wymieniał szczegółowo błędów (jeżeli jakieś będą), a nieskonsultowanej karty nie przyjmę.

Przypominam, że każdy chętny może się wciąż zgłosić, sesja pomieści wszystkich ;] Tylko czas się liczy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość the_Stranger

Radyan, moglbys mi wyslac moja kartke na thestranger@force-temple.com? Bo tak sie sklada ze jej nie zapisalem :oops:

Cardi, jest jakakolwiek mozliwosc zebym mial na poczatek monomiecz? :D Proszeproszeproszeee :D Bo mam ochote na krzyżowca a la Jedi Guardian :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiona karta (zmiany kosmetyczne, wyróżnione pomarańczem):

Imię: San Haugh-Lo (nazwisko przybrane po wygnaniu z rodu)

Wiek: 32

Rasa: Człowiek

Płeć: M

Sprzymierzeńcy: właściwie - żadnych. Niegdyś związany z Przewoźnikami

Cechy:

Cielesne:

Siła - 4

Zręczność - 6

Wytrzymałość - 5

Umysłowe:

Spryt - 6

Percepcja - 6

Technika - 7

Ducha:

Ekstrawertyk 2 - 4 Introwertyk

Porywczość 3 - 2 Opanowanie

Wiara 1 - 4 Ego

Umiejętności wrodzone:

Broń biała - 5

Skradanie się - 5

Spostrzegawczość - 6

Uniki - 6

Urok osobisty - 4

Walka wręcz - 4

Wigor - 4

Wywieranie wrażenia - 6

Umiejętności wyuczone:

Cwaniactwo - 1

Kierowanie (statki kosmiczne) - 6

Sztuka wojenna (artyleria pokładowa) - 2

Wybawienie (techniki) - 4

Szelmostwo - 3

Czytanie/pisanie (Urtyjski) - 2

Język (Urtyjski) - 2

Maszyny myślące - 2

Umiejętności bojowe (szermierka) - 2

Stan posiadania:

-Pistolet laserowy[/cplor]

-Długi sztylet

-"Zwyczajne" ubrania (dwa komplety)

-Kombinezon roboczy

-Plecak

-Samoodnawialna, lekka tarcza energetyczna ("samoróbka" - dość często się psuje)

-Latarka

-Zestaw narzędzi

-Statek kosmiczny

(stara, zdezelowana korweta "Stardust", nieustannie naprawiana przez pilota. Jednocześnie jego latające mieszkanie, [przedział mieszkalny - coś jak klitka głównego bohatera "5th element"]. Wyposażony w dodatkowy napęd - żagiel słoneczny. Statek chwili obecnej bezużyteczny ze względu na awarię układu paliwowego. Dokładniejszy opis statku - wraz ze szkicami ;) - na żądanie MG)

-15 feniksów

-Para krótkofalówek własnej roboty, skleconych ze starego radia ;). Zasięg - 10 km; możliwa łączność z radiem pokładowym "Stardust'a" (ale w ramach zasięgu)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rad, hilfe! I brauche mehr informazion uber Byzantium Secundus i lotów międzygwiezdnych, bo bez tego nie uda mi się zrobić fabuły^^

Stranger - Nope, forget it. Wiesz dlaczego. GS to nie SW.

I przypominam - nie róbcie postaci do sieczki! Postarajcie się, by granie nimi sprawiało wam przyjemność i byście stworzyli ich takimi, jakimi macie ochotę! Nie róbcie maszynek do mielenia mięsa, bo nie o to chodzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historia:

Aaron był efektem jednego z licznych „skoków w bok” samego Lorda Dacados i tak jak inni chłopcy z nieprawego łoża przebył standardowy trening na szpiega w służbie szlachty Dacados. Teraz byłby zwykłym pionkiem w wielkiej partii szachów, której zwycięzca otrzyma władzę w Znanych Światach, lecz dzięki dwóm faktom został pionkiem stojącym przed samym królem, który bardzo uważnie śledzi jego ruchy...

Pierwszy z wyżej wspomnianych faktów to wręcz nadzwyczajna wręcz zdolność do walki bronią białą oraz do widowiskowych uników. Dzięki tym dwóm umiejętnościom Aaron bardzo często brał udział w rozmaitych pojedynkach, które zawsze były zwycięskie i zawsze zgromadzały szeroką widownię. Po jakimś czasie Aaron stał się ulubieńcem Lorda Dacadosa i był przezeń często wystawiany na rozmaitych olimpiadach szermierczych jako zawodnik szlachty Dacados...

A co do drugiego faktu, który zmienił życie Aarona to owiany jest on mgiełką tajemnicy... Jedyne, co wiemy to to, że Aaron zaręczył się z córką Lorda (a przy okazji własną przyrodnią siostrą) i po jakimś czasie oboje zniknęli... Co prawda niektórzy uważają, że widzieli Aarona w jakiejś spelunie w rzadko uczęszczanym układzie słonecznym, ale to tylko plotki...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radyan

Ok, trzeba się wziąć do roboty, bo jutro ostatni dzień sezonu narciarskiego i nie będę miał wiele czasu na pisanie :).

Najpierw jeszcze trochę o walucie, bo to, że 1Feniks to w przybliżeniu 10$ nie mówi wiele... Dlatego podam przykładowe płace:

Artysta (dobry): 10/występ

Artysta (kiepski 1-5/występ

Cieśla 3/miesiąc

Kierowca 1/zlecenie

Kurtyzana 5/wizyta

Lekarz 10/wizyta

Łowca nagród 25-500 w zależności od obiektu poszukiwań

Mechanik kosmiczny 15/skok

Pilot kosmiczny 20/skok

Robotnik fizyczny 1/zlecenie

Szofer 5/miesiąc

Żołnierz 1-10/bitwa

Teraz kolejna z rzeczy, o które prosił Cardi, czyli coś więcej o statkach i podróżach kosmicznych...

Statki buduje sie tak, żeby służyły przez stulecia. Większość obecnie używanych pochodzi jeszcze z czasów Drugiej Republiki lub nawet Diaspory. Przeciętny człowiek nie ma o nich pojęcia. Szczegółowa wiedza zarezerwowana jest dla specjalistów z danej dziedziny. Pilot na przykład nie bedzie miał zielonego pojęcia o naprawie silnika, gdy mechanika nie będzie. Natomiast gdyby cos złego prytrafiło się pilotowi, to kapitan statku na niewiele się przyda jeżeli chodzi o sterowanie.

Na statku trzeba bardzo uważać - pojedynczy strzał z pistoletu może często uszkodzić ważny element, na przykład gródź hermetyczną czy element systemu podtrzymywania życia. Najlepsza grupa inzynierów często potrzebuje tygodni by naprawić uszkodzenie, dlatego każdy kapitan ustala rygorystyczny regulamin zachowań obowiązujacy na jego statku.

Typy statków, według wzoru (klasa - wymiary w metrach[dł.x szer.x wys.] - typ - silniki - ekrany - wieżyczki - SO(stanowiska ogniowe) - załoga) - wyjaśnienie terminów i innych watpliwości nastąpi po wymienieniu wszystkich statków:

Prom - 10x5x7 - lądownik - szybkie - 2/2 - brak - 2 - P(ilot)

Statek badawczy - 30x10x7 - lądownik - szybkie - 2/2 - 1 mała - 3 - P, I(nzynier)

Szturmowiec - 35x12x10 - lądownik - szybkie - 2/2 - 1 mała - 10 - P, I

Eskortowiec - 40x13x10 - lądownik - szybkie - 2/2 - 1 mała - 15 - P, I

Fregata - 60x20x15 - atmosferyczny - szybkie - 4/4 - 1 średnia/2 małe - 30 - P, N(awigator), 2I

Galeota - 70x23x17 - atmosferyczny - szybkie - 4/4 - 1 średnia/1 mała - 20 - P, N, 2I

Frachtowiec (mały, szybki) - 90x38x30 - gwiezdny - standardowe - 6/6 - 1 mała - 6 - P, N, 2I

Lądownik szturmowy - 100x33x25 - lądownik - szybkie - 8/8 - 1 średnia/2 małe - 20 - P, N, 3I, (O)bsługa (M)ostka

Niszczyciel - 100x33x25 - atmosferyczny - szybkie - 8/8 - 2 średnie/2 małe - 50 - P, N, 5I, 2OM

Krążownik - 140x37x35 - gwiezdny - standardowe - 9/9 - 2 duże - 75 - 2P, 2N, 8I, 3OM

Frachtowiec (duży, wolny) - 150x40x38 - gwiezdny - standardowe - 6/6 - 1 mała - 6 - P, N, 3I

Luksusowy liniowiec - 140x50x38 - gwiezdny - wolne - 6/6 - mała - 6 - P, N, 2I, OM

Pancernik - 250x80x62 - gwiezdny - standardowe - 12/12 - 3 duże - 105 - 2P, 2N, 10I, 5OM

Klasa - określa przeznaczenie statku. Frachtowce i liniowce zawsze poruszają się w towarzystwie okrętów bojowych, w razie ataku gwiezdnych piratów. W wiekszości statków pomieszczenia mają 10 metrów wysokości, na frachtowcach projektuje się jednak olbrzymie ładownie do przewozu najróżniejszych towarów. Wiekszość takiego statku zajmuja kapsuły ładunkowe, w których znajdują się standardowe kontenery, zapakowane i opieczętowane w punkcie, z którego odbiera się towar. Każdy ród dysponuje oczywiście inną techniką produkcji statków - statek Hawkwoodów będzie różnił się od statku Decadosów, choć podstawowe parametry pozostaną w zasadzie niezmienione.

Typ - lądownik ma opływowy kształt i może bez problemów siadać na planetach (najlepiej w portach kosmicznych). Statki "atmosferyczne" są częściowo przystosowane do wejścia w atmosferę - mogą poruszać się w jej górnych warstwach, nie są natomiast zdolne przybić do powierzchni, muszą pozostać na orbicie lub zacumować do stacji orbitalnej. Statki gwiezdne nie mogą w ogóle zbliżać się do atmosfery. Muszą pozostawać na najdalszych orbitach albo cumować do stacji orbitalnych okrążających planetę na bardzo dużej wysokości.

Ekrany - w międzygwiezdnej pustce nigdy nie ma absolutnej próżni - pełno tam drobin pyłu i maleńkich (lub sporych) odłamków materii planetarnej. Dla ochrony przed tego rodzaju "pociskami", a także pociskami przeciwnika, statki zaopatrywane są w ekrany ochronne, czyli przemysłową wersje tarcz energetycznych. Nie jest to jednak proste - ekrany uruchamiają się jak tarcze - automatycznie. Wtedy, gdy następuje kolizja z asteroidą lub innym pociskiem. Nim szybciej statek leci, tym asteroidy uderzają częściej i mocniej. Poza tym nim większy statek, tym większy obszar trzeba chronić - duże statki w walce muszą poruszać się bardzo wolno, gdyż ekrany nie poradziłyby sobie zarówno z asteroidami jak i strzałami przeciwnika. W tabeli podane są liczby ekranów na lewej i prawej burcie. Tak jak i tarcze przepuszczają małe obrażenia.

Uzbrojenie - wiadomo - im większy statek, tym więcej broni może "udźwignąć". Liczba stanowisk ogniowych mówi o tym, ile na burtach znajduje się miejsc, w których zamocować można broń (różną - od wyrzutni rakiet po miotacze ognia). Oczywiście nie można z wszystkich stanowisk strzelać do jednego celu - stanowiska bowiem rozmieszczone są zarówno z prawej jak i lewej strony oraz z przodu i z tyłu. Wieżyczkami natomiast można manewrować dowolnie.

Ostrzał bezpośredni: (w nawiasie cena [widzę, że k0nrad na przykład ma swój statek - może zechce go wzmocnić?], obrażenia (na kostkach, ale będziecie mieć porównanie) oraz liczbę stanowisk ogniowych, jaką zajmuje)

Działo plazmowe - strzela kulami rozpalonej plazmy, których kształt utrzymywany jest polem siłowym. Przenikają przez ekrany ochronne (lekkie: 2000F, 3obr, 2SO; średnie: 3000F, 4obr, 3SO; cięzkie: 4000F, 5obr, 4SO)

Działo pulsacyjne -broń przeznaczona tylko i wyłącznie do likwidacji ekranów ochronnych przeciwnika. Po prostu trafienie z tego działka na jakiś czas dezaktywóje ekrany przeciwnika (3000F, 2obr, 3SO)

Laser Gatlinga - broń laserowa o bardzo krótkim zasięgu (strzela się nią to rakiet, torped, oddziałów abordażowych), ale za to obrotowa, więc strzela i przeładowuje się szybciej (2000F, 1obr, 2 SO)

Ściągarka - działo wystrzeliwujące magnetyczne zaczepy na linach, pozwalające przyciągną statek do siebie, albo siebie do statku, wtedy oddziały abordażowe wyciągają swoje spawarki, przecinają kadłub i voila! (1000F, 0obr, 1SO)

Chochlik - działko, które paraliżuje elektronikę trafionego statku. Przestaje słuchać on pilota i przez jakiś czas robi co mu się podoba (3000F, 0obr, 3SO)

Pokładowy miotacz ognia - działo wyrzucające z siebie strumień ognia o potworni wysokiej temperaturze, dlatego bardzo trudno ochronić się przed nimi ekranami. Są one po prostu dużo mniej skuteczne. Lubią się nimi bawić statki inkwizycji (które na przykład moga zatrzymać graczy, wejść na pokład i zrobić rewizję, po czym gdy znajdą coś ocierającego się o herezję (a jak chcą, to znajdą) spalić wszystko na miejscu - dlatego mało kto zatrzymuje się, gdy widzi statek Inkwizycji (3000F, 3obr, 3SO)

Laser - wiadomo. Strzały ignorują ekrany ochronne. (lekki: 2000F, 2obr, 2SO; średni: 3000F, 3 obr, 3SO; ciężki: 4000F, 4obr, 4SO)

Działo mezonowe - najgroźniejsza z broni pokładowych: bez wysiłku przebija ekrany i przeszkody materialne. Tylko pancerniki i krążowniki są w stanie je unieść, a tylko pancerniki działo ciężkie (lekkie: 10000F, 5obr, 4SO; ciężkie: 20000F, 11-20obr, 20SO - widzicie tą potęgę?!)

Działo konwencjonalne: broń, strzelająca dużymi, metalowymi pociskami (eksplodującymi lub nie). Słabo idzie w walce z prazeciwnikiem stosujacym ekrany, ale bez nich jest naprawdę zabójcza (lekkie: 2000F, 4obr, 2SO; średnie: 3000F, 5obr, 3SO; ciężkie: 3000F, 6obr, 4SO)

Emiter wiązki hamującej - tworzy oplatającą statek przeciwnika sieć pola siłowego, która wchłania jego pęd i hamuje go w locie. Popularny w Drugiej Republice, dzis już niezmiernie rzadko spotykany. Ulubiona zabawka Inkwizycji). Schwytany statek może się uwolnic jedynie wtedy, gdy skryje się za planetą lub innym obiektem planetarnym (15000F, 0obr, 4SO)

Ostrzał rakietowy:

Rakieta - najmniejszy i najszybszy pocisk. Dlatego właśnie nie uruchamiają ekranów, choć łatwo "gubią" namierzony obiekt (2000F za wyrzutnię, 200 za jedną rakietę, 2obr. 2SO)

Cięzka rakieta - standardowy pocisk. Ekrany ochronne nie działają (3000F za wyrzutnię, 300 za jedną rakietę, 4obr, 3SO)

Torpeda - największy z pocisków, raz namierzony uderzy niemalże na pewno, potrafi dosłownie rozerwać statek na strzępy (4000F za wyrzutnię, 500 za jedną torpedę, 10obr, 5SO)

Czujniki:

Radar: najpopularniejszy czujnik na statkach - wysyła własne fale radiowe i bada ich odbicie od innych elementów przestrzeni (500F, 4PT)

Radar laserowy: emituje własne promieniowanie, działa na bardzo krótkich falach. Mgławice itp. bardzo utrudniaja przekaz (750F, 5PT)

Gęstościomierz: mierzy gęstość okolicznej materii (750F, 5PT)

Czujnik podczerwieni: wiadomo (1000F, 5PT)

Czujnik elektromagnetyczny: wiadomo (3000F, 6PT)

Czujnik neutrinowy: jak uczyliście się w szkole fizyki jądrowej to wiecie o co chodzi, jak nie, to nie będę tu robił wykładu - przyjmijcie, że to po prostu jeden z najczulszych i najdoskonalszych czujników :) (5000, 7PT)

Czujnik Psi: wykrywa oznaki aktywności neuronowej, stosowany wspomagająco, ponieważ potrafi wykryć cżłowieka, ale nie wykryje asteroidy. Każdy może go obsługiwać, nie tylko psychonik (30000F, 8PT)

Opiszę jeszcze Gwiezdne Wrota i ich działanie oraz wszczepy i implanty cybernetyczne no i to chyba koniec. O Byzantium Secundus są tylko szczątkowe dane - wszystkie wiadomości sa w osobnym dodatku, którego nie posiadam, ale zrobię co w mojej mocy, aby dane dać jak najdokładniejsze... Aha - ta karta którą podałem - ja nią nie gram, to był tylko przykład. Zapostuję niedługo nową wersję ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto moja karta postaci do GS.

Imie: Trent

Nazwisko: Renzor

Wiek: 35

Rasa: Człowiek

Płeć: M

Sprzymierzeńcy: -----

Cechy

Cielesne:

Siła: 6

Zręczność: 6

Wytrzymałość: 5

Umysłowe:

Spryt: 6

Percepcja: 5

Technika: 5

Cechy Duchowe:

Ekstrawersja 1 - Introwersja 5

Porywczość 1 - Opanowanie 6

Wiara 1 - Ego 3

Umiejętności wrodzone:

Strzelanie: 7

Uniki: 6

Walka wręcz: 5

Broń biała: 4

Wigor: 5

Skradanie: 5

Spostrzegawczość: 5

Urok osobisty: 6

Wywieranie wrażenia: 4

Umiejętności wyuczone:

Szelmostwo: 4

Hazard: 3

Cwaniactwo: 4

Czytanie pisanie: (Urtyjski) 2

Język: (Urtyjski) 2

Akrobatyka: 4

Sztuka wojenna: (taktyka wojskowa) 3

Tropienie: 3

Stan posiadania:

- 2 Pistolety na teleskopowych wysięgnikach ukryte w rękawach z możliwością odczepienia i normalnego użytkowania + 6 magazynków

- Maczeta

- Paczka amunicji 9mm

- Lewe karty i kości do gry

- Wytrychy

- pieniądze na tydzień

- Ubranie

- Plecak

Cardi kopia tej karty powinna juz byc na twoim mailu wiec zapoznaj sie i jakby cos to napisz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historia:

Trent kiedyś był jednym z pachołków jednej z gildi kupieckich, był traktowany jak śmieć. Któregoś dnia zabija swojego mocodawce na oczach kilkunastu osób, zostaje oskarzony o morderstwo i skazany na śmierć lecz dostał propozycję od innych ważnych zarządców gildi. Mianowicie musiał pracować jako najemnik i wykonywać mokrą robotę na zlecenia Gildii. Któregos dnia dowiaduje się że jego przełożeni chcą sie go pozbyć ponieważ wie za dużo i jest niewygodnym świadkiem, który molby sie przyczynic do upadku gildii. Obecnie Trent jest "łowcą nagród", lecz przeszłość daje mu o sobie znać ponieważ Gildia wyznaczyła za niego nagrodę.

*************************************************************

Aha w karcie mojej postaci popełniłem bład mianowicie w cechach duchowych zaznaczyłem INTROWERSJE jako dominującą a miąłem na myśli EKSTRAWERSJE tak iwec wyglad to tak:

EKSTRAWERSJA 5 - Introwersja 1 << to tak w gwoli ścisłości.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Wojenny Brat Vanegayes (wym. Wanegejs)

Rasa: Człowiek

Wiek: 35

Płeć: M

Cechy cielesne:

Siła: 7

Zręczność: 7

Wytrzymałość: 6

Umysłowe:

Spryt : 7

Percepcja: 7

Technika :3

Duchowe:

Ekstrawersja 1 – Introwersja 3

Porywczość 1 – Opanowanie 3

Wiara 4 – Ego 1

Umiejętności wrodzone:

Broń biała: 6

Skradanie się: 5

Spostrzegawczość: 6

Strzelanie: 6

Uniki: 6

Urok osobisty: 3

Walka wręcz: 6

Wigor: 6

Wywieranie wrażenia: 3

Umiejętności wyuczone:

Akrobatyka: 3 poziom

Koncentracja: 2 poziom

Umiejętności bojowe szermierka: 4 poziom

Umiejętności bojowe sztuki walki: 3 poziom

Panowanie nad ciałem: 2 poziom

Żelazna wola :2 poziom

Języki (Urytyjski): 2 poziom

Nauka: Genetyka: 2 poziom

Dociekliwość: 2 poziom

Kierowanie, Pojazdy Powietrzne: 2 poziom

Sztuka, Poeta (mam nadzieję, że chodziło o sztukę, czyli o umiejętności artystyczne) :1 poziom

Rytuały Teurgiczne:

Naczynie duszy

Sprawiedliwie prowadzona dłoń

Zbroja Wszechstwórcy

Święty zapał

Manewry szermiercze:

Parowanie; Pchnięcie; Cięcie, Kontr parowanie, Praca nóg.

Manewry Walki wręcz:

Boks, Zabójcze Kopnięcie, Cios Głową, Przytrzymanie, Blok.

Stan Posiadania:

Zwykłe ubranie, sejmitar, pistolet i 3 pełne magazynki do niego, 10 feniksów, mundur Wojennego Bractwa, plecak, lina, sztylet, manierka.

Historia:

Vanegayes w wieku 8 lat został osierocony, jego rodzice zginęli w katastrofie statku kosmicznego. Jego wujek, wysoko postawiony członek Wojennego Bractwa, przyjął go do niego. Vanegayes okazał się utalentowanym wojownikiem, z zapałem uczył się zarówno władaniem broni białej, jak i walki wręcz. Po skończeniu 30 roku życia został wysłany na „misję” po galaktyce, w trakcie której miał pozyskać nowe doświadczenia, umiejętności i wykonywać zlecenia dla Kościoła.

Dodałem pewne modyfikacje, zaraz ci ją prześlę, Cardi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rad, ponawiam pytanie. Czym różni się zbroja metalowa od plastikowej?

Historię dopiszę póżniej, bo przed chwilą próbowałem ją zapostować i mi ją wcięło (a ja zapomniałem ją skopiować).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość the_Stranger

NIE ZACZYNAC NIC BEZE MNIE! :)

Rad, przeslij mi moja karte postaci bo nie zapisywalem jej.....

...aha!

W prfoilu mam niekatualny adres mailowy (konto na mnc.pl ma obecnie 6977 wiadomosci, z czego okolo 6000 to czysty spam w rodzaju mydoom). Wlasciwy to: thestranger@force-temple.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, na razie dostałem karty od Mańqa, Yagera i Darka. Jak nie dostanę reszty na mejla to bajbaj :D

Rad, ponawiam pytanie. Czym różni się zbroja metalowa od plastikowej?
Pewnie ciężarem... ale nie zawracaj sobie tym głowy - i tak to za dobry sprzęt byś z nim startował ;]

Poza tym widzę, że wielu ludzi bierze umiejętności wrodzone i wyuczone tylko takie jakie podał Rad w swojej karcie - puśćcie wodze fantazji, przecież nic was nie ogranicza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...